Ketä rautaneitolaisia olet tavannut?

Maiden-tribuuttibändien keikkailmoitukset, fanien tapaamiset, kimppakyydit ja muut kokoontumiset.

Moderator: The Killer Krew

mikko von der meinheim
Vempare
Vempare

Re: Ketä rautaneitolaisia olet tavannut?

Post by mikko von der meinheim »

Hehee

tapasin paulin vuonna 1976 voisalmen ala-asteella lappeenrannassa. omissa housuissa tutisi siinä koulujonossa ja muistan että kaverilla ei juuri mennyt paremmin kun ensi kertaa otettiin tuntumaa Järjestäytyneeseen Yhteiskuntaan. mielestäni kaveri oli rimpula mutta kova suustaan. meistä tuli ystävät ja vaikka olemme totaalisesti eri planeetoilta ihmisinä, olemme yhä mitä parhaimmat kaverit. juuri paul soitti minulle ekat maiden biisit c-kasetilta ja kuuntelimme paljon muutakin musaa. yhdessä opeteltiin ryyppäämään ja ajettiin mopolla. keikenkaikkiaan kuitenkin musiikki ja se voima mikä metallista lähtee jätti ne jäljet takaraivoon joita ei voi pyyhkiä pois. en juuri tunne muita rautaneitoihmisiä, mutta opin nopeasti. nyt tällä keikkasesongilla on ollut olkapää leikkauksessa ja vituiksi meni osallistuminen....
Tugi wrote:Tehdääs nyt tämmönen topicci ihan mielenkiinnosta.

Eli ideahan on yksinkertainen, ketä rautaneitolaisia tunnet, tai olet tavannut?

Itselläni ei kyllä hirveän pitkä lista ole, muutamien kanssa olen jutellut, joidekin kanssa pitempään ja joidenkin kanssa vähemmän, jotkut taas olen vain nähnyt.

Oma lista näyttää seuraavalta:

asa
condemned
DejaWu
Ipe
jarmila
Pertti Keinonen
QazKFD
Sakari Östermalm
UTI (kai?)

Tossa nyt on jotain, heinäkuun rautaneito -miitissä tuli bongattua varmaan muitakin, nimimerkkejä tosin en tiedä. ;)
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Re: Ketä rautaneitolaisia olet tavannut?

Post by Viper »

mikko von der meinheim wrote:Hehee

tapasin paulin vuonna 1976 voisalmen ala-asteella lappeenrannassa. omissa housuissa tutisi siinä koulujonossa ja muistan että kaverilla ei juuri mennyt paremmin kun ensi kertaa otettiin tuntumaa Järjestäytyneeseen Yhteiskuntaan. mielestäni kaveri oli rimpula mutta kova suustaan. meistä tuli ystävät ja vaikka olemme totaalisesti eri planeetoilta ihmisinä, olemme yhä mitä parhaimmat kaverit. juuri paul soitti minulle ekat maiden biisit c-kasetilta ja kuuntelimme paljon muutakin musaa. yhdessä opeteltiin ryyppäämään ja ajettiin mopolla. keikenkaikkiaan kuitenkin musiikki ja se voima mikä metallista lähtee jätti ne jäljet takaraivoon joita ei voi pyyhkiä pois. en juuri tunne muita rautaneitoihmisiä, mutta opin nopeasti. nyt tällä keikkasesongilla on ollut olkapää leikkauksessa ja vituiksi meni osallistuminen....
Taitaa olla liikaa univelkaa, sillä hetken jo kuvittelin sinun puhuvan Di'annosta. :lol:
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
baal
Hang-Around
Hang-Around

Post by baal »

En oikeastaan muita ole tavannutkaan kuin Edward the Greaatin. Tuokin johtuu vain siitä, että ollaan oltu kaveruksuia jo pitkään. Muuten on kyllä koko Rautaneidon väki mulle vierasta sakkia...
Last edited by baal on Wed Jul 30, 2008 15:53, edited 1 time in total.
19.7.2008
karski
Vempare
Vempare

Post by karski »

No Paul:in oon tavannut joskus.
MoonPowerslave
Roudari
Roudari

Post by MoonPowerslave »

Enpä ole nähnyt ketään.
Olis kyllä mukava nähdä neitolaisia, tiiä sitte haluisitteko te nähdä mua, ku oon tällänen kakara vielä :lol:
Ja ei nyt sinänsä tuu mieleen "miten" voisin nähdä teitä muita.
Noo, sen aika tulee jos on tullakseen.
Mutta olis ihan jees tutustua eka vaikka mesen kautta tai jotenki :)
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Joo, siis ainakin yhden Rautaneitolaisen olen tavannut: raastin ! :) Parikin kertaa olen nähnyt kaupungilla hillumassa ja kerran leffassa...
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
KTULU
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by KTULU »

642b64j6u
Last edited by KTULU on Wed Jul 30, 2008 16:23, edited 1 time in total.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

WhiteRabbit wrote:Joo, siis ainakin yhden Rautaneitolaisen olen tavannut: raastin ! :) Parikin kertaa olen nähnyt kaupungilla hillumassa ja kerran leffassa...
Lisäyksenä tuohon vielä aika uusi käyttäjä: Kuningas_Arthur Samassa koulussa ja samalla luokalla olimme 5. luokasta 9. luokkaan... Arthurilla on muuten kapungin siistein fleda :twisted:
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Aces High wrote:* Opeth * Peke * Voimanorja * Jarmila *
Lisätään listaan Make#34 ja paul jotka Peken seurassa tuli tavattua jokusen aikaa sitten Dark Winterissä. Paulin "up the irons" huudot olivat päivän kohokohta :mrgreen: . Myös Waldemaarin kanssa ollaan vaihdettu jokunen sana kun truupper hupparin hänelle vein. Kaikki tavatut lautalaiset ovat olleet asianmukaista porukkaa.
Kuningas_Arthur
Wimp
Wimp

