Iron Maiden 12.11 Tampere & 14.-15.11 Helsinki

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

UnBrain
Hell Rat
Hell Rat

Post by UnBrain »

ookoo pitää katella asiaa :) hartaasti pitää alkaa kasvamaan senttejä.. kaurapuuroa ja vihanneksia nii tokenee :lol:
RavenX
Vempare
Vempare

Post by RavenX »

Oisihan sinne kentälle ihan vitun siistiä mennä mutta kun taitaa rutistua sinne väkisin.. :?
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

RavenX wrote:Oisihan sinne kentälle ihan vitun siistiä mennä mutta kun taitaa rutistua sinne väkisin.. :?
Sitä kuule pitää joskus vähän vääntää oman tilan vuoksi. Ja jos tukalaksi käy niin aina pääsee taaksepäin ja aivan aidassa kiinni ollessa voi pyytää turvamiehen auttamaan. Kyllä te selviätte siitä, henkisestä orgasmista en olisi niinkään varma :lol:
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

UnBrain wrote:pitää varmaan jonottaa klo 05.00 aamulla kun liput tulee myyntiin :D
Kyllähän tua aikasin kannattaa olla liikkeellä, viime kerralla jonottelin Tampereen Sokoksella toisella kertaa 0600 ja toisella 0630. Kummallakin kerralla oli sakkia edessä.
poolrules wrote: Kyllä tuossa pieni kylmärinki perseen ympärillä ilmestyi, kun rupesi tuota lippu ruljanssia miettimään. Juurikin sen takia kun osa ostaa lippuja Helsinkiin, osa Tampereelle ja osa molemmille, niin kyllä siinä on lippupalvelun tädeillä paketti herkästi sekaisin. 8)
Jep. Just tota meinasin, sohlaukseks menee ja satavarmasti :D
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
piru itse
Hang-Around
Hang-Around

Post by piru itse »

Hyvä juttu, kyllä se on molemmille keikoille lähdettävä tietenkin :D
Yrms_ wrote:
Siis mitä järkeä, luulisin että kaks keikkaa stadissa toteutuu, koska jos on Bruce puhunut isommasta keikkapaikasta niin olisiko siinä sitten ideaa että vedetään yksi ilta tutulla Hartwallilla ja yksi ilta Hakametsässä joka on vielä huomattavasti pienempi.
Mitä tähän tulee niin eiköhän se johdu kiertue aikataulusta, joka pakottaa maidenin tekemään toisen näistä keikoista tampereella, muuten varmaankin olisi toinenkin Harryn hallilla. näin ainakin itse arvelisin.
"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Yrms_ wrote:Siis mitä järkeä, luulisin että kaks keikkaa stadissa toteutuu, koska jos on Bruce puhunut isommasta keikkapaikasta niin olisiko siinä sitten ideaa että vedetään yksi ilta tutulla Hartwallilla ja yksi ilta Hakametsässä joka on vielä huomattavasti pienempi.

Pitihän ne "varmat" huhut stadikastakin viime keikan näyttämönä hyvin kutinsa...
Arvasin että tämä veriveli Etelänvetelä kommentoi Nääsvilleä keikkapaikkana. :lol: Mun mielestä koko kuvio on pelkkää plussaa, perustelut:
1) On kaksi keikkaa, eli halukkailla on mahdollisuus nähdä Iron Maiden kotimaassaan kahdesti
2) Keikkapaikkojen välinen matkaero mahdollistaa sen, että on kaksi vaihtoehtoa, jos Helsinki on liian pitkällä niin sitten Tampereelle, ja toisin päin
3) Jos haluaa vain yhdelle keikalle, ja toinen myydään loppuun ennenkuin itse saa lippua, voi vielä yrittää toiselle. Eli mahdollisuudet keikalle pääsystä kasvavat puolella
4) keksi itse joku hyvä syy tähän.

:twisted: Kyllä on mahtava olo, pelasti päivän vaikkei vielä ole varmistettu mitään. Itse pelkään kyllä lippusirkusta, mutta onneksi on toinenkin keikka minne yrittää jos toiselle ei pääse.
Tämän fiiliksen takia on hienoa fanittaa Maidenia. UP THE IRONS!
MS
Hell Rat
Hell Rat

Post by MS »

