Maiden voi myös olla surumusiikkia?
Moderator: The Killer Krew
-
- Roudari
X-Factor on loistava vitutukseen, mutta varsinkin masennukseen, noin viikkoa sitten kun oli taas semmoinen fiilis, niin 2 A.M itsesääleineen oli loistavaa tavaraa. Suunnattomaan vitutukseen toimii sitten HIEMAN rankempi tavara, esim. Impaled Nazarenen Vitutuksen Multihuipennus ja Nyrkillä Tapettava Huora
ovat tappotavaraa, tulee vaan lähinnä hyvä fiilis, koska huumoria on mukana tarpeeksi. Joku mainitsi Tallican And Justice For Allin, joka tosiaan on myös mainio paskaan olotilaan, onhan levy itsekkin varmaan tehty samoissa meiningeissä (Cliffin kuolema).

I believe in nothing, least of all in the word of shit
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
-
- Berserkki
Into the hell we are already.asa wrote:Maiden sopii ihan mihin tahansa mielentilaan, siksi se onkin niin upea bändi. Kuten olen aikaisemminkin sanonut, minun hautajaisissani tulee soimaan 7th son of a 7th son -biisi. En keksi mitään parempaa biisiä, siinä tunnelmallisessa välikohdassa työnnetään arkku polttouuniin, ja INTO THE HELL I GO.
Ei millään mene surumusiikkina mun kohdalla. Liian kevyttä, ei tarpeeksi surumielistä
"To be alive is more than just breathing"
-
- Peräruiske
Hyvät Biisit vitutukseen ovat mielestäni Where Eagles Dare. Siitä tulee mulle jotenkin aina hyviä fiiliksiä.
lisäksi voisi mainita koko NOB Levyn. Kaikki biisit mukavan iloisia. Mun mielestä, jos on masentunut ei kannata kuunella mitään Infinite Dreamsia, tai muuta yhtä "herkkää".
Tulee vaan entistä masentuneemmaksi.
lisäksi voisi mainita koko NOB Levyn. Kaikki biisit mukavan iloisia. Mun mielestä, jos on masentunut ei kannata kuunella mitään Infinite Dreamsia, tai muuta yhtä "herkkää".
Tulee vaan entistä masentuneemmaksi.
A.k.a rumpali-isti @rumpalit.net&muusikoiden.net
-
- Vempare
-
- Roudari
Vastaus kysymykseen: Totta helvetissä!
Mulla on ainaki omanlainen suhde jokaiseen levyyn ja ne ovat kehittyneet vuosien saatossa. Surussa/ultimaalisessa vitutuksessa en kyllä ihan heti laita mitn Holy Smokea tai Run To The Hillssiä, vaan silloin yleensä se on X-Factor joka löytää tiensä soittimeen. Jos taas haluan leijailla jossain rajamailla kuuntelen Infinite Dreamsia ja muita SOASS:in biisejä... ja sitä rataa. Troopperit, Run To The Hillsit sun muut on sitten iloiseen nousuhumalaan
Mulla on ainaki omanlainen suhde jokaiseen levyyn ja ne ovat kehittyneet vuosien saatossa. Surussa/ultimaalisessa vitutuksessa en kyllä ihan heti laita mitn Holy Smokea tai Run To The Hillssiä, vaan silloin yleensä se on X-Factor joka löytää tiensä soittimeen. Jos taas haluan leijailla jossain rajamailla kuuntelen Infinite Dreamsia ja muita SOASS:in biisejä... ja sitä rataa. Troopperit, Run To The Hillsit sun muut on sitten iloiseen nousuhumalaan

"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992
-Seppo Räty, Barcelona 1992
-
- Peräruiske
Kyllä Maidenia tulee kuunneltua paljon silloinkin, kun on mieli maassa. Joskus kun masentaa pahiten, niin tulee kuunneltua Metallican Fade to Blackia ja synkisteltyä vielä enemmän. Helloweenia tulee kuunneltua, kun takkuilee ton isännän kanssa. Varsinkin Forever and One -biisi
So hard I was trying
Tomorrow I'll still be crying
Hemmetti

