Metallica

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Re: Metallica

Post by P.K. »

Vinoilut menee ohi että heilahtaa. ;) Voi voi. Jazz voisi ostaa vaikka uuden huumorintajun seuraavaksi!
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Saatan jo toistaa itseäni, mutta;

Image

Joo, eiköhän hauskuutus ala jo piisata, bäk to topikk! :lol:
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

Varjis wrote:Voin kyllä myöntää että en ole ikinä Megadethista oikein perustanut, syynä juuri se kun sehän on oikeastaan Metallican 'verivihollinen'. Metallica -fanina en siksi pidä Mustainestakaan, koska tuhosi mm. sen McGovneyn basson yms. temppuja.
Kyllä tämä varmaan sinua myöhemmin hävettää tämä ajattelutapa. :lol:

Ai niin, Metallica vittuili RUMASTI Iron Maidenille, kun ovat apinoineet todella epäkunnioittavasti Run to the Hillsin introa, ja Lars teki jopa ikävän Bruce Dickinson -imitaation joskus jossain. Vuoden 2003 tienoilla (todennäköisesti aikaisemminkin) Metallicaa ja Iron Maidenia pidettiin myös ns. vastustajina. Kenen joukoissa seisot!

No niin, jatkankin omaa henkilökohtaista sotaretkeäni Billy Ray Cyrusta, joka riisti Mustainelta #1 sijan jenkeissä. 20 vuotta sitten.
maidenpoker
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by maidenpoker »

Jazz78 wrote:
QazKFD wrote:
condemned wrote:No vaikka levyn krediittitiedoista missä on Mustainen nimi Ride the Lightningin ja The Call of Ktulun kohdalla.
Naurettava väite! Itse en ole kyllä moisia huomannut!
RtL : Hetfield, Ulrich, Burton, Mustaine
TCoK : Hetfield, Ulrich, Burton, Mustaine

Otettu Ride The Lightningin sisälehdestä, tosin se on vain SHM-CD Japani-versio, eli kai sitäkin pidät huuhaana ja naurettavana niin tapanasi taitaa olla. Tarkista nyt kuitenkin omat lähteesikin. Porilaisuudella ei nytkään ole asian kanssa mitään tekemistä, joten jos voit sen nyt jättää pois, kiitos. :roll:

Mikä ihmeen ongelma sulla oikeasti on? Aika vainoharhaista meininkiä, kun pitää oikein etukäteen ruveta varmistelemaan ettei kukaan heittäisi läppää porilaisuudesta. Ihme kaupunki tuo Pori on kyllä jos samanlaista porukkaa kuin Jazz78 löytyy enemmänkin. :lol:
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

maidenpoker wrote:
Jazz78 wrote:RtL : Hetfield, Ulrich, Burton, Mustaine
TCoK : Hetfield, Ulrich, Burton, Mustaine

Otettu Ride The Lightningin sisälehdestä, tosin se on vain SHM-CD Japani-versio, eli kai sitäkin pidät huuhaana ja naurettavana niin tapanasi taitaa olla. Tarkista nyt kuitenkin omat lähteesikin. Porilaisuudella ei nytkään ole asian kanssa mitään tekemistä, joten jos voit sen nyt jättää pois, kiitos. :roll:
Mikä ihmeen ongelma sulla oikeasti on? Aika vainoharhaista meininkiä, kun pitää oikein etukäteen ruveta varmistelemaan ettei kukaan heittäisi läppää porilaisuudesta. Ihme kaupunki tuo Pori on kyllä jos samanlaista porukkaa kuin Jazz78 löytyy enemmänkin. :lol:
Pikemminkin mikä ihmeen ongelma Porin vihaajilla on? Koitappa ite olla Porilainen Metallica fani suomalaisella Iron Maiden fani sivustolla. Ihan aiheetonta vittuilua joutuu koko ajan kestämään, kun jollain henkilökohtaisia ongelmia Porin kanssa..
"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
maidenpoker
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by maidenpoker »

^No turha sinun on sitten minun viestiini vastata, itse en ole kuitenkaan mikään Porin vihaaja eikä minulla ole mitään ongelmia Porin tai porilaisten suhteen. Jazz78 voi katsoa hieman peiliin ehkäpä ne vittuilut tulevatkin aiheesta. Huumorintaju on nimittäin foorumeilla kirjoitellessa aika hyvä ominaisuus.
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

maidenpoker wrote:^No turha sinun on sitten minun viestiini vastata, itse en ole kuitenkaan mikään Porin vihaaja eikä minulla ole mitään ongelmia Porin tai porilaisten suhteen. Jazz78 voi katsoa hieman peiliin ehkäpä ne vittuilut tulevatkin aiheesta. Huumorintaju on nimittäin foorumeilla kirjoitellessa aika hyvä ominaisuus.
En mitenkään tarkoittanut kohdistaa viestiäni sinua kohtaan vaan yleensäkkin henkilöitä joilla on ongelmia Porin kanssa. Huumorintaju on tosiaan tärkeää, mutta ei sitäkään riitä loputtomasti.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Suotana wrote:Pikemminkin mikä ihmeen ongelma Porin vihaajilla on?
Kaartelu seis ja nimilista esiin! Jos tuo Vares-giffin postaaminen tekee vaikkapa minusta "Porin vihaajan", niin oisko päälääkärin paikka? :D Edesottamuksiani Porista ja porilaisista voi lukea tämän linkin takaa jos kiinnostaa, "dissausta" taitaa olla tämän verran. Onko Suotana tähän vihaviestiini tullut vastaus sitten osoitus "Tampereen vihaajasta"? :lol:
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Hei, Kertokaas tämän onnettomuus-sarjan aiheuttajista ym. Tuollainen pätkä löyty juutubesta.

http://www.youtube.com/watch?v=1DI5hlqxvEM" onclick="window.open(this.href);return false;
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

QazKFD wrote:Kaartelu seis ja nimilista esiin! Jos tuo Vares-giffin postaaminen tekee vaikkapa minusta "Porin vihaajan", niin oisko päälääkärin paikka? :D Edesottamuksiani Porista ja porilaisista voi lukea tämän linkin takaa jos kiinnostaa, "dissausta" taitaa olla tämän verran. Onko Suotana tähän vihaviestiini tullut vastaus sitten osoitus "Tampereen vihaajasta"? :lol:
:D Ei meinaa pokka pitää.. Sinuakaan en mitenkään porilaisten vihaajana pidä. Vares giffiä en tajununtkaan, kun ei ole kyseinen elokuva tuttu kuin nimeltään. Nyt kun tarkemmin katon ja luen huulita "Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa". Tuota sun "dissausta" Porista GNR ketjussa en muistanutkaan enkä omaanikaan vastausta. Enköhän ole aivan yhtä Tampereen vihaaja kuin sinä Porin vihaaja. Olen jopa muistaakseni haukkunut Maidenin ratinan keikan järjestelyt aivan lyttyyn joskus ja tämä kaikki on minun mielestäni Tampereen kaupungin ja Tamperelaisten syytä. Tätä vihaa siis täytyy purkaa foorumeilla vastaan tuleviin Tamperelaisiin! 8)

Edit: Osiris youtube kommenteista poimittua:
#
ZapiI4life Lol yes it is fucking fake stop fucking say it is when everyone knows it.... its called acting u morons -.- 1 day ago

Omaan silmään ainakin näytti aika feikille.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Suotana wrote:Tuota sun "dissausta" Porista GNR ketjussa en muistanutkaan enkä omaanikaan vastausta. Enköhän ole aivan yhtä Tampereen vihaaja kuin sinä Porin vihaaja.
Eikös tuo "vastaus"-linkkini kuitenkin vie Jazz78:n viestiin..? :D
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Jazz78
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Jazz78 »

QazKFD wrote:
Kaartelu seis ja nimilista esiin! Jos tuo Vares-giffin postaaminen tekee vaikkapa minusta "Porin vihaajan", niin oisko päälääkärin paikka? :D Edesottamuksiani Porista ja porilaisista voi lukea tämän linkin takaa jos kiinnostaa, "dissausta" taitaa olla tämän verran. Onko Suotana tähän vihaviestiini tullut vastaus sitten osoitus "Tampereen vihaajasta"? :lol:
Tuo Vares -pätkä ei ole tehnyt sinusta porilaisvihaajaa, vaan se muu jatkuva vittuilu mitä sinä ja muutama muu pidätte. Postaamasi "dissailu"-linkin takaa huomaat ehkä itsekin (??), että sinä juuri vedät ekana toisen kotipaikan esiin. Tamperelaisia en vihaa millään tavalla, mutta vihaan tuollaisia asiattomuuksia mitä useimmiten saan vastauksina. Ehken ole syytön itsekään, mutta en päätekijäkään. Olen valmis muuttumaan, mutten yksin. Uskallatko ottaa haasteen vastaan QazKFD??
maidenpoker wrote:^No turha sinun on sitten minun viestiini vastata, itse en ole kuitenkaan mikään Porin vihaaja eikä minulla ole mitään ongelmia Porin tai porilaisten suhteen. Jazz78 voi katsoa hieman peiliin ehkäpä ne vittuilut tulevatkin aiheesta. Huumorintaju on nimittäin foorumeilla kirjoitellessa aika hyvä ominaisuus.
Viimeaikaisista huumoreista parhaimpana toisen kuolemalla vitsailu... hyvin menee. Mutta sinulla ongelmia minun kanssa henk.koht. vai? Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Olen pistänyt kyllä takaisin, ja pistän vastaisuudessakin, vaan en yleensä ole aloittajana.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

QazKFD wrote:Eikös tuo "vastaus"-linkkini kuitenkin vie Jazz78:n viestiin..? :D
Näinhän se tekee :D. Seuraavan kerran kattellaan tarkemmin.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Osiris wrote:Hei, Kertokaas tämän onnettomuus-sarjan aiheuttajista ym. Tuollainen pätkä löyty juutubesta.

http://www.youtube.com/watch?v=1DI5hlqxvEM" onclick="window.open(this.href);return false;
Eiköhän kyseessä ole ihan samat taustavoimat kuin Seattle 89 -livelläkin.

EDIT: Ja Jatzille vielä; heh, kyllä tässä on viimeisen kuuden vuoden aikana tullut tartuttua useampaankin (IMO) räikeään typeryyteen joita kanssakirjoittajat ovat harrastaneet, eikä asuinpaikkakunnalla ole ollut niihin mitään sijaa. En minä voi sille mitään, että juuri sinä osut tutkaani keskimääräistä käyttäjää useammin! :D
Last edited by QazKFD on Sun Apr 04, 2010 19:02, edited 1 time in total.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
maidenpoker
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by maidenpoker »

Jazz78 wrote:
QazKFD wrote:
Tuo Vares -pätkä ei ole tehnyt sinusta porilaisvihaajaa, vaan se muu jatkuva vittuilu mitä sinä ja muutama muu pidätte. Postaamasi "dissailu"-linkin takaa huomaat ehkä itsekin (??), että sinä juuri vedät ekana toisen kotipaikan esiin. Tamperelaisia en vihaa millään tavalla, mutta vihaan tuollaisia asiattomuuksia mitä useimmiten saan vastauksina. Ehken ole syytön itsekään, mutta en päätekijäkään. Olen valmis muuttumaan, mutten yksin. Uskallatko ottaa haasteen vastaan QazKFD??
Viimeaikaisista huumoreista parhaimpana toisen kuolemalla vitsailu... hyvin menee. Mutta sinulla ongelmia minun kanssa henk.koht. vai? Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Olen pistänyt kyllä takaisin, ja pistän vastaisuudessakin, vaan en yleensä ole aloittajana.

Ei voi olla noin tiukkapipo. Kuolemaan pitää toki suhtautua vakavasti oikeassa elämässä mutta kaikella saa ja pitää vitsailla. Ei minua mitkään kaltaisesi moraalinvartijat häiritse. Itse olen sitä mieltä tuosta vittuilusta, että sille on ihan hyvät syyt. Mutta jatka vaan samalla linjalla,Sädärin jälkeen täällä onkin ollut liian vähän huumoria.
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

Jahas. Jos ei Metallicasta ole enää muuta kirjotettavaa niin turvat kiinni. Nää kotipaikkakuntaväännöt ja muu olematon ala-astetasoinen surkeilu ei liity mitenkään topiciin/bändiin. Lähetelkää toisillenne YV:a jos siltä tuntuu. The Prisoner
Jazz78
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Jazz78 »

Osiris wrote:Hei, Kertokaas tämän onnettomuus-sarjan aiheuttajista ym. Tuollainen pätkä löyty juutubesta.

Nopeasti vain alkua katsottuani, näyttää ihan Poor Touring Me -kiertueen ennalta sovitulta "onnettomuudelta", joka toistui joka keikalla Enter Sandmanin aikana. Tarvii kattoa uudestaan illalla kokonaan... I´ll get back to you.
CreepingDeath
Hang-Around
Hang-Around

Post by CreepingDeath »

Jazz78 wrote:

Nopeasti vain alkua katsottuani, näyttää ihan Poor Touring Me -kiertueen ennalta sovitulta "onnettomuudelta", joka toistui joka keikalla Enter Sandmanin aikana. Tarvii kattoa uudestaan illalla kokonaan... I´ll get back to you.
Juurikin tuosta on kyse, kyseinen pätkä on Cunning Stunts -dvd:stä. QazKFD jo viittasikin tuon tempun feikkiyteen, samanlailla Justice-kiertueen patsaan hajoaminen ja telineiden putoaminen oli etukäteen suunniteltua.
Loveri
Paholainen
Paholainen

Post by Loveri »

Cunnings Stunts (Stunning Cunts!) DVD:ltähän tuo löytyy ja extroissa bändi (ja roudarit?) selittää mistä sai idean hommaan ja toteutukseen.
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

Loveri wrote:Cunnings Stunts (Stunning Cunts!)
Sponeerismeja ahkerasta viljellyttä lukion matikanopettajaa lainatakseni "Tyhmä kääntää ääneen!" :wink:

Muistanko väärin, mutta eikö Suomessa lehdistöäkin mennyt tuohon retkuun ja kirjoittelivat keikalla sattuneesta onnettomuudesta?
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Emeritus wrote:
Loveri wrote:Cunnings Stunts (Stunning Cunts!)
Sponeerismeja ahkerasta viljellyttä lukion matikanopettajaa lainatakseni "Tyhmä kääntää ääneen!" :wink:

Muistanko väärin, mutta eikö Suomessa lehdistöäkin mennyt tuohon retkuun ja kirjoittelivat keikalla sattuneesta onnettomuudesta?
Muistaakseni Helsingin jälkimmäisellä keikalla 19.11.1996 myös jotkut yleisön joukosta lähtivät uloskäyntien luokse tai sitten ihan kokonaan pois.
Ilmeisesti "onnettomuuteen" ei osattu ennakoitua, tosin ei sinänsä ihme.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

Samhain wrote: Muistaakseni Helsingin jälkimmäisellä keikalla 19.11.1996 myös jotkut yleisön joukosta lähtivät uloskäyntien luokse tai sitten ihan kokonaan pois.
Niinpä. Ihan viimeisiä aikoja milloin vielä moiset tempaukset toimivat, kun ei heti keikan päätyttyä ollut heti netissä raportoitu juttuja. Tai ainakaan läheskään niin moni ei ollut netin ihmemaahan vihkiytynyt.
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Emeritus wrote:
Samhain wrote: Muistaakseni Helsingin jälkimmäisellä keikalla 19.11.1996 myös jotkut yleisön joukosta lähtivät uloskäyntien luokse tai sitten ihan kokonaan pois.
Niinpä. Ihan viimeisiä aikoja milloin vielä moiset tempaukset toimivat, kun ei heti keikan päätyttyä ollut heti netissä raportoitu juttuja. Tai ainakaan läheskään niin moni ei ollut netin ihmemaahan vihkiytynyt.
Fan-clubin puolelta tiedottivat ennen kiertuetta että jotain spesiaalia luvassa ja yllättävän hyvin tuota ei paljastettu edes keikka-arvosteluissa, ainakaan niissä muutamissa joita tuli luettua ennen Suomen keikkoja. Juu, toki tilanne on jo nyt toinen kun saman tien tai viimeistään seuraavana päivänä on netissä kuvia, youtube-videota ym. nähtävillä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Jazz78
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Jazz78 »

CreepingDeath wrote:
Jazz78 wrote:

Juurikin tuosta on kyse, kyseinen pätkä on Cunning Stunts -dvd:stä. QazKFD jo viittasikin tuon tempun feikkiyteen, samanlailla Justice-kiertueen patsaan hajoaminen ja telineiden putoaminen oli etukäteen suunniteltua.
Jeps, no hyvä ettei tarvinnut pätkää katsoa uudestaan, kun muut sen jo vahvistivat. :D
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Reb Beach avautuu. Karua shittiä.

Prkl, tottahan mies puhuu eikä tosiasioiden toteamisessa ole mitään pahaa. 8)
Post Reply