Kuinka monta Maidenin keikkaa käyt katsomassa vuonna 2006?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Kuinka pitkä bänni Deathille annetaan?

1-3 viikkoa
64
35%
4-5 kuukautta
18
10%
6-7 vuotta
102
55%

Total votes: 184

Death
Wimp
Wimp

Kuinka monta Maidenin keikkaa käyt katsomassa vuonna 2006?

Post by Death »

Niin eli siis montako maiden keikkaa menet tänä vuonna katsomaan? mä ajattelin käydä katsomassa varmaan 2 keikkaa, kummatki hesassa... siellä varmaan on vähän kovempi show yms? entä onko teillä kavereita rauta neidolla jotka ovat lähdössä mukaan keikoille? mulla on -moonchild- ja UnBrain :)

Muokkasin hiukan tuota äänestystä nyt kun päätit ystävä hyvä kusta lurauttaa pelikassiini. T: Pera
Last edited by Death on Sat Feb 18, 2006 22:30, edited 4 times in total.
rocker
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by rocker »

Siis montako Maiden-keikkaa vai yleensä mitä tahansa keikkaa? No, vastataan molempiin, elikkä Maiden-keikkoja yksi ja muita bändejä 10-20, jos vanhan kaavan mukaan mennään.
What we do in life, echoes in eternity
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Re: montako iron maidenin keikkaa käyt katsomassa vuonna 200

Post by Pentelesh »

Death wrote:Niin eli siis montako maiden keikkaa menet tänä vuonna katsomaan? mä ajattelin käydä katsomassa varmaan 2 keikkaa, kummatki hesassa... seillä varmaan on vähän kovempi show yms? entä onko teillä kavereita rauta neidolla jotka ovat lähdössä mukaan keikoille? mulla on -moonchild- ja UnBrain :)
Em mää noista mun rauta neidon kavereista kyllä tiiä, mutta jos kaks-kolme keikkaa kävis kattoo, niin vois riittää.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Kahta hesan keikkaa menen kavereiden kanssa katsomaan. :finger:
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Yhteen osallistun, Tampere Finland. :finger: Johan tässä itsensä pitäisi orjaksi myydä että saisi rahaa revittyä muille keikoille.
Death
Wimp
Wimp

Post by Death »

juu itsekkin pitäs ruveta käymää tämä lukuvuosi koulua kunnolla loppun ni saa sitä manitskii niille keikooille, mutta kun oulussa asun niin pitäs ne juna liputkin hoitaa jollain ilveelllä :/
onnistuuko?
- tietenkin :D
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Hyvä äänestys Btw.

:lol:
Year 2006
Death
Wimp
Wimp

Post by Death »

no miten niin? :D:D
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

No kun Maiden tulee suomeen aika 99,999% varmasti suomeen max. 3 kertaa joten kannattaisi miettiä mitä vaihtoehtoja laittaa. :|
Year 2006
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Yhdelle keikalle olen menossa. Eli Tampereelle lähdetään. Mielelläni muillekin menisin, mutta rahatilanne ei anna myöden.
Death
Wimp
Wimp

Post by Death »

Viinapåppå wrote:No kun Maiden tulee suomeen aika 99,999% varmasti suomeen max. 3 kertaa joten kannattaisi miettiä mitä vaihtoehtoja laittaa. :|
tämä ei ollutkaan kysymys suomen keikoista, vaan koko maailman keikoista? ei siellä lukenut että monelleko suomen keikalle menet maidenia katsomaan...
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

no en nyt haluaIsi nillittää, mutta kyllä tämän äänestyksen aika on sitten kun tiedetään seuraavan kiertueen ohjelmisto....

joten pojat vetskari kiinni, hevoset karkaa... voi vittu...

Toveri Death tsekkaa nyt hieman ympärillesi ennekuin availet näitä topiskeja konekiväärivauhtia..... nih?

toivoo ISI :wink:
Into Iron Maiden Since 1983
Death
Wimp
Wimp

Post by Death »

no minäpä lopetan tämän homman ku olen tehnyt 2 topiccia vasta ;D
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Viinapåppå wrote:No kun Maiden tulee suomeen aika 99,999% varmasti suomeen max. 3 kertaa joten kannattaisi miettiä mitä vaihtoehtoja laittaa. :|
No katsoppas isäntä kun monet käyvät katsomassa keikkoja myöskin ulkomailla Suomen lisäksi, joten eipäs naljailla siellä ollenkaan.
Itse menen kolmelle. Eli Suomen keikat + Rautaneidon tulossa oleva reissu :finger:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Death
Wimp
Wimp

Post by Death »

Make#34 wrote:
No katsoppas isäntä kun monet käyvät katsomassa keikkoja myöskin ulkomailla Suomen lisäksi, joten eipäs naljailla siellä ollenkaan.
Itse menen kolmelle. Eli Suomen keikat + Rautaneidon tulossa oleva reissu :finger:
niimpä minä tolle viinapapalle selitinki jo aiemmin... mutta on hyvää että asia tulee moneen kertaan esille :P
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

No Yhdelle Suomen keikalle menen ainoastaan, ja se saapi riittää yhdeltä vuodelta. Ulkomaille en bändiä ainakaan näillä näkymin ole menossa katsomaan, mutta siellä Suomen keikkalla saa tukka heilua oikein 10 keikan edestä (pitää sitä bändi sentään välillä kanssa vilkuilla :wink: )
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Death wrote:no minäpä lopetan tämän homman ku olen tehnyt 2 topiccia vasta ;D
Äläppäs nyt lopeta yhtään mitään... elämä on oppimista :wink:
Tsekkaa vähän ja jatkat sitten... OK?
Into Iron Maiden Since 1983
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Kaksi tai kolme konserttia tulee nähtyä. Helsingin keikat jo varmat!
SAVE_US.ETG :P
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

^Kaikille Suomen keikoille ehdottomasti menossa, *ituttaa vaa, ku oon liian nuori menee frendien kaa ulkomaan keikoille. Ei tiedä tuleeko toista mahollisuutta enää, vaikka kyl luulis ja sit mä oon jo toivottavasti yli 16 v.
Mäkin meen jo viideltä venaa lippui, yksin. :(
Toivottavasti sieltä löytyy juttutoveri, jonka kanssa omaan saman harrastuksen (harrastus on tietenkin uppopallo).
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Ekan tunnin alun lintsaan! Maidenin keikat ovat tärkeimpiä kuin yksi koulu päivä! Kyllä meen 5-6 venailee lipuskoja.
SAVE_US.ETG :P
Death
Wimp
Wimp

Post by Death »

rainmaker91 wrote:^Kaikille Suomen keikoille ehdottomasti menossa, *ituttaa vaa, ku oon liian nuori menee frendien kaa ulkomaan keikoille. Ei tiedä tuleeko toista mahollisuutta enää, vaikka kyl luulis ja sit mä oon jo toivottavasti yli 16 v.
Mäkin meen jo viideltä venaa lippui, yksin. :(
Toivottavasti sieltä löytyy juttutoveri, jonka kanssa omaan saman harrastuksen (harrastus on tietenkin uppopallo).
sulla on todella hyvä harrastus, varmasti löytyy sieltä vierstä joku joka pelaa uppopalloa :DDDDDDDDDDDDDDD
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Post by Tolppanen »

Yksi keikka olisi tarkoitus käydä katsomassa ja se on sitten jompi kumpi noista stadin keikoista. Periaatteessa ihan sama kumpi se sitten onkaan niistä, kunhan keikalle pääsen.
Up The Irons! \,,/
Death
Wimp
Wimp

Post by Death »

niin no... ei sitä ehkä kannatakkaan mennä kahtomaan 2 keikkaa peräkkäin, mutta on siinä' joitain hyväkin puolia. muttä kyllä mä silti meen kattomaan se 2 keikkaa
Death
Wimp
Wimp

Post by Death »

no ompas täällä vähän menijöitä iron maidenin keikoille ku näin vähän vastauksia tulut :P
UnBrain
Hell Rat
Hell Rat

Post by UnBrain »

^viekää tämä häirikkö pois täältä :lol:

edit: ja asiaa... kaks keikkaa todennäkösesti eli katsomoon ja kentälle jos saa liput. viimevuonna olin yhdellä keikalla vaikka jälkeenpäin ois halunnu mennä kahelle... no katellaan...
Last edited by UnBrain on Sun Feb 19, 2006 1:56, edited 1 time in total.
Post Reply