Kiitos UTI, jotain tommosta oon odottanutkin joltain tulevan.

Moderator: The Killer Krew

Myyjä vielä antoi avaimenperän kaupanpäälle. Lord Of The Flies katottiin kaverin kaa telkkarista siel kaupassa ja eipä näyttänyt se leikkaus häiritsevän ollenkaan, kuvanlaatu oli todella hyvä. Mutta nyt katsastamaan tuo oma dvd -->
 Myyjä vielä antoi avaimenperän kaupanpäälle. Lord Of The Flies katottiin kaverin kaa telkkarista siel kaupassa ja eipä näyttänyt se leikkaus häiritsevän ollenkaan, kuvanlaatu oli todella hyvä. Mutta nyt katsastamaan tuo oma dvd -->
Mustavalko efektiä onneksi käytetty todella niukasti, minäkin vasta huomasin loppuvaiheessa, että muutama ruutu siellä täällä vilahtaa mustavalkoisena.UTI wrote:Tuota mustavalko-efektiä todellakin vierastin Donny:ssä, mutta tässä sitä on käytetty tarpeeksi hillitysti.
Saundeista vielä iso plussa, toteutettu vielä paremmin kuin Rio:ssa. Tälläisen jälkeen, miten voi enää katsoa mitään musa-dvd:tä stereona?

Mulla toimi ainakin moitteettomasti, ei minkäänlaista ongelmaa 5.1:n kanssa.trooper wrote:Mitä helvettiä tarkoittaa, kun 5.1 levyn ääni pätkii soittimessa?
Mitä helvettiä tarkoittaa, kun stereo levy alkaa pätkimään Brave New Worldista eteenpäin? Edit: Tietokoneella näyttää kuitenkin toimivan.

Itse asiassa minulla on sama ongelma. Katsoin ensin normaalilla dvd-soittimella dvd:tä ja se alkoi pätkimään Brave New Worldista eteenpäin. Siinä vaiheessa vaihdoin tietokoneeseen ja sillä dvd toimi moitteettomasti. Outoa...trooper wrote:Mitä helvettiä tarkoittaa, kun stereo levy alkaa pätkimään Brave New Worldista eteenpäin? Edit: Tietokoneella näyttää kuitenkin toimivan.

Onko mitään tietoa, että onko muissa kuin Suomeen tulleissa dvd:issä vikoja, kun itse tilasin tuolta Ruottinmaalta Cdonista, ja nyt vähän jännittää mitä tuleman pitää?scorpions wrote:Äsken hain deathin dvd ja myyjä sanoi että kaikissa suomeenkin tulleissa on vikaa,kuva pätkii stereo levyssä.Emi kuulemma miettii parhaillaan mitä tekee.Kyllä tää dvd julkasu politiikka on nykyään aivan perseestä

Free Record Shop wrote:"Maiden dvd:n yhdessä levyssä, ilmeisesti konsertin stereoversiossa on valmistusvirhe.
- Ei ole tietoa, että koko painos on viallinen mutta jos näin on, niin koko Euroopan painos on viallinen.
- Kerrotaan asiakkaille, että ostamansa tuote saattaa sisältää viallisen levyn ja todennäköisesti ehjiä ei ole missään.
- Jos tästäkin huolimatta asiakas haluaa levyn ostaa, hänelle toimitetaan kahden viikon sisällä joko ehjä versio levystä tai koko paketti uusitaan. EMI infoaa lisää kun tietävät enemmän.
- Toimivan levyn voi noutaa myymälästä tai se voidaan halutessa myös postittaa. Homma on nyt EMI:n käsissä."
-TUOTETTA EI KUITENKAAN VEDETÄ MYYNNISTÄ, ELLEI TOISIN ILMOITETA!

Niin, kuka se kaveri mahtoi olla?asa wrote: Kuka tuntee haastatellun suomalaisen, jolla oli yllään MAIDEN FINLAND paita?
**** / *****
Tähän hintaan luulisi saavan TÄYDELLISESTI toimivan levyn. jännä juttu, että EXTRA_levyllä ei ollut mitään vikoja, mutta itse keikassa kyllä.
Höyste wrote:^^Sori, mut tarkottaako toi sitä että, mullakun alkaa pätkimään BNw:n kohdalla, niin voin hakea liikkestä korjatun version jos/kun sellaisia tulee, vaikka minulta ei kysytty dotria ostessani mitään että haluunko ostaa vaikka toi saattaa sisältää virheellisen dvd:n?
FRS wrote:"Jos tästäkin huolimatta asiakas haluaa levyn ostaa, hänelle toimitetaan kahden viikon sisällä joko ehjä versio levystä tai koko paketti uusitaan. EMI infoaa lisää kun tietävät enemmän."

Samoin se Adrianin Spinal Tap -veto: "listen the sustain!"
 Samoin se Adrianin Spinal Tap -veto: "listen the sustain!"