Onko sinulla Maiden-tatuointi?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Näköjään on. Aivan helvetin komee tatuointi ja silmät on tosi hienot.
Kohta alkaa jo poltella odottelu että mullakin on ikää mennä hakkauttamaan tatuointi!
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

Joo, remasterin kannen pohjalta tehty. Sopi paremmin tarkoitukseen kuin originaali.
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Eddie tulossa sääreen talven aikana, kuhan saan päätettyä missä sen otan. Luultavasti Blue Dragoniin täytyy lähteä, kun viimesimmän kuvan otin siellä pari vuotta sitten ja tyytyväinen olen.
Isäntä tykkää jo ny tosi hyvää :roll:
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Dante wrote:Eddie tulossa sääreen talven aikana, kuhan saan päätettyä missä sen otan. Luultavasti Blue Dragoniin täytyy lähteä, kun viimesimmän kuvan otin siellä pari vuotta sitten ja tyytyväinen olen.
Isäntä tykkää jo ny tosi hyvää :roll:
Ookko jo pättänyt minkäläisen Eddien sääreesi tämmäät, kun vaihtoehtoja ainakin pitäisi riittää? Ei kun olisi vaan mukava tietää... :D
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Olli the Wicker man wrote:Ookko jo pättänyt minkäläisen Eddien sääreesi lyöt? Olisi mukava tietää. :D
Aivan 100 % valmiiksi en ole vielä päättänyt. Näyttää siltä, että Killers-Eddie vie voiton. Mun lempi Eddie-kuva ja levynäkin sieltä parhaasta päästä mun omalla listalla :)
Sitten pitäisi vielä päättää, että tuleeko pelkkä Eddie vai jatkuuko tausta, että saa koko jalan vedettyä. Hhhmm... Jos siitä tulee liian sekavan näköinen silloin?
Ja täytyy katsoa, kannattaako tussata ensin kuva ite vai kannattaako ihan suosiosta viedä levyn kannesta tms. suurennos.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Dante wrote:
Olli the Wicker man wrote:Ookko jo pättänyt minkäläisen Eddien sääreesi lyöt? Olisi mukava tietää. :D
Aivan 100 % valmiiksi en ole vielä päättänyt. Näyttää siltä, että Killers-Eddie vie voiton. Mun lempi Eddie-kuva ja levynäkin sieltä parhaasta päästä mun omalla listalla :)
Sitten pitäisi vielä päättää, että tuleeko pelkkä Eddie vai jatkuuko tausta, että saa koko jalan vedettyä. Hhhmm... Jos siitä tulee liian sekavan näköinen silloin?
Ja täytyy katsoa, kannattaako tussata ensin kuva ite vai kannattaako ihan suosiosta viedä levyn kannesta tms. suurennos.
Tuo Killers olisi kyllä komea tatuointina. Maidenin hienoimpia kansia mielestäni. Ja ei ole varmasti ammattilaisen kauhean vaikea sellaista tehdä kun vertaa esim. Somewhere In Timen yksityiskohtiin.
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Vieläkään ei ole 100 % päätöstä tullut kuvasta, kun ahneus sen ku kasvaa.
Yksi propleema on se, että kunnon väreillä ja tausta mukana toi olisi myös todella hieno. Tai sitten tekee kokonaan ympäri ja sisäpuolelle jalkaa jokin toinen Eddie.
Pakko liitellä photarilla jotain settiä yhteen ja tulostaa ja sovittaa jalan ympäri :lol:
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

No niin nyt on aika varattuna ensi perjantaina 13.1 Duck`s Tattoohon. Niskan alapuolelle tulee Live After Death kuva taustoineen ja lasten nimet liuskoihin kuvan alapuolelle. Laittelen kuvan sivulle ja Pertsalle kun on hakattu :D
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

Make#34 wrote:No niin nyt on aika varattuna ensi perjantaina 13.1 Duck`s Tattoohon. Niskan alapuolelle tulee Live After Death kuva taustoineen ja lasten nimet liuskoihin kuvan alapuolelle. Laittelen kuvan sivulle ja Pertsalle kun on hakattu :D
Oikein... Sanoista tekoihin reippaasti. Mielenkiinnolla odotamme tuloksia. Alkaa itselläkin olla tuo polte uuteen kuvaan jo melkoinen, edellisestä on kohta jo pari vuotta. Himoja hillitsee raha asiat, mutta pian se on toteutettava.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Ite en oo ainakaan mitään isoja tatuointeja ikinä ajatellut ottaa mutta tämä:
Image olisi komea.
Eikä jokainen varmaan edes tietäisi että on kyseessä johonkin bändiin liittyvä kuva. Tai sitten rystysten alapuolelle "Ozzy", kuten hänellä itsellään. Ei pelkästään siksi, että arvostan kyseistä henkilöä, vaan se myös viittaa oikeaan nimeeni, joka on Ossi. Nerokasta. 8)
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Juu kyllähän noi kustantaa aina jonkin verran niinkuin tämäkin, kun on jo vähän kookkaampi, kun ei viitsi mitään hyttysen pierua laitella. Värejä en ota kun hakkaaja itsekkin sanoi ettei tuohon kannatakkaan laittaa.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

Pitäisi saada niistä "Rauman Brucen" eli Tipin tatuoinneista kuvia tänne nähtäväksi. Pertsa, löytyykö sulta? Tipiltä löytyy kummastakin rinnasta maiden-kuvat, toinen oli muistaakseni real dead one-eddie. Olkapäissäkin oli muistaakseni kumpaisessakin kuvat. Selässä sitten vielä iso muumio-eddie. Kaikki kuvat ovat väritettyjä.
"Life goes on....until it doesn't"
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Jeeves wrote:Ite en oo ainakaan mitään isoja tatuointeja ikinä ajatellut ottaa mutta tämä:
Image olisi komea.
Itseasiassa oli puhetta Tallinnanreissulla Hesen kanssa, että seuraavalla Rautaneito-kiertueella otetaan porukalla yhteinen pieni tatska muistoksi taisteluista.. Itse olin ajatelluit juuri tuollaista Eddietä tai muuta vastaavaa.
Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

Itsellänikään ei (vielä) ole tatskaa, mutta vuoden päästä alkavan intin jälkeen voisi jotain laittaa ihoon.
Jotain tällaista olen ajatellut. Siinä olisi tuon Eddien ja Maiden-kunnioituksen lisäksi ikään kuin kunnianosoitus kuningas Steve Harrisille samassa paketissa.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

^Prkl toi olis komea! Toi on mun mielestä kyl hienoin Maiden-aiheinen kuva mitä on, joten loistava valinta jos tollasen hakkautat ittees.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Tipillä on myös just tollanen Fear of the Dark (Live) sinkun kannesta löytyvä Eddie. Meillähän on kuvaussessio vähän venähtänyt, kun piti jo pari vuotta sitten ottaa kuvia Tipin tatuoinneista tänne sivuille. Jos sitä tämän vuoden aikana saisi aikaiseksi.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

No niin tämä isäntä käväisi ottamassa sen kuvan. Ekalla kerralla tehtiin vähän ääriviivoja:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sapluuna/Selk.jpg
eli nuo tehtiin viime perjantaina 13.1 ja tänään 19.1-06 tehtiin kuva loppuun ja siitähän tuli sitten tämän näköinen jossa lisänä on lasten nimet(Jani, Pinja) liuskassa kuvan alapuolella joten on vielä enemmän henkilökohtainen. Nyt on selkä tavallista enemmän punaisempi kuin normaalisti ja nahka vähän turvoksissa, jotka korjaantuvat tässä viikon parin sisään. Tässäpä tuo lopputulos:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... ntilhi.jpg
..tässä toinen vähän kauempaa niin näkyy selänkokoon verrattuna paremmin:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... auempi.jpg
Täytyy nyt, lopputuloksen nähtyäni, myöntää että todella tyytyväinen olen lopputulokseen.
Toinen vaihtoehto minulla oli juuri tuo "Fear Of The Darkin liven" kannesta nykästy Basso Eddie ja siihen olisi tullut Tribaalit ympärille, mutta valinta tuli nyt tuohon.
Kyllä nuo ammattimiehet vaan on helvetin hyviä äijiä duunaa noin pikkutarkasti ja yksityiskohtaisesti tollasen kuvan
Täällä on oikein tyytyväinen mies tämän kuvan suhteen :D
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Todella upean näköinen! Mitäs muutakaan voi sanoa? Hieno on lopputulos.
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

^^
Ohhoh, todella tyylikäs. Värit ovat aivan mainiot ja tekstit, ja tietenkin itse Eddie.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Täytyy yhtyä toisiin ja sanoa että, on todella upea kuva. Todella tarkasti tehty.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Toi on kyllä mahtava. Todella upeaa jälkeä!
Täytyy isännälle näyttää tuo kuva, kun se on vihdoin alkanut itsekkin lämpeneen mun Eddie-tatuointi ottamiselle.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Kaukkikselta ostin sen Live After Death T-paidan ja tatskan tekijä käytti sitä mallina. Siinä oli iso ja selkeä kuva josta oli hyvä katsoa tarkemmat kohdat.
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Make nakuttanu nahkaansa hemmetin hienon tatuoinnin, todella tyylikäs. Kyllä jonain päiväni minunkin nahkaa tulee koristamaan Eddie.

Mutta itse asiaan, tai pikemminkin asian sivuun... Meinaan Maidenin jäsenten tatskoihin. Täällä kun on noista tatskoista juteltu, ni juttuahan voisi laajentaa Maidenin jäsenten tatuointeihin. Itseä ainakin kiinnostaa poikien nahan koristeet aikalailla... No kyllähän noita on ihasteltukkin kuvasta jos toisesta, mutta löytyykö keltään tietoa kunnollisista Maidenin jäsenten tatskoihin tsoomatuista kuvista ?!?
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

Juu, komia on Maken tatuointi... Ei voi paljon muuta sanoa. Mielenkiintoista nähdä miten nuo värit tuosta käyttäytyy kunhan paranee, kun on noinkin iso ja yksityiskohtainen.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Make#34 wrote:No niin tämä isäntä käväisi ottamassa sen kuvan. Ekalla kerralla tehtiin vähän ääriviivoja:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sapluuna/Selk.jpg
eli nuo tehtiin viime perjantaina 13.1 ja tänään 19.1-06 tehtiin kuva loppuun ja siitähän tuli sitten tämän näköinen jossa lisänä on lasten nimet(Jani, Pinja) liuskassa kuvan alapuolella joten on vielä enemmän henkilökohtainen. Nyt on selkä tavallista enemmän punaisempi kuin normaalisti ja nahka vähän turvoksissa, jotka korjaantuvat tässä viikon parin sisään. Tässäpä tuo lopputulos:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... ntilhi.jpg
..tässä toinen vähän kauempaa niin näkyy selänkokoon verrattuna paremmin:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... auempi.jpg
Täytyy nyt, lopputuloksen nähtyäni, myöntää että todella tyytyväinen olen lopputulokseen.
Toinen vaihtoehto minulla oli juuri tuo "Fear Of The Darkin liven" kannesta nykästy Basso Eddie ja siihen olisi tullut Tribaalit ympärille, mutta valinta tuli nyt tuohon.
Kyllä nuo ammattimiehet vaan on helvetin hyviä äijiä duunaa noin pikkutarkasti ja yksityiskohtaisesti tollasen kuvan
Täällä on oikein tyytyväinen mies tämän kuvan suhteen :D
Wau ! Todella taitavasti ja tarkasti tehty. :shock: :D . Sijaintikin oli aika mahtava vaihtoehto.
Post Reply