Lappis wrote:Ymmärrä tätä " fania " joka ei mene kummallekkaan keikalle. Ei rahan takia vaan sen takia että onhan tuo jo nähty.
Itselleni Iron Maiden ei ole koskaan ollut niitä 'tuo on jo nähty' yhtyeitä. Iron Maiden on aina ollut itselleni livenä ainutkertainen kokemus. Vastaavalle tasolle on päässyt ainoastaan Rush.
Lappis wrote:Viime keikka todisti minulle jo sen seikan, että Maiden ei ole enää kovinkaan kovassa iskussa. Miksi siis enää pilaamaan hyviä muistoja?
Minun mielestäni Iron Maiden on paremmassa iskussa, kuin koskaan. Olen pitänyt todella paljon kahdesta uusimmasta studioalbumista ja kiertueesta.
Lappis wrote:Kaikesta kritiikistäni huolimatta pidän itseäni edelleen Maiden-kannattajana, jopa ilman keikoille menoakin. Fakta omalla kohdallani on kuitenkin se, että maailmasta löytyy helvetisti mielenkiintoisempiakin liveakteja.
Fanitan myös muutamaa muuta yhtyettä. Sinun tekstisi mukaan se on pois Maidenilta. Oikee TruuFan...Jessus mitä sontaa.
Kannattajia on monenlaisia. Tosille Iron Maiden on vaan hyvää musiikkia muiden joukossa ja tosille se on enemmän. Kulttuuritalon konsertti vuonna 1995 aika hyvin erotteli todelliset fanit ja 'glory hunterit'. Tarkoittaa nimenomaan sitä, että paikalle vaivautuivat todelliset fanit/kannattajat.
Lappis wrote:" Ainutkertainen tilaisuus, joka ei välttämättä toistu.". Mitä sitten? Maiden on nähty muutamaan otteeseen. Joten mitä sitten, vaikka Maiden ei enää tänne tule?
Ihme nillitystä. Ihminen voi käsittääkseni olla bändin kannattaja monella eri tavalla. Tuo sinun tapasi ei ole se ainoa ja oikea.
Minun mielestäni kaksi Iron Maidenin konserttia Suomessa peräkkäisinä iltoina on melko ainutkertainen asia, joka ei välttämättä toistu. Toisille ihmisille Iron Maiden on tärkeämpi asia, kuin toisille ihmisille. Kannattajia on monenlaisia.
Homman pointti on nimenomaan siinä, että todelliselle fanille yhtye X on se kaikkien tärkein juttu alusta alkaen. Tarkoittaa menomaan sitä, että yhtye X ajaa kaikkien muiden yhtyeiden edelle. Todellinen fani ostaa ne hieman heikkommatkin levyt ja käy konserteissa silloinkin, kun suosio ei ole huipussaan. Todellista faniutta voidaan mitata sillä kuinka sitoutunut on kannattamaan yhtyettä X. Sitoutuminen tarkoittaa sitä, että ostaa levyt, käy konserteissa ja on kiinnostunut artistista/yhtyeestä tauonkin tai heikomman kauden aikana.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006