Hyvin sopii tämä juttu tähän topicciin

Lisää..... nam!

Moderator: The Killer Krew
En tiiä onko toi vittuilua vai eiPeke wrote:^
Hyvin sopii tämä juttu tähän topicciin![]()
Lisää..... nam!
jatketaan vaanWBNicko wrote:^
Tämä nyt on hieman offtopikkia, sillä ei liity mitenkään Maideniin.
Priestin keikan jälkeen Hartwallin käytässä käveli vastaa iäkäs rouva (~80v ) kiertuepaita päällä, joten ei kannata vetää ulkonäön tai varsinkaan iän perusteella kovinkaan suuria johtopäätöksiä.
Puolet Lappeenrannan ympäristössä trashia/skeittipunkkia soittavista kokoonpanoista plus Mokoma, Stam1na, Slayer ja pari muuta joita ei hitollakaan muista.QazKFD wrote:Hmm.. ei yhtään esimerkkejä olisi tämän kaverin lempiyhtyeistä, että saisi vähän genreen kosketusta?Eye on the Money wrote:ja yhtä trash-metal fania lukuunottamatta.
No eipä tuo minua haitannut erityisemmin, tuskin muitakaan, kun kerran "OMG LOL NOOB" -viestejä ei ole tullut. Ja tuskin on tarvetta anteeksikaan pyydellä, jos jollain on, niin se olen minä ja pyynnöt kohdistuvat välimerkille kuin väkisin makasinEye on the Money wrote:Ja pyydän myös anteeksi kaikilta thrash-faneilta joita ilmeisesti verisesti loukkasin, mutta onhan teillä viestit haravalla läpi käyvä QazKFD turvananne.
No kannattaako tämä?asa wrote:No toi nyt on tyypillistä qalzdkgh-meininkiä, ei sitä kannata niin kovin vakavissaan ottaa.