Veikkaan, että tuosta huhusta tulee virallisempia tietoja joko parin päivän sisällä, myöhemmin, tai ei ollenkaan.
Moderator: The Killer Krew
Toi mun kaveri Hudsoni on menossa sinne ja minä Keravan veikkaus rastille, joten tylsästä seurasta ja paskoista vitseistä ei odotellessa pitäisi olla pulaaApparel^ wrote:Onkos täällä ketään menossa Järvenpään lippupalveluun? Ollaan Helsingistä asti porukoiden kanssa menossa sinne jonottamaan
Toivottavasti siellä ei sitten tupelleta.
Eli tarkoittaako tämä nyt sitä, että lippuja ei saa ostettua netistä normaalilla tilisiirrolla vai vain sitä että etukäteisvaraus ei onnistu? Ja meinaako tuo "pankkiohjelmaa käyttäen" sitä että maksu onnistuu esim. OP:n nettipankista?Lippupilailu wrote: Järjestäjän päätöksellä tapahtumaan voi tässä nettikaupassa ainoastaan ostaa lippuja. Liput voi maksaa pankkiohjelmaa käyttäen (OKO, Sampo, Nordea) tai luottokortilla.
Nouto- ja viitemaksuvarauksia voi, kuten aikaisemmin, tehdä Lippupalvelun puhelinpalvelussa 0600 10 800.
108-109 hyvätLord of flames wrote:katsomo 115 tyydytti ainakin minut viime rundilla. sinne koetan päästä nytkin.Crimson wrote:Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa, mistä istumakatsomosta näkee parhaiten, jos sattuu käymään niin, että jää ilman kenttäpaikkoja?
Olin viimeksi 107 katsomossa ja mielestäni se on liian lähellä. 108 ja 109 ovat parhaat Gersin puolelta. Vastapäätä samoissa katsomoissa pääsee sitten vähän lähemmäs itse jumalaa eli Smithia ja saa vielä Daven kaupan päälleDejaWu wrote:^Tietysti siitä heti lähimmästä alakatsomosta.Siihen minäkin olen menossa, ellen saa kenttälippua. Eli siis katsomot 120 ja 107.
Welldone wrote:TIEDOTE maanantaina 1.11.2004, julkaisuvapaa heti
Ensimmäinen keikka myytiin vajaassa tunnissa
IRON MAIDENILLE TOINEN KEIKKA!
Konsertit ke 6.7. ja to 7.7.2005 Hartwall Areenalla, Helsingissä
Ovet aukeavat klo 18.30, esiintymisaika klo 20
Heavylegenda Iron Maidenin heinäkuisen areenakonsertin liput tulivat myyntiin tänä aamuna klo 9. Ne loppuivat 50 minuutissa! Onneksi Suomeen on nyt saatu varmistettua toinen keikka, joka toteutuu ensimmäisen jälkeen, torstaina 7.7. Lipunmyynti lisäkeikkaan alkaa huomisaamuna klo 9. Kysynnän tasaamiseksi myös tähän keikkaan on asetettu 5 lipun ostorajoitus asiakasta kohden.
Suomalainen yleisö on osoittanut todeksi Iron Maidenin keulahahmon Bruce Dickinsonin lausunnon, jonka mukaan Helsinki on Euroopan heavymetallipääkaupunki. Myös Ruotsissa legendan suosio on valtavaa: Göteborgissa 9.7. toteutuvan stadionkeikan 51.000 lippua loppuivat 2,5 tunnissa.
50 miljoonaa levyä myynyt raskasmetalliyhtye on ajankohtainen monesta syystä: uran alkuajat sisältävä ”Early Days” tupla-dvd on juuri saapunut kauppoihin samaten kuin Mick Wallin historiikin ”Run To The Hills” suomennos. 2005 keikat tulevat jälleen kerran olemaan mammuttimaisia, sillä yhtyeen uhkaus kuuluu: ”Eddie rips up Helsinki”!
LIPUT
Myynti alkaa tiistaina 2.11. klo 9 Lippupalvelun lippukaupoissa, puhelinpalvelussa 0600-10-800 (1,30 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netissä www.lippupalvelu.fi.
Liput 47 ja 51 euroa.
Enintään 5 lippua asiakasta kohden.