Mieluisin kappale laulaa?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Otto[FIN]
Vempare
Vempare

Post by Otto[FIN] »

Mun henkilökohtanen suosikki on Trooper ja 2 minutes to midnight. 2 minutes on helppo laulaa koska sävel on sinänsä yksinkertainen. Trooper on aika nopea mutta silti aika helppo.
MoonPowerslave
Roudari
Roudari

Post by MoonPowerslave »

Suunnilleen kaikkia. Jos en osaa, niin oon vaan hiljaa tai änkytän jotain. :) Aika monen biisin sanat osaan.
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
Damned Children
Hell Rat
Hell Rat

Post by Damned Children »

Joo, voishan tännekki jotain söpertää.
Eli ei mulla nyt mitään lempikappaletta oo mitä tykkään laulaa, kun en osaakkaan laulaa :D Aina sitä tulee välillä mukana vähän laulettua ja välillä ihan muutenvaan. Ja jos en laula niin hyräilen tai mielessä käyn biisiä läpi ja naputtelen sormilla paikkoja :lol:
"This is Iron Maiden, and the beast is back! I feel from the outset we all clicked on this one."
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Kyllä se on tottakai Hallowed Be Thy Name ja Aces High.
Hallowedissä tulee vieläkin kurja olo kun muistelee keikkaa. :)
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

Eniten varmaan tulee laulettua Fear Of The Darkia, 2 Minutes To Midnightia, The Evil That Men Dota ja Different Worldia. Mutta oikeastaan aikalailla joka biisin mukana sitä tulee aina loppujen lopuksi vedettyä. 8)
Give me Ed...'Til I'm dead
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Iron Constable wrote: Kerran, taisi olla joskus 90-luvun lopulla onnistuin vetämään sen Flight of Icaruksen loppukiljaisun samoille oktaaveille Brucen kanssa ja vieläpä aika puhtaasti ja "kauniisti". Olin silloin autossa matkalla Tampereelta Porvooseen töihin ja meinasin ajaa ojaan kun ihmettelin itsekin, mitä tapahtui. Sen jälkeen ei muuten ole onnistunut. Oli hauska tunne, kun ääni meni niin sanotusti putkeen...

No, pikkupoikana oli laulusta kymppi, mutta äänenmurros tappoi koko homman. Joskus oli mielessä laulutuntien ottamien, kun olisi halunnut kokeilla, löytyisikö sitä ääntä vielä, mutta nyt on jo liian myöhäistä.

Kunhan karjuu niin paljon kuin palkeet kestää, niin hyvä tulee. Laulaminen on silti mukavaa. Tosin jos muijalta kysytään niin kommentti voi olla jotain muuta.

Muut pää pensaaseen, viddhu IC:llä on asennetta! 8)
Into Iron Maiden Since 1983
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Laulettua tulee biisejä aika laajalta skaalalta. Tosin aika harva niistä sopii kunnolla äänelleni. :D
Niihin Brucen ylä-ääniin en kykene millään, joten tykkään vetää vähemmän matalammalta meneviä. Olen huomannut, että Wasted Years ja The Prisoner sopivat äänelleni ihan hyvin. Trooper menee hieman matalammalta. Hallowed Be Thy Namekin laulan silloin tällöin. On vaan aika hankala. Se alun venytys kyllä menee yhtä pitkään kuin Brucella, mutta on sitten eri asia miltä se kuulostaa. 8)
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
angus
Vempare
Vempare

Mieluisin kappale laulaa?

Post by angus »

Laulaa en osaa, mutta yleesä silti kähisen 2 Minutes To Midnight ja Aces High...Muitakin aina silloin tällöin.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

^Mä taas omasta mielestäni (ja muidenkin) osaan laulaa ihan kohtuu nuotilleen, mutta ääni vaan on paska. Itse lauleskelen myös kaikkea suhteellisen matalalta meneviä kun ei ääni riitä ylös ollenkaan. Ainoa vähän korkeampi taitaa olla Hallowed, mitä lauleskelen, ja on se running looooow venytys mulle kyllä AIKA hankala. Enimmäkseen tulee rääyttyä noita Bandokelevyn biisejä, mutta myös jotain Still Lifea, Infinite Dreamsia ja sitä mitä sattuu kuuntelemaan :lol: . Ehdoton suosikki tällä hetkellä Still life. "Now it's clear and I know what I have to do, I must take you down there to look them too" :wink:

Tarkoitus olisi opetella laulamaan KUNNOLLA samalla kun soitan kitaraa, en nimittäin osaa. :lol:
You're shit and you know you are
Tenacious
Hang-Around
Hang-Around

Post by Tenacious »

No onhan sitä tullut jo opeteltua 2 Minutes To Midnightin sanat ulkoa.
Kris Letang #58
Johnnyboy
Peräruiske
Peräruiske

Post by Johnnyboy »

.
Last edited by Johnnyboy on Thu Sep 16, 2021 15:04, edited 1 time in total.
WM
Hang-Around
Hang-Around

Post by WM »

kaverin kanssa kännikaraokena kaikkia biisejä mitä mieleen sattuu. Useimmin dance of death tai brave new world :)
7.7.2005
12.11.2006
bultsi
Berserkki
Berserkki

Post by bultsi »

Osaan laulaa melkein kaikki Maidenin biisit jos itse biisi soi taustalla, muuten ei se oikein suju... :D

Lemppareina laulaa on Trooper, Evil That Men Do, Lord of the Flies... vaikka hirveän kuuloista se onkin...
https://youtube.com/c/bultsi

Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner

https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Edd3
Peräruiske
Peräruiske

Post by Edd3 »

niin jos se musiikki soi taustalla niin silloin kyllä sujuu vaikka karmea laulaja olenkin. blood brothers, evil that men do ja clairvoyant on niitä lemppari laulu kappeleita, kohtalaisen helpot sanat lausua.
IronToni
Vempare
Vempare

Post by IronToni »

En ole paljon laulanut, enkä juuri osaakaan, mutta jos laulaisin niin varmaan jotain Di'Annon ajan biisejä, koska kovin korkealle en äänelläni pääse :roll:
>Iron Maiden 18.7.2008 Helsinki Olympic Stadium
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Ehdoton voittaja: Dream of mirrors ( Bruce-äänellä )
"To be alive is more than just breathing"
Meadow
Paholainen
Paholainen

Post by Meadow »

Olen viimeaikoina usein herännyt hoilaamasta Public Enema Number Onen kertosäettä. Fooolll on jooor niiiis tudeiiiii!
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Melkein mitä vain tulee lauleskeltua mukana ja jopa välillä yksinkin. Kyllä Maidenin kappaleita osaa yllättävän paljon ulkoa. No omasta laulunlaadusta en sano mitään :lol:

Ehkä jonkinlaiset lempparit tällä hetkellä ovat The Evil That Men Do, Infinite Dreams, Wasted Years, Fear Of The Dark, Dream Of Mirrors, Revelations, Number Of The Beast, Powerslave jne.

Huomattavasti vaikeampi onkin sitten soittaa kitaraa ja yrittää laulaa samaan aikaan.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Pyh. soita Megadethin She-Wolf tai Train of consequences ja laula nuotilleen vielä mukana. Tarjoan viikon kaljat heti jos sen teet
Oppenheimer
Wimp
Wimp

Post by Oppenheimer »

Kyllä Reveltions ja Dance Of Death on parasta huumaa sopivassa humalassa laulettuna!
Igor
Vempare
Vempare

Post by Igor »

Lappis wrote:Ehdoton voittaja: Dream of mirrors ( Bruce-äänellä )
Lakkaa jo dissaamasta tota biisiä :D
MaidenFan
Vempare
Vempare

Post by MaidenFan »

aina huomaan laulavani Fear of the Darkia. Se on niin helppo: "I am the man who walks alone...." Muita ovat Run to the hills, Aces High ja Flight of Icarus.F
Killer...behind you!
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Igor wrote:
Lappis wrote:Ehdoton voittaja: Dream of mirrors ( Bruce-äänellä )
Lakkaa jo dissaamasta tota biisiä :D
8)
Legenda mikä legenda. Mähän ylistän, en dissaa. Tämä nimittäin kajahtaa harva se kerta kunhan seurana on eräs Kusmar ja lava olutta on kiskottu. Täytyyhän biisissä silloin olla sitä jotain.
childofthedamned
Hell Rat
Hell Rat

Post by childofthedamned »

Mä laulan välillä mitä sattuu... Mä saatan joskus ensin laulaa esim Aces Highiä, kun se sitten yhtäkkiä vaihtuu Rainmakeriin ja niin edelleen...
180708 - 080810 - 250611 - 080711
Jamo
Kisälli
Kisälli

Post by Jamo »

Fear Of The Darkia ja Number Of The Beastia tulee hoilattua aika usein.
-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
Post Reply