Menetkö molemmille Helsingin keikoille?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Menetkö molemmille Helsingin keikoille?

En mene kummallekkaan.
19
9%
Yksi keikka riittää.
116
58%
Molemmat on pakko nähdä.
66
33%

Total votes: 201

TheWickerman
Hang-Around
Hang-Around

Post by TheWickerman »

rokkariarvid wrote:^Heh, no totta kai sinä olet Maiden-fani..

Minä sanoisin, että voi olla aivan yhtä kova Maiden-fani, jos tykkää Maidenista, on käyttänyt rahaa Maidenin levyjen ostamiseen enemmän tai vähemmän, joka ei mene kummallekkaan keikalle, kuin sellainen, joka menee molemmille keikoille.

Voi olla sellaisia henkilöitä, jotka ovat kuunnelleet Iron Maidenia 20 vuotta ja omistavat kaikki levyt, mutta eivät mene keikalle. Silti pitäisin heitä yhtä lailla faneina/kannattajina, kuin niitä , jotka menevät molemmille keikoille.

Eli asiani suoraan sanottuna:

Vitut väliä meneekö millekkään keikoille kunhan vain tietää tykkäävänsä kyseisestä bändistä todella paljon.

En osannut muotoilla tuota paremmin.

Tämä on sitten vain minun mielipide..
Joo heitinkin tuon vähän kuin vitsinä noihin MS:n aikaisempiin kommentteihin. :D
Älä tee sitä tänään minkä voit tehdä huomenna......Jos jaksat
rokkariarvid
Kisälli
Kisälli

Post by rokkariarvid »

^Ymmärsin sen, mutta halusin silti laittaa tuon mielipiteeni.

Ei kukaan nyt olisi voinut ottaa noita edellisen sivun juttuja aivan todesta..

Oli kuitenkin sen verran huumorilla vedettyä juttua.. :D
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Vielä kerran kuuluisia sanoja lainaten...
MS wrote:Ainoastaan todelliset 'fanit' menevät molempiin konsertteihin.
Asia ei kyllä ihan yksinkertaisuudessaan ole noin, mutta kyllä tuossakin on perää... En usko, että kukaan väittää vastaan jos sanon, että se monellekko keikalle menee kertoo aika paljon Maiden faniudesta.
Ei sillä, että se jakaisi porukan " todellisiin faneihin " ja faneihin, mutta kyllä se ainakin kertoo sen kuinka vakava asia Iron Maiden kullekkin on.
rokkariarvid wrote: Vitut väliä meneekö millekkään keikoille kunhan vain tietää tykkäävänsä kyseisestä bändistä todella paljon.
Esimerkiksi minulle olisi kerrassaan vaarallista jäädä pois Maidenin keikalta... Henkinen terveyteni ei kyllä kestäisi sitä, etten saisi nähdä Maidenia livenä kun siihen kerta on tilaisuus.

Mutta minulle riittää silti yksi keikka... Joku toinen tarvitsee ehdottomasti kaksi tai jopa kolme keikkaa ja joku väittää, että pärjää ilman minkäänlaista lippua.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Hexa
Hell Rat
Hell Rat

Post by Hexa »

Molemmille keikoille mennään, kun se tuntuu ainoalta mahdolliselta ratkaisulta. Viime keikan jälkeen mietittiin kuinka siistiä ois jos näkisi huomenna saman uusiksi. No nyt se on mahdollista.

Ja tällä kertaa ekalla keikalla on istumapaikka niin voi ostaa paitoja, juoda kaaljaa ja käydä miiteissä jne. Toiselle keikalle sit rynnitään eturiviin :)

Mutta ymmärrän hyvin Lappista, kun minulla on sama toisen bandin kanssa. Mötley Crüe on mulle toinen elämääkin suurempi bandi. Mutta en halua en todellakaan halua mennä katsomaan team läskiä soittamassa. Vielä, kun kitaristi ei ole välttämättä toipunut edes leikkauksesta. Eli vaikka bandi on kuinka hyvä en halua mennä katsomaan huonoa keikkaa.
Suck My Norris
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Piece Of My Mind wrote:En usko, että kukaan väittää vastaan jos sanon, että se monellekko keikalle menee kertoo aika paljon Maiden faniudesta.
Ei sillä, että se jakaisi porukan " todellisiin faneihin " ja faneihin, mutta kyllä se ainakin kertoo sen kuinka vakava asia Iron Maiden kullekkin on.
No minäpä väitän. Kuinkahan moni "vakava" Maidenin kuuntelija/kannattaja jäi tälläkin kertaa pois molemmilta keikoilta? Veikkaan että useampi. Tuo kommenttisi on tietylla tavalla paradoksi. Keikkojen määrä kertoo faniudesta, mutta se ei kuitenkaan tee eroa mihinkään suuntaan? Se voi se yksi keikka olla ihan tasan yhtä vakava ja "fani" -juttu kuin kaksikin.

