Ärsyttävin Maiden biisi?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Davius
Vempare
Vempare

Post by Davius »

Sanon viisi sanaa tähän.

CAN I PLAY WHIT MADNESS!!!!

Hyvänen aika tätäkin biisiä....
Ota tuosta tolkkua...
Hevaaminen kannattaa aina!
Eddie The Ead
Hang-Around
Hang-Around

Post by Eddie The Ead »

Minuun ei oikein iske tuo Wildest Dreams.
Tylsähkö kappale.
Only Death Is Real..

--Last.fm--
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Eddie The Ead wrote:Minuun ei oikein iske tuo Wildest Dreams.
Tylsähkö kappale.
Mulla oli samat mietteet kun kuulin ekoja kertoja, mutta sitten avautu ja kappale kuuluu nykyään suosikkeihini.
Makal
Paholainen
Paholainen

Post by Makal »

Tällä hetkellä Maidenin ärsyttävimmän kappaleen tittelin vie No More Lies :x . Alkuriffi on jo kamalaa kuultavaa. Kuulostaa joltain lastenohjelman-tunnusmusiikilta. Eipä tuossa kappaleessa mitään kehuttavaa ole.
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Vai että ärsyttävin......Hmmnn.... no pari tuli mieleen :

Holy Smoke
Wildest Dreams
Angel and the Gambler

Nuo tulee aina skipattua.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Hmm...ennen kovasti ärsyyntimistä herättänyt Virus ei olekaan niin huono biisi, tämäkin sitä hitaammin avautuvaa tyyppiä. Kaikenkaikkiaan hyvä biisi (jonka video tosin on täyttä kuraa.)
Nyt ärsyttää Heaven Can Wait ja Can I Play With Madness.
Kummassakaan ei varsinaisesti biisinä mitään vikaa, mutta molemmat vähän albumin tyyliin sopimattomia, ja edellämainitun kertosäe ja CIPWM:in huudot ärsyttävät.
JKL

Post by JKL »

Minuakin ärsytti tuo Can I Play With Madness joskus aika paljonkin, mutta nykyään pidän siitä.

Nykyään ärsyttävin taitaa olla Quest For Fire.
Sentinel
Roudari
Roudari

Post by Sentinel »

Kyllä se tätä nykyä on The Number Of The Beast. Se vituttaa päivä päivältä enempi ja enempi. Ei ole välttämättä Maidenin huonoin biisi sentään, mutta huonoimmasta päästä kuitenkin. Ja kun siihen törmää joka keikalla ja joka livejulkaisussa niin johan alkaa olla tämä ukko täynnä pedon lukuva. Ihan rehellisesti voin sanoa, että kuuntelen The Angel And The Gamblerin levyltä mieluummin kuin 666:sen.
On olemassa viidenlaista musiikkia; huonoa, keskivertoa, hyvää, helevetin hyvää. Ja sitten on Maiden...
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

^Meikäläisellä taas on käynyt tuon TNOTB:n kanssa ihan toisin päin, toimii tätä nykyä huomattavasti paremmin kuin aikasemmin. Sen sijaan vakavan inflaation on kokenut Run to the Hills, jota en enää jaksa sitten millään. Tätä se radioiden, baarien yms. pakkotoisto teettää, hyväkin musiikki alkaa kuuulostamaan tylsältä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Tugi
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Tugi »

Jukka wrote:^Meikäläisellä taas on käynyt tuon TNOTB:n kanssa ihan toisin päin, toimii tätä nykyä huomattavasti paremmin kuin aikasemmin.
Kuten täälläkin. Sama myös Run to the hilssin kanssa.