Post by Kuningas_Arthur »

WhiteRabbit wrote:
WhiteRabbit wrote:Joo, siis ainakin yhden Rautaneitolaisen olen tavannut: raastin ! :) Parikin kertaa olen nähnyt kaupungilla hillumassa ja kerran leffassa...
Lisäyksenä tuohon vielä aika uusi käyttäjä: Kuningas_Arthur Samassa koulussa ja samalla luokalla olimme 5. luokasta 9. luokkaan... Arthurilla on muuten kapungin siistein fleda :twisted:
Se väri lähti jo maanantaina poies kaikki, paketin kyljessä luki että kestää 20 pesukertaa mutta näköjään 4 tuntia uima-altaassa ajaa saman asian 8) !!

Joo niin minä en tunne (ainakaan tiedä tuntevani) ketään muita kun WhiteRabbitin joka minut tänne kädestä pitäen ja hirveesti suostutellen ohjasi :lol:
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Entisiä olivat -Iron- ja jarmila, Sauna Open Airin myötä listaan lisätään trooper_87, flying_icarus, Haba, Sugar Daddy, Tom Sawyer, pulkkinen ja Stratocaster (toivottavasti kaikki nimimerkit menivät oikein, en nyt jaksanut käyttäjälistasta käydä niiden kirjoitusasuja tarkistamaan).
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

^Yhden Edwar_The_Greatin joka ei tänne enää kirjoittele olen tavannut ja Tipin näin Ozzyn keikalla, puhui edessä istuneelleni kaljulle miehelle... Olikohan hänkin täältä?
You're shit and you know you are
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Ööh...

Finnarry, Peke, Lappis, Johanna... lista on huikea. :lol:
Vihatkoon vain - kunhan pelkäävät
MoonPowerslave
Roudari
Roudari

Post by MoonPowerslave »

Ei mutta hei. Löysin täältä sellasen käyttäjän kuin Ethriumn, hän on mun isoveli :D
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

MoonPowerslave wrote:Ei mutta hei. Löysin täältä sellasen käyttäjän kuin Ethriumn, hän on mun isoveli :D
Ei taida hirveemmin kirjoitella tänne kuitenkaan..?
You're shit and you know you are
MoonPowerslave
Roudari
Roudari

Post by MoonPowerslave »

^ Juuei, 28 viestiä näyttää kirjottaneensa :)

edit. Maidenista tykkää edelleen :wink:
Johanna
Hang-Around
Hang-Around

Post by Johanna »

maidendrifter, Keinonen, Östermalm, Alex Machine, Finnarry, Starstruck, KingOfTwilight, rockangel, Grimmie, jytte, jarmila, trooper, condemned, Pentelesh, maidenlady, BA, asa, Lappis, gao, Pedro, betulat barzel, Taran, Qppa, Raitus, D-Iivil, Limelight, CMN, Myste, Black Diamond, Tomzah, Sir, Punapiraija, Albion, Long Distance Runner, Timo, 1by4by9, ...plus lukuisat muut, joiden kanssa on joskus muinon Maidenfinlandin miitissä vaihdettu pari sanaa ja joita en enää muista.
Maiden on parsa!!!
- Maanantaitypoilua -
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Raitus wrote:Ööh...

Finnarry, Peke, Lappis, Johanna... lista on huikea. :lol:
ja tapaamisemme sitäkin huikeampi.... well yeah 8) ... Onhan tuota Jyskälän reissua muisteltu usein....
Into Iron Maiden Since 1983
Tormentor
Paholainen
Paholainen

Post by Tormentor »

Peken, Jarmilan, Lappiksen, Make#34:n ja Asan olen ainakin tavannut, voi olla että muitakin, jos joku on varma ni se on ihan varma.

:lol:
"I'm sorry, I don't listen to country music." Manowar's Joey DeMaio about Metallica.
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Edward The Greaat:n ja STALKER vai miten kirjoitetaan :D
YöRyömijä
Wimp
Wimp

Post by YöRyömijä »

Jarmilan oon tavannu moneen otteeseen koska hän on opettanut minua puukässässä :)
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Jakelta ostin koulukirjan. Kiitokset Jakelle. :D
jarmila
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by jarmila »

YöRyömijä wrote:Jarmilan oon tavannu moneen otteeseen koska hän on opettanut minua puukässässä :)
Hmmm...hmmm :)
En tunnista, kun en tunnista
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
childofthedamned
Hell Rat
Hell Rat

Post by childofthedamned »

En ole tavannut (ainakaan vielä) ketään lautalaisia. Tai ehkä olen tavannutkin, mutta en ole tunnistanut. Kai sitten ajan kuluessa jotain tapaa. :>
Last edited by childofthedamned on Sat May 10, 2008 23:04, edited 1 time in total.
180708 - 080810 - 250611 - 080711
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

Onneksi en melkein ketään :lol: Trooper87 on tullut miitattua niin useaan otteeseen, että jos se seuraavalla kerralla koskee mun (hiuslakattuun) tukkaan, niin en emmi vetää turpaan. Myös Wastedin kanssa useammin kuin usein oltu keikalla. Enemmän sääntö kuin poikkeus, etc.
Post Reply