Missäs vaiheessa nyt ollaan? Kitaroita oli Fear Of The Darkkiin jollakulla nauhoitettavana? Missä vaiheessa?
Entäs Asa?
Moderator: The Killer Krew
Hmm... Missäköhän?D-Iivil wrote:^ Tuon mie oonkin kuullut jo tässä aiemmin![]()
Eihän tuo Revelations ollu miun heiniä? Vai oliko? Nojaa, voisinhan mie tuohon vetäistäkkin, tuttu biisi kaikkeaShogun wrote: Luikautapas Riku siihen voksut niin saadaan toinen biisi valmiiksi, or what?![]()
Eihän tuo sulle ole kummoinenkaan veto..! Lonkalta menee...
Startruck tulee mun kämpille nauhoittamaan omat osuutensa tässä jossakin välissä, oli meillä jo päivämääristäkin puhetta, mutten tietenkään nyt tähän hätään niitä muista.Onko ollut mitään suunnitelmia, milloin Starstruck noita omia osuuksiaan vetäisi? Multa tietysti olisi Powerslave (minkä sinä myös laulat) ja Purgatory tulossa (kunhan Asa saa joskus ne rummut valmiiksi), niin lienee järkevintä sen tulla laulamaan kaikki kerralla, jos sun luona nauhoittaa?
Mulla onkin kalenterissa näköjään tuo viikonloppu (27-29.Starstruck wrote:Rikulle ja muille tiedoksi. Paras ajankohta mun laulujen äänittämiseen olisi 25.-26.8., kun tulen Englannista. Yllättäen ilmeentyneiden töiden vuoksi en ehdi ennen lähtöä pysähtymään Helsingissä muuta kuin lentokentällä.
Jottei siullakin vaan olis nyt siellä joku pirun "mic boost" päällä mikseristä? Se voisi tuommoisen tehdä.KingOfTwilight wrote:Aloin tänään nauhoittamaan tuota FOTD:n viimeistä riffiä ja kohtasin ensimmäisen ongelman. Mulla on siis uus kone nyt ja jouduin asentamaan Cool Editin uudelleen. Tuohon nauhoitukseen tulee siis rätinää (piikit menee vissiin liian paljo yli) kun laittaa vähän volyymiä, en siis tarkoita taustasuhinaa vaan sitä toista![]()
Windowsin äänenvoimakkuudensäädöstä oon koittanu laittaa melkein nollille ja vahvistintakin oon säätänyt mutta ei auta![]()
Elikkä mikä neuvoksi? Jos ongelman kuvaus on hieman epäselvä niin voin pyynnöstä laittaa näytteen nettiin. Koko aiempi biisi meni vanhalla koneella ongelmitta.
Finnarry ilm. edelleen lomalla, joten pistä tulemaan tänne päin vaan.asa wrote:Finnarry ja muut basistit osoitetta mulle!
Oliskohan se ollut Metal joka bassot soitteli?DejaWu wrote:Ei saatana mikä meininki! Aikas nannaa korville tuo Revelations. Kukas muuten tässä on bassossa? Sen verran nannalta kuulosti ton soolon aikana...