Metallica
Moderator: The Killer Krew
Re: Metallica
Vinoilut menee ohi että heilahtaa.
Voi voi. Jazz voisi ostaa vaikka uuden huumorintajun seuraavaksi!

Saatan jo toistaa itseäni, mutta;

Joo, eiköhän hauskuutus ala jo piisata, bäk to topikk!

Joo, eiköhän hauskuutus ala jo piisata, bäk to topikk!

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Kyllä tämä varmaan sinua myöhemmin hävettää tämä ajattelutapa.Varjis wrote:Voin kyllä myöntää että en ole ikinä Megadethista oikein perustanut, syynä juuri se kun sehän on oikeastaan Metallican 'verivihollinen'. Metallica -fanina en siksi pidä Mustainestakaan, koska tuhosi mm. sen McGovneyn basson yms. temppuja.

Ai niin, Metallica vittuili RUMASTI Iron Maidenille, kun ovat apinoineet todella epäkunnioittavasti Run to the Hillsin introa, ja Lars teki jopa ikävän Bruce Dickinson -imitaation joskus jossain. Vuoden 2003 tienoilla (todennäköisesti aikaisemminkin) Metallicaa ja Iron Maidenia pidettiin myös ns. vastustajina. Kenen joukoissa seisot!
No niin, jatkankin omaa henkilökohtaista sotaretkeäni Billy Ray Cyrusta, joka riisti Mustainelta #1 sijan jenkeissä. 20 vuotta sitten.
-
- Lentäjä-Ässä
Jazz78 wrote:RtL : Hetfield, Ulrich, Burton, MustaineQazKFD wrote:Naurettava väite! Itse en ole kyllä moisia huomannut!condemned wrote:No vaikka levyn krediittitiedoista missä on Mustainen nimi Ride the Lightningin ja The Call of Ktulun kohdalla.
TCoK : Hetfield, Ulrich, Burton, Mustaine
Otettu Ride The Lightningin sisälehdestä, tosin se on vain SHM-CD Japani-versio, eli kai sitäkin pidät huuhaana ja naurettavana niin tapanasi taitaa olla. Tarkista nyt kuitenkin omat lähteesikin. Porilaisuudella ei nytkään ole asian kanssa mitään tekemistä, joten jos voit sen nyt jättää pois, kiitos.
Mikä ihmeen ongelma sulla oikeasti on? Aika vainoharhaista meininkiä, kun pitää oikein etukäteen ruveta varmistelemaan ettei kukaan heittäisi läppää porilaisuudesta. Ihme kaupunki tuo Pori on kyllä jos samanlaista porukkaa kuin Jazz78 löytyy enemmänkin.

Pikemminkin mikä ihmeen ongelma Porin vihaajilla on? Koitappa ite olla Porilainen Metallica fani suomalaisella Iron Maiden fani sivustolla. Ihan aiheetonta vittuilua joutuu koko ajan kestämään, kun jollain henkilökohtaisia ongelmia Porin kanssa..maidenpoker wrote:Mikä ihmeen ongelma sulla oikeasti on? Aika vainoharhaista meininkiä, kun pitää oikein etukäteen ruveta varmistelemaan ettei kukaan heittäisi läppää porilaisuudesta. Ihme kaupunki tuo Pori on kyllä jos samanlaista porukkaa kuin Jazz78 löytyy enemmänkin.Jazz78 wrote:RtL : Hetfield, Ulrich, Burton, Mustaine
TCoK : Hetfield, Ulrich, Burton, Mustaine
Otettu Ride The Lightningin sisälehdestä, tosin se on vain SHM-CD Japani-versio, eli kai sitäkin pidät huuhaana ja naurettavana niin tapanasi taitaa olla. Tarkista nyt kuitenkin omat lähteesikin. Porilaisuudella ei nytkään ole asian kanssa mitään tekemistä, joten jos voit sen nyt jättää pois, kiitos.
"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
-
- Lentäjä-Ässä
^No turha sinun on sitten minun viestiini vastata, itse en ole kuitenkaan mikään Porin vihaaja eikä minulla ole mitään ongelmia Porin tai porilaisten suhteen. Jazz78 voi katsoa hieman peiliin ehkäpä ne vittuilut tulevatkin aiheesta. Huumorintaju on nimittäin foorumeilla kirjoitellessa aika hyvä ominaisuus.
En mitenkään tarkoittanut kohdistaa viestiäni sinua kohtaan vaan yleensäkkin henkilöitä joilla on ongelmia Porin kanssa. Huumorintaju on tosiaan tärkeää, mutta ei sitäkään riitä loputtomasti.maidenpoker wrote:^No turha sinun on sitten minun viestiini vastata, itse en ole kuitenkaan mikään Porin vihaaja eikä minulla ole mitään ongelmia Porin tai porilaisten suhteen. Jazz78 voi katsoa hieman peiliin ehkäpä ne vittuilut tulevatkin aiheesta. Huumorintaju on nimittäin foorumeilla kirjoitellessa aika hyvä ominaisuus.
Kaartelu seis ja nimilista esiin! Jos tuo Vares-giffin postaaminen tekee vaikkapa minusta "Porin vihaajan", niin oisko päälääkärin paikka?Suotana wrote:Pikemminkin mikä ihmeen ongelma Porin vihaajilla on?

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Hei, Kertokaas tämän onnettomuus-sarjan aiheuttajista ym. Tuollainen pätkä löyty juutubesta.
http://www.youtube.com/watch?v=1DI5hlqxvEM" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=1DI5hlqxvEM" onclick="window.open(this.href);return false;
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
QazKFD wrote:Kaartelu seis ja nimilista esiin! Jos tuo Vares-giffin postaaminen tekee vaikkapa minusta "Porin vihaajan", niin oisko päälääkärin paikka?Edesottamuksiani Porista ja porilaisista voi lukea tämän linkin takaa jos kiinnostaa, "dissausta" taitaa olla tämän verran. Onko Suotana tähän vihaviestiini tullut vastaus sitten osoitus "Tampereen vihaajasta"?

Edit: Osiris youtube kommenteista poimittua:
#
ZapiI4life Lol yes it is fucking fake stop fucking say it is when everyone knows it.... its called acting u morons -.- 1 day ago
Omaan silmään ainakin näytti aika feikille.
Eikös tuo "vastaus"-linkkini kuitenkin vie Jazz78:n viestiin..?Suotana wrote:Tuota sun "dissausta" Porista GNR ketjussa en muistanutkaan enkä omaanikaan vastausta. Enköhän ole aivan yhtä Tampereen vihaaja kuin sinä Porin vihaaja.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Kapteeni Saigonissa
Tuo Vares -pätkä ei ole tehnyt sinusta porilaisvihaajaa, vaan se muu jatkuva vittuilu mitä sinä ja muutama muu pidätte. Postaamasi "dissailu"-linkin takaa huomaat ehkä itsekin (??), että sinä juuri vedät ekana toisen kotipaikan esiin. Tamperelaisia en vihaa millään tavalla, mutta vihaan tuollaisia asiattomuuksia mitä useimmiten saan vastauksina. Ehken ole syytön itsekään, mutta en päätekijäkään. Olen valmis muuttumaan, mutten yksin. Uskallatko ottaa haasteen vastaan QazKFD??QazKFD wrote:Kaartelu seis ja nimilista esiin! Jos tuo Vares-giffin postaaminen tekee vaikkapa minusta "Porin vihaajan", niin oisko päälääkärin paikka?Suotana wrote:Pikemminkin mikä ihmeen ongelma Porin vihaajilla on?Edesottamuksiani Porista ja porilaisista voi lukea tämän linkin takaa jos kiinnostaa, "dissausta" taitaa olla tämän verran. Onko Suotana tähän vihaviestiini tullut vastaus sitten osoitus "Tampereen vihaajasta"?
Viimeaikaisista huumoreista parhaimpana toisen kuolemalla vitsailu... hyvin menee. Mutta sinulla ongelmia minun kanssa henk.koht. vai? Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Olen pistänyt kyllä takaisin, ja pistän vastaisuudessakin, vaan en yleensä ole aloittajana.maidenpoker wrote:^No turha sinun on sitten minun viestiini vastata, itse en ole kuitenkaan mikään Porin vihaaja eikä minulla ole mitään ongelmia Porin tai porilaisten suhteen. Jazz78 voi katsoa hieman peiliin ehkäpä ne vittuilut tulevatkin aiheesta. Huumorintaju on nimittäin foorumeilla kirjoitellessa aika hyvä ominaisuus.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Näinhän se tekeeQazKFD wrote:Eikös tuo "vastaus"-linkkini kuitenkin vie Jazz78:n viestiin..?

Eiköhän kyseessä ole ihan samat taustavoimat kuin Seattle 89 -livelläkin.Osiris wrote:Hei, Kertokaas tämän onnettomuus-sarjan aiheuttajista ym. Tuollainen pätkä löyty juutubesta.
EDIT: Ja Jatzille vielä; heh, kyllä tässä on viimeisen kuuden vuoden aikana tullut tartuttua useampaankin (IMO) räikeään typeryyteen joita kanssakirjoittajat ovat harrastaneet, eikä asuinpaikkakunnalla ole ollut niihin mitään sijaa. En minä voi sille mitään, että juuri sinä osut tutkaani keskimääräistä käyttäjää useammin!

Last edited by QazKFD on Sun Apr 04, 2010 19:02, edited 1 time in total.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Lentäjä-Ässä
Jazz78 wrote:Tuo Vares -pätkä ei ole tehnyt sinusta porilaisvihaajaa, vaan se muu jatkuva vittuilu mitä sinä ja muutama muu pidätte. Postaamasi "dissailu"-linkin takaa huomaat ehkä itsekin (??), että sinä juuri vedät ekana toisen kotipaikan esiin. Tamperelaisia en vihaa millään tavalla, mutta vihaan tuollaisia asiattomuuksia mitä useimmiten saan vastauksina. Ehken ole syytön itsekään, mutta en päätekijäkään. Olen valmis muuttumaan, mutten yksin. Uskallatko ottaa haasteen vastaan QazKFD??QazKFD wrote:Kaartelu seis ja nimilista esiin! Jos tuo Vares-giffin postaaminen tekee vaikkapa minusta "Porin vihaajan", niin oisko päälääkärin paikka?Suotana wrote:Pikemminkin mikä ihmeen ongelma Porin vihaajilla on?Edesottamuksiani Porista ja porilaisista voi lukea tämän linkin takaa jos kiinnostaa, "dissausta" taitaa olla tämän verran. Onko Suotana tähän vihaviestiini tullut vastaus sitten osoitus "Tampereen vihaajasta"?
Viimeaikaisista huumoreista parhaimpana toisen kuolemalla vitsailu... hyvin menee. Mutta sinulla ongelmia minun kanssa henk.koht. vai? Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Olen pistänyt kyllä takaisin, ja pistän vastaisuudessakin, vaan en yleensä ole aloittajana.maidenpoker wrote:^No turha sinun on sitten minun viestiini vastata, itse en ole kuitenkaan mikään Porin vihaaja eikä minulla ole mitään ongelmia Porin tai porilaisten suhteen. Jazz78 voi katsoa hieman peiliin ehkäpä ne vittuilut tulevatkin aiheesta. Huumorintaju on nimittäin foorumeilla kirjoitellessa aika hyvä ominaisuus.
Ei voi olla noin tiukkapipo. Kuolemaan pitää toki suhtautua vakavasti oikeassa elämässä mutta kaikella saa ja pitää vitsailla. Ei minua mitkään kaltaisesi moraalinvartijat häiritse. Itse olen sitä mieltä tuosta vittuilusta, että sille on ihan hyvät syyt. Mutta jatka vaan samalla linjalla,Sädärin jälkeen täällä onkin ollut liian vähän huumoria.
-
- Bugstomper
Jahas. Jos ei Metallicasta ole enää muuta kirjotettavaa niin turvat kiinni. Nää kotipaikkakuntaväännöt ja muu olematon ala-astetasoinen surkeilu ei liity mitenkään topiciin/bändiin. Lähetelkää toisillenne YV:a jos siltä tuntuu. The Prisoner
-
- Kapteeni Saigonissa
Nopeasti vain alkua katsottuani, näyttää ihan Poor Touring Me -kiertueen ennalta sovitulta "onnettomuudelta", joka toistui joka keikalla Enter Sandmanin aikana. Tarvii kattoa uudestaan illalla kokonaan... I´ll get back to you.Osiris wrote:Hei, Kertokaas tämän onnettomuus-sarjan aiheuttajista ym. Tuollainen pätkä löyty juutubesta.
-
- Hang-Around
Juurikin tuosta on kyse, kyseinen pätkä on Cunning Stunts -dvd:stä. QazKFD jo viittasikin tuon tempun feikkiyteen, samanlailla Justice-kiertueen patsaan hajoaminen ja telineiden putoaminen oli etukäteen suunniteltua.Jazz78 wrote:Nopeasti vain alkua katsottuani, näyttää ihan Poor Touring Me -kiertueen ennalta sovitulta "onnettomuudelta", joka toistui joka keikalla Enter Sandmanin aikana. Tarvii kattoa uudestaan illalla kokonaan... I´ll get back to you.Osiris wrote:Hei, Kertokaas tämän onnettomuus-sarjan aiheuttajista ym. Tuollainen pätkä löyty juutubesta.
Cunnings Stunts (Stunning Cunts!) DVD:ltähän tuo löytyy ja extroissa bändi (ja roudarit?) selittää mistä sai idean hommaan ja toteutukseen.
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
Sponeerismeja ahkerasta viljellyttä lukion matikanopettajaa lainatakseni "Tyhmä kääntää ääneen!"Loveri wrote:Cunnings Stunts (Stunning Cunts!)

Muistanko väärin, mutta eikö Suomessa lehdistöäkin mennyt tuohon retkuun ja kirjoittelivat keikalla sattuneesta onnettomuudesta?
Muistaakseni Helsingin jälkimmäisellä keikalla 19.11.1996 myös jotkut yleisön joukosta lähtivät uloskäyntien luokse tai sitten ihan kokonaan pois.Emeritus wrote:Sponeerismeja ahkerasta viljellyttä lukion matikanopettajaa lainatakseni "Tyhmä kääntää ääneen!"Loveri wrote:Cunnings Stunts (Stunning Cunts!)![]()
Muistanko väärin, mutta eikö Suomessa lehdistöäkin mennyt tuohon retkuun ja kirjoittelivat keikalla sattuneesta onnettomuudesta?
Ilmeisesti "onnettomuuteen" ei osattu ennakoitua, tosin ei sinänsä ihme.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Niinpä. Ihan viimeisiä aikoja milloin vielä moiset tempaukset toimivat, kun ei heti keikan päätyttyä ollut heti netissä raportoitu juttuja. Tai ainakaan läheskään niin moni ei ollut netin ihmemaahan vihkiytynyt.Samhain wrote: Muistaakseni Helsingin jälkimmäisellä keikalla 19.11.1996 myös jotkut yleisön joukosta lähtivät uloskäyntien luokse tai sitten ihan kokonaan pois.
Fan-clubin puolelta tiedottivat ennen kiertuetta että jotain spesiaalia luvassa ja yllättävän hyvin tuota ei paljastettu edes keikka-arvosteluissa, ainakaan niissä muutamissa joita tuli luettua ennen Suomen keikkoja. Juu, toki tilanne on jo nyt toinen kun saman tien tai viimeistään seuraavana päivänä on netissä kuvia, youtube-videota ym. nähtävillä.Emeritus wrote:Niinpä. Ihan viimeisiä aikoja milloin vielä moiset tempaukset toimivat, kun ei heti keikan päätyttyä ollut heti netissä raportoitu juttuja. Tai ainakaan läheskään niin moni ei ollut netin ihmemaahan vihkiytynyt.Samhain wrote: Muistaakseni Helsingin jälkimmäisellä keikalla 19.11.1996 myös jotkut yleisön joukosta lähtivät uloskäyntien luokse tai sitten ihan kokonaan pois.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Kapteeni Saigonissa
Jeps, no hyvä ettei tarvinnut pätkää katsoa uudestaan, kun muut sen jo vahvistivat.CreepingDeath wrote:Juurikin tuosta on kyse, kyseinen pätkä on Cunning Stunts -dvd:stä. QazKFD jo viittasikin tuon tempun feikkiyteen, samanlailla Justice-kiertueen patsaan hajoaminen ja telineiden putoaminen oli etukäteen suunniteltua.Jazz78 wrote:Nopeasti vain alkua katsottuani, näyttää ihan Poor Touring Me -kiertueen ennalta sovitulta "onnettomuudelta", joka toistui joka keikalla Enter Sandmanin aikana. Tarvii kattoa uudestaan illalla kokonaan... I´ll get back to you.Osiris wrote:Hei, Kertokaas tämän onnettomuus-sarjan aiheuttajista ym. Tuollainen pätkä löyty juutubesta.

-
- Sateentekijä
Reb Beach avautuu. Karua shittiä.
Prkl, tottahan mies puhuu eikä tosiasioiden toteamisessa ole mitään pahaa.
Prkl, tottahan mies puhuu eikä tosiasioiden toteamisessa ole mitään pahaa.