Yleistopic a la Maiden

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

^No voihan... On se kumma, kun odottaa että täyttää 18 ja silti ei tule täysiä oikeuksia...
KURRE

Post by KURRE »

Risteily Naapurimaahamme kuulostaa erittäin mukavalta idealta,minä olen ainaskin mukana kuin peräpukama kun reissu ajankohtainen.
Kunhan jätkät saa tuon Prahan kunnialla alta pois.
Tosin se tuotaa jokusen propleemia kuin kaikilla ei ilmeisessti ole vuosirenkaita tarpeeksi.
Laivayhtiöt ovat kyllä suopeita sen suhteen,että täysi ikäiset kyllä tämmöisille porukkamatkoille pääsee(18).
Onhan kulujenkin puolessta risteilyt halpoja,riipuen ajankohdasta.

Ei muuta kuin joku nokkamieheksi suunittelemaan reissua ja pyörät pyörimään/jossakin vaiheessa.
Onhan se mukavaa kun järkkäillää reissuja tämän kirjoittelunkin ohella,lifenä on aina lifenä. :twisted:
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^^ Eikös se niin ole jos on esim. huoltajan suostumus matkaan tai onhan sinne tulossa vähän vanhempaakin väkeä (rautakansleri)? Niin he voivat olla ns. huoltajia, ainakin tuo on ennen toiminut. Mutta pitää olla (kai) 18v niin tämä toimii?
KURRE

Post by KURRE »

Ipe wrote:^^ Eikös se niin ole jos on esim. huoltajan suostumus matkaan tai onhan sinne tulossa vähän vanhempaakin väkeä (rautakansleri)? Niin he voivat olla ns. huoltajia, ainakin tuo on ennen toiminut. Mutta pitää olla (kai) 18v niin tämä toimii?
Normaalisti hualtaja mukaan,mutta tämmöisellä porukkareissulla riittää kuin on muutamia 30:kymppisiä mukana uskoisin niin ja meitä vanhuksiahan täällä muutama löytyy.
Onhan se kiinni siitäkin onko viikonloppu vai arki,viikonloppuna ollaa vähän tarkempia.
Aina noihin porukka reissuihin on kaikki täysikäiset päässeet kunhan on vanhuksia joukossa.
miinus
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by miinus »

Mun mielestä noita tiukennettiin taas kerran noita sääntöjä eli jos oot alaikäinen niin pitää olla joko sisarus samasta perheestä tai tietysti omat vanhemmat mukana. 18- vuotiaista en sitten sanokaan mitään. Niistä ei mitään tietoa..tuosta iästä kun on itellä hetki aikaa.. :wink:
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Mites vastuukysymykset tuossa huoltaja hommassa? Tag on just sen tuntuinen kaveri, että sehän vetää siellä perseet ja hyppää laivasta :D! Mitäs sammunut huoltaja Spede Keinonen sitten tekee?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
KURRE

Post by KURRE »

Pertti Keinonen wrote:Mites vastuukysymykset tuossa huoltaja hommassa? Tag on just sen tuntuinen kaveri, että sehän vetää siellä perseet ja hyppää laivasta :D! Mitäs sammunut huoltaja Spede Keinonen sitten tekee?
Tag täytyy laittaa hyttiin lukkojentaakse kädessä fantatölkki ja tikkari.
Muutenhan valvojaspede ei kerkeä muuta duunaa kun hakee alaikäisiä respasta remmillä hyttiin.Heh
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Toki risteily on hienoa ja luxusta.

Minulle vaatimattomampikin tapahtuma riittäisi.
Mulle riittää, että olis vaan neitolaiset koolla, mesta, coverbändi ja kaljaa
:)
Into Iron Maiden Since 1983
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Hai sie Manitoun manageri, ei kai risteileminen turkulaisilla lemmen laivoilla mitään luxusta ole?
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Risteilyä kehiin vaan. Mun orkesteri voi kanssa tulla soittamaan, saa Neitolaiset kerrankin kunnon ryskettä munilleen :lol:
"To be alive is more than just breathing"
KURRE

Post by KURRE »

Lappis wrote:Risteilyä kehiin vaan. Mun orkesteri voi kanssa tulla soittamaan, saa Neitolaiset kerrankin kunnon ryskettä munilleen :lol:
Asiaa...

Kunnon pauketta humppalavoille,kyllä siinä eläkeläisilläkin alkaa polvi taipuu. :twisted:
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Pertti Keinonen wrote:Hai sie Manitoun manageri, ei kai risteileminen turkulaisilla lemmen laivoilla mitään luxusta ole?
noh viddhu onhan se luksusta jos vertaa rumpujen paukuteluun autotallissa.......... mutta tottakai mennään risteilylle. 8)

pitää laittaa joku topicci mihin sitovat ilmoittautumiset, jotka tekee oharit saavat muikkarin lappikselta.

Jutellaan miten edetään, sulla on mun numero.
Voin vaikka selvitellä jotain asiaan liittyvää.

Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

Pertti Keinonen wrote:Mites vastuukysymykset tuossa huoltaja hommassa? Tag on just sen tuntuinen kaveri, että sehän vetää siellä perseet ja hyppää laivasta :D! Mitäs sammunut huoltaja Spede Keinonen sitten tekee?
Eeei... en ole tuollainen juomari - aikuisten oikeasti. :wink:
Maistuuhan olut, mutta nyt sentään laivasta hyppäämään... :D
Sami
Peräruiske
Peräruiske

Post by Sami »

http://www.munaristeily.fi/

Tuollaiselle risteilylle kun lähdette, Maiden hell buukattuna samalle reissulle

Saisi Rautaneidon sisäsiittoinen seurakunta uusia ulottuvuuksia elämään
ja Maiden hell saisi uusia faneja. :twisted:

Tämän rinnalla Prahan reissu kalpenee 6-0.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Sami wrote:

Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin ei todellakaan kalpene. TOTAL MAIDEN MADNESS!!! (no pun intended ) :wink:
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Sami wrote:http://www.munaristeily.fi/

Tuollaiselle risteilylle kun lähdette, Maiden hell buukattuna samalle reissulle

Saisi Rautaneidon sisäsiittoinen seurakunta uusia ulottuvuuksia elämään
ja Maiden hell saisi uusia faneja. :twisted:

Jee. Mulla on ollut tuonne jo pitkään sviitti varattuna, koska homothan on nykyään muotia. Olen samaa mieltä, että uusia näkökulmia pitää aina etsiä...:D
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Hitto, tommonen Praha-reissu tai vastaava olis aika kurko 8)

Pitää vaan odotella että valmistuu koulun penkiltä ja pääsee johonkin alan hommiin jotta alkaa tuo palkkakirstu täyttyä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

offtopic ^ Millonkas Samhain olet sitten valmistumassa, kun ikääkin tuntuisi olevan ihan riittävästi. :roll:
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Offtopic^Tänä keväänä pitäis valmistua, on tullu vuosien varrella pyörittyä ties missä koulussa :?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Attention talikullit! Siellä on sitten etusivulla laskuri, että kuinka kauan täytyy vettä virrata Eurajoessa ennen kuin päästään Helsinkiin keikalle. Huomatkaa myös, että kilpailuaika on kohta loppumaisillaan.
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Helvetin hyvä veto pistää lakuri

Piti joskus ehdottaakin sitä, mutta se sitten jäi... Mutta nyt se sitten löytyy

Olisiko mitenkään mahdollista, että tämän topicin nimeä hieman fiksattaisiin... Nykyinen nimi kun... No se on PASKA. Nytkun tämä topic on kerta Maiden aiheinen yleistopic, niin eikö olisi aiheellista pistää sille kunnon nimi... Niin kuin Metal For Muthasin yleistopicilla. Mitä olette muut mieltä ?
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Paffe
Peräruiske
Peräruiske

Post by Paffe »

KURRE wrote: Onhan kulujenkin puolessta risteilyt halpoja,riipuen ajankohdasta.
Jep jep, toissa päiväisellä reissulla ei mennyt kun 200e + itse risteilyn hinta ja kotiin jäi tuomisia kaksi tölkkiä olutta sekä dödö purkki, halpaa on...
Born to Lose - Live to Win
Kellari-Jeesus
Hang-Around
Hang-Around

Post by Kellari-Jeesus »

tsäkädäkädää.

no jumankekka nyt puhutaan asiaa!
laivalle vaan koko porukalla. (ja tietenkin turustahan ne oikeat laivat lähtee) mielestäni ei ole kyllä noin tiukat säännöt. itse olen ainakin mennyt kaverin ja kaverin mummon kanssa ja me ollaan sanottu että siinä on meidän vastuuhenkilö.

eli jos sääntöjä ei olla muutettu niin asiahan menisi niin että jokainen keski-iän ylittänyt ukkeli muodostaa parijonon alaikäisten nulikoitten kanssa ja sanoo että siinä on mun hoito :wink:
http://www.mikseri.net/artists/?id=49775 <--rässiä

Ja Jeesus sanoi: Totisesti...
KURRE

Post by KURRE »

Paffe wrote:
KURRE wrote: Onhan kulujenkin puolessta risteilyt halpoja,riipuen ajankohdasta.
Jep jep, toissa päiväisellä reissulla ei mennyt kun 200e + itse risteilyn hinta ja kotiin jäi tuomisia kaksi tölkkiä olutta sekä dödö purkki, halpaa on...
Risteilyt on halpoja,se miten siellä poltaa massii on jokaisen oma juttu.
Kebab
Hang-Around
Hang-Around

Post by Kebab »

Hehee, täällä on asia käsittelyssä. Nään jo sieluni silmin lähtöselvityksen eräänä kuulaana syysiltana. Muutama kymmenen enemmän tai vähemmän karvasta tyyppiä jonottamassa (täyspohjissa tietysti) lippujaan. Perkele, toihan vois jopa toimia :twisted: ! Count me in!
Post Reply