Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

WM
Hang-Around
Hang-Around

Post by WM »

Olen miettinyt liittymistä tuohon klubiin. Mitä maksaa ja mitä hyödyttää? "onko tulot suuremmat kuin menot?"
7.7.2005
12.11.2006
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

WM wrote:Olen miettinyt liittymistä tuohon klubiin. Mitä maksaa ja mitä hyödyttää? "onko tulot suuremmat kuin menot?"
Luuletko että aiemmat 25 sivua on pelkkää puutaheinää? Lukaseppas huvikses ja yleisen hyvinvoinnin takia edeltäviä sivuja niin ehkäpä löydät vastaukset kysymyksiisi?
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

WM wrote:Olen miettinyt liittymistä tuohon klubiin. Mitä maksaa ja mitä hyödyttää? "onko tulot suuremmat kuin menot?"
Olen varmaan monessakin tämän ketjun viestissä todennut, että viime vuosi oli myös IMOCin takia tosi antoisa ja ainakin itse koin saavani rahoille hyvin vastinetta. Jotain kolmenkympin luokkaa vuosimaksu on tällä hetkellä. Varmasti pienellä viiveellä kaikki IMOC matsku löytyy netistä, mutta onhan se vaivatonta rekkaroitua sivuille ja lueskella esim. Rod Smallwoodin kiertupäiväkirjaa, tarinoita levyn tekemisestä eli studiopäiväkirjaa ym. Sitten oli (ja varmasti tulevaisuudessa näitä tulee vaan lisää) First to the Barrier tyyppisiä juttuja faneille, uusien biisien kuuleminen ja videoiden näkemistä ekaksi keskellä yötä (jäi muuten hyvät muistot, kun kuunneltiin Benjaminia, Brighteria ja DW). Lisäksi kotiin tulee muistaakseni kolme kertaa vuodessa tyylikäs neliväriläpyskä, jossa ei kyllä ole mielestäni koskaan mitään uutta, mutta iltalukemiseksi OK matskua.

Lueskele tosiaan muutamia sivuja taakse päin kuten Hesekin tuossa mainitsi ja päätä itse. Suosittelen kaikille kuitenkin liittymistä.

EDIT: Eikös muuten tuo IMOC lopetettu tai sulautettu Maidenin uusien nettisivujen yhteyteen? Jotain mainintaakin siellä muistaakseni oli asiasta.
When we launched the Iron Maiden Online Club, it was something of an experiment to see if people would like the idea of an online fanclub. At the time it would have taken an immense amount of work to add a login system to the old Maiden site, so we ran the whole thing on the VBulletin board.

Things are changing, and with the Maiden site rebuilt completely we can now do loads more things. So now you'll find you can access sections of the site that non-fanclub members cannot, and some of these will replace parts of the old IMOC site, such as the image gallery.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Plus tietysti että kaiken Pertin mainitsemien herkkujen lisäksi 35 euron alkupanostuksen lisäksi tulee hieno T-paita kaupan päälle. Mä koen että varsinkin tänä vuonna olen saanut maksulleni moninkertaisen hyvityksen.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

asa wrote:Plus tietysti että kaiken Pertin mainitsemien herkkujen lisäksi 35 euron alkupanostuksen lisäksi tulee hieno T-paita kaupan päälle. Mä koen että varsinkin tänä vuonna olen saanut maksulleni moninkertaisen hyvityksen.

Ja tämä t-paita pysyy samana koko vuoden :?:
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

WhiteRabbit wrote:
asa wrote:Plus tietysti että kaiken Pertin mainitsemien herkkujen lisäksi 35 euron alkupanostuksen lisäksi tulee hieno T-paita kaupan päälle. Mä koen että varsinkin tänä vuonna olen saanut maksulleni moninkertaisen hyvityksen.

No pysyyhän se, jos et omin nokkinesi mene siihen mitään sen kummempia piirtelemään :P.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Jukka wrote:
WhiteRabbit wrote:
No pysyyhän se, jos et omin nokkinesi mene siihen mitään sen kummempia piirtelemään :P.

Heh heh :lol: . Ajan sitä takaa että milloinka se sitten vaihtuupi tuo paita kun kerran nehän näyttää tulevan 1 per (maksu)vuosi. Tai sellaisen kuvan sain.

Tai kun kerran mainitsit, niin ehkä sittenkin voisin kokeilla omaa taiteellisuuttani tuohon TheseColoursDontRun-paitaan....*kurottaa tussia*
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

WhiteRabbit wrote:
Heh heh :lol: . Ajan sitä takaa että milloinka se sitten vaihtuupi tuo paita kun kerran nehän näyttää tulevan 1 per (maksu)vuosi. Tai sellaisen kuvan sain.
Liittymislahja tai uusimislahja ei aina ole T-paita, vaikka useimmiten näin onkin. Samaa paitaa ei tule joka vuosi jos sitä tarkoitit. Joka vuosi on uudet kujeet.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

asa wrote:
WhiteRabbit wrote:
Liittymislahja tai uusimislahja ei aina ole T-paita, vaikka useimmiten näin onkin. Samaa paitaa ei tule joka vuosi jos sitä tarkoitit. Joka vuosi on uudet kujeet.
Precis. MItä muita lahjoja on kuin paita? Kivan näköinen muki, lippu, kaulaliina.....? Levyjä ne ei varmaan ala lähettelemään :? . Ja sehän on jotain uniikkia. Maiden on.
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

