Miten noita pääkalloja saa?

Rautaneito.comiin liittyvät kysymykset, ehdotukset, ja palautteet sekä ylläpidon tiedotteet.

Moderator: The Killer Krew

Pulunkuristaja
Wimp
Wimp

Post by Pulunkuristaja »

Yrms_ wrote:
ruohonjuuritaso wrote:^ Kyllähän pulunkuristajalla on ihan sallituissa mitoissa avatar mielestäni, toisin kuin itse yrms_llä. Aika kyseenalaista käydä moittimaan toisia vaikka itsellään on 102 pikselin levyinen avatari. Eihän nuo ylimääräiset 2 pikseliä käytännössä ketään haittaa, muttamutta...
Joo sillä oli silloin kun siitä mainitsin niin joku helvetin iso pulu siinä mutta vaihtoi sen sitten heti
Niin siis ku luulin että tämän sivua johtavat ohjelmat muuttais sen kokoa, siis sitä pulua. Mut eipä niin käyny, ja sitäpaitsi niitä kuristettujen pulujen kuvia ei niin montaa ole. Onko muuten kuvan pakko olla netistä poimittu, vai voiko sen omalta koneelta sendiä? Ja elkää Ruohonjuurijuusto ja Yrms mun takia riidelkö... :oops: :mrgreen:
"To live is to die", but I am "Hard as a rock" and even if you use "TNT" on me "I will survive"... ei helevetti.
Jawbreaker
Bändäri
Bändäri

Post by Jawbreaker »

Jukka wrote:Pakko sen verran kommentoida, viitaten tähän ja yleistopicin keskusteluihin, että ei kai jengi pyöri täällä foorumilla sen takia että saavat kasvattaa virtuaaliegoaan jollain perkeleen viestimäärillä ja pääkalloilla? Tämä näin yleisesti, syyttävä sormi ei (vielä) osoita ketään. Ihmettelen vaan suuresti :shock:
Myönnän että tuokin kuuluu huonoihin tapoihini välillä.
Peace Sells... But Whos buying?
Niinpä.
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Jawbreaker wrote:
Jukka wrote:Pakko sen verran kommentoida, viitaten tähän ja yleistopicin keskusteluihin, että ei kai jengi pyöri täällä foorumilla sen takia että saavat kasvattaa virtuaaliegoaan jollain perkeleen viestimäärillä ja pääkalloilla? Tämä näin yleisesti, syyttävä sormi ei (vielä) osoita ketään. Ihmettelen vaan suuresti :shock:
Myönnän että tuokin kuuluu huonoihin tapoihini välillä.
No niinpä näyttää kuuluvan.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
The Irons
Wimp
Wimp

Post by The Irons »

Mä kysyn nyt tätä täällä kun jos tekisin tälle topicin ni kaikki rupeis v*ttuilemaan. Mutta onko tohon Haku - juttuun mitään ohjeita missään kun sitä en ymmärrä ollenkaa. Siis en osaa käyttää tota. Ja älkää ruvetko v*ttuilemaan jos tää on "väärä paikka kysyä".
† So it shall be written, So it shall be done. †
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

The Irons
Wimp
Wimp

Post by The Irons »

No eipä paljonkaa auttanu mut kiitti kummiski. :)
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

^No eihän siinä mitään vaikeata pitäisi olla. Kirjoitat vain haku kenttään vaikka sanan iron, ja haku etsii kaikki viestit joista löytyy sana iron. Tulokset esitetään joko topiceina tai viesteinä, sen voipi itse valita. Jos taas haluat etsiä kaksiosaisella hakusanalla, kuten vaikkapa Iron Maiden, niin kirjoitata hakukenttään iron and maiden. Näin haku tajuaa, että viestistä pitää löytyä molemmat sanat.

Eipä tuota näin äkkiseltään osaa sen kummemmin neuvoa. Kokeilemalla oppiminen on yleensä se paras keino.
The Irons
Wimp
Wimp

Post by The Irons »

Kiitos. Hyvä ku ette ruvennu v*ttuileen.
Micki Nine
Hell Rat
Hell Rat

Post by Micki Nine »

Nämä viesti määrät/pääkallot ovat aivan turhia. Porukka kirjoittaa aivan tyhjiä, turhia ja asiattomia viestejä vain jonkun virtuaali pippelin kasvattamiseksi(mainittiinko tämä jo aikaisemmin) Kätevää olisi, jos viestimäärä poistettaisiin kokonaan ja, kun joku kirjoittaa asiallisen tai loistavan viestin, voi toinen käyttäjä antaa hänelle plussan. Näin meillä M.netissä.
Tribuuttilevy!!
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No tuo plus/miinus-systeemi vasta kunnon väärinkäytön tuokin. Ja voin vain arvata jokaisen speden antavan tyyliin Voima Norjalle pelkkiä miinuksia.
Micki Nine
Hell Rat
Hell Rat

Post by Micki Nine »

Mutta ei olisi miinuksia. Pelkkiä plussia. Sitten, joku raja niiden plussien tiputteluille. Esim. kolme plussaa viikossa
Tribuuttilevy!!
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Micki Nine wrote:Nämä viesti määrät/pääkallot ovat aivan turhia. Porukka kirjoittaa aivan tyhjiä, turhia ja asiattomia viestejä vain jonkun virtuaali pippelin kasvattamiseksi(mainittiinko tämä jo aikaisemmin) Kätevää olisi, jos viestimäärä poistettaisiin kokonaan ja, kun joku kirjoittaa asiallisen tai loistavan viestin, voi toinen käyttäjä antaa hänelle plussan. Näin meillä M.netissä.
Kuka kirjoittaa, kuka ei. Käsittääkseni modet ovat aina puuttuneet asiaan, jos kirjoittelu ei ole asiallista. Joten niin kauan, kuin modet eivät asiaan puutu, saanee jengi höpöttää mitä haluaa, oli niitä viestejä 2000 tai 2. Turha siitä on hernettä vetää nenään.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Micki Nine
Hell Rat
Hell Rat

Post by Micki Nine »

^Kyllä. Asiaa. En väitä, että omat viestini olisivat niitä kaikkein asiallisimpia, mutta tuo plussa systeemi oliisi ollut hyvä idea.. Kuten tribuuttilevykin :P
Tribuuttilevy!!
Staalo
Wimp
Wimp

Post by Staalo »

Eipä noita kalloja ole tullut kerättyä, vaikka tätä boardia ja MF:ää on tullut seurattua iät ajat. Ihan kivaa on vain lueskella viestejä, ilman sen kummempia kommentteja. Tietysti keikoilla olisi voinut panostaa enemmän muiden Rautaneitolaisten kanssa jutusteluun, jos olisi ollut aktiivisesti keskustelussa mukana.
Heavy Metal! Lada Metal!
IM12
Vempare
Vempare

Post by IM12 »

Eikä noi pääkallot niin ihmeellisiä ole, että niiden takia pitäisi rehkiä ja lähetellä paljon viestejä. Lähettäkää ne mitä tarvitsette!
Seven deadly sins
Seven ways to win
Seven holy paths to hell
And your trip begins
playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

Puuttuko modet mun entiseen playboy pupu avatariinkin? Ei toiminut se enään niin piti vaihtaa tuo death on the road... Jos te teitte sen niin onko nyt hjuva fiilis? :)
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

playboy wrote:Puuttuko modet mun entiseen playboy pupu avatariinkin? Ei toiminut se enään niin piti vaihtaa tuo death on the road... Jos te teitte sen niin onko nyt hjuva fiilis? :)
No tuskin sinä niin tärkeä olet. Olisikohan mitenkään mahdollista, että se osoite/palvelin/whatever josta olet kuvan tänne linkittänyt olisi lakannut toimimasta? Järki käteen nyt.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

playboy wrote:Puuttuko modet mun entiseen playboy pupu avatariinkin? Ei toiminut se enään niin piti vaihtaa tuo death on the road... Jos te teitte sen niin onko nyt hjuva fiilis? :)
Minä kävin täällä kyllä aikamoista jaakobin painia asiasta, että pitäisikö se poistaa. Katsos kun tällainen siveä naisihminen kun olen, oli tuo kyllä mielestäni aikamoisen rivo kuva. No, kuva vaihtui ennen kuin painini päättyi. Olehan jatkossa tarkempi.
playboy
Hang-Around
Hang-Around

Post by playboy »

Jukka wrote:
No tuskin sinä niin tärkeä olet. Olisikohan mitenkään mahdollista, että se osoite/palvelin/whatever josta olet kuvan tänne linkittänyt olisi lakannut toimimasta? Järki käteen nyt.
Ei se mitään ole lakannut toimimasta. Täällä kyllä on mutta ei muuten. No ihan sama ei siitä noin vakavana tarvii olla.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Sakari Östermalm wrote:
Minä kävin täällä kyllä aikamoista jaakobin painia asiasta, että pitäisikö se poistaa. Katsos kun tällainen siveä naisihminen kun olen, oli tuo kyllä mielestäni aikamoisen rivo kuva. No, kuva vaihtui ennen kuin painini päättyi. Olehan jatkossa tarkempi.
:lol:

Siveä? Meidän Sakke?

Älä vie mun Arska-avaa pois, ethän? Arska jo itsessään on aika irstas juttu, mutta yritä kestää
"To be alive is more than just breathing"
Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

^ Mikäs vässyköiden avautumisklubi täällä on menossa? Minähän olen yhtä siveä kuin sinä olet karvaton. Olen toiselta nimeltäni myös Hellä ja saat pysyä koskemattomana. Minä kun luulin avan isoine aseineen esittävän sinua. Miten, oi miten, selviän tästä järkytyksestä.

Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

condemned wrote:No tuo plus/miinus-systeemi vasta kunnon väärinkäytön tuokin. Ja voin vain arvata jokaisen speden antavan tyyliin Voima Norjalle pelkkiä miinuksia.
Sehan olisi syrjintaa.

Mutta, voikos joku asiasta oikeasti enemman tietava kertoa nuiden 'normaali' kallonickien viestimaarat :?: Kiinnostais. Paaljonkin. (Ei silla, etta tassa jotain kehisin, mutta muuten vaan olis kiva tietaa...)
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Voimanorja wrote:
condemned wrote:No tuo plus/miinus-systeemi vasta kunnon väärinkäytön tuokin. Ja voin vain arvata jokaisen speden antavan tyyliin Voima Norjalle pelkkiä miinuksia.
Sehan olisi syrjintaa.

Mutta, voikos joku asiasta oikeasti enemman tietava kertoa nuiden 'normaali' kallonickien viestimaarat :?: Kiinnostais. Paaljonkin. (Ei silla, etta tassa jotain kehisin, mutta muuten vaan olis kiva tietaa...)
Pääkalloihin liittyvät viestimäärät ovat erittäin salaista tietoa ja niitä säilytetään Rautaneito.comin kassakaapissa. Ei tipu eikä lotise.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Pertti Keinonen wrote:
Voimanorja wrote:
Sehan olisi syrjintaa.

Pääkalloihin liittyvät viestimäärät ovat erittäin salaista tietoa ja niitä säilytetään Rautaneito.comin kassakaapissa. Ei tipu eikä lotise.
Ja foorumia seuraamalla sekä päättelykykyä käyttämällä (jos sellaista omaa) päässee aika pitkälle...

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Jukka wrote:
Pertti Keinonen wrote:
Voimanorja wrote:
Sehan olisi syrjintaa.

Ja foorumia seuraamalla sekä päättelykykyä käyttämällä (jos sellaista omaa) päässee aika pitkälle...
Niin elikkäs näin suunnilleen

0-99 viestiä = 0 pääkalloa
100-199 viestiä = 1 pääkallo
200-399 viestiä = 2 pääkalloa
400-599 viestiä = 3 pääkalloa
600-999 viestiä = 4 pääkalloa
100-+ viestiä = 5 pääkalloa

Tolleen sanoisin noiden menevän.
SAVE_US.ETG :P
Post Reply