Yleistopic a la Maiden
Moderator: The Killer Krew
Risteily Naapurimaahamme kuulostaa erittäin mukavalta idealta,minä olen ainaskin mukana kuin peräpukama kun reissu ajankohtainen.
Kunhan jätkät saa tuon Prahan kunnialla alta pois.
Tosin se tuotaa jokusen propleemia kuin kaikilla ei ilmeisessti ole vuosirenkaita tarpeeksi.
Laivayhtiöt ovat kyllä suopeita sen suhteen,että täysi ikäiset kyllä tämmöisille porukkamatkoille pääsee(18).
Onhan kulujenkin puolessta risteilyt halpoja,riipuen ajankohdasta.
Ei muuta kuin joku nokkamieheksi suunittelemaan reissua ja pyörät pyörimään/jossakin vaiheessa.
Onhan se mukavaa kun järkkäillää reissuja tämän kirjoittelunkin ohella,lifenä on aina lifenä.
Kunhan jätkät saa tuon Prahan kunnialla alta pois.
Tosin se tuotaa jokusen propleemia kuin kaikilla ei ilmeisessti ole vuosirenkaita tarpeeksi.
Laivayhtiöt ovat kyllä suopeita sen suhteen,että täysi ikäiset kyllä tämmöisille porukkamatkoille pääsee(18).
Onhan kulujenkin puolessta risteilyt halpoja,riipuen ajankohdasta.
Ei muuta kuin joku nokkamieheksi suunittelemaan reissua ja pyörät pyörimään/jossakin vaiheessa.
Onhan se mukavaa kun järkkäillää reissuja tämän kirjoittelunkin ohella,lifenä on aina lifenä.

Normaalisti hualtaja mukaan,mutta tämmöisellä porukkareissulla riittää kuin on muutamia 30:kymppisiä mukana uskoisin niin ja meitä vanhuksiahan täällä muutama löytyy.Ipe wrote:^^ Eikös se niin ole jos on esim. huoltajan suostumus matkaan tai onhan sinne tulossa vähän vanhempaakin väkeä (rautakansleri)? Niin he voivat olla ns. huoltajia, ainakin tuo on ennen toiminut. Mutta pitää olla (kai) 18v niin tämä toimii?
Onhan se kiinni siitäkin onko viikonloppu vai arki,viikonloppuna ollaa vähän tarkempia.
Aina noihin porukka reissuihin on kaikki täysikäiset päässeet kunhan on vanhuksia joukossa.
Mun mielestä noita tiukennettiin taas kerran noita sääntöjä eli jos oot alaikäinen niin pitää olla joko sisarus samasta perheestä tai tietysti omat vanhemmat mukana. 18- vuotiaista en sitten sanokaan mitään. Niistä ei mitään tietoa..tuosta iästä kun on itellä hetki aikaa.. 

You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
but I´ll take your´s too!
-
- Rautakansleri
Tag täytyy laittaa hyttiin lukkojentaakse kädessä fantatölkki ja tikkari.Pertti Keinonen wrote:Mites vastuukysymykset tuossa huoltaja hommassa? Tag on just sen tuntuinen kaveri, että sehän vetää siellä perseet ja hyppää laivasta! Mitäs sammunut huoltaja Spede Keinonen sitten tekee?
Muutenhan valvojaspede ei kerkeä muuta duunaa kun hakee alaikäisiä respasta remmillä hyttiin.Heh
-
- Rautakansleri
-
- Kärpästen Herra
noh viddhu onhan se luksusta jos vertaa rumpujen paukuteluun autotallissa.......... mutta tottakai mennään risteilylle.Pertti Keinonen wrote:Hai sie Manitoun manageri, ei kai risteileminen turkulaisilla lemmen laivoilla mitään luxusta ole?

pitää laittaa joku topicci mihin sitovat ilmoittautumiset, jotka tekee oharit saavat muikkarin lappikselta.
Jutellaan miten edetään, sulla on mun numero.
Voin vaikka selvitellä jotain asiaan liittyvää.
Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Eeei... en ole tuollainen juomari - aikuisten oikeasti.Pertti Keinonen wrote:Mites vastuukysymykset tuossa huoltaja hommassa? Tag on just sen tuntuinen kaveri, että sehän vetää siellä perseet ja hyppää laivasta! Mitäs sammunut huoltaja Spede Keinonen sitten tekee?

Maistuuhan olut, mutta nyt sentään laivasta hyppäämään...

http://www.munaristeily.fi/
Tuollaiselle risteilylle kun lähdette, Maiden hell buukattuna samalle reissulle
Saisi Rautaneidon sisäsiittoinen seurakunta uusia ulottuvuuksia elämään
ja Maiden hell saisi uusia faneja.
Tämän rinnalla Prahan reissu kalpenee 6-0.
ja Maiden hell saisi uusia faneja.

-
- Rautakansleri
Jee. Mulla on ollut tuonne jo pitkään sviitti varattuna, koska homothan on nykyään muotia. Olen samaa mieltä, että uusia näkökulmia pitää aina etsiä...Sami wrote:http://www.munaristeily.fi/
ja Maiden hell saisi uusia faneja.![]()

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Hitto, tommonen Praha-reissu tai vastaava olis aika kurko
Pitää vaan odotella että valmistuu koulun penkiltä ja pääsee johonkin alan hommiin jotta alkaa tuo palkkakirstu täyttyä.

Pitää vaan odotella että valmistuu koulun penkiltä ja pääsee johonkin alan hommiin jotta alkaa tuo palkkakirstu täyttyä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Rautakansleri
-
- Berserkki
Helvetin hyvä veto pistää lakuri
Piti joskus ehdottaakin sitä, mutta se sitten jäi... Mutta nyt se sitten löytyy
Olisiko mitenkään mahdollista, että tämän topicin nimeä hieman fiksattaisiin... Nykyinen nimi kun... No se on PASKA. Nytkun tämä topic on kerta Maiden aiheinen yleistopic, niin eikö olisi aiheellista pistää sille kunnon nimi... Niin kuin Metal For Muthasin yleistopicilla. Mitä olette muut mieltä ?
Piti joskus ehdottaakin sitä, mutta se sitten jäi... Mutta nyt se sitten löytyy
Olisiko mitenkään mahdollista, että tämän topicin nimeä hieman fiksattaisiin... Nykyinen nimi kun... No se on PASKA. Nytkun tämä topic on kerta Maiden aiheinen yleistopic, niin eikö olisi aiheellista pistää sille kunnon nimi... Niin kuin Metal For Muthasin yleistopicilla. Mitä olette muut mieltä ?
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Hang-Around
tsäkädäkädää.
no jumankekka nyt puhutaan asiaa!
laivalle vaan koko porukalla. (ja tietenkin turustahan ne oikeat laivat lähtee) mielestäni ei ole kyllä noin tiukat säännöt. itse olen ainakin mennyt kaverin ja kaverin mummon kanssa ja me ollaan sanottu että siinä on meidän vastuuhenkilö.
eli jos sääntöjä ei olla muutettu niin asiahan menisi niin että jokainen keski-iän ylittänyt ukkeli muodostaa parijonon alaikäisten nulikoitten kanssa ja sanoo että siinä on mun hoito
no jumankekka nyt puhutaan asiaa!
laivalle vaan koko porukalla. (ja tietenkin turustahan ne oikeat laivat lähtee) mielestäni ei ole kyllä noin tiukat säännöt. itse olen ainakin mennyt kaverin ja kaverin mummon kanssa ja me ollaan sanottu että siinä on meidän vastuuhenkilö.
eli jos sääntöjä ei olla muutettu niin asiahan menisi niin että jokainen keski-iän ylittänyt ukkeli muodostaa parijonon alaikäisten nulikoitten kanssa ja sanoo että siinä on mun hoito

Risteilyt on halpoja,se miten siellä poltaa massii on jokaisen oma juttu.Paffe wrote:Jep jep, toissa päiväisellä reissulla ei mennyt kun 200e + itse risteilyn hinta ja kotiin jäi tuomisia kaksi tölkkiä olutta sekä dödö purkki, halpaa on...KURRE wrote: Onhan kulujenkin puolessta risteilyt halpoja,riipuen ajankohdasta.