Hahhah, Turtolassa joku kyseli että koska ekat oli tullu sinne ja ne oli tullu 20 yli 3Urizen wrote: Noniin! Hyvä, että riitti vielä teillekin ilmeisesti! 4:25 oltiin Sokoksen takaovella ja perkele siellähä se Voimanorja jo istu! Sitkee sissi täytyy myöntääEipä toi pakkasessa jonottaminen kyllä normaaliheteron touhua ole mutta kai sen kerran vuodessa kestää! Kentälle Mansessa ja Hesassa! Kiitos!
UP THE IRONS!

Mutta joo, vähä yli kuus paikalla ja neljän porukka ekana plus 2 mun kaverin tuttua kekkä olikin seurana. Siinä alko sitte porukkaa saapuun (Oliko Toveri Strato/Dante kenties se kenellä oli se Trooper läpyskä takana ja 7th Son hihassa, mää olin se melkein kokomustissa seisoskeleva tyyppi siinä toisessa neljän porukassa repun kanssa) Ja eikös sitten siellä tiskillä ollut saatana 3 suhteilla sisään päässyttä kynistä ja saivat liput ekoina. Oma suunnitelma riville 9 B2:een ei onnistunut koska jopa siihen aikaan (9:05) oli jo menny vitusti niitä katsomopaikkoja, mutta riville 13 vasempaan laitaan saatiin liput, ja ne onki sairaan hyvät ja nyt oon vitun onnellinen

Kun sieltä tiskiltä katteli niin pitkä jono meni oville asti ja varmasti viimeset ei saanu enää lippuja. Pahinta oli se yks niistä ekoista kuka sai kuulla pahakseen että Hesan keikoille ei myydä lippuja ja se siinä sitten hermoilikin.. No hyvin kait kävi

Soittihan ne maideniakin siellä