Death On The Road - 3DVD 8.2.2006

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Kumman ostat mieluummin uudesta Death on Roadista?

DVD:N
140
41%
Livealbumin
10
3%
Molemmat
171
51%
En kumpaakaan
17
5%

Total votes: 338

Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Soundin Antti Mattila antoi Death On The Road-boxille *** tähteä ja lausui lyhyesti ja ytimekkäästi, mielestäni aika osuvasti kiteyttäen.
Maiden tulee melko varmasti julkaisemaan livetallenteen loppu-uransa jokaisen studiolevyn jälkeen. Typeräähän näitä olisi olla tarjoamatta, sillä bändillä on kosolti faneja, jotka ostavat kaiken mahdollisen.
Kun ennakkoon oikein huolella puhutaan spektaakkelista, kankailla linnaksi naamioidut lavarakenteet ja viitta laulajan olalla eivät riitä sitä toteuttamaan, vaikka Dortmundin keikka ilahduttavan tummasävyinen onkin. Kaikki Iron Maidenin nähneet tietävät, että todellinen spektaakkeli syntyy RAIVOPÄISEN yleisön ja siitä elävän bändin vuorovaikutuksesta.
Dvd:n parasta antia on Dance Of Deathin biisien, erityisesti akustisen Journeymanin livetoteutuksien seuraaminen. Haastatteluosuuden tahaton koomisuus nostaa mittavan lisämateriaalin arvoa: haastatteluissa päästään syvemmälle kuin pelkät sanat kertovat.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
MaidenManutd
Hell Rat
Hell Rat

Post by MaidenManutd »

Hienoa että 3.2 sattuu juuri perjantaiksi. Viimeinen iltavuoro,se tarkoittaa sitä että
aamupäivällä ennen töitä täytyy hakea dvd ja ladata jääkaappi oluella.
Illalla kun pärähdän töistä kotiin niin pikasuihku tai sauna ja levy soittimeen.
siinä onkin hyvä särpiä olutta ja nautiskella keikasta.
Odotukset on kyllä korkealla,kova keikka oli tuolla Arenallakin Death kiertueella.
Nyt ei muuta kun odottelemaan niitä seuraavan kiertueen paikkoja ja aikatauluja.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Hitsit!
Menee New Yorkin matka DVD julkaisun päälle, mutta eihän se olekkaan vakavaa, kun niin hienoon kaupunkiin pääsee.
SAVE_US.ETG :P
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

Ou jee. Kohta sitä saa. Julkaisupäivän lykkäämisestä johtunut puolen vuoden masennus alkaa helpottaa.

Odotukset ovat hävittäjä-ässien tavoin korkealla ja lukuisat ennakkoraportit vain lisäävät nälkää. Ei liene epäselvää, mitä sitä katsellaan koko lopputalvi.

Tällä hetkellä tuntuu, että dokumenttimatskua odotan eniten. Maidenmania-ohjelmassa nähdyt pätkät ainakin riisuivat meikäläisen aseista totaalisesti. Jos koko "ekstra-levy" pitää sisällään yhtä mielenkiintoista huttua, kuin ennakkopalat -ja miksei pitäisi- niin hyvin pyyhkii.

Pääsee tirkistelemään Maidenia studiossa! Tämähän on suorastaan ylitsevuotavaa mahtavuutta. Hienoa, että dokumatskua on niin runsaasti. Olen lähestulkoon varma, että se jaksaa kantaa alusta loppuun.

Hämmentyneenä olen seurannut tätä keskustelua livematskun toteutuksesta. Paljon tunnutaan vertaavan RIR:on ja siitä lähtökohdasta sitten ollaan puolesta tahi vastaan. Mielipiteeseen on onneksi oikeus jokaisella ja makuasiat ovat tunnetusti hankalia vastakkain. Eiköhän nyt kuitenkin katsota se ensin. :)

Itse odotan eniten Pachendalen näkemistä. Saa vihdoinkin kokea biisin kaikessa rauhassa. Tukholmassa kävi keikan aikana hullu hurri kimppuun :evil: (se oli se Maiden Finland -pipo, oletan) ja Hesan keikalla olin vähän tylsällä paikalla. Onneksi nyt pääsee Brucen manttelin alle ilman häiriötekijöitä.

