tapasin paulin vuonna 1976 voisalmen ala-asteella lappeenrannassa. omissa housuissa tutisi siinä koulujonossa ja muistan että kaverilla ei juuri mennyt paremmin kun ensi kertaa otettiin tuntumaa Järjestäytyneeseen Yhteiskuntaan. mielestäni kaveri oli rimpula mutta kova suustaan. meistä tuli ystävät ja vaikka olemme totaalisesti eri planeetoilta ihmisinä, olemme yhä mitä parhaimmat kaverit. juuri paul soitti minulle ekat maiden biisit c-kasetilta ja kuuntelimme paljon muutakin musaa. yhdessä opeteltiin ryyppäämään ja ajettiin mopolla. keikenkaikkiaan kuitenkin musiikki ja se voima mikä metallista lähtee jätti ne jäljet takaraivoon joita ei voi pyyhkiä pois. en juuri tunne muita rautaneitoihmisiä, mutta opin nopeasti. nyt tällä keikkasesongilla on ollut olkapää leikkauksessa ja vituiksi meni osallistuminen....
Tugi wrote:Tehdääs nyt tämmönen topicci ihan mielenkiinnosta.
Eli ideahan on yksinkertainen, ketä rautaneitolaisia tunnet, tai olet tavannut?
Itselläni ei kyllä hirveän pitkä lista ole, muutamien kanssa olen jutellut, joidekin kanssa pitempään ja joidenkin kanssa vähemmän, jotkut taas olen vain nähnyt.
Oma lista näyttää seuraavalta:
asa
condemned
DejaWu
Ipe
jarmila
Pertti Keinonen
QazKFD
Sakari Östermalm
UTI (kai?)
Tossa nyt on jotain, heinäkuun rautaneito -miitissä tuli bongattua varmaan muitakin, nimimerkkejä tosin en tiedä.