Edit: Ja loppupelissa voimme vain esittää arvailuja ja keksiä vaikka mitä tapoja mitata faniuden astetta, mutta kyllä totuus on se, että sen tietää jokainen itse omassa pääkopassaan ja siihen ei pysty kukaan muu sanomaan juuta eikä jaata.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Azraeliitti
Vempare
Vempare

Post by Azraeliitti »

Yhdelle keikalle, muttei riitä =/ Opiskelijalla vain on aina rahapula, sai hemmetti kenttäpaikkaankin ekalle keikalle oikein nähdä vaivaa että sai sen rahan nyhdettyä. Olisi ollut kiva myös päästä toiselle keikalle katsomopaikalle, ensimmäistä kertaa kun minkään bändin keikalle olen menossa.
Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

Ämmäs wrote: Toisille Iron Maiden on tärkein asia ja tosille vähemmän tärkeä.
Ja tässä puhuu taasen mies, joka ei tiedä mistä puhuu ja nekin vähät puheet ovat pelkkää provoa. Sanotaan kuitenkin sen verran, että kyseinen mies ei oletettavasti ole mahtavan ulkomuotonsa vuoksi saanut kunnon parisuhdetta ja perhettä, joka voisi olla se tärkein asia. Vaikka sekään ei ihmetyttäisi näillä mielipiteillä, vaikka näin olisi ja mies jättäisi lapsensa viikonlopuksi oman onnensa nojaan, koska todellinen fanius ja se tärkein kutsuu. Elämähän on juuri näin mustavalkoista.
Sakari Östermalm wrote:
Ei siis ole kyse faniuden asteesta vaan siitä, mikä muukin elämässä on tärkeää ja keitä muita tulisi myös ottaa huomioon.

asa wrote:No jäi minultakin Göteborgin keikka väliin kun en olisi saanut mammalle lippua hommattua, itselle oli jo tiedossa varma lippu. Elämä on kompromissien tekemistä. Ehkä 3 keikkaa kuitenkin riittää tänä vuonna. 8)
Moon myyty ollut jo kauan, mutta on se kyllä ihq :wink: . Mammalle terveisiä 8)
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

NONI! :shock:
Täällähän on mopo karannut oikeen kunnolla. :lol:

Kuunnelkaas "tosifanit" tätä; minähän menen kummallekin keikalle VAIKKA EN EDES OIKEASTAAN OLE FANI (eli Maiden on mulle vaan HYVÄ bändi)!
Mulla sattui olemaan hilloa lippujen myyntihetkellä ja vaimon kanssa asia on sovittu.

Olenko siis paska jätkä kun ikäänkuin vien paikan "todelliselta Maiden-fanilta, joka ei lippua saanutkaan" toiselle keikalle, vaikken fanitakaan 110%? :shock:

Ottakaas nyt se harmaa taikina sieltä tukan alta käteen ja miettikää hetki.

Sinkut ja muut vastaavat saavat puolestani laittaa rahansa/aikansa mihin haluavat mutta perheellisten, työssäkäyvien, tavallisten ihmisten elämässä ei tärkein asia saa olla joku vitun bändi jossain jonka jäseniä ei itse edes henkilökohtaisesti tunne ja joita ei ole ikinä edes tavannut henkilökohtaisesti.