IC: Kuka olikaan levykauppiaasi? Diskanttihan on aika hissukseen tänäpänä.

MS:n ja Jukan tykistötaistelu on puhdasta kulttuurihistoriaa! Meni aamukahvit väärään kurkkuun ja siitä nenän kautta pitkin työmaata. Hyvä jätkät!

Itse en oikein tiedä, miten tuohon Harrisin "Teen hommat omalla tavalla, tykkäsitte tai ette" -asenteeseen pitäisi suhtautua. Hiljaisella kunnioituksella kai. Mikäpä minä olen neron näkemyksiä kyseenalaistamaan. Jos mies kaiken tuon hieromisen jälkeen on sitä mieltä, että nyt se on hyvä, niin näinhän se sitten on.

Kyseisellä asenteella on kuitenkin saatu aikaiseksi verrattain paljon. Perkele, jos muut ei kerran osaa, niin pitää tehdä ITE! -Simple. :D
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Smoke
Wimp
Wimp

Post by Smoke »

Sheriff Of n00bsfield wrote:Play.com:ista TÄHÄN HINTAAN postikuluineen, ja kotiin kannettuna.
Onpas halpa tuolla! Minkähän aikaa kestää toimitus tuolta play.comista? Ei ole tullut koskaan tilattua sieltä mitään. Ite tilasin DOTR:n Levykauppa Äx:stä. Siellä maksoi 31,90€ + postikulut 2,50€. Tuolta on aina kaikki tilaamani tullut postissa heti julkaisupäivänä.
Finskit vaan dokaa!!!
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

A.Kivi wrote:Onneksi nyt pääsee Brucen manttelin alle ilman häiriötekijöitä.
Ei nyt kyllä luottais tuohon ;) Naiset on arvoituksellisia otuksia...
smoke wrote:Minkähän aikaa kestää toimitus tuolta play.comista?
Mulle tuli Blazen levyt viikossa. Eli suht nopeeta toimintaa, ottaen huomioon että CDON.COMin tuotteet tulee ruåtsistä 3-x päivää
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

Pentelesh wrote:
A.Kivi wrote:Onneksi nyt pääsee Brucen manttelin alle ilman häiriötekijöitä.
Ei nyt kyllä luottais tuohon ;) Naiset on arvoituksellisia otuksia...
Luota vaan. Siinä vaiheessa, kun tuote on menossa soittimeen ja sakramentti alkamassa, on nainen joko saatu huijattua muualle, tai sitten se on suukapuloituna ja köysissä.

Ja varmast´, sano mustalaispoika vihillä.
Sheriff Of n00bsfield
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Sheriff Of n00bsfield »

Smoke wrote:
Sheriff Of n00bsfield wrote:Play.com:ista TÄHÄN HINTAAN postikuluineen, ja kotiin kannettuna.
Onpas halpa tuolla! Minkähän aikaa kestää toimitus tuolta play.comista? Ei ole tullut koskaan tilattua sieltä mitään. Ite tilasin DOTR:n Levykauppa Äx:stä. Siellä maksoi 31,90€ + postikulut 2,50€. Tuolta on aina kaikki tilaamani tullut postissa heti julkaisupäivänä.
Mulle on parhaillaan tullut 4 päivää. Vähän vaihdellut, mutta aina on perille tullut.
Freejack
Berserkki
Berserkki

Post by Freejack »

