Muokkasin hiukan tuota äänestystä nyt kun päätit ystävä hyvä kusta lurauttaa pelikassiini. T: Pera
Kuinka monta Maidenin keikkaa käyt katsomassa vuonna 2006?
Moderator: The Killer Krew
Kuinka monta Maidenin keikkaa käyt katsomassa vuonna 2006?
Niin eli siis montako maiden keikkaa menet tänä vuonna katsomaan? mä ajattelin käydä katsomassa varmaan 2 keikkaa, kummatki hesassa... siellä varmaan on vähän kovempi show yms? entä onko teillä kavereita rauta neidolla jotka ovat lähdössä mukaan keikoille? mulla on -moonchild- ja UnBrain 
Muokkasin hiukan tuota äänestystä nyt kun päätit ystävä hyvä kusta lurauttaa pelikassiini. T: Pera
Last edited by Death on Sat Feb 18, 2006 22:30, edited 4 times in total.
-
Pentelesh
- Rautaneito IRC Crew

Re: montako iron maidenin keikkaa käyt katsomassa vuonna 200
Em mää noista mun rauta neidon kavereista kyllä tiiä, mutta jos kaks-kolme keikkaa kävis kattoo, niin vois riittää.Death wrote:Niin eli siis montako maiden keikkaa menet tänä vuonna katsomaan? mä ajattelin käydä katsomassa varmaan 2 keikkaa, kummatki hesassa... seillä varmaan on vähän kovempi show yms? entä onko teillä kavereita rauta neidolla jotka ovat lähdössä mukaan keikoille? mulla on -moonchild- ja UnBrain
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
Viinapåppå
- Hell Rat

-
Stratocaster
- Azazel

-
Viinapåppå
- Hell Rat

-
Viinapåppå
- Hell Rat

-
Brain Damage
-
Peke
- Kärpästen Herra

no en nyt haluaIsi nillittää, mutta kyllä tämän äänestyksen aika on sitten kun tiedetään seuraavan kiertueen ohjelmisto....
joten pojat vetskari kiinni, hevoset karkaa... voi vittu...
Toveri Death tsekkaa nyt hieman ympärillesi ennekuin availet näitä topiskeja konekiväärivauhtia..... nih?
toivoo ISI
joten pojat vetskari kiinni, hevoset karkaa... voi vittu...
Toveri Death tsekkaa nyt hieman ympärillesi ennekuin availet näitä topiskeja konekiväärivauhtia..... nih?
toivoo ISI
Into Iron Maiden Since 1983
No katsoppas isäntä kun monet käyvät katsomassa keikkoja myöskin ulkomailla Suomen lisäksi, joten eipäs naljailla siellä ollenkaan.Viinapåppå wrote:No kun Maiden tulee suomeen aika 99,999% varmasti suomeen max. 3 kertaa joten kannattaisi miettiä mitä vaihtoehtoja laittaa.
Itse menen kolmelle. Eli Suomen keikat + Rautaneidon tulossa oleva reissu
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
niimpä minä tolle viinapapalle selitinki jo aiemmin... mutta on hyvää että asia tulee moneen kertaan esilleMake#34 wrote:No katsoppas isäntä kun monet käyvät katsomassa keikkoja myöskin ulkomailla Suomen lisäksi, joten eipäs naljailla siellä ollenkaan.Viinapåppå wrote:No kun Maiden tulee suomeen aika 99,999% varmasti suomeen max. 3 kertaa joten kannattaisi miettiä mitä vaihtoehtoja laittaa.
Itse menen kolmelle. Eli Suomen keikat + Rautaneidon tulossa oleva reissu
No Yhdelle Suomen keikalle menen ainoastaan, ja se saapi riittää yhdeltä vuodelta. Ulkomaille en bändiä ainakaan näillä näkymin ole menossa katsomaan, mutta siellä Suomen keikkalla saa tukka heilua oikein 10 keikan edestä (pitää sitä bändi sentään välillä kanssa vilkuilla
)
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
-
Edward the Greaat
- Berserkki

-
rainmaker91
- Hang-Around

^Kaikille Suomen keikoille ehdottomasti menossa, *ituttaa vaa, ku oon liian nuori menee frendien kaa ulkomaan keikoille. Ei tiedä tuleeko toista mahollisuutta enää, vaikka kyl luulis ja sit mä oon jo toivottavasti yli 16 v.
Mäkin meen jo viideltä venaa lippui, yksin.
Toivottavasti sieltä löytyy juttutoveri, jonka kanssa omaan saman harrastuksen (harrastus on tietenkin uppopallo).
Mäkin meen jo viideltä venaa lippui, yksin.
Toivottavasti sieltä löytyy juttutoveri, jonka kanssa omaan saman harrastuksen (harrastus on tietenkin uppopallo).
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
-
Edward the Greaat
- Berserkki

sulla on todella hyvä harrastus, varmasti löytyy sieltä vierstä joku joka pelaa uppopalloa :DDDDDDDDDDDDDDDrainmaker91 wrote:^Kaikille Suomen keikoille ehdottomasti menossa, *ituttaa vaa, ku oon liian nuori menee frendien kaa ulkomaan keikoille. Ei tiedä tuleeko toista mahollisuutta enää, vaikka kyl luulis ja sit mä oon jo toivottavasti yli 16 v.
Mäkin meen jo viideltä venaa lippui, yksin.![]()
^viekää tämä häirikkö pois täältä 
edit: ja asiaa... kaks keikkaa todennäkösesti eli katsomoon ja kentälle jos saa liput. viimevuonna olin yhdellä keikalla vaikka jälkeenpäin ois halunnu mennä kahelle... no katellaan...
edit: ja asiaa... kaks keikkaa todennäkösesti eli katsomoon ja kentälle jos saa liput. viimevuonna olin yhdellä keikalla vaikka jälkeenpäin ois halunnu mennä kahelle... no katellaan...
Last edited by UnBrain on Sun Feb 19, 2006 1:56, edited 1 time in total.