Ja on mulla muutama ihan True Maiden Fanikin
Sitten on muutama WannaBe-fani

Sitten on tietysti niitä tyyppejä jotka vihaaavat Maidenia.. He ovat joko räp hemmoja tai sellaisia jotka kuuntelevat raskaampaa metallia

np. No more lies
Up The Irons!
Moderator: The Killer Krew
On siinäkin äijä..Tempest wrote:Minut otti rehtori koulun kansliaan puhutteluun syystä että minulla oli pitkä tukka risat farkut ja hihaton maiden paita päälläni.
Rehtorin lausahdus naurattaa vielläkin. ¨Yritätkö näyttää tuolta möröltä tuossa paidassa, hyvin ainakin onnistut¨
siihen vastasin naureskellen että Iron maiden on bändi ja rehtori siihen vielä ¨jaa-a eikös se riitä että ne tekee huonoa musiikkia vaan pitää painaa rumia paitojakin¨
Makunsa kullakin.
Epäili minua vielä huumeiden käytöstä ja sen jälkeen päästi menemään.
No johan oli juttu aika outoa hmm... rehtorilta, eikös tässä maailmassa saa näyttää ihan siltä miltä itse haluaa ja tykkää.cuomi wrote:On siinäkin äijä..Tempest wrote:Minut otti rehtori koulun kansliaan puhutteluun syystä että minulla oli pitkä tukka risat farkut ja hihaton maiden paita päälläni.
Rehtorin lausahdus naurattaa vielläkin. ¨Yritätkö näyttää tuolta möröltä tuossa paidassa, hyvin ainakin onnistut¨
siihen vastasin naureskellen että Iron maiden on bändi ja rehtori siihen vielä ¨jaa-a eikös se riitä että ne tekee huonoa musiikkia vaan pitää painaa rumia paitojakin¨
Makunsa kullakin.
Epäili minua vielä huumeiden käytöstä ja sen jälkeen päästi menemään.
Rikoslaki 24 lukuTempest wrote:Minut otti rehtori koulun kansliaan puhutteluun syystä että minulla oli pitkä tukka risat farkut ja hihaton maiden paita päälläni. Rehtorin lausahdus naurattaa vielläkin. ¨Yritätkö näyttää tuolta möröltä tuossa paidassa, hyvin ainakin onnistut¨ siihen vastasin naureskellen että Iron maiden on bändi ja rehtori siihen vielä ¨jaa-a eikös se riitä että ne tekee huonoa musiikkia vaan pitää painaa rumia paitojakin¨ Makunsa kullakin. Epäili minua vielä huumeiden käytöstä ja sen jälkeen päästi menemään.
Kannattaa olla varovainen sanoissaan tuon death-örinän suhteen. Täältä laudalta kun sattuu löytymään aika paljon Death Metallista diggaavaa porukkaa.Yrms_ wrote:ja sun kaveris kuuntelee varmaankin jotain death-örinää tai räppiä joka on sitten kunnon musaa?Kaverit: Lähes kaikki vihaavat koko bändiä kuulemma ne vaan huutaa ja rämpyttää kitaraa. Voi lol soikoon. Jotkut tosin pitävät, mutta mitään fanaatikkoja ei löydy .
Just jotain räppii ja poppii mun kaverit kuuntelee. No mä oonki niin nuori, että ei ihme. No onneksi minä olen Maiden-fani!Yrms_ wrote:ja sun kaveris kuuntelee varmaankin jotain death-örinää tai räppiä joka on sitten kunnon musaa?Kaverit: Lähes kaikki vihaavat koko bändiä kuulemma ne vaan huutaa ja rämpyttää kitaraa. Voi lol soikoon. Jotkut tosin pitävät, mutta mitään fanaatikkoja ei löydy .