Sami wrote:Erittäin ISO keskisormi Promoille ja Iron Maiden/Bruce Dickinson "faneille"
Niin, tai sitten, te jotka ette halua kuulla Brucen uutta tuotantoa heti kun mahdollista on, ette ole todellisia faneja. Iso keskisormen nosto niille jotka olevat kuuntelemetta herran tuotoksia vaikka mahdollisuus olisi.
"Joo."
Asioilla on kaksi puolta, ja se, että näistä aletaan näin vouhkaamaan, tuo ennemminkin kakaramaiset piirteet esiin.
Ja turha sitä keskisormea promoille on nostaa, niillä on ihan oikeakin funktio, eikä se ole se, että pertti perusnörtti voi imeä albumin vepistä ennen julkaisua.
Edward The Great wrote:^^ Noh noh. Jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi näkee. Faniutta on monenlaista. Jokaisen oma asia miten tuon levyn hankkivat ja missä vaiheessa.
Mutta itse en tosiaan mikään diehard Dickinson Band fani olekkaan, vaikka tulihan tuo livenä nähtyä Tuska 2002. Kyllä tuon levyn silti hankin heti kun se tulee

Tästä faniudestakin on niin mukava aloittaa keskustelua. "Joo, en ole truufani kun en käynyt katsomassa Brucea livenä 1994 ollessani kymmenvuotias."
Ja tosiaan, alkuperäiseen aiheeseen. Jos jonkun tekstit pilaavat kuuntelunautinnon jostain levystä, niin kannattaa varmaan sulkea se selain eikä lukea sivustoja. ISO kyynel ja henk. koht. helvetti mun mielestä.
Huhhuh, taidan mennä kanssa äiteelle kiroomaan kun pojaat kirjotteli levystä nettiin ennen sen julkasua. Ylläpitäjä myös. Kyllä osakkeet ny tosiaan laski, voi olla etten lue tätä enää koskaan.