Ärsyttävin Maiden biisi?
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
-
- Azazel
-
- Azazel
Hmm...ennen kovasti ärsyyntimistä herättänyt Virus ei olekaan niin huono biisi, tämäkin sitä hitaammin avautuvaa tyyppiä. Kaikenkaikkiaan hyvä biisi (jonka video tosin on täyttä kuraa.)
Nyt ärsyttää Heaven Can Wait ja Can I Play With Madness.
Kummassakaan ei varsinaisesti biisinä mitään vikaa, mutta molemmat vähän albumin tyyliin sopimattomia, ja edellämainitun kertosäe ja CIPWM:in huudot ärsyttävät.
Nyt ärsyttää Heaven Can Wait ja Can I Play With Madness.
Kummassakaan ei varsinaisesti biisinä mitään vikaa, mutta molemmat vähän albumin tyyliin sopimattomia, ja edellämainitun kertosäe ja CIPWM:in huudot ärsyttävät.
Kyllä se tätä nykyä on The Number Of The Beast. Se vituttaa päivä päivältä enempi ja enempi. Ei ole välttämättä Maidenin huonoin biisi sentään, mutta huonoimmasta päästä kuitenkin. Ja kun siihen törmää joka keikalla ja joka livejulkaisussa niin johan alkaa olla tämä ukko täynnä pedon lukuva. Ihan rehellisesti voin sanoa, että kuuntelen The Angel And The Gamblerin levyltä mieluummin kuin 666:sen.
On olemassa viidenlaista musiikkia; huonoa, keskivertoa, hyvää, helevetin hyvää. Ja sitten on Maiden...
^Meikäläisellä taas on käynyt tuon TNOTB:n kanssa ihan toisin päin, toimii tätä nykyä huomattavasti paremmin kuin aikasemmin. Sen sijaan vakavan inflaation on kokenut Run to the Hills, jota en enää jaksa sitten millään. Tätä se radioiden, baarien yms. pakkotoisto teettää, hyväkin musiikki alkaa kuuulostamaan tylsältä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Itse olen kyllästynyt myös täysin Run To The Hillsiin. Joka livelle se pitää tupata ja aina sitä on kuulemassa jostain. Eikä se koskaan mielestäni Maidenin parhaimpia biisejä ole ollutkaan.Jukka wrote:^Meikäläisellä taas on käynyt tuon TNOTB:n kanssa ihan toisin päin, toimii tätä nykyä huomattavasti paremmin kuin aikasemmin. Sen sijaan vakavan inflaation on kokenut Run to the Hills, jota en enää jaksa sitten millään. Tätä se radioiden, baarien yms. pakkotoisto teettää, hyväkin musiikki alkaa kuuulostamaan tylsältä.
-
- Kundalini
No jo on ihme ku en porukkaan tunnu toi Can I Play With Madness iskeä, mun mielest iha hyvä biisi! Mulle varmaa huonoin/ärsyttävin biisi on Gangland. En oikee tiiä mikä siin on nii ärsyttävää mut ei se oikee iske.. ehkä vähä tyhmät sanat ja huono kertosäe 

Last edited by Höyste on Thu Jul 19, 2007 17:37, edited 1 time in total.
Samaa mieltä kanssasi. Miksi tämmöinen biisi piti tehdä? Mitä pojat (Harris/Gers/Murray/Bayley) ajattelivat?Roskisdyykkari wrote:En nyt tiedä ärsyttävintä mutta ainakin yksi biisi on josta en hirveän paljon tykkää. Nimittäin Virus. Tylsä alku jonka aikana ehtii nukahtaa melkein. Mutta kaikki muut biisit ovat rautaa!