Juu, muuten mikäköhän mahtaa olla Death On The Roadin ikäraja jos siinä sellasta on?
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Freejack wrote:Juu, muuten mikäköhän mahtaa olla Death On The Roadin ikäraja jos siinä sellasta on?
Ei helvetti, mikä kysymys. Mitä helvetin väliä jollain ikärajalla on musiikki-dvd:ssä? Ja tuskin siinä mitään ikärajaa edes on. Nyt järki käteen.
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Se on nyt sitten päätetty. Mulla menee DOTR:n hommaaminen varmaan reippaasti maaliskuun puolelle, sillä jos nyt ostan DvD:n ja mahdolliset liput seuraavalle keikalle tulevat myyntiin parin viikon sisällä niin kuinkas sitten suu pannaan kun tuleekin äkillinen rahapula 8)

No mutta se varmasti vaan lisää katsomisen nautintoa kun on ensin pidetty itseä kärsimyksessä kuukauden lisää ja sitten vasta korkataan tuo paketti :P
Half Lives... Eat But Never Kill
Made of Iron
Kisälli
Kisälli

Post by Made of Iron »

Yrms_ wrote:Se on nyt sitten päätetty. Mulla menee DOTR:n hommaaminen varmaan reippaasti maaliskuun puolelle, sillä jos nyt ostan DvD:n ja mahdolliset liput seuraavalle keikalle tulevat myyntiin parin viikon sisällä niin kuinkas sitten suu pannaan kun tuleekin äkillinen rahapula 8)

No mutta se varmasti vaan lisää katsomisen nautintoa kun on ensin pidetty itseä kärsimyksessä kuukauden lisää ja sitten vasta korkataan tuo paketti :P
Ja sitten vituttaa kun mitään lippuja ei tule myyntiin vielä puoleen vuoteen. 8)
Itse tilasin paketin freerecordshopista, perillä heti ilmestymispäivänä ja kaupan päälle Maiden-avaimenperä. :shock:
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

^Mahdollista :)

Mutta eihän sitä saa riskeerata mitään, varsinkaan kun on Maidenista kyse.

DOTR:a saa vielä monen vuoden päästä, jos nuo liput jostain saa niin ei se enää paljoa lohduta :D
Half Lives... Eat But Never Kill
*pulkkinen*
Kisälli
Kisälli

Post by *pulkkinen* »

Brain Damage wrote:
Freejack wrote:Juu, muuten mikäköhän mahtaa olla Death On The Roadin ikäraja jos siinä sellasta on?
Ei helvetti, mikä kysymys. Mitä helvetin väliä jollain ikärajalla on musiikki-dvd:ssä? Ja tuskin siinä mitään ikärajaa edes on. Nyt järki käteen.
Mulle kävi sillon early dayssin ilmestyessä hassusti ku kassatäti rupes kyseleen että oonko jo 15 ihmettelin että mitä vittua ja sanoin että oon joo15 sit sanoin että onko siellä muka joku ikärajamerkintä? Tää myyjä alko sitten ettii sitä merkintää katto kannet ja sisälehtiset läpi ja lopulta myöntyi myymään dvd:n mulle.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Ainakin Play.com on listannut DOTR:n olevan "exempt from classification", joten ikärajaa ei ole.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Made of Iron wrote:Itse tilasin paketin freerecordshopista, perillä heti ilmestymispäivänä ja kaupan päälle Maiden-avaimenperä. :shock:
Itsekin tilasin omani tänään Free Record Shopista, mutta ei ainakaan minulle mitään avaimenperää lupailtu. Ovat tainneet jo loppua, jos ennakkotilauksia on ollut niin paljon. 8)
jarmila
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by jarmila »

Sheriff Of n00bsfield wrote:
Smoke wrote:
Itse olen tilannut pre-orderina kyseisen paketi jo viime vuoden puolella (27.7) ja hinta oli ja on edelleen 14.99+2,90£= n26.20euroa
en pidä hintaa pahana ollenkaan.

Ja koska levy sitten tulee postissa kotiin, sen aika näyttää. Eipä täs kiirutta ole kummoista.