Esimerkkinä asioiden tärkeysjärjestyksestä lienee teillekin, "tosi fanit", Iron Maiden. Jaa mitenkä...?
Lähes joka kerta keikan jälkeen (euroopassa) äijät lentävät KOTIIN perheensä luo yöksi eivätkä "elä ja hengitä metallia" ja dokaa ko. kaupungin yössä. Sitä on varmaan jo tullut tehtyä riittävästi. Muut asiat ovat heilläkin nykyään tärkeämpiä.
Truu_Seitan
Peräruiske
Peräruiske

Post by Truu_Seitan »

On se hienoa, että osa täällä on tajunnut perheen tärkeyden. :) Vaikkei itselläni parisuhdetta olekkaan ja olen vasta vajaat 16 olen samaa mieltä. Perhe menee KAIKEN edelle. Iron Maiden on musiikkia, vaikkakin hyvää sellaista, ei se siitä muutu miksikään elämäntarkoitukseksi. Kuunnellaan musiikkia koska se on hyvää ja nautinnollista kuunnella. Ei siksi, että voimme orjuuttaa itsemme sen tähden. Bändit sammuvat aikanaan, myös Iron Maiden. Se katoaa myös historian tuuliin väistämättä, oli sitten vaikka kuinka monta "truu fania".
Kani kuittaa!
-Tä-tämä oon loppuuuh!
-Suus kiinni!
Paffe
Peräruiske
Peräruiske

Post by Paffe »

"It’s more than our religion it’s the only way to live", olivatko "Metallin Kuninkaat" sittenkin väärässä ja perhe menee tämän kaiken edelle?
Born to Lose - Live to Win
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

^ Väärässä ja ei

Iron Maiden voi olla elämäntapa/uskonto, mutta ei se kyllä perheen edelle mene, ja jos niin käy alkaa homma kyllä karata käsistä... Kyllä ne perusarvot Maiden fanillakin on.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
MS
Hell Rat
Hell Rat

Post by MS »

Lappis wrote:Ymmärrä tätä " fania " joka ei mene kummallekkaan keikalle. Ei rahan takia vaan sen takia että onhan tuo jo nähty.
Itselleni Iron Maiden ei ole koskaan ollut niitä 'tuo on jo nähty' yhtyeitä. Iron Maiden on aina ollut itselleni livenä ainutkertainen kokemus. Vastaavalle tasolle on päässyt ainoastaan Rush.
Lappis wrote:Viime keikka todisti minulle jo sen seikan, että Maiden ei ole enää kovinkaan kovassa iskussa. Miksi siis enää pilaamaan hyviä muistoja?

Minun mielestäni Iron Maiden on paremmassa iskussa, kuin koskaan. Olen pitänyt todella paljon kahdesta uusimmasta studioalbumista ja kiertueesta.
Lappis wrote:Kaikesta kritiikistäni huolimatta pidän itseäni edelleen Maiden-kannattajana, jopa ilman keikoille menoakin. Fakta omalla kohdallani on kuitenkin se, että maailmasta löytyy helvetisti mielenkiintoisempiakin liveakteja.
Fanitan myös muutamaa muuta yhtyettä. Sinun tekstisi mukaan se on pois Maidenilta. Oikee TruuFan...Jessus mitä sontaa.
Kannattajia on monenlaisia. Tosille Iron Maiden on vaan hyvää musiikkia muiden joukossa ja tosille se on enemmän. Kulttuuritalon konsertti vuonna 1995 aika hyvin erotteli todelliset fanit ja 'glory hunterit'. Tarkoittaa nimenomaan sitä, että paikalle vaivautuivat todelliset fanit/kannattajat.
Lappis wrote:" Ainutkertainen tilaisuus, joka ei välttämättä toistu.". Mitä sitten? Maiden on nähty muutamaan otteeseen. Joten mitä sitten, vaikka Maiden ei enää tänne tule?
Ihme nillitystä. Ihminen voi käsittääkseni olla bändin kannattaja monella eri tavalla. Tuo sinun tapasi ei ole se ainoa ja oikea.
Minun mielestäni kaksi Iron Maidenin konserttia Suomessa peräkkäisinä iltoina on melko ainutkertainen asia, joka ei välttämättä toistu. Toisille ihmisille Iron Maiden on tärkeämpi asia, kuin toisille ihmisille. Kannattajia on monenlaisia.

Homman pointti on nimenomaan siinä, että todelliselle fanille yhtye X on se kaikkien tärkein juttu alusta alkaen. Tarkoittaa menomaan sitä, että yhtye X ajaa kaikkien muiden yhtyeiden edelle. Todellinen fani ostaa ne hieman heikkommatkin levyt ja käy konserteissa silloinkin, kun suosio ei ole huipussaan. Todellista faniutta voidaan mitata sillä kuinka sitoutunut on kannattamaan yhtyettä X. Sitoutuminen tarkoittaa sitä, että ostaa levyt, käy konserteissa ja on kiinnostunut artistista/yhtyeestä tauonkin tai heikomman kauden aikana.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

MS wrote: Sitoutuminen tarkoittaa sitä, että ostaa levyt, käy konserteissa ja on kiinnostunut artistista/yhtyeestä tauonkin tai heikomman kauden aikana.
Eikö "todellinen fani" tuolloin osoita kritiikin puutetta...?
Onko järkevää maksaa tuotteesta joka on heikko?
Mä pystyn sanomaan suoraan jos joku lempibändeistäni tekee paskan levyn tai keikan. Mulla on myös oikeus olla pettynyt ko. bändiin. Ja seuraavan levyn ilmestyessä kuuntelen levyn pariin kertaan ennen ostamista, enkä osta sitä sokeasti.

Fanaatikot on sitten erikseen ja niitä löytyy jokaiselta elämän alueelta aina jalkapallosta uskontoihin. Ovatko he "tosi faneja" asialleen?

Ei mulla muuta tällä kertaa. On luisunut aika pitkälle alkuperäisestä topicista tämä mut kun on pakko sanoa jotain...

Sanoisinpa että nämä "tosi fanit" tulevat vielä varmasti oppimaan eri asioiden tärkeydestä iän myötä.

Case closed mun osaltani.
Alex Machine
Bad Ass MotherFucker
Bad Ass MotherFucker

Post by Alex Machine »

Täältä takapenkiltä voisin sen verran huudella, että ei kai MS:kään välttämättä tarkoittanut että Maiden olisi se kaikkein tärkein asia maailmassa, jonka takia jätetään vaikka perhe, työ, opinnot ja pannaan mummo lihoiksi. Vertailu taisi kuitenkin kohdistua ihan musiikkiin. Muistaakseni se lähti siitä, että joku halusi nähdä Priestinkin, eikä siksi ollut varaa tulla molemmille Maidenin keikoille tms.
Kebab
Hang-Around
Hang-Around

Post by Kebab »

Molemmille keikoille menen, ensimmäisellä kentällä ja toisella piippuhyllyllä.
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

Alex Machine wrote: ei kai MS:kään välttämättä tarkoittanut että Maiden olisi se kaikkein tärkein asia maailmassa, jonka takia jätetään vaikka perhe, työ, opinnot ja pannaan mummo lihoiksi.
Kyllähän tuolla aiemmin niitäkin lausuntoja oli. Lähinnä kai tietämättömien teinien sutkautuksia (ketään erikseen nimeämättä!).
miinus
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by miinus »

MS wrote:Todellinen fani ostaa ne hieman heikkommatkin levyt ja käy konserteissa silloinkin, kun suosio ei ole huipussaan. Todellista faniutta voidaan mitata sillä kuinka sitoutunut on kannattamaan yhtyettä X. Sitoutuminen tarkoittaa sitä, että ostaa levyt, käy konserteissa ja on kiinnostunut artistista/yhtyeestä tauonkin tai heikomman kauden aikana.
Olen täysin eri mieltä. Mä en ymmärrä miten joku voi ajatella noin, että jokaisella ihmisellä joka pitää itseään Maidenin fanina, on varaa ostaa joka saamarin levy ja käydä joka helvetin keikalla. Itellä on ikää "jo" 27 ja autolainaa maksellaan asuntolainan lisäksi. Siihen vielä kaikki kuukausittaiset laskut ja välttämättömät menot kuten esim. bensat ja ruoat niin eipä jää paljoa rahaa ostella jotain levyjä. Välillä kun on kiva lähteä avovaimon kanssa vaikkapa ulos syömään mieluummin kuin käydä penkomassa jossain divarissa levyhyllyjä. Tässä tulee kyllä esille se sun pointti siitä, että mitä kukin pitää tärkeimpänä. No, mun kohdalla siitä ei ole mitään epäselvää. Maiden on musiikkia, eikä mulle ollenkaan niin konkreettinen ja tärkeä asia kuin läheiset ihmiset. Ja tämä on mulle ainakin täysin itsestään selvyys. No, ehkä tämänkin maailman arvot tulevat kaikille aikanaan selville..tai sitten eivät. Toinkohan itseni riittävän selvästi ilmi..?
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
KingOfTwilight
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by KingOfTwilight »

MS:n kanssa olen kyllä erimieltä yhdestä asiasta (mikäli luin pointtisi oikein). Vaikka olisin ollut 10 vuotta "tosi fani" - nähnyt jokaisen keikan ja omistan jokaisen levyn (mukaanlukien jokaisesta julkaisusta 100 eri painosta tai muuten vain "alkuperäisestä" eroavaa versiota). Siispä varmaan moni pitäisi minua maailman kovimpana fanina.

Lopulta '95 peliin tulee uskomattoman paska The X Factor (kyseessä EI ole henkilökohtainen mielipiteeni).
Olenko enää fani jos en tykkää levystä, enkä näin ollen osta siitä muuta kuin sen yhden version. Keikoillakaan ei luonnollisesti tule käytyä kertaakaan.

Kunnes '99 Bruce tulee takaisin. Kierrän taas maailman jokaisen keikan ja olemmekin alkuasetelmassa.

Olenko siis takinkääntäjä tai pelkuri, joka tosipaikan tullen hyppää kelkasta? Mielestäni en. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja omaan ajatteluun. Ehkä MS tarkoittaa "tosifanilla" bändiä jumaloivaa nukkehahmoa, joka pitää kaikesta mitä bändi tekee.

Kulttuuritalon keikalla oli varmaan porukkaa, joka tykkäsi sen ajan Maidenista. Niin uusia, kuin vanhojakin faneja, tuskinpa se oli mikään "jyvät akanoista" -tilaisuus.
Saku
Vempare
Vempare

Post by Saku »

Lippu jo ensimmäiselle ja tarkoitus olisi onkia lippu myös tuolle toiselle. Maiden-buumi kasvaa kohta valtaviin mittoihinsa.
MS
Hell Rat
Hell Rat

Post by MS »

Iron Maidenin kiertueista tulee tieto yleensä useita kuukausia ennen konsertteja tai lipun myynnin aloittamista. Aktiivisimmat internet käyttäjät pystyvät kyllä yleensä päättelemään milloin kiertue on tulossa.

Uusista levyistä, singleistä ja dvd:stä tulee tietoa suhteellisen ajoissa ja aktiivisimmat internet käyttäjät saavat tietoa tulevista julkaisuista riittävän ajoissa.

Kyse on lopulta siitä kuinka kova fani/kannattaja lopulta on. Rahaa voi aina säästä, koska tietoa on kuitenkin saatavissa riitävän ajoissa julkaisuista/konserteista.

Minä olen edeleen sitä mieltä, että todelliset fanit menevät molempiin Helsingin konsertteihin. Se todellakin osoittaa sitä, että Iron Maiden on tärkein asia musiikissa. Tottakai pakollisia esteitä voi tulla, kuten esim. omat häät yms... Kesän kiertueesta on kuitenkin riittävän ajoissa ollut tietoa saatavissa, että rahaa on pystynyt säästämään ja asoita järjestämään. Kyse on lopultakin siitä kuinka tärkeäksi Iron Maidenin katsoo. Kyse on kuitenkin kahdesta päivästä parhaaseen loma-aikaan heinäkuussa.

Minun mielestäni Iron Maiden saa julkaista todella heikon levyn, että jättäisin sen ostamatta. Tottakai toiset toiset levyt ovat parempia, kuin toiset, mutta mielestäni Iron Maiden ei ole koskaan julkaissut niin heikkoa levyä, että se olisi pakko jättää ostamatta.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

^ skunkworks rokkaa kyllä, mutta tämä aihe ei yhtään

Nyt minusta tämän paskan jauhaminen jo riittää, turha provosoida enempää. Mulle itellle ko vertailu ja sun faniluokittelu on merkityksetön, ts tyhjänpäiväistä schaissee , mutta ei jaksais kattoo taas seuraavaa 2 sivua suuttuneita foorumilaisia

kirjota seuraavaks vaikka jotain musasta, ei tällästä noh skeidaa :wink:
Last edited by Peke on Sun Jan 30, 2005 16:39, edited 1 time in total.
Into Iron Maiden Since 1983
KURRE

Post by KURRE »

Peke wrote:^
Nyt minusta tämän paskan jauhaminen jo riittää, turha provosoida enempää. Mulle itellle ko vertailu ja sun faniluokittelu on merkityksetön, ts tyhjänpäiväistä schaissee , mutta ei jaksais kattoo taas seuraavaa 2 sivua suuttuneita foorumilaisia

kirjota seuraavaks vaikka jotain musasta, ei tällästä noh skeidaa :wink:
Kyllä...

Eihän tuossa tommoisessa ole mitään järkeä perskele. :evil:
Keikkoja on todennäköisessti sen takia kaksi jotta kaikki halukkaat pääsevät sinne.
Mielestäni MS voi fanittaa tuota hurskastelua vaikka pipari osiossa. :?:
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

"Minä olen edeleen sitä mieltä, että todelliset fanit menevät molempiin Helsingin konsertteihin. Se todellakin osoittaa sitä, että Iron Maiden on tärkein asia musiikissa"

Ei kai tuo keikalle meneminen tarkoita mitään sinne päinkään, että kuinka tärkeä Maiden minulle tai sinulle musiikillisesti. Mitäs jos otettas tällänen tilanne, että olisin vaikka kuunnellut POM-7th son levyjä niiden julkaisusta lähtien ja rakastan joka hetkeä ja riffiä joka levyllä ja rankkaan nämä levyt parhaaksi mitä maa päällän kantaa. Mutta sitten kun kuuntelen vaikka Blazen tai Paulin ääntä ja huomaankin että tämä ei ole hyvää. Voinhan silti pitää kulta-ajan levyjä parhaina. Tai mitä jos Cliven paukuttelua turhan punkkimaisena ja sivuutan siksi alkuajan levyjä. Siltikin voin olla tosifani, vaikka en pitäsisi bändin kaikista tuotoksista? Mulla on esimerkiksi Metallican kanssa, että en todellakaan pidä kaikista heidän julkaisuistaan, mutta silti sanoisin itsäni tosifaniksi.

Naurettavaa hurskastelua tollanen, että jos ei pidä vaikka Virtual -levystä niin ei voi olla tosifani. Jos tälläset kommentit jatkuvat niin taidan jättää ne ihan omaan arvoonsa. Eihän noissa kommenteissa ole päätä eikä häntää. Mielipiteitä pitäisi ilmeisesti ymmärtää... PAH!
Crimson
Bändäri
Bändäri

Post by Crimson »

MS wrote:Minä olen edeleen sitä mieltä, että todelliset fanit menevät molempiin Helsingin konsertteihin. Se todellakin osoittaa sitä, että Iron Maiden on tärkein asia musiikissa.
"Meidän iskä on ainaski tuhat kertaa vahvempi ku teidän iskä!"

Ihan kuin pikkulasten naurettavaa väittelyä. :lol:
"Feet in the Mud, Fist to the Sky!"
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Helppohan mun on se myöntää; ei mulla Maiden ole koskaan ollut se suurin musallinen juttu, ei lähellekkään.
Viime keikka oli suoraan sanottuna paska, miksi helvetissä tuhlaisin rahaa kahteen otteeseen nähdäkseni jälleen paskaa. Vain koska sitten voin sanoa itseäni tosifaniksi? Vittu mä haluaisin nähdä tämän MS:n livenä. Mä alan olemaan todellinen MS-fani. Ai mutta enhän mä voi olla, en ole nähnyt tyyppiä edes livenä vielä.

Niin hirveätä paskaa mies jauhaa taas tapojensa mukaisesti naamastaan ulos että heikompia hirvittää.
Minä näkisin kahden keikan peräkkäisyyden enemmänkin niin, että mahdollisimman monella fanilla olisi mahdollisuus nähdä Maiden. Niillä, jotka sen haluavat nähdä. Eihän tuollaisella ole mitään tekemistä fanituksen kanssa. Ei minun silmissäni.

Ja kyllä täälläkin kaikki levyt hyllyssä on sinkkuja myöten. X-factory-keikalle olisn mielelläni tullut mutta sen ikäisenä ei rahaa ollut lähteä kaukaa pohjoisesta pahaan Helsinkiin. Jälleen pisteitä pois fanituksen tasolta
"To be alive is more than just breathing"
Locked