So hard I was trying
Tomorrow I'll still be crying
Hemmetti

^ Äläpäs nyt.
Syliinkö sinut pitää ottaa?
Ajatteles, jos olisi silmä puhki, koiruus kuolemansairas ja häätö päällä ja valtion virkamiehet tekisvät 24/7 duunia saadakseen sut kuseen..?
Maiden hajonnut, hampaat lyöty poikki ja kansalaisoikeudet riistetty?
Asiaan: Maidenin masentavin matsku löytyy munkin mielestä kyl Fear of the dark-X-Factor-akselilta..Judgement of heaven, Aftermath ja Blood on the worlds hands eivät juuri hilpeyttä herätä.
Vähemmästäkin on käyty lassoa rasvaamaan...

Ajatteles, jos olisi silmä puhki, koiruus kuolemansairas ja häätö päällä ja valtion virkamiehet tekisvät 24/7 duunia saadakseen sut kuseen..?
Maiden hajonnut, hampaat lyöty poikki ja kansalaisoikeudet riistetty?
Asiaan: Maidenin masentavin matsku löytyy munkin mielestä kyl Fear of the dark-X-Factor-akselilta..Judgement of heaven, Aftermath ja Blood on the worlds hands eivät juuri hilpeyttä herätä.
Vähemmästäkin on käyty lassoa rasvaamaan...
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
-
- Azazel
Itse olen monessa kurjassa tilanteessa laittanut soimaan Fear of the Dark tai X - Factor albumin. Kummatkin albumit sopivat sellaisiin tilanteisiin täydellisesti , koska kummatkin ovat täynnä niin vaihtelevia biisejä. Itse olen kurjan olon aikana kuunnellut Fear of the Dark levyltä Wasting Love , Childhoods End ja Afraid to Shoot Strangers. Usein X - Factor levyltä annan mennä biisit alusta loppuun , Eli koko levyn.
Takuuvarma lääke masennus/vitutus vaiheen aikana on nakata soittimeen The X-lätty ja vaikka onkin synkkää kamaa niin jotenkin saan siitä vain enemmän energiaa jatkaa taas seuraavaan päivään. Kumma lätty, mutta toimii aina kohdallani...muutenkin Maidenin parhaimpia levyjä ellei jopa paras.
Suomi Finland, Perkele!
Wasting Love on hyvä biisi jos masentaa. Hyvät sanat, jotenkin surumielinen melodia. The X Factorilta esim. 2 A.M. toimii myös. Muutenkin juuri FOTD-TXF-levyillä on paljon synkempää materiaalia. The Thin Line Between Love & Hate on myös yksi sellainen biisi mikä käy kun on huono fiilis.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
-
- Azazel
-
- Azazel
-
- Azazel
^ Mulla on itseasiassa vähän tuollaista.
Vasen korvani on melkein kokonaan kuuro, ja menee huonompaan koko ajan. Siihen ei autakkaan mikään. Toivottavasti oikean korvan kuulo pysyy terässä, sillä muuten olen hukassa.
Musiikin kanssa pärjää aina. Matkat, cd-soitin mukaan ja hauskaa on. Pyöräillessä, autossa, koulussa. Soittaminen on mahtavaa, ja auttaa vitutukseen ja masennukseenkin. Sitten kun on bändi mitä fanittaa, voi seurata sen toimintaa, ravata foorumilla, kuunnella levyjä, ostaa uusia.
Aah, täydellistä.

Musiikin kanssa pärjää aina. Matkat, cd-soitin mukaan ja hauskaa on. Pyöräillessä, autossa, koulussa. Soittaminen on mahtavaa, ja auttaa vitutukseen ja masennukseenkin. Sitten kun on bändi mitä fanittaa, voi seurata sen toimintaa, ravata foorumilla, kuunnella levyjä, ostaa uusia.
Aah, täydellistä.