Näin äkkiseltään mietittynä sanoisin että ärsyttävin biisi on Hooks in you.
sXe
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Jukka wrote:^Meikäläisellä taas on käynyt tuon TNOTB:n kanssa ihan toisin päin, toimii tätä nykyä huomattavasti paremmin kuin aikasemmin. Sen sijaan vakavan inflaation on kokenut Run to the Hills, jota en enää jaksa sitten millään. Tätä se radioiden, baarien yms. pakkotoisto teettää, hyväkin musiikki alkaa kuuulostamaan tylsältä.
Itse olen kyllästynyt myös täysin Run To The Hillsiin. Joka livelle se pitää tupata ja aina sitä on kuulemassa jostain. Eikä se koskaan mielestäni Maidenin parhaimpia biisejä ole ollutkaan.
prowler
Hang-Around
Hang-Around

Post by prowler »

Angler and the gambler. Miten imelää tö,tö,tötö urkuilua ja muutenkin mitätöntä pullamössöä. Pohjanoteeraus.
Kääntäkää tykit kohti taivaanrantaa, antakaa niiden meille vapaus antaa
Eshe
Vempare
Vempare

Post by Eshe »

Kyllä kaikki on rautaa mutta Invaders biisissä on aika kankea kertosäe.. kuuntelee ja ajattelee että ihan hyvä biisi mutta sitten yhtäkkiä "INVEIDEEEEEERS" :D
Keep your distance, walk away, don't take his bait.
Don't you stray, don't fade away.
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

Ite en pahemmin perusta Can I Play With Madnessista, jotenkin ärsyttää ne alun ja lopun "Can I Play With Madness" -huudot. Toinen jota en voi sietää on The Angel And The Gamblerin kertosäkeen toistot.

Mutta enpä (suureksi yllätykseksi) näytä olevan ainoa joka on tätä mieltä.
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

No jo on ihme ku en porukkaan tunnu toi Can I Play With Madness iskeä, mun mielest iha hyvä biisi! Mulle varmaa huonoin/ärsyttävin biisi on Gangland. En oikee tiiä mikä siin on nii ärsyttävää mut ei se oikee iske.. ehkä vähä tyhmät sanat ja huono kertosäe :(
Last edited by Höyste on Thu Jul 19, 2007 17:37, edited 1 time in total.
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Kuuntelin Virtual XI:tä ja jumalauta kun alkoi Don't look to the eyes... puuduttamaan oikein toden teolla :? Ne muutamat kerrat kun olen kyseisen biisin kuunnellut alusta loppuun niin aina vaan laahaavammaksi on käynyt meno... Angel And The Gambler on muuten rautaa :finger:
Half Lives... Eat But Never Kill
The Irons
Wimp
Wimp

Post by The Irons »

Roskisdyykkari wrote:En nyt tiedä ärsyttävintä mutta ainakin yksi biisi on josta en hirveän paljon tykkää. Nimittäin Virus. Tylsä alku jonka aikana ehtii nukahtaa melkein. Mutta kaikki muut biisit ovat rautaa!
Samaa mieltä kanssasi. Miksi tämmöinen biisi piti tehdä? Mitä pojat (Harris/Gers/Murray/Bayley) ajattelivat?
† So it shall be written, So it shall be done. †
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by IndianaJones »

The Irons wrote:
Roskisdyykkari wrote:En nyt tiedä ärsyttävintä mutta ainakin yksi biisi on josta en hirveän paljon tykkää. Nimittäin Virus. Tylsä alku jonka aikana ehtii nukahtaa melkein. Mutta kaikki muut biisit ovat rautaa!
Samaa mieltä kanssasi. Miksi tämmöinen biisi piti tehdä? Mitä pojat (Harris/Gers/Murray/Bayley) ajattelivat?
Noh, pojat ajattelivat pottuilla medialle. Biisi piti tehdä sen takia, että minä saisin sitä kuunnella himassa ja tunnelmoida sitä tylsää alkua. Mielestäni hyvä veto, aika perkeleen hyvä oikeastaan.

Mutta jos niitä tylsempiä biisejä haetaan, niin melko kyllästynyt olen minäkin näihin number of the beastin hittirallatuksiin. Nykypäivän Hallowed vedotkin ovat melkoisen köykäisiä, vetäisivät herrat yhtä tiukasti ne soolot kuin levyllä ja tempoa alespäin. Ei kuulosta meikäläisen korvaan kovinkaan hyvältä tuo nykyhetken veivaus. Sama juttu esimerkiksi 2 Minutes to midnightin kanssa. Soittaisivat enemmän samalla tavalla kuin levyillä, niin toimisi itselleni paremmin. Gersin soolojen venyttelyt rupeaa vituttamaan, eikö ne voisi lopettaa paria tahtia aikaisemmin, niin saataisiin biisit kuulostamaan paremmalta? Eikö? No ei sitten...
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Nyt alkaa jo 2 Minutes To Midnight kyrsimään ja kunnolla.
Ei enää yhtään versiota tästä kuluneesta ja tylsästä biisistä.
Maidenin ongelma on biisien liikasoitto. Koskee kaikkia hittejä.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Yrms_ wrote:Kuuntelin Virtual XI:tä ja jumalauta kun alkoi Don't look to the eyes... puuduttamaan oikein toden teolla :? Ne muutamat kerrat kun olen kyseisen biisin kuunnellut alusta loppuun niin aina vaan laahaavammaksi on käynyt meno... Angel And The Gambler on muuten rautaa :finger:
Tuo Don't Look To The Eyes Of A Stranger on paikoin todella puuduttava biisi. Kappale alkaa ihan mukavasti, mutta kun ensimmäisen kerran kertosäe astuu kuvaan, niin biisi laimistuu välittömästi. Mutta tämä kertosäkeen jauhaminen on ominaista monelle Virtual XI:n biisille.
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Brain Damage wrote:
Yrms_ wrote:Kuuntelin Virtual XI:tä ja jumalauta kun alkoi Don't look to the eyes... puuduttamaan oikein toden teolla :? Ne muutamat kerrat kun olen kyseisen biisin kuunnellut alusta loppuun niin aina vaan laahaavammaksi on käynyt meno... Angel And The Gambler on muuten rautaa :finger:
Tuo Don't Look To The Eyes Of A Stranger on paikoin todella puuduttava biisi. Kappale alkaa ihan mukavasti, mutta kun ensimmäisen kerran kertosäe astuu kuvaan, niin biisi laimistuu välittömästi. Mutta tämä kertosäkeen jauhaminen on ominaista monelle Virtual XI:n biisille.
No onhan teilläkin valitettavasti oikeus mielipiteisiin :lol: mutta siis tosihan on se että ko. biisi on Virtual XI biisien parhaimmistoa. Meikäläisen mielestä lähes jopa paras, jos joku biisi levyllä ärsyttää niin se on ehdottomasti the angel and the gambler. IMO maidenin huonoin(pia) biisejä.
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

Aces High wrote:Vai että ärsyttävin......Hmmnn.... no pari tuli mieleen :

Holy Smoke
Wildest Dreams
Angel and the Gambler

Nuo tulee aina skipattua.
Yhdyn tuohon. Nuo 3 kappaletta eivät oikein iske.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Wild Child
Vempare
Vempare

Post by Wild Child »

Kyllähän se settilistan pilaaja Can I play with madness vie tämän tittelin.. Alussa tuleva Can I play...huuto v***ttaa aina yhtä paljon.. Ja kertosäe on melkein samaa luokkaa
And now decades later, on this haunted shore,we all better take caution,for the reaper wants more...
The Irons
Wimp
Wimp

Post by The Irons »

Wild Child wrote:Kyllähän se settilistan pilaaja Can I play with madness vie tämän tittelin.. Alussa tuleva Can I play...huuto v***ttaa aina yhtä paljon.. Ja kertosäe on melkein samaa luokkaa
Aina kun mä kuuntelen tota Seventh Son of A Seventh Son- levyä, mä skippaan ton biisin. Vähän laimea piisi.
† So it shall be written, So it shall be done. †
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

The Irons wrote:
Wild Child wrote:Kyllähän se settilistan pilaaja Can I play with madness vie tämän tittelin.. Alussa tuleva Can I play...huuto v***ttaa aina yhtä paljon.. Ja kertosäe on melkein samaa luokkaa
Aina kun mä kuuntelen tota Seventh Son of A Seventh Son- levyä, mä skippaan ton biisin. Vähän laimea piisi.
Can I Play With Madness:iä vihataan usein, mutta minusta kyseinen biisi on ihan mukiinmenevä ja ilahduin kun kuulin sen tulevan radio Cityltä.
The X Factor ei tääs ole minusta todellaankaan Maidenin parasta tuotantoa. Moni kappale on liian tylsä tai vastaavaa.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Post Reply