Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

HikiNeito
Hell Rat
Hell Rat

Post by HikiNeito »

Urizen wrote: Noniin! Hyvä, että riitti vielä teillekin ilmeisesti! 4:25 oltiin Sokoksen takaovella ja perkele siellähä se Voimanorja jo istu! Sitkee sissi täytyy myöntää :evil: Eipä toi pakkasessa jonottaminen kyllä normaaliheteron touhua ole mutta kai sen kerran vuodessa kestää! Kentälle Mansessa ja Hesassa! Kiitos!

UP THE IRONS! :wink:
Hahhah, Turtolassa joku kyseli että koska ekat oli tullu sinne ja ne oli tullu 20 yli 3 :lol: No ei tää mitään "Sokoksella laitettiin paremmaks, siellä taksilla ajelin niin puoli kolmen maissa joku pomppi farkkutakki päällä siä" Olisko ollu ystävämme Voimis? :D

Mutta joo, vähä yli kuus paikalla ja neljän porukka ekana plus 2 mun kaverin tuttua kekkä olikin seurana. Siinä alko sitte porukkaa saapuun (Oliko Toveri Strato/Dante kenties se kenellä oli se Trooper läpyskä takana ja 7th Son hihassa, mää olin se melkein kokomustissa seisoskeleva tyyppi siinä toisessa neljän porukassa repun kanssa) Ja eikös sitten siellä tiskillä ollut saatana 3 suhteilla sisään päässyttä kynistä ja saivat liput ekoina. Oma suunnitelma riville 9 B2:een ei onnistunut koska jopa siihen aikaan (9:05) oli jo menny vitusti niitä katsomopaikkoja, mutta riville 13 vasempaan laitaan saatiin liput, ja ne onki sairaan hyvät ja nyt oon vitun onnellinen :twisted:

Kun sieltä tiskiltä katteli niin pitkä jono meni oville asti ja varmasti viimeset ei saanu enää lippuja. Pahinta oli se yks niistä ekoista kuka sai kuulla pahakseen että Hesan keikoille ei myydä lippuja ja se siinä sitten hermoilikin.. No hyvin kait kävi :)

Soittihan ne maideniakin siellä :wink:
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

poolrules wrote:
Urizen wrote:Noniin! Hyvä, että riitti vielä teillekin ilmeisesti! 4:25 oltiin Sokoksen takaovella ja perkele siellähä se Voimanorja jo istu! Sitkee sissi täytyy myöntää :evil:
:shock:

Norskin täytyy kyllä olla suomen kovin jätkä jonottamaan. Pointsit kotiin ja liput taskuun. 8)
Eiköhän tuo kahden pintaan ollut tullut paikalle. Kiitos Jarmilan :wink:
"Life goes on....until it doesn't"
Wilhard
Vempare
Vempare

Post by Wilhard »

Jes! liput on nyt Helsinkiin 14.11 katsomosta 111. kyllähän tuossa tunti meni hankkiessa verkkokaupasta, mutta oli se sen arvoistakin! Pitää katsoa sitten lähemmin jos jostain hankkisi liput vielä Tampereen keikkallekin. :wink:
The Exorcist
Paholainen
Paholainen

Post by The Exorcist »

Urizen wrote:
Pertti Keinonen wrote:Tamperelaiset ystävät. Eihän vaan teillä päin aleta laskemaan rivejä ylhäältä alas päin eli onko rivi 2 toiseksi alin eli loistava vai onko se toiseksi ylin? Mulla on paikat B1 oikea 216 ja 217. Kai ne nyt perkele siinä kaukalon vieressä alhaalla?

http://www.ilves.com/kuvat/katsomokuvat ... vat/B1.jpg
Aluks meinasin sanoo, että paskasti kävi mutta jos tota ny oikein lukee (siinähän on toi "VAS" teksti oikealla eikä siis vasemmalla eli vois kuvitella, että kuva on "väärinpäin") niin kyllä ne taitaa siinä kaukalon laidalla olevan...
Kaveri haki A2 katsomoon liput riviltä 1 ja ne ovat siinä kaukalon kupeessa 8)
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

HikiNeito wrote:
Urizen wrote: Noniin! Hyvä, että riitti vielä teillekin ilmeisesti! 4:25 oltiin Sokoksen takaovella ja perkele siellähä se Voimanorja jo istu! Sitkee sissi täytyy myöntää :evil: Eipä toi pakkasessa jonottaminen kyllä normaaliheteron touhua ole mutta kai sen kerran vuodessa kestää! Kentälle Mansessa ja Hesassa! Kiitos!

Hahhah, Turtolassa joku kyseli että koska ekat oli tullu sinne ja ne oli tullu 20 yli 3 :lol: No ei tää mitään "Sokoksella laitettiin paremmaks, siellä taksilla ajelin niin puoli kolmen maissa joku pomppi farkkutakki päällä siä" Olisko ollu ystävämme Voimis? :D

Mutta joo, vähä yli kuus paikalla ja neljän porukka ekana plus 2 mun kaverin tuttua kekkä olikin seurana. Siinä alko sitte porukkaa saapuun (Oliko Toveri Strato/Dante kenties se kenellä oli se Trooper läpyskä takana ja 7th Son hihassa, mää olin se melkein kokomustissa seisoskeleva tyyppi siinä toisessa neljän porukassa repun kanssa) Ja eikös sitten siellä tiskillä ollut saatana 3 suhteilla sisään päässyttä kynistä ja saivat liput ekoina. Oma suunnitelma riville 9 B2:een ei onnistunut koska jopa siihen aikaan (9:05) oli jo menny vitusti niitä katsomopaikkoja, mutta riville 13 vasempaan laitaan saatiin liput, ja ne onki sairaan hyvät ja nyt oon vitun onnellinen :twisted:

Kun sieltä tiskiltä katteli niin pitkä jono meni oville asti ja varmasti viimeset ei saanu enää lippuja. Pahinta oli se yks niistä ekoista kuka sai kuulla pahakseen että Hesan keikoille ei myydä lippuja ja se siinä sitten hermoilikin.. No hyvin kait kävi :)

Dante, minä ja pari kaveriani oltiin ne neljä ekaa heppua - ihan ovessa kiinni luonnollisesti. Kenttälipun siitä palkaksi sai! Hail Maiden, nähdään Tampereella! :wink: 04.50 jonottamaan, ja kahdeksana asti sinniteltiin. Kahdeksan maissa oli tunto raajoista jo niin heikko, että ihan pahaa teki, ja kun ovet lopulta aukesivat, hirveä juoksu päälle kankein jaloin.
Dante oli todella mukava ja reilu tyyppi, heitti mun porukkani vielä linja-autoasemalle lippurumban jälkeen, kiitos siitä.

Nyt on ainakin taistellun oloinen lippu.
Urizen
Hang-Around
Hang-Around

Post by Urizen »

Pertti Keinonen wrote:Tamperelaiset ystävät. Eihän vaan teillä päin aleta laskemaan rivejä ylhäältä alas päin eli onko rivi 2 toiseksi alin eli loistava vai onko se toiseksi ylin? Mulla on paikat B1 oikea 216 ja 217. Kai ne nyt perkele siinä kaukalon vieressä alhaalla?

Jos tän kartan mukaan sitä lukee niin kyllähä se kertois, että kaukalon laidalla ollaan.
http://www.ilves.com/kuvat/katsomokartta.jpg

"Näin Seppo Rädyn kerran Kiteen Nesteellä hakkaamassa hedelmäpeliä.
Vittu, mie en pystynyt puhumaan sanaakaan, se oli niin vakuuttava."
- Jouni Hynynen
Mr. Hetson
Bändäri
Bändäri

Post by Mr. Hetson »

Olin jumbon ovien takana 8.45 ja paikalla oli noin 30 muuta innokasta odottajaa.
Kiskan täti hoiti homman tyylikkäästi, ensin kysyttiin mitä kukin haluaa ja tulostettiin liput ja sitten vasta rahastettiin.
Ekan kerran sain kenttäliput. nyt vaan laskuri päälle ja odotetaan
...After all,I´m not afraid of dying...
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Urizen wrote:

