Kiitos UTI, jotain tommosta oon odottanutkin joltain tulevan.

Moderator: The Killer Krew
Mustavalko efektiä onneksi käytetty todella niukasti, minäkin vasta huomasin loppuvaiheessa, että muutama ruutu siellä täällä vilahtaa mustavalkoisena.UTI wrote:Tuota mustavalko-efektiä todellakin vierastin Donny:ssä, mutta tässä sitä on käytetty tarpeeksi hillitysti.
Saundeista vielä iso plussa, toteutettu vielä paremmin kuin Rio:ssa. Tälläisen jälkeen, miten voi enää katsoa mitään musa-dvd:tä stereona?
Mulla toimi ainakin moitteettomasti, ei minkäänlaista ongelmaa 5.1:n kanssa.trooper wrote:Mitä helvettiä tarkoittaa, kun 5.1 levyn ääni pätkii soittimessa?
Mitä helvettiä tarkoittaa, kun stereo levy alkaa pätkimään Brave New Worldista eteenpäin? Edit: Tietokoneella näyttää kuitenkin toimivan.
Itse asiassa minulla on sama ongelma. Katsoin ensin normaalilla dvd-soittimella dvd:tä ja se alkoi pätkimään Brave New Worldista eteenpäin. Siinä vaiheessa vaihdoin tietokoneeseen ja sillä dvd toimi moitteettomasti. Outoa...trooper wrote:Mitä helvettiä tarkoittaa, kun stereo levy alkaa pätkimään Brave New Worldista eteenpäin? Edit: Tietokoneella näyttää kuitenkin toimivan.
Onko mitään tietoa, että onko muissa kuin Suomeen tulleissa dvd:issä vikoja, kun itse tilasin tuolta Ruottinmaalta Cdonista, ja nyt vähän jännittää mitä tuleman pitää?scorpions wrote:Äsken hain deathin dvd ja myyjä sanoi että kaikissa suomeenkin tulleissa on vikaa,kuva pätkii stereo levyssä.Emi kuulemma miettii parhaillaan mitä tekee.Kyllä tää dvd julkasu politiikka on nykyään aivan perseestä![]()
Free Record Shop wrote:"Maiden dvd:n yhdessä levyssä, ilmeisesti konsertin stereoversiossa on valmistusvirhe.
- Ei ole tietoa, että koko painos on viallinen mutta jos näin on, niin koko Euroopan painos on viallinen.
- Kerrotaan asiakkaille, että ostamansa tuote saattaa sisältää viallisen levyn ja todennäköisesti ehjiä ei ole missään.
- Jos tästäkin huolimatta asiakas haluaa levyn ostaa, hänelle toimitetaan kahden viikon sisällä joko ehjä versio levystä tai koko paketti uusitaan. EMI infoaa lisää kun tietävät enemmän.
- Toimivan levyn voi noutaa myymälästä tai se voidaan halutessa myös postittaa. Homma on nyt EMI:n käsissä."
-TUOTETTA EI KUITENKAAN VEDETÄ MYYNNISTÄ, ELLEI TOISIN ILMOITETA!
Niin, kuka se kaveri mahtoi olla?asa wrote: Kuka tuntee haastatellun suomalaisen, jolla oli yllään MAIDEN FINLAND paita?
**** / *****
Tähän hintaan luulisi saavan TÄYDELLISESTI toimivan levyn. jännä juttu, että EXTRA_levyllä ei ollut mitään vikoja, mutta itse keikassa kyllä.
Höyste wrote:^^Sori, mut tarkottaako toi sitä että, mullakun alkaa pätkimään BNw:n kohdalla, niin voin hakea liikkestä korjatun version jos/kun sellaisia tulee, vaikka minulta ei kysytty dotria ostessani mitään että haluunko ostaa vaikka toi saattaa sisältää virheellisen dvd:n?
FRS wrote:"Jos tästäkin huolimatta asiakas haluaa levyn ostaa, hänelle toimitetaan kahden viikon sisällä joko ehjä versio levystä tai koko paketti uusitaan. EMI infoaa lisää kun tietävät enemmän."