Onko sinulla Maiden-tatuointi?
Moderator: The Killer Krew
-
- Azazel
-
- Berserkki
Ookko jo pättänyt minkäläisen Eddien sääreesi tämmäät, kun vaihtoehtoja ainakin pitäisi riittää? Ei kun olisi vaan mukava tietää...Dante wrote:Eddie tulossa sääreen talven aikana, kuhan saan päätettyä missä sen otan. Luultavasti Blue Dragoniin täytyy lähteä, kun viimesimmän kuvan otin siellä pari vuotta sitten ja tyytyväinen olen.
Isäntä tykkää jo ny tosi hyvää

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Aivan 100 % valmiiksi en ole vielä päättänyt. Näyttää siltä, että Killers-Eddie vie voiton. Mun lempi Eddie-kuva ja levynäkin sieltä parhaasta päästä mun omalla listallaOlli the Wicker man wrote:Ookko jo pättänyt minkäläisen Eddien sääreesi lyöt? Olisi mukava tietää.

Sitten pitäisi vielä päättää, että tuleeko pelkkä Eddie vai jatkuuko tausta, että saa koko jalan vedettyä. Hhhmm... Jos siitä tulee liian sekavan näköinen silloin?
Ja täytyy katsoa, kannattaako tussata ensin kuva ite vai kannattaako ihan suosiosta viedä levyn kannesta tms. suurennos.
Tuo Killers olisi kyllä komea tatuointina. Maidenin hienoimpia kansia mielestäni. Ja ei ole varmasti ammattilaisen kauhean vaikea sellaista tehdä kun vertaa esim. Somewhere In Timen yksityiskohtiin.Dante wrote:Aivan 100 % valmiiksi en ole vielä päättänyt. Näyttää siltä, että Killers-Eddie vie voiton. Mun lempi Eddie-kuva ja levynäkin sieltä parhaasta päästä mun omalla listallaOlli the Wicker man wrote:Ookko jo pättänyt minkäläisen Eddien sääreesi lyöt? Olisi mukava tietää.
Sitten pitäisi vielä päättää, että tuleeko pelkkä Eddie vai jatkuuko tausta, että saa koko jalan vedettyä. Hhhmm... Jos siitä tulee liian sekavan näköinen silloin?
Ja täytyy katsoa, kannattaako tussata ensin kuva ite vai kannattaako ihan suosiosta viedä levyn kannesta tms. suurennos.
Vieläkään ei ole 100 % päätöstä tullut kuvasta, kun ahneus sen ku kasvaa.
Yksi propleema on se, että kunnon väreillä ja tausta mukana toi olisi myös todella hieno. Tai sitten tekee kokonaan ympäri ja sisäpuolelle jalkaa jokin toinen Eddie.
Pakko liitellä photarilla jotain settiä yhteen ja tulostaa ja sovittaa jalan ympäri
Yksi propleema on se, että kunnon väreillä ja tausta mukana toi olisi myös todella hieno. Tai sitten tekee kokonaan ympäri ja sisäpuolelle jalkaa jokin toinen Eddie.
Pakko liitellä photarilla jotain settiä yhteen ja tulostaa ja sovittaa jalan ympäri

No niin nyt on aika varattuna ensi perjantaina 13.1 Duck`s Tattoohon. Niskan alapuolelle tulee Live After Death kuva taustoineen ja lasten nimet liuskoihin kuvan alapuolelle. Laittelen kuvan sivulle ja Pertsalle kun on hakattu 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Oikein... Sanoista tekoihin reippaasti. Mielenkiinnolla odotamme tuloksia. Alkaa itselläkin olla tuo polte uuteen kuvaan jo melkoinen, edellisestä on kohta jo pari vuotta. Himoja hillitsee raha asiat, mutta pian se on toteutettava.Make#34 wrote:No niin nyt on aika varattuna ensi perjantaina 13.1 Duck`s Tattoohon. Niskan alapuolelle tulee Live After Death kuva taustoineen ja lasten nimet liuskoihin kuvan alapuolelle. Laittelen kuvan sivulle ja Pertsalle kun on hakattu
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Ite en oo ainakaan mitään isoja tatuointeja ikinä ajatellut ottaa mutta tämä:
olisi komea.
Eikä jokainen varmaan edes tietäisi että on kyseessä johonkin bändiin liittyvä kuva. Tai sitten rystysten alapuolelle "Ozzy", kuten hänellä itsellään. Ei pelkästään siksi, että arvostan kyseistä henkilöä, vaan se myös viittaa oikeaan nimeeni, joka on Ossi. Nerokasta.

Eikä jokainen varmaan edes tietäisi että on kyseessä johonkin bändiin liittyvä kuva. Tai sitten rystysten alapuolelle "Ozzy", kuten hänellä itsellään. Ei pelkästään siksi, että arvostan kyseistä henkilöä, vaan se myös viittaa oikeaan nimeeni, joka on Ossi. Nerokasta.

