Maiden tulee melko varmasti julkaisemaan livetallenteen loppu-uransa jokaisen studiolevyn jälkeen. Typeräähän näitä olisi olla tarjoamatta, sillä bändillä on kosolti faneja, jotka ostavat kaiken mahdollisen.
Kun ennakkoon oikein huolella puhutaan spektaakkelista, kankailla linnaksi naamioidut lavarakenteet ja viitta laulajan olalla eivät riitä sitä toteuttamaan, vaikka Dortmundin keikka ilahduttavan tummasävyinen onkin. Kaikki Iron Maidenin nähneet tietävät, että todellinen spektaakkeli syntyy RAIVOPÄISEN yleisön ja siitä elävän bändin vuorovaikutuksesta.
Dvd:n parasta antia on Dance Of Deathin biisien, erityisesti akustisen Journeymanin livetoteutuksien seuraaminen. Haastatteluosuuden tahaton koomisuus nostaa mittavan lisämateriaalin arvoa: haastatteluissa päästään syvemmälle kuin pelkät sanat kertovat.
Death On The Road - 3DVD 8.2.2006
Moderator: The Killer Krew
-
- Crusader
Soundin Antti Mattila antoi Death On The Road-boxille *** tähteä ja lausui lyhyesti ja ytimekkäästi, mielestäni aika osuvasti kiteyttäen.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Hell Rat
Hienoa että 3.2 sattuu juuri perjantaiksi. Viimeinen iltavuoro,se tarkoittaa sitä että
aamupäivällä ennen töitä täytyy hakea dvd ja ladata jääkaappi oluella.
Illalla kun pärähdän töistä kotiin niin pikasuihku tai sauna ja levy soittimeen.
siinä onkin hyvä särpiä olutta ja nautiskella keikasta.
Odotukset on kyllä korkealla,kova keikka oli tuolla Arenallakin Death kiertueella.
Nyt ei muuta kun odottelemaan niitä seuraavan kiertueen paikkoja ja aikatauluja.
aamupäivällä ennen töitä täytyy hakea dvd ja ladata jääkaappi oluella.
Illalla kun pärähdän töistä kotiin niin pikasuihku tai sauna ja levy soittimeen.
siinä onkin hyvä särpiä olutta ja nautiskella keikasta.
Odotukset on kyllä korkealla,kova keikka oli tuolla Arenallakin Death kiertueella.
Nyt ei muuta kun odottelemaan niitä seuraavan kiertueen paikkoja ja aikatauluja.
-
- Berserkki
Ou jee. Kohta sitä saa. Julkaisupäivän lykkäämisestä johtunut puolen vuoden masennus alkaa helpottaa.
Odotukset ovat hävittäjä-ässien tavoin korkealla ja lukuisat ennakkoraportit vain lisäävät nälkää. Ei liene epäselvää, mitä sitä katsellaan koko lopputalvi.
Tällä hetkellä tuntuu, että dokumenttimatskua odotan eniten. Maidenmania-ohjelmassa nähdyt pätkät ainakin riisuivat meikäläisen aseista totaalisesti. Jos koko "ekstra-levy" pitää sisällään yhtä mielenkiintoista huttua, kuin ennakkopalat -ja miksei pitäisi- niin hyvin pyyhkii.
Pääsee tirkistelemään Maidenia studiossa! Tämähän on suorastaan ylitsevuotavaa mahtavuutta. Hienoa, että dokumatskua on niin runsaasti. Olen lähestulkoon varma, että se jaksaa kantaa alusta loppuun.
Hämmentyneenä olen seurannut tätä keskustelua livematskun toteutuksesta. Paljon tunnutaan vertaavan RIR:on ja siitä lähtökohdasta sitten ollaan puolesta tahi vastaan. Mielipiteeseen on onneksi oikeus jokaisella ja makuasiat ovat tunnetusti hankalia vastakkain. Eiköhän nyt kuitenkin katsota se ensin.
Itse odotan eniten Pachendalen näkemistä. Saa vihdoinkin kokea biisin kaikessa rauhassa. Tukholmassa kävi keikan aikana hullu hurri kimppuun
(se oli se Maiden Finland -pipo, oletan) ja Hesan keikalla olin vähän tylsällä paikalla. Onneksi nyt pääsee Brucen manttelin alle ilman häiriötekijöitä.
IC: Kuka olikaan levykauppiaasi? Diskanttihan on aika hissukseen tänäpänä.
MS:n ja Jukan tykistötaistelu on puhdasta kulttuurihistoriaa! Meni aamukahvit väärään kurkkuun ja siitä nenän kautta pitkin työmaata. Hyvä jätkät!
Itse en oikein tiedä, miten tuohon Harrisin "Teen hommat omalla tavalla, tykkäsitte tai ette" -asenteeseen pitäisi suhtautua. Hiljaisella kunnioituksella kai. Mikäpä minä olen neron näkemyksiä kyseenalaistamaan. Jos mies kaiken tuon hieromisen jälkeen on sitä mieltä, että nyt se on hyvä, niin näinhän se sitten on.
Kyseisellä asenteella on kuitenkin saatu aikaiseksi verrattain paljon. Perkele, jos muut ei kerran osaa, niin pitää tehdä ITE! -Simple.
Odotukset ovat hävittäjä-ässien tavoin korkealla ja lukuisat ennakkoraportit vain lisäävät nälkää. Ei liene epäselvää, mitä sitä katsellaan koko lopputalvi.
Tällä hetkellä tuntuu, että dokumenttimatskua odotan eniten. Maidenmania-ohjelmassa nähdyt pätkät ainakin riisuivat meikäläisen aseista totaalisesti. Jos koko "ekstra-levy" pitää sisällään yhtä mielenkiintoista huttua, kuin ennakkopalat -ja miksei pitäisi- niin hyvin pyyhkii.
Pääsee tirkistelemään Maidenia studiossa! Tämähän on suorastaan ylitsevuotavaa mahtavuutta. Hienoa, että dokumatskua on niin runsaasti. Olen lähestulkoon varma, että se jaksaa kantaa alusta loppuun.
Hämmentyneenä olen seurannut tätä keskustelua livematskun toteutuksesta. Paljon tunnutaan vertaavan RIR:on ja siitä lähtökohdasta sitten ollaan puolesta tahi vastaan. Mielipiteeseen on onneksi oikeus jokaisella ja makuasiat ovat tunnetusti hankalia vastakkain. Eiköhän nyt kuitenkin katsota se ensin.

