Iron Maiden @ Helsingin Olympiastadion 18.7.2008
Moderator: The Killer Krew
Sanokaas, vähän stupido kun satun olemaan niin missäs porukka aikoo kuljettaa keikkalippunsa? Meinaan vaan, että pelkään jos jonnekkin taskuun vaan laittaa niin eikös se mene "poikki" sitten? Täytyiskö joku samankokoinen lompakko hankkia vai? Sori tyhmästä kyssästä, mutta kiitos näin etukäteen. Varautua pitää 100% tietysti.
- Up The Irons
- Up The Irons
-
OsmaGunner
- Kundalini

Ei ole tyhmä kysymys ollenkaan. Lippu Iron Maidenin keikalle ei saa missään nimessä mennä "poikki", sehän olisi katastrofi. Itselläni lippu kulkee sujuvasti lompakossa, takataskussa, takintaskussa, repussa tai milloin missäkin, eikä ole vielä tänäkään päivänä mennyt yksikään hankkimani lippu "poikki". Huolellisuutta vain, kädessä ei kannata kuskata ettei tuuli vie.Hevari wrote:Sanokaas, vähän stupido kun satun olemaan niin missäs porukka aikoo kuljettaa keikkalippunsa? Meinaan vaan, että pelkään jos jonnekkin taskuun vaan laittaa niin eikös se mene "poikki" sitten? Täytyiskö joku samankokoinen lompakko hankkia vai? Sori tyhmästä kyssästä, mutta kiitos näin etukäteen. Varautua pitää 100% tietysti.
- Up The Irons
- Up The Irons
Jos lippu katkeaa niin näyttämällä kummatkin osat pitäisi homman olla aika selvä. Portilla verrataan vain kummankin puolikkaan numerosarjoja toisiinsa. Eli toi mikä lukee tuossa "ongelmatilanteissa ota yhteyttä järjestyksenvalvojaan" alapuolella pitää täsmätä tuohon isommalla tekstillä olevaan sarjaan.
[sherlock]
[sherlock]
-
Ozzy.The_Great
- Peräruiske

-
osbournen ossi
- Vempare

-
OopperanKummitus
- Hang-Around

Sama homma. Koko ajan esim. kentällä ollessa tulee kaikesta tärkeästä pidettyä kiinni. Ei voi koskaan olla liian varovainen...OopperanKummitus wrote:Minä olen semmoista paranoidi-tyyppiä, että mitä tahansa minulla onkin taskussa niin tulen pitämään siitä lähes automaattisesti kiinni koko ajan. Olkoon se lompakko, avaimet, tai tässä tapauksessa konserttilippu. Ei pitäisi ainakaan kadota taskun pohjalta.
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Sama täällä. Kaverilta oltiin viimekeikalta kentällä pöllitty tupakat ja puhelin.Trooper69 wrote:Sama homma. Koko ajan esim. kentällä ollessa tulee kaikesta tärkeästä pidettyä kiinni. Ei voi koskaan olla liian varovainen...OopperanKummitus wrote:Minä olen semmoista paranoidi-tyyppiä, että mitä tahansa minulla onkin taskussa niin tulen pitämään siitä lähes automaattisesti kiinni koko ajan. Olkoon se lompakko, avaimet, tai tässä tapauksessa konserttilippu. Ei pitäisi ainakaan kadota taskun pohjalta.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
-
Ozzy.The_Great
- Peräruiske

-
OsmaGunner
- Kundalini

Siinä tapauksessa kannattaa olla vetoketjullinen tai "lukollinen" tasku.OsmaGunner wrote:Jaa jos siellä lompakossa sattuu olemaan se lippu? Siitähän kuitenkin oli kyse...Osiris wrote:Mä en ainakaan jättäisi sen takia keikkaa väliin...osbournen ossi wrote:Entäs jos lompakko pöllitään?minä en mene keikalle,olisivat tulleet jyväskylään niin olisin voinut harkita
** Iron Maiden **
-
OsmaGunner
- Kundalini

-
Pertti Keinonen
- Rautakansleri

-
Voimanorja
- Manowarrior

-
whitehorse
- Hang-Around

-
Thrashtard
- Berserkki

Revenneen lipun voi käydä vaihtamassa eheään lippupalvelussa.Osiris wrote:En tiiä miten Maidenin keikoilla tuosta suhtaudutaan... Yleensä riittää kun on samaa täsmäävät palat mukana.riiko wrote:pakko kysästä täältä; Kelpaako lippu mist on lähteny se pieni osa irti, mut se on silti tallella?
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme