Iron Maiden 6. ja 7.7.2005 Hartwell Areenalla

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

rokkariarvid
Kisälli
Kisälli

Post by rokkariarvid »

Pirulainen, jos heittäsivät toisenkin keikan! Sitten läski tummus 8)
Veikkaan, että tuosta huhusta tulee virallisempia tietoja joko parin päivän sisällä, myöhemmin, tai ei ollenkaan.
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
Moonchild1985
Peräruiske
Peräruiske

Post by Moonchild1985 »

rokkariarvid wrote:Pirulainen, jos heittäsivät toisenkin keikan!
Tuo kuulostaa jo liian hyvältä ollakseen totta. Tai jos sittenkin...
"To be forgotten is worse than death."
- Freya - Final Fantasy IX
Lionheart
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Lionheart »

Nyt yllätyin jo ihan itsekin, kun sainkin rahat kasaan. Eli maanantaina jonon kärkeen. 8) Onneksi Porvoossa ei taida olla sellaista mellakkaa tulossa kuin pääkaupungissa... :wink:
Born To Lose - Live To Win
Crimson
Bändäri
Bändäri

Post by Crimson »

Kävin tänään Mikkelin Lippupalvelussa ja valistin samalla tätejä, että osaavat olla asialla heti maanantaiaamuna. :)
"Feet in the Mud, Fist to the Sky!"
escudo
Hell Rat
Hell Rat

Post by escudo »

Täytyy toivoa ettei lippupalvelussa tupelleta samalla tavalla kuin viime kerralla Maidenin lippujen kanssa. Itse olin Kuopion sokoksella ensimmäisenä jonossa, mutta jostain käsittämättömästä syystä istumapaikat tuli myyntiin pari minuuttia seisomapaikkojen jälkeen. Tämä ihme järjestely maksoi meikäläiselle parhaan paikat ja jouduttiin tyytymään hajapaikkoihin. Että osaa ottaa pannuun tuo lippupalvelun toiminta, mutta pitää toivoa että kaikki menee hyvin tällä kertaa.
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
Prowl3r
Bändäri
Bändäri

Post by Prowl3r »

Lompakko kertoo ettei rahaa juurikaan ole, kaikki on mennyt levyihin..
Onnea lippuhelvettiin :wink:
tombie
Kisälli
Kisälli

Post by tombie »

^^ Jännä juttu sinänsä, oltiin kaverin kanssa tokana tai kolmantena samaisessa jonossa ja lattiapaikat saatiin.
K A L E V A N P A L L O 1 9 2 9
escudo
Hell Rat
Hell Rat

Post by escudo »

Mulla oli siis tarkoitus saada istumapaikka lähes täydelliseltä paikalta, mutta tuo outo järjestely vei sen ilon jouluna. Muut oli kerennyt vetää ne parhaat istumapaikat välistä kun myyjät myi toisille niitä seisomapaikkoja.
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
tombie
Kisälli
Kisälli

Post by tombie »

^ Tämä selvä. Taas on mentävä maanantaina roikkumaan Sokoksen oviin. Se sivuovi taitaa aueta aiemmin kuin pääovet (vinkkinä Kuopiossa oleskeleville).
K A L E V A N P A L L O 1 9 2 9
Apparel^
Wimp
Wimp

Post by Apparel^ »

Onkos täällä ketään menossa Järvenpään lippupalveluun? Ollaan Helsingistä asti porukoiden kanssa menossa sinne jonottamaan :)

Toivottavasti siellä ei sitten tupelleta.
-Scream for me, it's time for tea.
Theoden
Bändäri
Bändäri

Post by Theoden »

Apparel^ wrote:Onkos täällä ketään menossa Järvenpään lippupalveluun? Ollaan Helsingistä asti porukoiden kanssa menossa sinne jonottamaan :)

Toivottavasti siellä ei sitten tupelleta.
Toi mun kaveri Hudsoni on menossa sinne ja minä Keravan veikkaus rastille, joten tylsästä seurasta ja paskoista vitseistä ei odotellessa pitäisi olla pulaa :wink:
"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

Vaikka Pertti onkin vienyt tältä ämmältä olkapäästä natsat, olen silti lähes jumalasta seuraava. Kehotan poikia nyt lopettamaan paskan jauhannan. Se, miltä lippuluukulta kukin tikettinsä ostaa, tai kuinka paljon senttejä jää lompakkoon kull(ill)ekin, on aivan sama. Asiaan.
tsorl
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by tsorl »

Katselin tuossa pari viimeisintä sivua ja ei löytynyt mainintaa, joten kysynpä tässä tuosta lippupalvelu.fi:stä. Siellä kun on Maidenin keikan kohdalla seuraavanlainen maininta:
Lippupilailu wrote: Järjestäjän päätöksellä tapahtumaan voi tässä nettikaupassa ainoastaan ostaa lippuja. Liput voi maksaa pankkiohjelmaa käyttäen (OKO, Sampo, Nordea) tai luottokortilla.

Nouto- ja viitemaksuvarauksia voi, kuten aikaisemmin, tehdä Lippupalvelun puhelinpalvelussa 0600 10 800.
Eli tarkoittaako tämä nyt sitä, että lippuja ei saa ostettua netistä normaalilla tilisiirrolla vai vain sitä että etukäteisvaraus ei onnistu? Ja meinaako tuo "pankkiohjelmaa käyttäen" sitä että maksu onnistuu esim. OP:n nettipankista?

Puhelimella tilauksesta en ole kuullut koskaan mitään hyvää sanottavaa ja Lippupalvelun luukulle jonotuskaan ei maantieteellisistä syistä onnistu.
Olisi näet ihan kiva saada nuo liput maksetuksikin. :)
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

^Netin kautta tilatessa on mielestäni aina ollut se periaate, että kun rahat näkyvät Lippupalvelun tilillä, niin laittavat liput postiin. Maksu onnistuu netin kautta helposti ja vaivattomasti. Tilausvahvistuksen yhteydessä tulee tilinumerot, viitenumerot ja kaikki tiedot tilauksesta.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
tsorl
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by tsorl »

^ Jep, on pari kertaa tullut tilattuakin, mutta pisti vain epäilyttämään tuo erillinen maininta tuon Maidenin kohdalla. Ja nyt kun tuli vähän tutkittua niin näköjään homma hoitunee tuolla OP:n Kultarahalla.

Meinasi jo tulla pieni paniikki, mutta kyllä minä sen lipun jostain raavin. 8)

Siivoskelin topicia tästä alaspäin hieman, koska ketään ei täällä kiinnosta kenellä on jo lippuja tai kenen äiti niitä on menossa ostamaan ja mistä. Ei se nyt niin helvetin ihmeellistä ole, että suhteilla lippuja on saanut jo pari viikkoa. Suhteilla saa maailmalla muutenkin melkein mitä vaan. Pysytään siis asiassa. Yleistopic on sitä varten, että siellä voi näistä asioista pälistä. Huomennakin tästä topicista hihkumiset tyyliin "sain liput sinne ja tänne" poistetaan, ellei viesteissä ole jotain muutakin asiaa. Perustan erillisen topicin huomista lipunmyyntishowta varten, missä voidaan keskustella lippuasioista, koska näen kuitenkin sen tarpeelliseksi. Siellä voi Lippupalvelussa olla taas serverit hieman jumissa ja palvelu olla perinteiseen tyyliin ensi luokkaista... Jotkut voivat siis tarvita reaaliaikaista tietoa tilanteesta.

Hyvällä,

Pera
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Crimson
Bändäri
Bändäri

Post by Crimson »

Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa, mistä istumakatsomosta näkee parhaiten, jos sattuu käymään niin, että jää ilman kenttäpaikkoja?
"Feet in the Mud, Fist to the Sky!"
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

^Tietysti siitä heti lähimmästä alakatsomosta. :wink: Siihen minäkin olen menossa, ellen saa kenttälippua. Eli siis katsomot 120 ja 107.
Lord of flames
Vempare
Vempare

Post by Lord of flames »

Crimson wrote:Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa, mistä istumakatsomosta näkee parhaiten, jos sattuu käymään niin, että jää ilman kenttäpaikkoja?

katsomo 115 tyydytti ainakin minut viime rundilla. sinne koetan päästä nytkin.
jarmila
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by jarmila »

Lord of flames wrote:
Crimson wrote:Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa, mistä istumakatsomosta näkee parhaiten, jos sattuu käymään niin, että jää ilman kenttäpaikkoja?
katsomo 115 tyydytti ainakin minut viime rundilla. sinne koetan päästä nytkin.
108-109 hyvät
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

DejaWu wrote:^Tietysti siitä heti lähimmästä alakatsomosta. :wink: Siihen minäkin olen menossa, ellen saa kenttälippua. Eli siis katsomot 120 ja 107.
Olin viimeksi 107 katsomossa ja mielestäni se on liian lähellä. 108 ja 109 ovat parhaat Gersin puolelta. Vastapäätä samoissa katsomoissa pääsee sitten vähän lähemmäs itse jumalaa eli Smithia ja saa vielä Daven kaupan päälle ;).
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
murderd0ll
Vempare
Vempare

Post by murderd0ll »

Mulle oikeastaan aivan sama, missä päin Suomea esiintyvät. Pakko kuitenkin päästä sinne.
No ziis daah! Mä oon teiniretardiwannabe!
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

^^Huomasinpa äsken kun mietin, että noi mitkä mainitsin onkin niitä näköestepaikkoja(?), jotaka todellakin ovat ehkä liian lähellä. Ehkä paremmat olisi nuo siitä seuraavat, eli 108 ja 119. Viimeksi olin 109 katsomon keskiosasaa, joka tuntui olevan liian kaukana.
Paddy
Kisälli
Kisälli

Post by Paddy »

Pertti Keinonen wrote:Vastapäätä samoissa katsomoissa pääsee sitten vähän lähemmäs itse jumalaa eli Smithia ja saa vielä Daven kaupan päälle ;).
Kyllä nyt meni nimet vääriin kohtiin... 8)
Powerslave
Hell Rat
Hell Rat

Post by Powerslave »

Maidenille buukattu toinen keikka Helsingissä. Liput huomenna myyntiin. Ilmoittivat äsken Radio Cityllä.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Welldone wrote:TIEDOTE maanantaina 1.11.2004, julkaisuvapaa heti

Ensimmäinen keikka myytiin vajaassa tunnissa
IRON MAIDENILLE TOINEN KEIKKA!
Konsertit ke 6.7. ja to 7.7.2005 Hartwall Areenalla, Helsingissä
Ovet aukeavat klo 18.30, esiintymisaika klo 20

Heavylegenda Iron Maidenin heinäkuisen areenakonsertin liput tulivat myyntiin tänä aamuna klo 9. Ne loppuivat 50 minuutissa! Onneksi Suomeen on nyt saatu varmistettua toinen keikka, joka toteutuu ensimmäisen jälkeen, torstaina 7.7. Lipunmyynti lisäkeikkaan alkaa huomisaamuna klo 9. Kysynnän tasaamiseksi myös tähän keikkaan on asetettu 5 lipun ostorajoitus asiakasta kohden.

Suomalainen yleisö on osoittanut todeksi Iron Maidenin keulahahmon Bruce Dickinsonin lausunnon, jonka mukaan Helsinki on Euroopan heavymetallipääkaupunki. Myös Ruotsissa legendan suosio on valtavaa: Göteborgissa 9.7. toteutuvan stadionkeikan 51.000 lippua loppuivat 2,5 tunnissa.

50 miljoonaa levyä myynyt raskasmetalliyhtye on ajankohtainen monesta syystä: uran alkuajat sisältävä ”Early Days” tupla-dvd on juuri saapunut kauppoihin samaten kuin Mick Wallin historiikin ”Run To The Hills” suomennos. 2005 keikat tulevat jälleen kerran olemaan mammuttimaisia, sillä yhtyeen uhkaus kuuluu: ”Eddie rips up Helsinki”!

LIPUT
Myynti alkaa tiistaina 2.11. klo 9 Lippupalvelun lippukaupoissa, puhelinpalvelussa 0600-10-800 (1,30 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netissä www.lippupalvelu.fi.
Liput 47 ja 51 euroa.
Enintään 5 lippua asiakasta kohden.
Post Reply