Mieluisin kappale laulaa?
Moderator: The Killer Krew
-
- Roudari
-
- Hell Rat
Joo, voishan tännekki jotain söpertää.
Eli ei mulla nyt mitään lempikappaletta oo mitä tykkään laulaa, kun en osaakkaan laulaa
Aina sitä tulee välillä mukana vähän laulettua ja välillä ihan muutenvaan. Ja jos en laula niin hyräilen tai mielessä käyn biisiä läpi ja naputtelen sormilla paikkoja 
Eli ei mulla nyt mitään lempikappaletta oo mitä tykkään laulaa, kun en osaakkaan laulaa

"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
-
- Kärpästen Herra
Iron Constable wrote: Kerran, taisi olla joskus 90-luvun lopulla onnistuin vetämään sen Flight of Icaruksen loppukiljaisun samoille oktaaveille Brucen kanssa ja vieläpä aika puhtaasti ja "kauniisti". Olin silloin autossa matkalla Tampereelta Porvooseen töihin ja meinasin ajaa ojaan kun ihmettelin itsekin, mitä tapahtui. Sen jälkeen ei muuten ole onnistunut. Oli hauska tunne, kun ääni meni niin sanotusti putkeen...
No, pikkupoikana oli laulusta kymppi, mutta äänenmurros tappoi koko homman. Joskus oli mielessä laulutuntien ottamien, kun olisi halunnut kokeilla, löytyisikö sitä ääntä vielä, mutta nyt on jo liian myöhäistä.
Kunhan karjuu niin paljon kuin palkeet kestää, niin hyvä tulee. Laulaminen on silti mukavaa. Tosin jos muijalta kysytään niin kommentti voi olla jotain muuta.
Muut pää pensaaseen, viddhu IC:llä on asennetta!

Into Iron Maiden Since 1983
Laulettua tulee biisejä aika laajalta skaalalta. Tosin aika harva niistä sopii kunnolla äänelleni.
Niihin Brucen ylä-ääniin en kykene millään, joten tykkään vetää vähemmän matalammalta meneviä. Olen huomannut, että Wasted Years ja The Prisoner sopivat äänelleni ihan hyvin. Trooper menee hieman matalammalta. Hallowed Be Thy Namekin laulan silloin tällöin. On vaan aika hankala. Se alun venytys kyllä menee yhtä pitkään kuin Brucella, mutta on sitten eri asia miltä se kuulostaa.

Niihin Brucen ylä-ääniin en kykene millään, joten tykkään vetää vähemmän matalammalta meneviä. Olen huomannut, että Wasted Years ja The Prisoner sopivat äänelleni ihan hyvin. Trooper menee hieman matalammalta. Hallowed Be Thy Namekin laulan silloin tällöin. On vaan aika hankala. Se alun venytys kyllä menee yhtä pitkään kuin Brucella, mutta on sitten eri asia miltä se kuulostaa.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
Mieluisin kappale laulaa?
Laulaa en osaa, mutta yleesä silti kähisen 2 Minutes To Midnight ja Aces High...Muitakin aina silloin tällöin.
^Mä taas omasta mielestäni (ja muidenkin) osaan laulaa ihan kohtuu nuotilleen, mutta ääni vaan on paska. Itse lauleskelen myös kaikkea suhteellisen matalalta meneviä kun ei ääni riitä ylös ollenkaan. Ainoa vähän korkeampi taitaa olla Hallowed, mitä lauleskelen, ja on se running looooow venytys mulle kyllä AIKA hankala. Enimmäkseen tulee rääyttyä noita Bandokelevyn biisejä, mutta myös jotain Still Lifea, Infinite Dreamsia ja sitä mitä sattuu kuuntelemaan
. Ehdoton suosikki tällä hetkellä Still life. "Now it's clear and I know what I have to do, I must take you down there to look them too"
Tarkoitus olisi opetella laulamaan KUNNOLLA samalla kun soitan kitaraa, en nimittäin osaa.

Tarkoitus olisi opetella laulamaan KUNNOLLA samalla kun soitan kitaraa, en nimittäin osaa.

You're shit and you know you are
Osaan laulaa melkein kaikki Maidenin biisit jos itse biisi soi taustalla, muuten ei se oikein suju... 
Lemppareina laulaa on Trooper, Evil That Men Do, Lord of the Flies... vaikka hirveän kuuloista se onkin...

Lemppareina laulaa on Trooper, Evil That Men Do, Lord of the Flies... vaikka hirveän kuuloista se onkin...
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Melkein mitä vain tulee lauleskeltua mukana ja jopa välillä yksinkin. Kyllä Maidenin kappaleita osaa yllättävän paljon ulkoa. No omasta laulunlaadusta en sano mitään 
Ehkä jonkinlaiset lempparit tällä hetkellä ovat The Evil That Men Do, Infinite Dreams, Wasted Years, Fear Of The Dark, Dream Of Mirrors, Revelations, Number Of The Beast, Powerslave jne.
Huomattavasti vaikeampi onkin sitten soittaa kitaraa ja yrittää laulaa samaan aikaan.

Ehkä jonkinlaiset lempparit tällä hetkellä ovat The Evil That Men Do, Infinite Dreams, Wasted Years, Fear Of The Dark, Dream Of Mirrors, Revelations, Number Of The Beast, Powerslave jne.
Huomattavasti vaikeampi onkin sitten soittaa kitaraa ja yrittää laulaa samaan aikaan.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Wimp
Igor wrote:Lakkaa jo dissaamasta tota biisiäLappis wrote:Ehdoton voittaja: Dream of mirrors ( Bruce-äänellä )

Legenda mikä legenda. Mähän ylistän, en dissaa. Tämä nimittäin kajahtaa harva se kerta kunhan seurana on eräs Kusmar ja lava olutta on kiskottu. Täytyyhän biisissä silloin olla sitä jotain.
"To be alive is more than just breathing"
-
- Hell Rat