Itse odotan eniten Pachendalen näkemistä. Saa vihdoinkin kokea biisin kaikessa rauhassa. Tukholmassa kävi keikan aikana hullu hurri kimppuun

IC: Kuka olikaan levykauppiaasi? Diskanttihan on aika hissukseen tänäpänä.
MS:n ja Jukan tykistötaistelu on puhdasta kulttuurihistoriaa! Meni aamukahvit väärään kurkkuun ja siitä nenän kautta pitkin työmaata. Hyvä jätkät!
Itse en oikein tiedä, miten tuohon Harrisin "Teen hommat omalla tavalla, tykkäsitte tai ette" -asenteeseen pitäisi suhtautua. Hiljaisella kunnioituksella kai. Mikäpä minä olen neron näkemyksiä kyseenalaistamaan. Jos mies kaiken tuon hieromisen jälkeen on sitä mieltä, että nyt se on hyvä, niin näinhän se sitten on.
Kyseisellä asenteella on kuitenkin saatu aikaiseksi verrattain paljon. Perkele, jos muut ei kerran osaa, niin pitää tehdä ITE! -Simple.

"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Onpas halpa tuolla! Minkähän aikaa kestää toimitus tuolta play.comista? Ei ole tullut koskaan tilattua sieltä mitään. Ite tilasin DOTR:n Levykauppa Äx:stä. Siellä maksoi 31,90€ + postikulut 2,50€. Tuolta on aina kaikki tilaamani tullut postissa heti julkaisupäivänä.Sheriff Of n00bsfield wrote:Play.com:ista TÄHÄN HINTAAN postikuluineen, ja kotiin kannettuna.
Finskit vaan dokaa!!!
-
- Rautaneito IRC Crew
Ei nyt kyllä luottais tuohonA.Kivi wrote:Onneksi nyt pääsee Brucen manttelin alle ilman häiriötekijöitä.

Mulle tuli Blazen levyt viikossa. Eli suht nopeeta toimintaa, ottaen huomioon että CDON.COMin tuotteet tulee ruåtsistä 3-x päivääsmoke wrote:Minkähän aikaa kestää toimitus tuolta play.comista?
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Luota vaan. Siinä vaiheessa, kun tuote on menossa soittimeen ja sakramentti alkamassa, on nainen joko saatu huijattua muualle, tai sitten se on suukapuloituna ja köysissä.Pentelesh wrote:Ei nyt kyllä luottais tuohonA.Kivi wrote:Onneksi nyt pääsee Brucen manttelin alle ilman häiriötekijöitä.Naiset on arvoituksellisia otuksia...
Ja varmast´, sano mustalaispoika vihillä.
-
- Viikonloppusoturi
Mulle on parhaillaan tullut 4 päivää. Vähän vaihdellut, mutta aina on perille tullut.Smoke wrote:Onpas halpa tuolla! Minkähän aikaa kestää toimitus tuolta play.comista? Ei ole tullut koskaan tilattua sieltä mitään. Ite tilasin DOTR:n Levykauppa Äx:stä. Siellä maksoi 31,90€ + postikulut 2,50€. Tuolta on aina kaikki tilaamani tullut postissa heti julkaisupäivänä.Sheriff Of n00bsfield wrote:Play.com:ista TÄHÄN HINTAAN postikuluineen, ja kotiin kannettuna.
Se on nyt sitten päätetty. Mulla menee DOTR:n hommaaminen varmaan reippaasti maaliskuun puolelle, sillä jos nyt ostan DvD:n ja mahdolliset liput seuraavalle keikalle tulevat myyntiin parin viikon sisällä niin kuinkas sitten suu pannaan kun tuleekin äkillinen rahapula 
No mutta se varmasti vaan lisää katsomisen nautintoa kun on ensin pidetty itseä kärsimyksessä kuukauden lisää ja sitten vasta korkataan tuo paketti

No mutta se varmasti vaan lisää katsomisen nautintoa kun on ensin pidetty itseä kärsimyksessä kuukauden lisää ja sitten vasta korkataan tuo paketti

Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Kisälli
Ja sitten vituttaa kun mitään lippuja ei tule myyntiin vielä puoleen vuoteen.Yrms_ wrote:Se on nyt sitten päätetty. Mulla menee DOTR:n hommaaminen varmaan reippaasti maaliskuun puolelle, sillä jos nyt ostan DvD:n ja mahdolliset liput seuraavalle keikalle tulevat myyntiin parin viikon sisällä niin kuinkas sitten suu pannaan kun tuleekin äkillinen rahapula

Itse tilasin paketin freerecordshopista, perillä heti ilmestymispäivänä ja kaupan päälle Maiden-avaimenperä.

-
- Kisälli
Mulle kävi sillon early dayssin ilmestyessä hassusti ku kassatäti rupes kyseleen että oonko jo 15 ihmettelin että mitä vittua ja sanoin että oon joo15 sit sanoin että onko siellä muka joku ikärajamerkintä? Tää myyjä alko sitten ettii sitä merkintää katto kannet ja sisälehtiset läpi ja lopulta myöntyi myymään dvd:n mulle.Brain Damage wrote:Ei helvetti, mikä kysymys. Mitä helvetin väliä jollain ikärajalla on musiikki-dvd:ssä? Ja tuskin siinä mitään ikärajaa edes on. Nyt järki käteen.Freejack wrote:Juu, muuten mikäköhän mahtaa olla Death On The Roadin ikäraja jos siinä sellasta on?
Ainakin Play.com on listannut DOTR:n olevan "exempt from classification", joten ikärajaa ei ole.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Itsekin tilasin omani tänään Free Record Shopista, mutta ei ainakaan minulle mitään avaimenperää lupailtu. Ovat tainneet jo loppua, jos ennakkotilauksia on ollut niin paljon.Made of Iron wrote:Itse tilasin paketin freerecordshopista, perillä heti ilmestymispäivänä ja kaupan päälle Maiden-avaimenperä.

Itse olen tilannut pre-orderina kyseisen paketi jo viime vuoden puolella (27.7) ja hinta oli ja on edelleen 14.99+2,90£= n26.20euroaSheriff Of n00bsfield wrote:Smoke wrote:Onpas halpa tuolla! Minkähän aikaa kestää toimitus tuolta play.comista? Ei ole tullut koskaan tilattua sieltä mitään. Ite tilasin DOTR:n Levykauppa Äx:stä. Siellä maksoi 31,90€ + postikulut 2,50€. Tuolta on aina kaikki tilaamani tullut postissa heti julkaisupäivänä.Sheriff Of n00bsfield wrote:Play.com:ista TÄHÄN HINTAAN postikuluineen, ja kotiin kannettuna.
en pidä hintaa pahana ollenkaan.
Ja koska levy sitten tulee postissa kotiin, sen aika näyttää. Eipä täs kiirutta ole kummoista.
Tilauspaikka : http://www.hmv.co.uk/hmvweb/home.do
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Mulle tais nyt käydä niin, että myös cd-versio löytää tiensä levyhyllyyn. Katsokaapa nimittäin CDONiin, DOTR 2-cd 10,95e!!!! Jumankekka, tommosta tarjousta ei kovin usein näe, kun levykin on vielä jokseenkin tuore julkaisu.
Ja vielä tuosta DVD'stä, että onpa julmetun komea setti. Pahvikannet iso plussa ja itse laatikkokin säilyi normaalin kokoisena.
Ja vielä tuosta DVD'stä, että onpa julmetun komea setti. Pahvikannet iso plussa ja itse laatikkokin säilyi normaalin kokoisena.
-
- Crusader
Niin A.Kivi. Levykauppiaani on kukas muukaan kuin Diskantin mies. Ei se mitään hiljaa ole, levyn kuin levyn saa tilattua ja nouto Sibeliuksenbulevardilta, mistä löytyy toimisto. Ja vanhalla nimellä. Olet vain tippunut kärryiltä, toiminta ei loppunut koskaan.
Tänään tuli vähän ikävä tieto, että sorry pojat, dvd viivästyy, koska eka erä viallinen. Niin, niistä teksteistähän oli jo puhetta, mutta nyt käsitin, ettei koko dvd:tä ole tulossa 3.2, koska viallista ei myydä. Ans kattoo nyt, kui käy.
Tänään tuli vähän ikävä tieto, että sorry pojat, dvd viivästyy, koska eka erä viallinen. Niin, niistä teksteistähän oli jo puhetta, mutta nyt käsitin, ettei koko dvd:tä ole tulossa 3.2, koska viallista ei myydä. Ans kattoo nyt, kui käy.
^Kiitoksia, että nostit takaisin kärryille. Oman kylän miestä olen aina tukenut (kuin myös Riversiden miestä), vaikka jonkun levyn saisi jostain ketjusta tms. halvemmallaikin..
Diskantin mies, muuten, kerran avautui mulle, kun tuli puhetta Maidenista. Se kysy multa, että tiesinkö, että kaikki Porvoon poliisit tuntuvat olevan vimpan päälle hevimiehiä..
Oli sillon kiire, ja sanoin vaan jotain tyyliin: "Ihan totta, siistii.."
En jaksanut alkaa selittämään...
Diskantin mies, muuten, kerran avautui mulle, kun tuli puhetta Maidenista. Se kysy multa, että tiesinkö, että kaikki Porvoon poliisit tuntuvat olevan vimpan päälle hevimiehiä..
Oli sillon kiire, ja sanoin vaan jotain tyyliin: "Ihan totta, siistii.."
En jaksanut alkaa selittämään...

Death on The Road promo dvd
Aikas kummaa, että promo on myynnissä jo ennen itse paketin julkaisua. Ei taida hyvä heilua emin puolelta tollasesta toiminnasta.
Aikas kummaa, että promo on myynnissä jo ennen itse paketin julkaisua. Ei taida hyvä heilua emin puolelta tollasesta toiminnasta.
"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
-
- Crusader
Ei tule tavaraa jakelijoille 3.2 EMI ei tiedä vielä uutta julkaisupäivää. Tämmöisen tiedon sain tänään kauppiaalta. Levy-yhtiö panttaa vielä tietoa ja kauppiaat ovat huonojen uutisien jakelijoina. No, panen Pertille yv:tä, tämä on pakko varmistaa, vahtikaa etusivua.
-
- Berserkki
Aluksi luulin koko juttua vitsiksi, mutta ei kai vittu sitten! Julkaiskaa nyt se saatanan DVD älkääkä aikailko. FANIT odottaa!!! Jos ei maaliskuuhun mennessä tule, niin...Brain Damage wrote:Kyllä tuo dvd:n julkaiseminen tuntuu olevan niin vaikeata. Ensin julkaisua lykätään yli puoli vuotta ja sitten, kun kaikki on jo kunnossa, niin tehdään tuollainen typerä painovirhe, jonka takia dvd:tä ei voida pistää myyntiin. Alkaa pikkuhiljaa menemään hermot tähän touhuun.
SAVE_US.ETG 

-
- Azazel