QazKFD wrote:
Yrms_ wrote:Pitihän ne "varmat" huhut stadikastakin viime keikan näyttämönä hyvin kutinsa...
En tiedä muistanko oikein, mutta eikös stadikka (Olympia siis) rajattu aika alussa pois vaihtoehdoista viime kerralla, ja jotain Finnairin stadionia tarjottiin kyllä aika pitkäänkin 'varmaksi' tiedoksi. Vai oliko se toissakesästä?
Niissä Olympiastadionin huhuissa oli oikeasti lopulta perää. Myöhemmin selvisi, että viime kesän konsertteja yritettiin ensin järjestää Olympiastadionilla, mutta MM-kisojen remontin takia ei onnistunut. Helsingin ympäristöviraston melurajoitusten takia (kiitos lähitalojen asukkaiden valitukset) Finnair Stadiumilla ei järjestetä enää (vuoden 2001 Stingin konsertti viimeinen) konsertteja.
piru itse wrote:Mitä tähän tulee niin eiköhän se johdu kiertue aikataulusta, joka pakottaa maidenin tekemään toisen näistä keikoista tampereella, muuten varmaankin olisi toinenkin Harryn hallilla. näin ainakin itse arvelisin.
Ei. Bergenin konsertin promoottori (Bergen Live) on kertonut Iron Maiden haluavan yrittää tulevalla kiertueella jotain uutta esiintymällä uusissa paikoissa.

Edit: Tuli vain mieleen, että kukaan ei ole tainnut selvittää Oulun kuvioita. Allekirjoittaneella ei ole mitään kontakteja Oulun suntaan. Mitään tietoa ei ole , mutta liikuntapaikkojen varaustilanteet ovat julkista tietoa. Liinkuntatoimi on kai oikea osoite. Muistuipa Judas Priest viime vuodelta.
Last edited by MS on Tue Feb 07, 2006 19:08, edited 1 time in total.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

RavenX wrote:Oisihan sinne kentälle ihan vitun siistiä mennä mutta kun taitaa rutistua sinne väkisin.. :?
Saattaahan se jollain 50 kiloisella aivan edessä tuskaa teettää, kun sata kiloiset ukkelit pistää tuulemaan. :lol: Mutta esim. viime kesän ekalla keikalla, kun olin kentällä niin siinä 10-20m lavasta oli niin väljää, että olis voinut vaikka teltan pystyttää. Eli jos ei aivan muutamaan ensimmäiseen riviin tunge, niin ei sinne kentälle rutistu.
piru itse
Hang-Around
Hang-Around

Post by piru itse »

MS wrote:
piru itse wrote: Mitä tähän tulee niin eiköhän se johdu kiertue aikataulusta, joka pakottaa maidenin tekemään toisen näistä keikoista tampereella, muuten varmaankin olisi toinenkin Harryn hallilla. näin ainakin itse arvelisin.
Ei. Bergenin konsertin promoottori (Bergen Live) on kertonut Iron Maiden haluavan yrittää tulevalla kiertueella jotain uutta esiintymällä uusissa paikoissa.
ok,tuntui vaan alkuun luontevalta tuo kiire.
thänks informaatiosta :)
"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

Tuo lippurumba kyllä jännittää melkein yhtä paljon ku itte keikka. Jos liput tulevat myyntiin samaa aikaa on helppo siinä samalla ostaa molemmille keikoille liput, mutta siinä saattaa sit myyjät olla ihan kusesa jos ovat jotai amatöörejä. Olisi hyvä jos sitten seuraavana päivänä myytäisiin toiselle keikalle, niin kuin early dayssilla tehtiin, koska jos ei maanantaina vaikka saanut kentälle lippua, tietää tulla aikasemmin jos haluaa kentälle lipun, ja myyjillä luultavati olisi helpompaa.

Ja itte vielä pitää miettiä että mistä niitä lippuja käy hakemassa. Nettiin & puhelinsoittoihin en luota, vaan paikanpäälle. Vaihtoehtoja mulla olis nyt Stockmann itäkeskus ja Jumbo. Jumbosta pääsis helpommin takas kouluu ja sieltä EHKÄ helpompi saada kun Stockalta, harmi kun menivät Tikkurilasta poistamaan tuon lippupalvelun..
HikiNeito
Hell Rat
Hell Rat

Post by HikiNeito »

Minä kun en tuota kuudelta-aamulla-jonottamaan tyyppiä ole niin kun tää on meikäläisen kohalla eka oikea lippurumba niin miten noissa puhelimissa kannattaa menetellä? Luuri kädessä odottaa muutama minuutti ennen kun aukee?
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

HikiNeito wrote:Minä kun en tuota kuudelta-aamulla-jonottamaan tyyppiä ole niin kun tää on meikäläisen kohalla eka oikea lippurumba niin miten noissa puhelimissa kannattaa menetellä? Luuri kädessä odottaa muutama minuutti ennen kun aukee?
Kannattaa varmaan yrittää myös netistä. Muutama minuutti ei riitä, ne linjat on tukossa jo tuntia ennen jos vanhat merkit pitää paikkansa.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

UnBrain wrote:AZIAA :twisted: Kummallekkin vähintään päästävä. nyt tuli päällimmäisenä mieleen että onko tonne kentälle 165-170 senntisenä menemistä??

