ruohonjuuritaso wrote:^ Kyllähän pulunkuristajalla on ihan sallituissa mitoissa avatar mielestäni, toisin kuin itse yrms_llä. Aika kyseenalaista käydä moittimaan toisia vaikka itsellään on 102 pikselin levyinen avatari. Eihän nuo ylimääräiset 2 pikseliä käytännössä ketään haittaa, muttamutta...
Joo sillä oli silloin kun siitä mainitsin niin joku helvetin iso pulu siinä mutta vaihtoi sen sitten heti
Niin siis ku luulin että tämän sivua johtavat ohjelmat muuttais sen kokoa, siis sitä pulua. Mut eipä niin käyny, ja sitäpaitsi niitä kuristettujen pulujen kuvia ei niin montaa ole. Onko muuten kuvan pakko olla netistä poimittu, vai voiko sen omalta koneelta sendiä? Ja elkää Ruohonjuurijuusto ja Yrms mun takia riidelkö...
"To live is to die", but I am "Hard as a rock" and even if you use "TNT" on me "I will survive"... ei helevetti.
Jukka wrote:Pakko sen verran kommentoida, viitaten tähän ja yleistopicin keskusteluihin, että ei kai jengi pyöri täällä foorumilla sen takia että saavat kasvattaa virtuaaliegoaan jollain perkeleen viestimäärillä ja pääkalloilla? Tämä näin yleisesti, syyttävä sormi ei (vielä) osoita ketään. Ihmettelen vaan suuresti
Myönnän että tuokin kuuluu huonoihin tapoihini välillä.
Jukka wrote:Pakko sen verran kommentoida, viitaten tähän ja yleistopicin keskusteluihin, että ei kai jengi pyöri täällä foorumilla sen takia että saavat kasvattaa virtuaaliegoaan jollain perkeleen viestimäärillä ja pääkalloilla? Tämä näin yleisesti, syyttävä sormi ei (vielä) osoita ketään. Ihmettelen vaan suuresti
Myönnän että tuokin kuuluu huonoihin tapoihini välillä.
Mä kysyn nyt tätä täällä kun jos tekisin tälle topicin ni kaikki rupeis v*ttuilemaan. Mutta onko tohon Haku - juttuun mitään ohjeita missään kun sitä en ymmärrä ollenkaa. Siis en osaa käyttää tota. Ja älkää ruvetko v*ttuilemaan jos tää on "väärä paikka kysyä".
^No eihän siinä mitään vaikeata pitäisi olla. Kirjoitat vain haku kenttään vaikka sanan iron, ja haku etsii kaikki viestit joista löytyy sana iron. Tulokset esitetään joko topiceina tai viesteinä, sen voipi itse valita. Jos taas haluat etsiä kaksiosaisella hakusanalla, kuten vaikkapa Iron Maiden, niin kirjoitata hakukenttään iron and maiden. Näin haku tajuaa, että viestistä pitää löytyä molemmat sanat.
Eipä tuota näin äkkiseltään osaa sen kummemmin neuvoa. Kokeilemalla oppiminen on yleensä se paras keino.
Nämä viesti määrät/pääkallot ovat aivan turhia. Porukka kirjoittaa aivan tyhjiä, turhia ja asiattomia viestejä vain jonkun virtuaali pippelin kasvattamiseksi(mainittiinko tämä jo aikaisemmin) Kätevää olisi, jos viestimäärä poistettaisiin kokonaan ja, kun joku kirjoittaa asiallisen tai loistavan viestin, voi toinen käyttäjä antaa hänelle plussan. Näin meillä M.netissä.
Micki Nine wrote:Nämä viesti määrät/pääkallot ovat aivan turhia. Porukka kirjoittaa aivan tyhjiä, turhia ja asiattomia viestejä vain jonkun virtuaali pippelin kasvattamiseksi(mainittiinko tämä jo aikaisemmin) Kätevää olisi, jos viestimäärä poistettaisiin kokonaan ja, kun joku kirjoittaa asiallisen tai loistavan viestin, voi toinen käyttäjä antaa hänelle plussan. Näin meillä M.netissä.
Kuka kirjoittaa, kuka ei. Käsittääkseni modet ovat aina puuttuneet asiaan, jos kirjoittelu ei ole asiallista. Joten niin kauan, kuin modet eivät asiaan puutu, saanee jengi höpöttää mitä haluaa, oli niitä viestejä 2000 tai 2. Turha siitä on hernettä vetää nenään.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
^Kyllä. Asiaa. En väitä, että omat viestini olisivat niitä kaikkein asiallisimpia, mutta tuo plussa systeemi oliisi ollut hyvä idea.. Kuten tribuuttilevykin
Eipä noita kalloja ole tullut kerättyä, vaikka tätä boardia ja MF:ää on tullut seurattua iät ajat. Ihan kivaa on vain lueskella viestejä, ilman sen kummempia kommentteja. Tietysti keikoilla olisi voinut panostaa enemmän muiden Rautaneitolaisten kanssa jutusteluun, jos olisi ollut aktiivisesti keskustelussa mukana.