WhiteRabbit wrote:Levyjä ne ei varmaan ala lähettelemään.
Koko pienen ikäni olen ilman jäsenyyttä pärjännyt vaikka muuten kuuliainen kannattaja olenkin. Suoraan sanottuna juuri tuo, vain klubilaisille tarjolla oleva uniikki vuosittainen levy, jolla esimerkiksi demo-, cover- tai livebiisejä, olisi yksi ainoita konsteja jolla minut varmasti jäseneksi saisivat. Parin bändin kohdalla, esimerkkinä Symphony X, näin on jo käynytkin :).
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Relic wrote:
WhiteRabbit wrote:Levyjä ne ei varmaan ala lähettelemään.
...Suoraan sanottuna juuri tuo, vain klubilaisille tarjolla oleva uniikki vuosittainen levy, jolla esimerkiksi demo-, cover- tai livebiisejä, olisi yksi ainoita konsteja jolla minut varmasti jäseneksi saisivat. Parin bändin kohdalla, esimerkkinä Symphony X, näin on jo käynytkin :).
Jep jep, sama vika täällä. Church of the Machine!!
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

asa wrote:kyllä se kuponki on mulle joka kerta tullut pyytämättä (ja yllätyksenä), ja minun kohdallani FC ei ole pettänyt koskaan, vaan palvelut on pelanneet kuin mummo pottia.

Täytyisi lähettää tuo uusimiskaavake vihdoinkin, kunhan muistaisi. Komea paita, ainakin komeampi kuin vuoden 2005 FC paita, joka oli vaaleansininen, jossa valkoinen teksti. Tuossa uudessa on haikuja Somewhere in time -eralta.
Jep, aivan ajallaan tuo uusimiskaavake sitten tuli mullekin, torstaina oli päivän postin mukana tipahtanut postiluukusta. Nyt kun vaan saisi vietyä sen postiin... Samaan kuoreen ajattelin laittaa repputilauksen, on vielä vuoden takainen alennuskuponkikin käyttämättä.
Die With Your Boots On...
Biometalli
Hang-Around
Hang-Around

Post by Biometalli »

Nyt kyllä tuntuu näitä juttuja lueskellessa siltä että pitää hetimmiten käydä tuolta Megastoren kautta tilaamassa itselleni jäsenyys. Toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti eikä tule mitään ongelmia kuten joillekin aiemmin kirjoittaneille. :? Ja sellaista vielä että mikäs tämä liittymislahja on? Tuleeko jäsenyyspaketissa vielä jotain mitä ei tuolla Megastoressa olevassa listassa mainita?
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Liittymislahja on juuri tuo paketti joka tulee postissa kun liittyy fan clubiin.
Iron Maiden 18.7.2008
Biometalli
Hang-Around
Hang-Around

Post by Biometalli »

asa wrote:Liittymislahja tai uusimislahja ei aina ole T-paita, vaikka useimmiten näin onkin. Samaa paitaa ei tule joka vuosi jos sitä tarkoitit. Joka vuosi on uudet kujeet.
Mitäs tämä sitten meinaa? Itse näiden viestien perusteella käsittäisin että liittymispaketin lisäksi tulee vielä jotakin. :roll:
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

^Asa tarkoitti sitä että kun maksaa jäsen maksun vuoden päästä uudelleen niin saan jonkun lahjan joka on juuri joku t-pait tms.

Liittyessä tulee pelkästään nuo tavarat jotka siellä megastoressa mainitaan.
Last edited by AttE on Sat Mar 17, 2007 21:50, edited 1 time in total.
Iron Maiden 18.7.2008
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Eli tuo on sitten jäsenyyden uusimis lahja, kun olet vuoden ollut jäsenenä ja sen jälkeen, kun uusit sen niin joka vuosi on eri lahja. Juomapullo viimevuonna ja paita tänä vuonna!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Biometalli
Hang-Around
Hang-Around

Post by Biometalli »

^ Joo kiitos vastauksista, vähän hämäsi kun asa tuossa uudemmassa viestissään sanoi että liittymislahjana voi tulla paita. :)
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

asa wrote: Liittymislahja tai uusimislahja ei aina ole T-paita, vaikka useimmiten näin onkin. Samaa paitaa ei tule joka vuosi jos sitä tarkoitit. Joka vuosi on uudet kujeet.
Ja tuo uusimismaksu on sama kuin liittymismaksu? Vai onko se jotenkin pienempi.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

^Sama hinta. Kohta pitäis varmaan uutta fc magia alkaa ilmestymään kun sitä viime magissa tammikuuksi lupailtiin... :lol:
Iron Maiden 18.7.2008
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Mites on tuon Maidenin lehden kanssa? Mitäs siinä yleensä on? Ja kuinka iso/paksu se on?

Kun näyttää aika kiinnostavalta...
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

WhiteRabbit wrote:Mites on tuon Maidenin lehden kanssa? Mitäs siinä yleensä on? Ja kuinka iso/paksu se on?
Lukisit nyt sinäkin välillä näitä topiceja. Teikäläiselle saa koko ajan olla huomauttamassa yhdestä jos sun toisestakin asiasta. Kokeile väillä käyttää vaikka Googlea, se kun ei niin tolkuttoman vaikeaa ole.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Tänään pölähti postiluukusta uusi paita, kiitoskirjeen kera. About kuukausi siinä meni kun lähetin uusimiskaavakkeen. Palvelu toimii, ja paita on komea. Musta-kelta teemasta tulee ihanat Somewhere in Time vibat.
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

asa wrote:Tänään pölähti postiluukusta uusi paita, kiitoskirjeen kera. About kuukausi siinä meni kun lähetin uusimiskaavakkeen. Palvelu toimii, ja paita on komea. Musta-kelta teemasta tulee ihanat Somewhere in Time vibat.
Voisko heittää jotain kuvaa tuosta paidasta? Kiinnostas kyllä nähdä. perkule kun ei tiedä pitäiskö tohon clubiin liittyä...ehkä joskus.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Post Reply