TodellakinQazKFD wrote: Eikös Pathetic Existencen äänenavauksen eli alun tyylipuhtaan kuolonkorinan voisi myös jonkinsortin kliseeksi laskea?

Se tosin tuli ex-tempore
Moderator: The Killer Krew
Miten olisi Google?El Maco wrote:Sitä vain , että kuka tuntee bändin nimeltä Cowen ?
Olen käynyt nettisivuilla, helvetin hyvää kamaa , mutta osoitteen olen hukannut, olisko kenellää?
Eli yksi, maksimissaan kaksi biisiä lisää? Olen muuten samaa mieltä. Tosin toi tyylitaju-juttukin on hivenen häilyvä; Mikä on mun mielestä hiton kova juttu ( kuten juurikin tämä levyn kasaus ) on toisen mielestä vähemmän kova juttu.Bonusta vielä siitä, että levy on hiton järkevästi kasattu paketti, juuri sopivan mittainen. Ja jos joskus saatte aikaan sen pitkäsoiton, niin vähän parannellulla tyylitajulla sellainen reilu puolituntinen voisi olla melkoista murhaa.
Kiitos ja kumarrusa kun tässä nyt viimeaikoina on Lappiksen kanssa vittuiltu toisillemme tuelta (harvinaisen hyvässä hengessä tosin) ja välillä ihmetyttänyt, että miksi moderaattorit ovat edes moista touhua katselleet, niin nyt on sitten syytä antaa herralle ihan ansaittua rispektiä. Olet sä nimittäin aika äijä tän hevinpaukkeen suhteen.
tsorl wrote:Tuleeko Nowenilta nyt reunion-kiertue?
Hienoa! Nowen saakin sitten varaslähdön, sillä levy lähtee pyöritykseen ihan varmasti heti maanantaina/tiistaina levyn saatuani, eli saa luvan hyppiä aina vain paksun promopinon yli eturiviin. Näin ollen Nowen ei ole Kimi Räikkönen metallia, sillä kymmenen pudotetun sijoituksen sijaan moottoria ei vaihdeta ja sijoitus nousee kymmenellä. Katsotaanpa miten kenkä albumilla puristaa.Lappis wrote:Tänään lähti Mm. AkiManille levy.
Peke wrote: Sanottakoon vielä, että vaimo häipyi ekan biisin aikana![]()
Peke