Juu kyllähän noi kustantaa aina jonkin verran niinkuin tämäkin, kun on jo vähän kookkaampi, kun ei viitsi mitään hyttysen pierua laitella. Värejä en ota kun hakkaaja itsekkin sanoi ettei tuohon kannatakkaan laittaa.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Pitäisi saada niistä "Rauman Brucen" eli Tipin tatuoinneista kuvia tänne nähtäväksi. Pertsa, löytyykö sulta? Tipiltä löytyy kummastakin rinnasta maiden-kuvat, toinen oli muistaakseni real dead one-eddie. Olkapäissäkin oli muistaakseni kumpaisessakin kuvat. Selässä sitten vielä iso muumio-eddie. Kaikki kuvat ovat väritettyjä.
"Life goes on....until it doesn't"
Itseasiassa oli puhetta Tallinnanreissulla Hesen kanssa, että seuraavalla Rautaneito-kiertueella otetaan porukalla yhteinen pieni tatska muistoksi taisteluista.. Itse olin ajatelluit juuri tuollaista Eddietä tai muuta vastaavaa.Jeeves wrote:Ite en oo ainakaan mitään isoja tatuointeja ikinä ajatellut ottaa mutta tämä:
olisi komea.
Itsellänikään ei (vielä) ole tatskaa, mutta vuoden päästä alkavan intin jälkeen voisi jotain laittaa ihoon.
Jotain tällaista olen ajatellut. Siinä olisi tuon Eddien ja Maiden-kunnioituksen lisäksi ikään kuin kunnianosoitus kuningas Steve Harrisille samassa paketissa.
Jotain tällaista olen ajatellut. Siinä olisi tuon Eddien ja Maiden-kunnioituksen lisäksi ikään kuin kunnianosoitus kuningas Steve Harrisille samassa paketissa.
-
- Rautakansleri
No niin tämä isäntä käväisi ottamassa sen kuvan. Ekalla kerralla tehtiin vähän ääriviivoja:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sapluuna/Selk.jpg
eli nuo tehtiin viime perjantaina 13.1 ja tänään 19.1-06 tehtiin kuva loppuun ja siitähän tuli sitten tämän näköinen jossa lisänä on lasten nimet(Jani, Pinja) liuskassa kuvan alapuolella joten on vielä enemmän henkilökohtainen. Nyt on selkä tavallista enemmän punaisempi kuin normaalisti ja nahka vähän turvoksissa, jotka korjaantuvat tässä viikon parin sisään. Tässäpä tuo lopputulos:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... ntilhi.jpg
..tässä toinen vähän kauempaa niin näkyy selänkokoon verrattuna paremmin:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... auempi.jpg
Täytyy nyt, lopputuloksen nähtyäni, myöntää että todella tyytyväinen olen lopputulokseen.
Toinen vaihtoehto minulla oli juuri tuo "Fear Of The Darkin liven" kannesta nykästy Basso Eddie ja siihen olisi tullut Tribaalit ympärille, mutta valinta tuli nyt tuohon.
Kyllä nuo ammattimiehet vaan on helvetin hyviä äijiä duunaa noin pikkutarkasti ja yksityiskohtaisesti tollasen kuvan
Täällä on oikein tyytyväinen mies tämän kuvan suhteen
eli nuo tehtiin viime perjantaina 13.1 ja tänään 19.1-06 tehtiin kuva loppuun ja siitähän tuli sitten tämän näköinen jossa lisänä on lasten nimet(Jani, Pinja) liuskassa kuvan alapuolella joten on vielä enemmän henkilökohtainen. Nyt on selkä tavallista enemmän punaisempi kuin normaalisti ja nahka vähän turvoksissa, jotka korjaantuvat tässä viikon parin sisään. Tässäpä tuo lopputulos:
Täytyy nyt, lopputuloksen nähtyäni, myöntää että todella tyytyväinen olen lopputulokseen.
Toinen vaihtoehto minulla oli juuri tuo "Fear Of The Darkin liven" kannesta nykästy Basso Eddie ja siihen olisi tullut Tribaalit ympärille, mutta valinta tuli nyt tuohon.
Kyllä nuo ammattimiehet vaan on helvetin hyviä äijiä duunaa noin pikkutarkasti ja yksityiskohtaisesti tollasen kuvan

-
- Berserkki
Make nakuttanu nahkaansa hemmetin hienon tatuoinnin, todella tyylikäs. Kyllä jonain päiväni minunkin nahkaa tulee koristamaan Eddie.
Mutta itse asiaan, tai pikemminkin asian sivuun... Meinaan Maidenin jäsenten tatskoihin. Täällä kun on noista tatskoista juteltu, ni juttuahan voisi laajentaa Maidenin jäsenten tatuointeihin. Itseä ainakin kiinnostaa poikien nahan koristeet aikalailla... No kyllähän noita on ihasteltukkin kuvasta jos toisesta, mutta löytyykö keltään tietoa kunnollisista Maidenin jäsenten tatskoihin tsoomatuista kuvista ?!?
Mutta itse asiaan, tai pikemminkin asian sivuun... Meinaan Maidenin jäsenten tatskoihin. Täällä kun on noista tatskoista juteltu, ni juttuahan voisi laajentaa Maidenin jäsenten tatuointeihin. Itseä ainakin kiinnostaa poikien nahan koristeet aikalailla... No kyllähän noita on ihasteltukkin kuvasta jos toisesta, mutta löytyykö keltään tietoa kunnollisista Maidenin jäsenten tatskoihin tsoomatuista kuvista ?!?
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Wau ! Todella taitavasti ja tarkasti tehty.Make#34 wrote:No niin tämä isäntä käväisi ottamassa sen kuvan. Ekalla kerralla tehtiin vähän ääriviivoja: