Päätin kirjoittaa ämän ennenkuin luen noita muita juttuja, että tämä olisi enemmänkin omasta päästäni eikä toisten juttuja matkien vaikka aika samantyylisiä nämä varmaankin ovat.
Itse luokittelen kyllä Maiden faniuteni elämäntavaksi monessakin mielessä.
Ensinnäkin bändinähän se on ollut mulle aina numero yksi ja sen tietävät niin kaverit,tutut,vaimo ja lapsetkin. Ja tämähän on tarttunut todellakin jo pienestä pitäen omaan poikaani joka sai bändistä ensi vaikutteet tuosta Eddiestä joka oli hänen aina nähtävä, kun katselin keikka pätkiä. No nykyäänhän se hakee jo levyjä oman huoneen CD mankkaan vaikka on vasta 5,5 vuotias.
No sitten tietysti tulee tämä levyjen keräily, jonka itse olen rajoittanut lähinnä CD formaatteihin ja DVD levyihin no tietty bootlegit menee kanssa jossakin määrin. Eihän nuo kaverit meinaa tajutaa, että samasta levystä pitää olla 3-5 eri versiota sinkuista puhumattakaan. eli kyllä pidetään jo hulluna kun koko tuotannot löytyy neljään kertaan sinkkuja 6 hyllyllistä

...vaimolle nyt ei ole edes kannattanut asiasta mainita se vaan ihmettelee kun paketteja tipahtelee postilaatikosta harva se päivä. Jos sitä alkaa ajattelemaan, että kuinka paljon noihin sinkkuihin esimerkiksi on mennyt rahaa niin vois alkaa itkettämään, mutta heti kun joskus se on tullut mieleen niin ei ole tarvinnut tehdä muutakuin heittää joku keikka dvd soittimeen ja ottaa pieni muistutus niin kaikki unohtuu

Eli sen luokan hurahdus joskus iskenyt päälle ja loppua ei ole kyllä näkyvissä, ennenkuin kaikki puuttuvat versiot on hallussa eli ei ihan heti.
No sitten tietysti on nämä keikoilta saadut jätkien käyttämät välineet Nickon kapula yms. ne ovat tietysti aarteita eikä niistä sen enempää....
Hyllystä löytyy aika monta erillaista figuuria ja Headknockeria joista jopa muutama(3) saa olla jopa esillä levy hyllyn päällä tosin pienen taistelun jälkeen"eli käytännössä ukaasi vaimolle, että sinä päätät muun sisustuksen mutta nuo pysyvät tuolla"
Sitten löytyy kahvimukia ja Fan Club jäsenyyttä. Erillaisia Maiden paitoja löytyy tavallisista T-paidoista pariin hienoon erikoiseen kauluspaitaan asti. Ja kauluspaita on välillä baarissa tietenkin. No Jääkiekossakin maalissa käytän maskia jossa on maalattuna kaksi Eddien kuvaa ja valokuvat siitä löytyvätkin etusivun Memorabiliasta.
Normi päivänä kyllä yleensä autossa pauhaavat juuri Maidenin bootlegit kun joka keikasta löytyy kaikkea erikoista

Normaali levyt nyt on käyty niin moneenkertaan läpi, että haluaa aina välillä muutakin ei siinä, että niissä mitään vikaa olisi, mutta jos löytyy erikoisia materiaaleja niin tottahan ne kiinnostavat.
No kylmät ilmat kun ovat alkaneet niin päätähän lämmittää Maidenin tekstillä oleva pipo, ettei kalju jäädy
Kyllähän tuo vaimo tuossa silloin huomauttelee kun suusta kuuluu välillä Maiden sitä ja Maiden tätä, että eikö nyt perkele muuta ole kuin se bändi. Silloin vastaan , että on kyllä paljonkin muuta, mutta tuo bändi nyt on ollut suuri osa elämääni vuodesta -83 ja THATS IT!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu