Pre-sale Suomi Finland 8.11.2007
Moderator: The Killer Krew
Juu!...Ja arvaappa kävikös kylmä hiki.vitonen wrote:Kaveri oli soittanu lippupalveluun ja kysyny että saako niitä useampaa ko 4 lippua tilata ko netti nii lupailee nii olivat sanoneet että viimeistään postituksessa otetaan pois. Teknisesti kuulema mahollista mutteivät lähetä enempää ko 4 lippua presalesta.....Iivis wrote:Eipä oo muuten rajattu tuota ostoa 4kpl:een määrään, ainakaan Helsingin keikalla. Sen kun vaan klikkaa linkkiä uudestaan ja ostaa lisää lippuja.
Nimittäin.
Mähän kuvittelin että ne linkit on jotenkin vain KERRAN toimivia. Olisikin ollut helppoa jos olisivat. Kuulumme nimittäin veljen kanssa molemmat FC:hen ja ostimme 4+4 lippua tänä aamuna. Kas kun ostimme nimittäin molemmat vain MUN Lippupalvelun tilin kautta. No siinäpä sitten meinasi käyvä käpy, kun soitin varmistusta tunti sitten Lippupalveluun. ELi toinen ostoista olikin peruttu!
Eli ei muuta kuin äkkiä vaan uusi osto sitten veljen Lippupalvelun tilin kautta. Pre-sale linkki siis itsessään toimii vaikka kuinka ja monta kertaa. En ymmärrä mitä järkeä siinäkin on. Jollainhan voisi olla vaikka kuinka monta tiliä itse Lippupalvelussa ja ostaa siellä ton yhden pre-salen linkin avulla sitten vaikka kuinka ja monta kertaa 4 satseja.
Nyt mulla on luottokortilla siis kolme ostoa (12 lippua), jotka on kaikki laskutettu. Saa nähdä saadaanko veljen kanssa kaikki liput vai sitten rahat takaisin niistä 4:tä joita ei lähetetäkään...vai saadaanko kumpaakaan!
-
- Hell Rat
Pläääh
Luotin sitten siihen että isä hommaa lipun ennakkomyynnistä oman työpäivänsä aikana. Hänellä kun oli 11 maissa tyhjää tilaa. Tarkat ohjeet annoin mutta äijä jätti homman kesken ekan (epäonnistuneen) yrityksen jälkeen. Kun tulin kotiin koulusta niin oisin ihan hyvin voinut tarkistaa että onko homma hoidettu ,ja ohjeistaa asia eteenpäin jos ei, mutta enpä sitten tuota tehnyt. Olen minäkin kyllä aasi! (ja hän turhan itsevarma)
No ei kai siinä muu kuin maanantaina Isoon Omenaan jonottamaan. Yhden kotitaloustunnin missaan ja vartin verran toisesta.
Luotin sitten siihen että isä hommaa lipun ennakkomyynnistä oman työpäivänsä aikana. Hänellä kun oli 11 maissa tyhjää tilaa. Tarkat ohjeet annoin mutta äijä jätti homman kesken ekan (epäonnistuneen) yrityksen jälkeen. Kun tulin kotiin koulusta niin oisin ihan hyvin voinut tarkistaa että onko homma hoidettu ,ja ohjeistaa asia eteenpäin jos ei, mutta enpä sitten tuota tehnyt. Olen minäkin kyllä aasi! (ja hän turhan itsevarma)
No ei kai siinä muu kuin maanantaina Isoon Omenaan jonottamaan. Yhden kotitaloustunnin missaan ja vartin verran toisesta.
Hanged man wrote:No pitäähän sitä jeesailla aina kun voi.Jukka wrote:Käyttäjälle Hanged man näin julkisesti suuret kiitokset meikäläisen jeesaamisesta, kenttälippu on hallussa!
Stadikalla nähdään, Hanged manille kaljaa tiedossa!
Ja kalja maistuu kyllä.
Jos et muuten tunnista mua niin oon se jätkä jolla on pitkä tukka,farkut ja musta Maidenin t-paita päällä...
Mä jelppaan sinun tunnistuksessa makea ja postaan sille kuvan mis olet mun ja 3:n muun kanssa 05 rundilla Jaffa-baarissa

Edit:Mä jelppaan .......f***........... tää meni ohi kuin ihmiset Sulo Vilenin huoltoasemasta..kun moottoritie tuli.... mitähän mä nyt sekoilin...
Nyt vaatii kyl pe kooman tää sekoilu

Eihän mul ole sun kuvaas ja mikä Jukka ny make on .. ei helvata.. oiskohan loman tarve ja suuri ?
Last edited by jarmila on Thu Nov 08, 2007 22:40, edited 1 time in total.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Roudari
Älä ny prrr..jarmila wrote:Mä jelppaan sinun tunnistuksessa makea ja postaan sille kuvan mis olet mun ja 3:n muun kanssa 05 rundilla Jaffa-baarissaHanged man wrote:No pitäähän sitä jeesailla aina kun voi.Jukka wrote:Käyttäjälle Hanged man näin julkisesti suuret kiitokset meikäläisen jeesaamisesta, kenttälippu on hallussa!
Stadikalla nähdään, Hanged manille kaljaa tiedossa!
Ja kalja maistuu kyllä.
Jos et muuten tunnista mua niin oon se jätkä jolla on pitkä tukka,farkut ja musta Maidenin t-paita päällä...Sopiiko ?
Sehän saattaa jo kuvan perusteella jättää kaljat tarjoomatta.
Sitä paitsi kyllähän tuosta kuvauksesta pitäis jo tunnistaa...

When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
Not just one power runs the show
-
- Hang-Around
Kyllä oli koulussa tuskan hiki kun kuuli, että ei onnistunut kotona presalet.
Koko bilsankoe oli pelkkää Maiden-panikointia, ja kun tulin kotiin, niin kokeilin, mutta ei toiminut! Avasin toisen tietokoneen ja sieltähän sitten heti lähti tännepäin 4 lippua kentälle.
!UP THE IRONS! Enään 265 päivää!!!
Koko bilsankoe oli pelkkää Maiden-panikointia, ja kun tulin kotiin, niin kokeilin, mutta ei toiminut! Avasin toisen tietokoneen ja sieltähän sitten heti lähti tännepäin 4 lippua kentälle.
!UP THE IRONS! Enään 265 päivää!!!
"Those Motherfuckers will never win!"
-
- Hell Rat
-
- Hell Rat
-
- Roudari
Kyllä ne on oikeasti kaikki myyty, kuulin erittäin luotettavasta lähteestä. Yhden tutun serkku siivoilee Kouvolan Lippupalvelussa, ja oli vähän urkkinut faktoja. Eli sori, tämä tuleva Helsingin keikka on sitten vain meille Clubilaisille..
Last edited by UTI on Fri Nov 09, 2007 11:33, edited 1 time in total.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
-
- Taka-ampuja
No juurinäin. Ette sitten parempaa huulta keksinyt. Lippupalvelussa ei missään lue, että olis loppu. No voi olla, että toi oli vaan tollaista huumoria, mutta ei mee läpi
. Jos lasketaan, että lippujahan on yht about 50 000. Ja yksi henkilö voi ostaa max 4, niin sehän tekee 12500 ihmistä. No miksei. Onhan kaikki tietenkin mahdollista. Mutta joo. Vitsinä otan ja vielä hyvänä vitsinä. Ja sikäli jos toi pitäis paikkansa, niin kyllähän siitä olisi jo tullut tieto johonkin näistä. Maidenin kotisivut, Welldoneen tai Lippupalveluun, mutta yhdessäkään ei ole tälläistä tietoa, joten se siitä. Mutta hyvä huuli täytyy myöntää. 
edit. Lähde olis kiva tietää? Siis jokin muukin, kun kuulopuhe. Eli kyllä siitä netissä on tieto, jos sellainen asia olisi tosiaan käynyt. Joten lähdettä kehiin kiitos. Kyllä toi aluksi voi olla hauskaa, mutta kaikki vitsit alkaa aikanaan kyllästyttämään. Toihan ei ollut vitsi. Niinhän se olikin, mutta miksen ole löytänyt netistä mitään...

edit. Lähde olis kiva tietää? Siis jokin muukin, kun kuulopuhe. Eli kyllä siitä netissä on tieto, jos sellainen asia olisi tosiaan käynyt. Joten lähdettä kehiin kiitos. Kyllä toi aluksi voi olla hauskaa, mutta kaikki vitsit alkaa aikanaan kyllästyttämään. Toihan ei ollut vitsi. Niinhän se olikin, mutta miksen ole löytänyt netistä mitään...

Last edited by Ironmaiden82 on Fri Nov 09, 2007 11:59, edited 1 time in total.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Sateentekijä
Kattoo vaikka tuolta FC:n "who's going where"-ketjusta, niin näyttäs että ulkomaalaiset ovat kyllästyneet aina menemään pohjoismaissa Ruotsiin, ja Suomeen on ilmoittanu tulevansa yllättävän suuri joukko.
Ja ei tuo 4 lippua ole pitävä, mulle on tullu vahvistukset kaikista seittemästä mitä olen ostanut. Kuka tietää kuinka paljon niitä on tilailtu kun tämä on huomattu.
Ja ei tuo 4 lippua ole pitävä, mulle on tullu vahvistukset kaikista seittemästä mitä olen ostanut. Kuka tietää kuinka paljon niitä on tilailtu kun tämä on huomattu.
-
- Taka-ampuja
-
- Sateentekijä
Itsekkin sain hommattua pre-sale koodeillani kymmenelle kaverille liput, lopulta vielä luovutin koodini yhdelle kaverille, joka taas delegoi ne eteenpäin. Lopulta neljän maissa kun katsoin tietojani: "167 lippua rekistöröity", en tainnut olla ainut, joka vähän "jelppasi" kavereita hädässä? Todella todennäköistä, että Stadikka on loppuuvarattu.
-
- Taka-ampuja
Onhan joo, mutta Maidenin takiahan mä tulen sinne. Tai oisin tullut.... Ja sitten voi olla että kuuleekin, mutta ei se soundi kuitenkaan niin selvä ole, että viitsisin kuunnella niin kaukaa.darealjyra wrote:^Miksi ihmeessä? Onhan Helsingissä muutakin nähtävää, ja kuuluuhan se musiikki melkein hyvin vanhalle jäähallillekkin saakka.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball