Moderator: The Killer Krew
Sitä kuule pitää joskus vähän vääntää oman tilan vuoksi. Ja jos tukalaksi käy niin aina pääsee taaksepäin ja aivan aidassa kiinni ollessa voi pyytää turvamiehen auttamaan. Kyllä te selviätte siitä, henkisestä orgasmista en olisi niinkään varmaRavenX wrote:Oisihan sinne kentälle ihan vitun siistiä mennä mutta kun taitaa rutistua sinne väkisin..
Kyllähän tua aikasin kannattaa olla liikkeellä, viime kerralla jonottelin Tampereen Sokoksella toisella kertaa 0600 ja toisella 0630. Kummallakin kerralla oli sakkia edessä.UnBrain wrote:pitää varmaan jonottaa klo 05.00 aamulla kun liput tulee myyntiin![]()
Jep. Just tota meinasin, sohlaukseks menee ja satavarmastipoolrules wrote: Kyllä tuossa pieni kylmärinki perseen ympärillä ilmestyi, kun rupesi tuota lippu ruljanssia miettimään. Juurikin sen takia kun osa ostaa lippuja Helsinkiin, osa Tampereelle ja osa molemmille, niin kyllä siinä on lippupalvelun tädeillä paketti herkästi sekaisin.
Mitä tähän tulee niin eiköhän se johdu kiertue aikataulusta, joka pakottaa maidenin tekemään toisen näistä keikoista tampereella, muuten varmaankin olisi toinenkin Harryn hallilla. näin ainakin itse arvelisin.Yrms_ wrote:
Siis mitä järkeä, luulisin että kaks keikkaa stadissa toteutuu, koska jos on Bruce puhunut isommasta keikkapaikasta niin olisiko siinä sitten ideaa että vedetään yksi ilta tutulla Hartwallilla ja yksi ilta Hakametsässä joka on vielä huomattavasti pienempi.
Arvasin että tämä veriveli Etelänvetelä kommentoi Nääsvilleä keikkapaikkana.Yrms_ wrote:Siis mitä järkeä, luulisin että kaks keikkaa stadissa toteutuu, koska jos on Bruce puhunut isommasta keikkapaikasta niin olisiko siinä sitten ideaa että vedetään yksi ilta tutulla Hartwallilla ja yksi ilta Hakametsässä joka on vielä huomattavasti pienempi.
Pitihän ne "varmat" huhut stadikastakin viime keikan näyttämönä hyvin kutinsa...
Niissä Olympiastadionin huhuissa oli oikeasti lopulta perää. Myöhemmin selvisi, että viime kesän konsertteja yritettiin ensin järjestää Olympiastadionilla, mutta MM-kisojen remontin takia ei onnistunut. Helsingin ympäristöviraston melurajoitusten takia (kiitos lähitalojen asukkaiden valitukset) Finnair Stadiumilla ei järjestetä enää (vuoden 2001 Stingin konsertti viimeinen) konsertteja.QazKFD wrote:En tiedä muistanko oikein, mutta eikös stadikka (Olympia siis) rajattu aika alussa pois vaihtoehdoista viime kerralla, ja jotain Finnairin stadionia tarjottiin kyllä aika pitkäänkin 'varmaksi' tiedoksi. Vai oliko se toissakesästä?Yrms_ wrote:Pitihän ne "varmat" huhut stadikastakin viime keikan näyttämönä hyvin kutinsa...
Ei. Bergenin konsertin promoottori (Bergen Live) on kertonut Iron Maiden haluavan yrittää tulevalla kiertueella jotain uutta esiintymällä uusissa paikoissa.piru itse wrote:Mitä tähän tulee niin eiköhän se johdu kiertue aikataulusta, joka pakottaa maidenin tekemään toisen näistä keikoista tampereella, muuten varmaankin olisi toinenkin Harryn hallilla. näin ainakin itse arvelisin.
Saattaahan se jollain 50 kiloisella aivan edessä tuskaa teettää, kun sata kiloiset ukkelit pistää tuulemaan.RavenX wrote:Oisihan sinne kentälle ihan vitun siistiä mennä mutta kun taitaa rutistua sinne väkisin..
ok,tuntui vaan alkuun luontevalta tuo kiire.MS wrote:Ei. Bergenin konsertin promoottori (Bergen Live) on kertonut Iron Maiden haluavan yrittää tulevalla kiertueella jotain uutta esiintymällä uusissa paikoissa.piru itse wrote: Mitä tähän tulee niin eiköhän se johdu kiertue aikataulusta, joka pakottaa maidenin tekemään toisen näistä keikoista tampereella, muuten varmaankin olisi toinenkin Harryn hallilla. näin ainakin itse arvelisin.
Kannattaa varmaan yrittää myös netistä. Muutama minuutti ei riitä, ne linjat on tukossa jo tuntia ennen jos vanhat merkit pitää paikkansa.HikiNeito wrote:Minä kun en tuota kuudelta-aamulla-jonottamaan tyyppiä ole niin kun tää on meikäläisen kohalla eka oikea lippurumba niin miten noissa puhelimissa kannattaa menetellä? Luuri kädessä odottaa muutama minuutti ennen kun aukee?
UnBrain wrote:AZIAAKummallekkin vähintään päästävä. nyt tuli päällimmäisenä mieleen että onko tonne kentälle 165-170 senntisenä menemistä??
4) Näkee mualimaaStratocaster wrote:
Arvasin että tämä veriveli Etelänvetelä kommentoi Nääsvilleä keikkapaikkana.Mun mielestä koko kuvio on pelkkää plussaa, perustelut:
1) On kaksi keikkaa, eli halukkailla on mahdollisuus nähdä Iron Maiden kotimaassaan kahdesti
2) Keikkapaikkojen välinen matkaero mahdollistaa sen, että on kaksi vaihtoehtoa, jos Helsinki on liian pitkällä niin sitten Tampereelle, ja toisin päin
3) Jos haluaa vain yhdelle keikalle, ja toinen myydään loppuun ennenkuin itse saa lippua, voi vielä yrittää toiselle. Eli mahdollisuudet keikalle pääsystä kasvavat puolella
4) keksi itse joku hyvä syy tähän.