† So it shall be written, So it shall be done. †
-
- Taka-ampuja
Noh, pojat ajattelivat pottuilla medialle. Biisi piti tehdä sen takia, että minä saisin sitä kuunnella himassa ja tunnelmoida sitä tylsää alkua. Mielestäni hyvä veto, aika perkeleen hyvä oikeastaan.The Irons wrote:Samaa mieltä kanssasi. Miksi tämmöinen biisi piti tehdä? Mitä pojat (Harris/Gers/Murray/Bayley) ajattelivat?Roskisdyykkari wrote:En nyt tiedä ärsyttävintä mutta ainakin yksi biisi on josta en hirveän paljon tykkää. Nimittäin Virus. Tylsä alku jonka aikana ehtii nukahtaa melkein. Mutta kaikki muut biisit ovat rautaa!
Mutta jos niitä tylsempiä biisejä haetaan, niin melko kyllästynyt olen minäkin näihin number of the beastin hittirallatuksiin. Nykypäivän Hallowed vedotkin ovat melkoisen köykäisiä, vetäisivät herrat yhtä tiukasti ne soolot kuin levyllä ja tempoa alespäin. Ei kuulosta meikäläisen korvaan kovinkaan hyvältä tuo nykyhetken veivaus. Sama juttu esimerkiksi 2 Minutes to midnightin kanssa. Soittaisivat enemmän samalla tavalla kuin levyillä, niin toimisi itselleni paremmin. Gersin soolojen venyttelyt rupeaa vituttamaan, eikö ne voisi lopettaa paria tahtia aikaisemmin, niin saataisiin biisit kuulostamaan paremmalta? Eikö? No ei sitten...
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
-
- Azazel
Tuo Don't Look To The Eyes Of A Stranger on paikoin todella puuduttava biisi. Kappale alkaa ihan mukavasti, mutta kun ensimmäisen kerran kertosäe astuu kuvaan, niin biisi laimistuu välittömästi. Mutta tämä kertosäkeen jauhaminen on ominaista monelle Virtual XI:n biisille.Yrms_ wrote:Kuuntelin Virtual XI:tä ja jumalauta kun alkoi Don't look to the eyes... puuduttamaan oikein toden teollaNe muutamat kerrat kun olen kyseisen biisin kuunnellut alusta loppuun niin aina vaan laahaavammaksi on käynyt meno... Angel And The Gambler on muuten rautaa
No onhan teilläkin valitettavasti oikeus mielipiteisiinBrain Damage wrote:Tuo Don't Look To The Eyes Of A Stranger on paikoin todella puuduttava biisi. Kappale alkaa ihan mukavasti, mutta kun ensimmäisen kerran kertosäe astuu kuvaan, niin biisi laimistuu välittömästi. Mutta tämä kertosäkeen jauhaminen on ominaista monelle Virtual XI:n biisille.Yrms_ wrote:Kuuntelin Virtual XI:tä ja jumalauta kun alkoi Don't look to the eyes... puuduttamaan oikein toden teollaNe muutamat kerrat kun olen kyseisen biisin kuunnellut alusta loppuun niin aina vaan laahaavammaksi on käynyt meno... Angel And The Gambler on muuten rautaa

-
- Vempare
Aina kun mä kuuntelen tota Seventh Son of A Seventh Son- levyä, mä skippaan ton biisin. Vähän laimea piisi.Wild Child wrote:Kyllähän se settilistan pilaaja Can I play with madness vie tämän tittelin.. Alussa tuleva Can I play...huuto v***ttaa aina yhtä paljon.. Ja kertosäe on melkein samaa luokkaa
† So it shall be written, So it shall be done. †
Can I Play With Madness:iä vihataan usein, mutta minusta kyseinen biisi on ihan mukiinmenevä ja ilahduin kun kuulin sen tulevan radio Cityltä.The Irons wrote:Aina kun mä kuuntelen tota Seventh Son of A Seventh Son- levyä, mä skippaan ton biisin. Vähän laimea piisi.Wild Child wrote:Kyllähän se settilistan pilaaja Can I play with madness vie tämän tittelin.. Alussa tuleva Can I play...huuto v***ttaa aina yhtä paljon.. Ja kertosäe on melkein samaa luokkaa
The X Factor ei tääs ole minusta todellaankaan Maidenin parasta tuotantoa. Moni kappale on liian tylsä tai vastaavaa.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!