Muutamissa konserteissa olen kentällä ollut, ja voin kyllä sanoa että pituus ei juurikaan vaikuta mihinkään, kaikki riippuu taktikoinnista :D .
Olen usein ollut kentällä vieläpä etuosan ryysiksessä, mutta silti olen nähnyt hyvin.

[/offtopic]

Ja itse keikasta, itse olisin mielummin halunnut kaksi Hartwallin konserttia, mutta kyllä tuo Tamperekin kelpaa.
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Molemmille of course! (Jos tulee siis :wink:)

Voisi mennä toisella keikalla kentälle ja toisella sitten katsomoon. Saa nähä miten käy :finger:

Kyllä nyt taas jännittää :D
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
JKL

Post by JKL »

No niin, ainakaan eivät tule meikäläisen palvelusaikana. Nyt vaan pitäisi onnistua saamaan rahoitusta lippuihin ja onnea jonotukseen. Melko auki, kummalle yritän päästä, mutta sen tiedän, ettei molempiin ole varaa.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Se on taas aamulla mentävä jonottamaan. Puhelimeen ja nettiin en luota hetkeäkään, viimeksikin kenttäpaikat irtosivat pienen vaivannäön ansiosta.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Kyllähän tuo järjestää taas kaiken näköistä järjestämisrumbaa nuo päivät Su-Ma ei perse mitkä päivät.
No duunista tietysti pitää pomon kanssa sopia.
Hesan keikalle kyllä pitää lähteä jonottaan aamusta, mutta Tampereen keikalle varmaan riistosta hommattava :roll:
No asioilla, kun on tapana järjestyä joten eipä oteta kauheeta probleemaa.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Jonottamaan mennään ja passataan tarvittaessa koulu jos sikseen tulee. Molemmille mennään (oli ne nyt missä vaan Suomessa) ja ulkomaanreissut erikseen.
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Stratocaster wrote:
Arvasin että tämä veriveli Etelänvetelä kommentoi Nääsvilleä keikkapaikkana. :lol: Mun mielestä koko kuvio on pelkkää plussaa, perustelut:
1) On kaksi keikkaa, eli halukkailla on mahdollisuus nähdä Iron Maiden kotimaassaan kahdesti
2) Keikkapaikkojen välinen matkaero mahdollistaa sen, että on kaksi vaihtoehtoa, jos Helsinki on liian pitkällä niin sitten Tampereelle, ja toisin päin
3) Jos haluaa vain yhdelle keikalle, ja toinen myydään loppuun ennenkuin itse saa lippua, voi vielä yrittää toiselle. Eli mahdollisuudet keikalle pääsystä kasvavat puolella
4) keksi itse joku hyvä syy tähän.
4) Näkee mualimaa

Joo, ei se tampere muuten mitään, ei matkat tai muut mua haittaa mutta sitä vaan en käsitä että vedetään sitten yhteensä noin 20 000-päiselle yleisölle kun voitaisiin vetää 25 000-päiselle vastaavalle :? Vai miten tuo nyt menee..

No odotetaan virallista tietoa
Half Lives... Eat But Never Kill
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Mikäs tuossa, sikseesti on jo kertynyt ikää jo täydet 18 ja auto alla. Tampere ei siihen mittapuuhun nähden ole kaukana. Helsingin keikan lisäksi nyt hieman uusia paikkoja, sehän on ihan hieno lisä...

Tässähän on kohta lippuralli käynnissä. 8) Kenttäliput kumpaakin keikkaan... Maksoi mitä maksoi, keinoja kaihtamatta. :wink:
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Loistavaa! Molemmille keikoille katsomoon.
Kysyisin, että saisiko netin kautta kuitenkin hyvät paikat katsomoon kahdelle? en vaan viittis kouluu jättää väliin sen takii et menisin, sinne yöks makoilee! :lol: . Toivottavasti saisin vastausta. Viime kesänä ainakin onnistu molemmille keikoille jopa kolmelle.
SAVE_US.ETG :P
nilkkavamma]
Vempare
Vempare

Post by nilkkavamma] »

Niin. Kuinka kauan ennen avaamista kannattaa kyykkiä Oulun Stockmannin eessä, että saa liput. :shock: Ku viimekerralla tuli huuto.net:stä ostettua ne nii jos joku tietää nii kertokaapa. :wink:
uP the irons!
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

^ Aih kuule nyt on taktiikat heti alkuun heikossa jamassa, jos meinaat kysyä muilta mihin aikaan kannattaa mennä. 8)
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Tännehän voitaisiin perustaa uusi topik nimeltään ''Lippu huolet'' :lol:
nilkkavamma]
Vempare
Vempare

Post by nilkkavamma] »

No anteeksi :( Muutamaa tuntia ennen oottelemaa :)
uP the irons!
Post Reply