Tilauspaikka : http://www.hmv.co.uk/hmvweb/home.do
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Mulle tais nyt käydä niin, että myös cd-versio löytää tiensä levyhyllyyn. Katsokaapa nimittäin CDONiin, DOTR 2-cd 10,95e!!!! Jumankekka, tommosta tarjousta ei kovin usein näe, kun levykin on vielä jokseenkin tuore julkaisu.

Ja vielä tuosta DVD'stä, että onpa julmetun komea setti. Pahvikannet iso plussa ja itse laatikkokin säilyi normaalin kokoisena.
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Niin A.Kivi. Levykauppiaani on kukas muukaan kuin Diskantin mies. Ei se mitään hiljaa ole, levyn kuin levyn saa tilattua ja nouto Sibeliuksenbulevardilta, mistä löytyy toimisto. Ja vanhalla nimellä. Olet vain tippunut kärryiltä, toiminta ei loppunut koskaan.

Tänään tuli vähän ikävä tieto, että sorry pojat, dvd viivästyy, koska eka erä viallinen. Niin, niistä teksteistähän oli jo puhetta, mutta nyt käsitin, ettei koko dvd:tä ole tulossa 3.2, koska viallista ei myydä. Ans kattoo nyt, kui käy.
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

^Kiitoksia, että nostit takaisin kärryille. Oman kylän miestä olen aina tukenut (kuin myös Riversiden miestä), vaikka jonkun levyn saisi jostain ketjusta tms. halvemmallaikin..

Diskantin mies, muuten, kerran avautui mulle, kun tuli puhetta Maidenista. Se kysy multa, että tiesinkö, että kaikki Porvoon poliisit tuntuvat olevan vimpan päälle hevimiehiä..

Oli sillon kiire, ja sanoin vaan jotain tyyliin: "Ihan totta, siistii.."

En jaksanut alkaa selittämään... :D
Theoden
Bändäri
Bändäri

Post by Theoden »

Death on The Road promo dvd

Aikas kummaa, että promo on myynnissä jo ennen itse paketin julkaisua. Ei taida hyvä heilua emin puolelta tollasesta toiminnasta.
"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Ei tule tavaraa jakelijoille 3.2 EMI ei tiedä vielä uutta julkaisupäivää. Tämmöisen tiedon sain tänään kauppiaalta. Levy-yhtiö panttaa vielä tietoa ja kauppiaat ovat huonojen uutisien jakelijoina. No, panen Pertille yv:tä, tämä on pakko varmistaa, vahtikaa etusivua.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Kyllä tuo dvd:n julkaiseminen tuntuu olevan niin vaikeata. Ensin julkaisua lykätään yli puoli vuotta ja sitten, kun kaikki on jo kunnossa, niin tehdään tuollainen typerä painovirhe, jonka takia dvd:tä ei voida pistää myyntiin. Alkaa pikkuhiljaa menemään hermot tähän touhuun. :evil:
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Brain Damage wrote:Kyllä tuo dvd:n julkaiseminen tuntuu olevan niin vaikeata. Ensin julkaisua lykätään yli puoli vuotta ja sitten, kun kaikki on jo kunnossa, niin tehdään tuollainen typerä painovirhe, jonka takia dvd:tä ei voida pistää myyntiin. Alkaa pikkuhiljaa menemään hermot tähän touhuun. :evil:
Aluksi luulin koko juttua vitsiksi, mutta ei kai vittu sitten! Julkaiskaa nyt se saatanan DVD älkääkä aikailko. FANIT odottaa!!! Jos ei maaliskuuhun mennessä tule, niin...
SAVE_US.ETG :P
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

No SAATANA! :evil: Nyt alkaa mennä tosi pelleilyksi tämän kanssa. Toivottavasti ei pitkää aikaa pitene julkaisu. Nyt vituttaa! :(
Post Reply