Moderator: The Killer Krew
Kyllä, niin minunkin mielestäni.Deris on hyvä laulaja.Ja sopii Helloweenin nykyiseen tyyliin kyllä varsin mainiosti. The Dark Ride on mielestäni paras levy Derisin ajalta. Ja tuosta Pink Bubbles Go Ape levystä, paras biisihän on mielestäni Mankind.Pari muutakin hyvää löytyy levyltä, mutta muuten Pink Bubbles ja Chameleon on aika kuraa. Mielenkiintoisia oli jutut täällä Kisken isosta egosta mikä ei meinannut edes mahtua lavalle Chameleonin aikoina.Olen aina ollut jostain syystä siinä käsityksessä että Weikath oli se joka ajoi Kisken ulos bändistä.Ja Weikath oli se joka savusti ja painosti Kiskeä lähtemään.Tiedä sitten näistä. Toisaalta nämä mielikuvat perustuukin vain Kiske fani ystäväni ja Kisken kommentteihin joita olen kuullut tuon episoden jälkeen. Tulee vaan mieleen epäilyttävästi tämä tapaus Stratovarius, mutta se on toinen tarina se. Liput on jo hommattu Tampereen keikalle.Kieli pitkällä odotellaan kesäkuuta ja keikkaa.Zapper wrote: Deris korvasi kyllä erittäin hyvin Kisken
eihän haastatteluissa/tosielämässä muusta puhutakkaan!Unbeliever wrote:^ Tämä ensin mainitsemani selitys on kuitenkin totuus. Olen nimittäin näin lukenut haastattelusta. Toinen selitys on vain "peitetarina", koska eihän sitä aina viitsi haastatteluissa ruveta pillusta puhumaan