Sanokaas, vähän stupido kun satun olemaan niin missäs porukka aikoo kuljettaa keikkalippunsa? Meinaan vaan, että pelkään jos jonnekkin taskuun vaan laittaa niin eikös se mene "poikki" sitten? Täytyiskö joku samankokoinen lompakko hankkia vai? Sori tyhmästä kyssästä, mutta kiitos näin etukäteen. Varautua pitää 100% tietysti.
Hevari wrote:Sanokaas, vähän stupido kun satun olemaan niin missäs porukka aikoo kuljettaa keikkalippunsa? Meinaan vaan, että pelkään jos jonnekkin taskuun vaan laittaa niin eikös se mene "poikki" sitten? Täytyiskö joku samankokoinen lompakko hankkia vai? Sori tyhmästä kyssästä, mutta kiitos näin etukäteen. Varautua pitää 100% tietysti.
- Up The Irons
Ei ole tyhmä kysymys ollenkaan. Lippu Iron Maidenin keikalle ei saa missään nimessä mennä "poikki", sehän olisi katastrofi. Itselläni lippu kulkee sujuvasti lompakossa, takataskussa, takintaskussa, repussa tai milloin missäkin, eikä ole vielä tänäkään päivänä mennyt yksikään hankkimani lippu "poikki". Huolellisuutta vain, kädessä ei kannata kuskata ettei tuuli vie.
Jos lippu katkeaa niin näyttämällä kummatkin osat pitäisi homman olla aika selvä. Portilla verrataan vain kummankin puolikkaan numerosarjoja toisiinsa. Eli toi mikä lukee tuossa "ongelmatilanteissa ota yhteyttä järjestyksenvalvojaan" alapuolella pitää täsmätä tuohon isommalla tekstillä olevaan sarjaan.
Minä olen semmoista paranoidi-tyyppiä, että mitä tahansa minulla onkin taskussa niin tulen pitämään siitä lähes automaattisesti kiinni koko ajan. Olkoon se lompakko, avaimet, tai tässä tapauksessa konserttilippu. Ei pitäisi ainakaan kadota taskun pohjalta.
OopperanKummitus wrote:Minä olen semmoista paranoidi-tyyppiä, että mitä tahansa minulla onkin taskussa niin tulen pitämään siitä lähes automaattisesti kiinni koko ajan. Olkoon se lompakko, avaimet, tai tässä tapauksessa konserttilippu. Ei pitäisi ainakaan kadota taskun pohjalta.
Sama homma. Koko ajan esim. kentällä ollessa tulee kaikesta tärkeästä pidettyä kiinni. Ei voi koskaan olla liian varovainen...
OopperanKummitus wrote:Minä olen semmoista paranoidi-tyyppiä, että mitä tahansa minulla onkin taskussa niin tulen pitämään siitä lähes automaattisesti kiinni koko ajan. Olkoon se lompakko, avaimet, tai tässä tapauksessa konserttilippu. Ei pitäisi ainakaan kadota taskun pohjalta.
Sama homma. Koko ajan esim. kentällä ollessa tulee kaikesta tärkeästä pidettyä kiinni. Ei voi koskaan olla liian varovainen...
Sama täällä. Kaverilta oltiin viimekeikalta kentällä pöllitty tupakat ja puhelin.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Okei, palataanpas taas normaaliin keskusteluun, alkaa nimittäin vähän jo hävettää. Kohta kai joku kysyy ja kymmenen vastaa, että miten meinaat seistä keikalla, kun Aces High alkaa? Ihan vaan taskussa, kädessä vai jopa vapaana !?
Kannattaa käydä paikallisessa lippupalvelusa tiedustelemassa asiaa. Ja siitä itse lipustahan löytyy ongelmatilannenumero, pirautappa sinne. Kannattaa kuitenkin selvittää etukäteen, ettei tule ikävää yllätystä.
Onko tietoa eri tahojen järjestämistä keikkamatkoista jossain? Nopealla googlauksella löytyi tietoja ainakin Haminasta ja Jyväskylästä lähtevistä vuoroista. Itseäni kiinnostaisi tieto Tampereelta lähtevistä tai siellä pysähtyvistä kuljetuksista.
Oon EHKÄ menos keikalle, jos äite suostuu et lähen sinne yksin. Niin miten tuolta kampin bussiasemalta pääsee nopeiten stationille? Pitäskö taksilla mennä?