Pre-sale Suomi Finland 8.11.2007

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Jos maksoit lippusi heti niin en tiedä että mistä voi johtua...Tietääkö joku muu muita syitä että mistä tommonen voisi johtua? :?
Iron Maiden 18.7.2008
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

vitonen wrote:
Iivis wrote:Eipä oo muuten rajattu tuota ostoa 4kpl:een määrään, ainakaan Helsingin keikalla. Sen kun vaan klikkaa linkkiä uudestaan ja ostaa lisää lippuja.
Kaveri oli soittanu lippupalveluun ja kysyny että saako niitä useampaa ko 4 lippua tilata ko netti nii lupailee nii olivat sanoneet että viimeistään postituksessa otetaan pois. Teknisesti kuulema mahollista mutteivät lähetä enempää ko 4 lippua presalesta.....
Juu!...Ja arvaappa kävikös kylmä hiki.

Nimittäin.

Mähän kuvittelin että ne linkit on jotenkin vain KERRAN toimivia. Olisikin ollut helppoa jos olisivat. Kuulumme nimittäin veljen kanssa molemmat FC:hen ja ostimme 4+4 lippua tänä aamuna. Kas kun ostimme nimittäin molemmat vain MUN Lippupalvelun tilin kautta. No siinäpä sitten meinasi käyvä käpy, kun soitin varmistusta tunti sitten Lippupalveluun. ELi toinen ostoista olikin peruttu!

Eli ei muuta kuin äkkiä vaan uusi osto sitten veljen Lippupalvelun tilin kautta. Pre-sale linkki siis itsessään toimii vaikka kuinka ja monta kertaa. En ymmärrä mitä järkeä siinäkin on. Jollainhan voisi olla vaikka kuinka monta tiliä itse Lippupalvelussa ja ostaa siellä ton yhden pre-salen linkin avulla sitten vaikka kuinka ja monta kertaa 4 satseja.

Nyt mulla on luottokortilla siis kolme ostoa (12 lippua), jotka on kaikki laskutettu. Saa nähdä saadaanko veljen kanssa kaikki liput vai sitten rahat takaisin niistä 4:tä joita ei lähetetäkään...vai saadaanko kumpaakaan!
Penjami Breeg
Hell Rat
Hell Rat

Post by Penjami Breeg »

Pläääh

Luotin sitten siihen että isä hommaa lipun ennakkomyynnistä oman työpäivänsä aikana. Hänellä kun oli 11 maissa tyhjää tilaa. Tarkat ohjeet annoin mutta äijä jätti homman kesken ekan (epäonnistuneen) yrityksen jälkeen. Kun tulin kotiin koulusta niin oisin ihan hyvin voinut tarkistaa että onko homma hoidettu ,ja ohjeistaa asia eteenpäin jos ei, mutta enpä sitten tuota tehnyt. Olen minäkin kyllä aasi! (ja hän turhan itsevarma)

No ei kai siinä muu kuin maanantaina Isoon Omenaan jonottamaan. Yhden kotitaloustunnin missaan ja vartin verran toisesta.
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

No huh huh ku kerkesin pelätä pahinta... Soitin lippupalveluun ja ne sano et lippu on kuitenkin mulle tulossa! :lol:
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
jarmila
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by jarmila »

Hanged man wrote:
Jukka wrote:Käyttäjälle Hanged man näin julkisesti suuret kiitokset meikäläisen jeesaamisesta, kenttälippu on hallussa!

Stadikalla nähdään, Hanged manille kaljaa tiedossa!
No pitäähän sitä jeesailla aina kun voi.

Ja kalja maistuu kyllä.
Jos et muuten tunnista mua niin oon se jätkä jolla on pitkä tukka,farkut ja musta Maidenin t-paita päällä... :lol:

Mä jelppaan sinun tunnistuksessa makea ja postaan sille kuvan mis olet mun ja 3:n muun kanssa 05 rundilla Jaffa-baarissa :) Sopiiko ?

Edit:Mä jelppaan .......f***........... tää meni ohi kuin ihmiset Sulo Vilenin huoltoasemasta..kun moottoritie tuli.... mitähän mä nyt sekoilin...
Nyt vaatii kyl pe kooman tää sekoilu :!:

Eihän mul ole sun kuvaas ja mikä Jukka ny make on .. ei helvata.. oiskohan loman tarve ja suuri ?
Last edited by jarmila on Thu Nov 08, 2007 22:40, edited 1 time in total.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Hanged man
Roudari
Roudari

Post by Hanged man »

jarmila wrote:
Hanged man wrote:
Jukka wrote:Käyttäjälle Hanged man näin julkisesti suuret kiitokset meikäläisen jeesaamisesta, kenttälippu on hallussa!

Stadikalla nähdään, Hanged manille kaljaa tiedossa!
No pitäähän sitä jeesailla aina kun voi.

Ja kalja maistuu kyllä.
Jos et muuten tunnista mua niin oon se jätkä jolla on pitkä tukka,farkut ja musta Maidenin t-paita päällä... :lol:
Mä jelppaan sinun tunnistuksessa makea ja postaan sille kuvan mis olet mun ja 3:n muun kanssa 05 rundilla Jaffa-baarissa :) Sopiiko ?
Älä ny prrr..
Sehän saattaa jo kuvan perusteella jättää kaljat tarjoomatta.

Sitä paitsi kyllähän tuosta kuvauksesta pitäis jo tunnistaa... :lol:
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
HenrikRamone
Hang-Around
Hang-Around

Post by HenrikRamone »

Kyllä oli koulussa tuskan hiki kun kuuli, että ei onnistunut kotona presalet.
Koko bilsankoe oli pelkkää Maiden-panikointia, ja kun tulin kotiin, niin kokeilin, mutta ei toiminut! Avasin toisen tietokoneen ja sieltähän sitten heti lähti tännepäin 4 lippua kentälle.

!UP THE IRONS! Enään 265 päivää!!!
"Those Motherfuckers will never win!"
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Kunnon sekoilu tosiaan ruotsin puolella, sairaalla vääntämisellä sain ne 2 kenttälippua. Ticnetin tilaustiedoissa lukee et olis tulossa vielä 4 muutakin.. No kattoo nyt tuleeks sieltä shitnetistä vittu yhtään mitään.

Heja pojkarna
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Menkääs yrittää viel kattoo lippupalvelust Maidenin keikkoi ja sit siel lukee et Iron Maidenin keikat ovat toistaiseksi loppu!
Siis ostiko kaikki fan clubilaiset pre-salesta kaikki liput :?: :!:

Hah mä nauran jos ne kerkes loppuu noin... :lol:
** Iron Maiden **

- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

joo, kaikki meni. :idea:
Bruusbruus
Roudari
Roudari

Post by Bruusbruus »

Tuo tarkoittaa tietysti sitä, että presale on loppu. Ei kai kukaan vakavissaan kuvittele, että koko keikka on myyty FC presalessa loppuun!?!
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

En tiedä, mutta noi siellä luki ja et ei voi varata lippuja! :lol:
** Iron Maiden **

UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Kyllä ne on oikeasti kaikki myyty, kuulin erittäin luotettavasta lähteestä. Yhden tutun serkku siivoilee Kouvolan Lippupalvelussa, ja oli vähän urkkinut faktoja. Eli sori, tämä tuleva Helsingin keikka on sitten vain meille Clubilaisille..
Last edited by UTI on Fri Nov 09, 2007 11:33, edited 1 time in total.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

No juurinäin. Ette sitten parempaa huulta keksinyt. Lippupalvelussa ei missään lue, että olis loppu. No voi olla, että toi oli vaan tollaista huumoria, mutta ei mee läpi :D. Jos lasketaan, että lippujahan on yht about 50 000. Ja yksi henkilö voi ostaa max 4, niin sehän tekee 12500 ihmistä. No miksei. Onhan kaikki tietenkin mahdollista. Mutta joo. Vitsinä otan ja vielä hyvänä vitsinä. Ja sikäli jos toi pitäis paikkansa, niin kyllähän siitä olisi jo tullut tieto johonkin näistä. Maidenin kotisivut, Welldoneen tai Lippupalveluun, mutta yhdessäkään ei ole tälläistä tietoa, joten se siitä. Mutta hyvä huuli täytyy myöntää. :)

edit. Lähde olis kiva tietää? Siis jokin muukin, kun kuulopuhe. Eli kyllä siitä netissä on tieto, jos sellainen asia olisi tosiaan käynyt. Joten lähdettä kehiin kiitos. Kyllä toi aluksi voi olla hauskaa, mutta kaikki vitsit alkaa aikanaan kyllästyttämään. Toihan ei ollut vitsi. Niinhän se olikin, mutta miksen ole löytänyt netistä mitään... :roll: :lol:
Last edited by Ironmaiden82 on Fri Nov 09, 2007 11:59, edited 1 time in total.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

Liput on. Katsomo A11, rivi 2. :finger:
Odottavan aika on pitkä.
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

^^Loppu ne on. :shock: Onneks ehti hoitaa itelle. Huhuh. Taitaa olla jonkunsortin ennätys... 8)
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

Kyllä se vaan on uskottava! :shock:
Maiden on suomessakin niiin suosittu, että kaikki liput on meni ennakkoon! Kyllä Fan Clubilaisen elämä on nyt NIIN MAKIAA! 8)
"Life goes on....until it doesn't"
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

^Tulee melkein ilopissa. Koko stadion täynnä aitoja faneja. :twisted:
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Kattoo vaikka tuolta FC:n "who's going where"-ketjusta, niin näyttäs että ulkomaalaiset ovat kyllästyneet aina menemään pohjoismaissa Ruotsiin, ja Suomeen on ilmoittanu tulevansa yllättävän suuri joukko.

Ja ei tuo 4 lippua ole pitävä, mulle on tullu vahvistukset kaikista seittemästä mitä olen ostanut. Kuka tietää kuinka paljon niitä on tilailtu kun tämä on huomattu.
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

^Kohta alkaa huuto.netissä armoton kiskonta. Trokarit on ostanu kaikki liput loppuun.Huhhuh, en muuta sano.
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Ihan miten vaan :lol:. Kai minun täytyy sitten peruttaa se hotellivaraus.. :wink:
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

^Miksi ihmeessä? Onhan Helsingissä muutakin nähtävää, ja kuuluuhan se musiikki melkein hyvin vanhalle jäähallillekkin saakka.
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Itsekkin sain hommattua pre-sale koodeillani kymmenelle kaverille liput, lopulta vielä luovutin koodini yhdelle kaverille, joka taas delegoi ne eteenpäin. Lopulta neljän maissa kun katsoin tietojani: "167 lippua rekistöröity", en tainnut olla ainut, joka vähän "jelppasi" kavereita hädässä? Todella todennäköistä, että Stadikka on loppuuvarattu.
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

darealjyra wrote:^Miksi ihmeessä? Onhan Helsingissä muutakin nähtävää, ja kuuluuhan se musiikki melkein hyvin vanhalle jäähallillekkin saakka.
Onhan joo, mutta Maidenin takiahan mä tulen sinne. Tai oisin tullut.... Ja sitten voi olla että kuuleekin, mutta ei se soundi kuitenkaan niin selvä ole, että viitsisin kuunnella niin kaukaa.
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

^^Ei ehkä kannata täällä tosta huudella...
Last edited by A.Kivi on Fri Nov 09, 2007 12:17, edited 1 time in total.
Post Reply