Jos tän kartan mukaan sitä lukee niin kyllähä se kertois, että kaukalon laidalla ollaan.
http://www.ilves.com/kuvat/katsomokartta.jpg
No sitähän vähän minäkin, että ei kai Tampereella nyt perhana ajatella rivejä toisin päin. Jäitä hattuun Pertti :twisted: .
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
The Exorcist
Paholainen
Paholainen

Post by The Exorcist »

^Itse katselin tuolla Ilveksen kotisivuilla noita katsomoja ja kyllä Pertti ne teidän paikat on juurikin ne erinomaiset. :)
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
HikiNeito
Hell Rat
Hell Rat

Post by HikiNeito »

Stratocaster wrote:
HikiNeito wrote:

Dante, minä ja pari kaveriani oltiin ne neljä ekaa heppua - ihan ovessa kiinni luonnollisesti. Kenttälipun siitä palkaksi sai! Hail Maiden, nähdään Tampereella! :wink: 04.50 jonottamaan, ja kahdeksana asti sinniteltiin. Kahdeksan maissa oli tunto raajoista jo niin heikko, että ihan pahaa teki, ja kun ovet lopulta aukesivat, hirveä juoksu päälle kankein jaloin.
Dante oli todella mukava ja reilu tyyppi, heitti mun porukkani vielä linja-autoasemalle lippurumban jälkeen, kiitos siitä.

Nyt on ainakin taistellun oloinen lippu.
Jaa te olittekin ne ekat, epäilin vaan :wink: Mää olin se kuka tuli sillä volvolla siihen kuuden aikoihin. Tääläkin meni varpaat/sormet tunnottomaks siinä ja aika pahasti alko muutenki paikat täriseen.
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Lappeenrannan lippupalvelun jonotus meni hyvin (20minuuttia) ja taskussa 14.11. keikan istumapaikka 119-katsomoon, kentälle olisi saanut mutta tyydyn nyt tuohon. On tuo hyvä paikka kävin katsomassa Rammsteinia samasta katsomosta silloin muutama vuosi sitten. Viime vuonna Maidenin 7.7. keikalla sai tyytyä paikkaan 111 katsomosta, että ainakin parempi paikka nyt.

Jos parempaa ilmaantuu esim. Huuto.netisssä ostan toisellekin keikalle ehkä...
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Ei lipun lippua minnekään :D Enpä kyllä nähnyt vaivaakaan, pari kertaa yritän loggautua Lippupalveluun ja sitten jätin senkin.

Ihme ettei edes harmita :shock: Elämä on.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^ Elämä on helppoa.

Kenttäliput hankittu ekalle keikalle, muut liput sitten myöhemmin. Jonotuksesta en sano mitään :wink:
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Perskele sanon minä.

Jarmilan vitsistä kaikki lähti. Olin näet päättänyt olla ensimmäinen Sokoksella Tampereella.
Jarmila sanoi IRC kannulla siinä 01:45, että 'sauhut ja jonottamaan' ja minä poika uskoin.
Vitunmoinen tuli hännän alla nopeasti Sokokselle. Sokoksella siis seisoin tasan 02:00 :twisted:

KETÄÄN EI KUULUNUT. EI EDES JARMILAA :lol:
Vähitellen alkoi mieleeni juolahtamaan näiden vanhojen partojen vitsi kantaiset puheet ja tajusin, että sinne ketään tulossa.
Noniin. Siellä sitten jalat jäässä jonotettiin ja neljän maissa tuli jotkut, en tiedä ketkä, mutta jotkut.
Ihan vartti heidän jälkeen ajoi paikalle Urizenin kopla, jota näytti Vituttavan paikalla oloni :lol:

Porukkaa alkoi tulemaan muutamat kerrallaan aamun sarastaessa.
Nainenkin ystävineen pukkasi seittemän pintaan paikalle tytisemään ja saikin luukulta toisena lippunsa.

Kahdeksan jälkeen Jarmila sitten paikalle saapui ja siinä naureskeltiin mun jonotukselle ja Jarmilan vitsille :lol:

08:58 ovet avattiin ja jotettu tosiaan oli sen 7 tuntia siinä Vitun pakkasessa. ARGHH.

Kaikille kolmelle keikalle liput sain. *KENTTÄ KENTTÄ KENTTÄ* :wink:
Tulostusajat oli 09:00 ja 09:01 x2.

Hauskaa oli niinkuin pitikin.

Nyt enää Globenin liput jostain ongintaan...
Haba
Kisälli
Kisälli

Post by Haba »

^^^Kylmät hermot, kylmät hermot... :lol:

Vajaan neljän tunnin jonotuksella "tuli" neljä kenttälippua Tampereelle, muita lippuja en edes vielä alkanut kyselemään. Kyllähän tuon pikkupaikan, eli Seinäjoen, etuihin kuuluu tämä poruukan vähyys. Seitsemän aikaan tulivat ensimmäiset meidän jälkeemme.

Edit: Ei huh huh, kun tuli repeiltyä Jarmilan kusetukselle :D!
Last edited by Haba on Mon Feb 27, 2006 12:21, edited 1 time in total.
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Eipä myyty sitten kahteen tuntiin kaikkia lippuja. Konstaapeli koneelle vaan varailemaan vai odotatko halpoja päiviä marraskuun alussa?

Halvat päivät on nekin tulossa tämän alkurumban jälkeen
Into Iron Maiden Since 1983
prowler
Hang-Around
Hang-Around

Post by prowler »

Vituilleen meni lippusavota.Ei onnistunut lippujen hommaaminen lippupalvelusta, netistä.On viimeinen kerta kun kyseiseen paskaan luotan.
Kääntäkää tykit kohti taivaanrantaa, antakaa niiden meille vapaus antaa
ruohonjuuritaso
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by ruohonjuuritaso »

Uskomattoman nettipalvelun takkuilusta aiheutuneen vitutuksen jälkeen sain onneksi hyvät yksittäiset istumapaikat hakaniemeen (B2) ja toiselle hartwallin keikalle 107.

Vielä onneksi se 8kk aikaa koittaa vaihtaa ne kenttäpaikkoihin ja metsästää sen ekankin hartwall-keikan kenttälippu. Nyt on pari keikkaa turvattu ja voi huokaista helpotuksesta.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Peke wrote:^^
Eipä myyty sitten kahteen tuntiin kaikkia lippuja. Konstaapeli koneelle vaan varailemaan vai odotatko halpoja päiviä marraskuun alussa?

Halvat päivät on nekin tulossa tämän alkurumban jälkeen
Ei niin. Meikäläinenkin nappasi netin kautta 14.11 keikalle 2 lippua, pitää viedä vaimokekin keikalle. Nyt ei ollut resursseja muuhun, mutta marraskuuhun on aikaa. Ennenkään ei ole pois jääty ja aina olen itseni kentältä löytänyt.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Voimanorja wrote: Kahdeksan jälkeen Jarmila sitten paikalle saapui ja siinä naureskeltiin mun jonotukselle ja Jarmilan vitsille :lol:
Oli muuten ilmees aikamoinen Kodak -moment tossa vaiheessa :D

Urizen wrote:Noniin! Hyvä, että riitti vielä teillekin ilmeisesti! 4:25 oltiin Sokoksen takaovella ja perkele siellähä se Voimanorja jo istu! Sitkee sissi täytyy myöntää :evil:
Riittihän meille. Villiä huhua liikkui, että 15 yli olisi kentät Manseen menneet. No eipä liikuta kamalasti, be quick or be...
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

HikiNeito wrote:Hahhah, Turtolassa joku kyseli että koska ekat oli tullu sinne ja ne oli tullu 20 yli 3 :lol:
Se olin minä :lol:
Vaatetta oli tuhottomasti päällä: tykit, farkut, toppahousut, t-paita, pitkähihanen, fleece, villapaita jne. ja silti olin ihan huurteessa. Töissä täällä oli ensin ihan hyvä olo ja lämmin, mutta nyt aloin jostain ihmeen syystä jäätymään uudelleen ja tuli ihme päänsärky. Sauna päälle, kun kotio pääsee...
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Voimanorja wrote:Perskele sanon minä.

Jarmilan vitsistä kaikki lähti. Olin näet päättänyt olla ensimmäinen Sokoksella Tampereella.
Jarmila sanoi IRC kannulla siinä 01:45, että 'sauhut ja jonottamaan' ja minä poika uskoin.
Vitunmoinen tuli hännän alla nopeasti Sokokselle. Sokoksella siis seisoin tasan 02:00 :twisted:

KETÄÄN EI KUULUNUT. EI EDES JARMILAA :lol:
Vähitellen alkoi mieleeni juolahtamaan näiden vanhojen partojen vitsi kantaiset puheet ja tajusin, että sinne ketään tulossa.
Noniin. Siellä sitten jalat jäässä jonotettiin ja neljän maissa tuli jotkut, en tiedä ketkä, mutta jotkut.
Ihan vartti heidän jälkeen ajoi paikalle Urizenin kopla, jota näytti Vituttavan paikalla oloni :lol:

Porukkaa alkoi tulemaan muutamat kerrallaan aamun sarastaessa.
Nainenkin ystävineen pukkasi seittemän pintaan paikalle tytisemään ja saikin luukulta toisena lippunsa.

Kahdeksan jälkeen Jarmila sitten paikalle saapui ja siinä naureskeltiin mun jonotukselle ja Jarmilan vitsille :lol:

08:58 ovet avattiin ja jotettu tosiaan oli sen 7 tuntia siinä Vitun pakkasessa. ARGHH.

...
Tämä on epäilemättä tämän lippurumban Suomen kovin jonotus.
Oletpa lippusi kyllä ansainnut. Koeta nyt lämmitellä tämä loppupäivä.

Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Dante wrote:
HikiNeito wrote:Hahhah, Turtolassa joku kyseli että koska ekat oli tullu sinne ja ne oli tullu 20 yli 3 :lol:
Se olin minä :lol:
Vaatetta oli tuhottomasti päällä: tykit, farkut, toppahousut, t-paita, pitkähihanen, fleece, villapaita jne. ja silti olin ihan huurteessa. Töissä täällä oli ensin ihan hyvä olo ja lämmin, mutta nyt aloin jostain ihmeen syystä jäätymään uudelleen ja tuli ihme päänsärky. Sauna päälle, kun kotio pääsee...
No sanos muuta, kyllä tässä kylmyys viiltelee selkäytimessä vieläkin.
Nyt on ainakin onnellisesti kenttälippu plakkarissa. Eihän mokomaan uskalla koskeakaan ettei vaan käy mitään. :lol: Nomuttamutta, asiallista oli ja keikalla sitten lisää! :finger:
Urizen
Hang-Around
Hang-Around

Post by Urizen »

Voimanorja wrote:Perskele sanon minä.
Täytyy kyllä sanoa, että ilmassa oli ehkä pientä hätävarjelun liioittelua mutta sait liput ja se lienee pääasia :twisted:
Voimanorja wrote: Ihan vartti heidän jälkeen ajoi paikalle Urizenin kopla, jota näytti Vituttavan paikalla oloni :lol:
Noohnohh, eipä siinä ny mitäään jatketta ehitnyt otsaan kasvaa mutta täytyy myöntää, että kyllä hiukan yllätyin että noinkin paljon (4 tyyppiä) possea jo tohon aikaan oli liikenteessä. Ite sain tiketit sinne mihin halusin niin eipä tässä kyllä pääse vittuuntumaankaan :)
Voimanorja wrote: Nyt enää Globenin liput jostain ongintaan...
Lycka till!
Last edited by Urizen on Mon Feb 27, 2006 12:31, edited 1 time in total.

"Näin Seppo Rädyn kerran Kiteen Nesteellä hakkaamassa hedelmäpeliä.
Vittu, mie en pystynyt puhumaan sanaakaan, se oli niin vakuuttava."
- Jouni Hynynen
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Peke wrote:Eipä myyty sitten kahteen tuntiin kaikkia lippuja.
Swenssonit taisivat myydä omat lippunsa alle tuntiin. Voittivat Suomen tässäkin lajissa. :lol:
Locked