Puuttuko modet mun entiseen playboy pupu avatariinkin? Ei toiminut se enään niin piti vaihtaa tuo death on the road... Jos te teitte sen niin onko nyt hjuva fiilis?
playboy wrote:Puuttuko modet mun entiseen playboy pupu avatariinkin? Ei toiminut se enään niin piti vaihtaa tuo death on the road... Jos te teitte sen niin onko nyt hjuva fiilis?
No tuskin sinä niin tärkeä olet. Olisikohan mitenkään mahdollista, että se osoite/palvelin/whatever josta olet kuvan tänne linkittänyt olisi lakannut toimimasta? Järki käteen nyt.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
playboy wrote:Puuttuko modet mun entiseen playboy pupu avatariinkin? Ei toiminut se enään niin piti vaihtaa tuo death on the road... Jos te teitte sen niin onko nyt hjuva fiilis?
Minä kävin täällä kyllä aikamoista jaakobin painia asiasta, että pitäisikö se poistaa. Katsos kun tällainen siveä naisihminen kun olen, oli tuo kyllä mielestäni aikamoisen rivo kuva. No, kuva vaihtui ennen kuin painini päättyi. Olehan jatkossa tarkempi.
No tuskin sinä niin tärkeä olet. Olisikohan mitenkään mahdollista, että se osoite/palvelin/whatever josta olet kuvan tänne linkittänyt olisi lakannut toimimasta? Järki käteen nyt.
Ei se mitään ole lakannut toimimasta. Täällä kyllä on mutta ei muuten. No ihan sama ei siitä noin vakavana tarvii olla.
Minä kävin täällä kyllä aikamoista jaakobin painia asiasta, että pitäisikö se poistaa. Katsos kun tällainen siveä naisihminen kun olen, oli tuo kyllä mielestäni aikamoisen rivo kuva. No, kuva vaihtui ennen kuin painini päättyi. Olehan jatkossa tarkempi.
Siveä? Meidän Sakke?
Älä vie mun Arska-avaa pois, ethän? Arska jo itsessään on aika irstas juttu, mutta yritä kestää
^ Mikäs vässyköiden avautumisklubi täällä on menossa? Minähän olen yhtä siveä kuin sinä olet karvaton. Olen toiselta nimeltäni myös Hellä ja saat pysyä koskemattomana. Minä kun luulin avan isoine aseineen esittävän sinua. Miten, oi miten, selviän tästä järkytyksestä.
condemned wrote:No tuo plus/miinus-systeemi vasta kunnon väärinkäytön tuokin. Ja voin vain arvata jokaisen speden antavan tyyliin Voima Norjalle pelkkiä miinuksia.
Sehan olisi syrjintaa.
Mutta, voikos joku asiasta oikeasti enemman tietava kertoa nuiden 'normaali' kallonickien viestimaarat Kiinnostais. Paaljonkin. (Ei silla, etta tassa jotain kehisin, mutta muuten vaan olis kiva tietaa...)
condemned wrote:No tuo plus/miinus-systeemi vasta kunnon väärinkäytön tuokin. Ja voin vain arvata jokaisen speden antavan tyyliin Voima Norjalle pelkkiä miinuksia.
Sehan olisi syrjintaa.
Mutta, voikos joku asiasta oikeasti enemman tietava kertoa nuiden 'normaali' kallonickien viestimaarat Kiinnostais. Paaljonkin. (Ei silla, etta tassa jotain kehisin, mutta muuten vaan olis kiva tietaa...)
Pääkalloihin liittyvät viestimäärät ovat erittäin salaista tietoa ja niitä säilytetään Rautaneito.comin kassakaapissa. Ei tipu eikä lotise.
Sehan olisi syrjintaa.
Pääkalloihin liittyvät viestimäärät ovat erittäin salaista tietoa ja niitä säilytetään Rautaneito.comin kassakaapissa. Ei tipu eikä lotise.
Ja foorumia seuraamalla sekä päättelykykyä käyttämällä (jos sellaista omaa) päässee aika pitkälle...
Sehan olisi syrjintaa.
Ja foorumia seuraamalla sekä päättelykykyä käyttämällä (jos sellaista omaa) päässee aika pitkälle...