Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Olen varmaan monessakin tämän ketjun viestissä todennut, että viime vuosi oli myös IMOCin takia tosi antoisa ja ainakin itse koin saavani rahoille hyvin vastinetta. Jotain kolmenkympin luokkaa vuosimaksu on tällä hetkellä. Varmasti pienellä viiveellä kaikki IMOC matsku löytyy netistä, mutta onhan se vaivatonta rekkaroitua sivuille ja lueskella esim. Rod Smallwoodin kiertupäiväkirjaa, tarinoita levyn tekemisestä eli studiopäiväkirjaa ym. Sitten oli (ja varmasti tulevaisuudessa näitä tulee vaan lisää) First to the Barrier tyyppisiä juttuja faneille, uusien biisien kuuleminen ja videoiden näkemistä ekaksi keskellä yötä (jäi muuten hyvät muistot, kun kuunneltiin Benjaminia, Brighteria ja DW). Lisäksi kotiin tulee muistaakseni kolme kertaa vuodessa tyylikäs neliväriläpyskä, jossa ei kyllä ole mielestäni koskaan mitään uutta, mutta iltalukemiseksi OK matskua.WM wrote:Olen miettinyt liittymistä tuohon klubiin. Mitä maksaa ja mitä hyödyttää? "onko tulot suuremmat kuin menot?"
Lueskele tosiaan muutamia sivuja taakse päin kuten Hesekin tuossa mainitsi ja päätä itse. Suosittelen kaikille kuitenkin liittymistä.
EDIT: Eikös muuten tuo IMOC lopetettu tai sulautettu Maidenin uusien nettisivujen yhteyteen? Jotain mainintaakin siellä muistaakseni oli asiasta.
When we launched the Iron Maiden Online Club, it was something of an experiment to see if people would like the idea of an online fanclub. At the time it would have taken an immense amount of work to add a login system to the old Maiden site, so we ran the whole thing on the VBulletin board.
Things are changing, and with the Maiden site rebuilt completely we can now do loads more things. So now you'll find you can access sections of the site that non-fanclub members cannot, and some of these will replace parts of the old IMOC site, such as the image gallery.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Sateentekijä
asa wrote:Plus tietysti että kaiken Pertin mainitsemien herkkujen lisäksi 35 euron alkupanostuksen lisäksi tulee hieno T-paita kaupan päälle. Mä koen että varsinkin tänä vuonna olen saanut maksulleni moninkertaisen hyvityksen.
Ja tämä t-paita pysyy samana koko vuoden

"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
No pysyyhän se, jos et omin nokkinesi mene siihen mitään sen kummempia piirtelemäänWhiteRabbit wrote:asa wrote:Plus tietysti että kaiken Pertin mainitsemien herkkujen lisäksi 35 euron alkupanostuksen lisäksi tulee hieno T-paita kaupan päälle. Mä koen että varsinkin tänä vuonna olen saanut maksulleni moninkertaisen hyvityksen.
Ja tämä t-paita pysyy samana koko vuoden

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Sateentekijä
Jukka wrote:No pysyyhän se, jos et omin nokkinesi mene siihen mitään sen kummempia piirtelemäänWhiteRabbit wrote:Ja tämä t-paita pysyy samana koko vuodenasa wrote:Plus tietysti että kaiken Pertin mainitsemien herkkujen lisäksi 35 euron alkupanostuksen lisäksi tulee hieno T-paita kaupan päälle. Mä koen että varsinkin tänä vuonna olen saanut maksulleni moninkertaisen hyvityksen..
Heh heh

Tai kun kerran mainitsit, niin ehkä sittenkin voisin kokeilla omaa taiteellisuuttani tuohon TheseColoursDontRun-paitaan....*kurottaa tussia*
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Liittymislahja tai uusimislahja ei aina ole T-paita, vaikka useimmiten näin onkin. Samaa paitaa ei tule joka vuosi jos sitä tarkoitit. Joka vuosi on uudet kujeet.WhiteRabbit wrote:
Heh heh. Ajan sitä takaa että milloinka se sitten vaihtuupi tuo paita kun kerran nehän näyttää tulevan 1 per (maksu)vuosi. Tai sellaisen kuvan sain.
-
- Sateentekijä
Precis. MItä muita lahjoja on kuin paita? Kivan näköinen muki, lippu, kaulaliina.....? Levyjä ne ei varmaan ala lähettelemäänasa wrote:Liittymislahja tai uusimislahja ei aina ole T-paita, vaikka useimmiten näin onkin. Samaa paitaa ei tule joka vuosi jos sitä tarkoitit. Joka vuosi on uudet kujeet.WhiteRabbit wrote:
Heh heh. Ajan sitä takaa että milloinka se sitten vaihtuupi tuo paita kun kerran nehän näyttää tulevan 1 per (maksu)vuosi. Tai sellaisen kuvan sain.

Koko pienen ikäni olen ilman jäsenyyttä pärjännyt vaikka muuten kuuliainen kannattaja olenkin. Suoraan sanottuna juuri tuo, vain klubilaisille tarjolla oleva uniikki vuosittainen levy, jolla esimerkiksi demo-, cover- tai livebiisejä, olisi yksi ainoita konsteja jolla minut varmasti jäseneksi saisivat. Parin bändin kohdalla, esimerkkinä Symphony X, näin on jo käynytkinWhiteRabbit wrote:Levyjä ne ei varmaan ala lähettelemään.

-
- Sateentekijä
Jep jep, sama vika täällä. Church of the Machine!!Relic wrote:...Suoraan sanottuna juuri tuo, vain klubilaisille tarjolla oleva uniikki vuosittainen levy, jolla esimerkiksi demo-, cover- tai livebiisejä, olisi yksi ainoita konsteja jolla minut varmasti jäseneksi saisivat. Parin bändin kohdalla, esimerkkinä Symphony X, näin on jo käynytkinWhiteRabbit wrote:Levyjä ne ei varmaan ala lähettelemään..
Jep, aivan ajallaan tuo uusimiskaavake sitten tuli mullekin, torstaina oli päivän postin mukana tipahtanut postiluukusta. Nyt kun vaan saisi vietyä sen postiin... Samaan kuoreen ajattelin laittaa repputilauksen, on vielä vuoden takainen alennuskuponkikin käyttämättä.asa wrote:kyllä se kuponki on mulle joka kerta tullut pyytämättä (ja yllätyksenä), ja minun kohdallani FC ei ole pettänyt koskaan, vaan palvelut on pelanneet kuin mummo pottia.
Täytyisi lähettää tuo uusimiskaavake vihdoinkin, kunhan muistaisi. Komea paita, ainakin komeampi kuin vuoden 2005 FC paita, joka oli vaaleansininen, jossa valkoinen teksti. Tuossa uudessa on haikuja Somewhere in time -eralta.
Die With Your Boots On...
-
- Hang-Around
Nyt kyllä tuntuu näitä juttuja lueskellessa siltä että pitää hetimmiten käydä tuolta Megastoren kautta tilaamassa itselleni jäsenyys. Toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti eikä tule mitään ongelmia kuten joillekin aiemmin kirjoittaneille.
Ja sellaista vielä että mikäs tämä liittymislahja on? Tuleeko jäsenyyspaketissa vielä jotain mitä ei tuolla Megastoressa olevassa listassa mainita?

-
- Hang-Around
asa wrote:Plus tietysti että kaiken Pertin mainitsemien herkkujen lisäksi 35 euron alkupanostuksen lisäksi tulee hieno T-paita kaupan päälle. Mä koen että varsinkin tänä vuonna olen saanut maksulleni moninkertaisen hyvityksen.
Mitäs tämä sitten meinaa? Itse näiden viestien perusteella käsittäisin että liittymispaketin lisäksi tulee vielä jotakin.asa wrote:Liittymislahja tai uusimislahja ei aina ole T-paita, vaikka useimmiten näin onkin. Samaa paitaa ei tule joka vuosi jos sitä tarkoitit. Joka vuosi on uudet kujeet.

^Asa tarkoitti sitä että kun maksaa jäsen maksun vuoden päästä uudelleen niin saan jonkun lahjan joka on juuri joku t-pait tms.
Liittyessä tulee pelkästään nuo tavarat jotka siellä megastoressa mainitaan.
Liittyessä tulee pelkästään nuo tavarat jotka siellä megastoressa mainitaan.
Last edited by AttE on Sat Mar 17, 2007 21:50, edited 1 time in total.
Iron Maiden 18.7.2008
Eli tuo on sitten jäsenyyden uusimis lahja, kun olet vuoden ollut jäsenenä ja sen jälkeen, kun uusit sen niin joka vuosi on eri lahja. Juomapullo viimevuonna ja paita tänä vuonna!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Hang-Around
-
- Sateentekijä
Ja tuo uusimismaksu on sama kuin liittymismaksu? Vai onko se jotenkin pienempi.asa wrote: Liittymislahja tai uusimislahja ei aina ole T-paita, vaikka useimmiten näin onkin. Samaa paitaa ei tule joka vuosi jos sitä tarkoitit. Joka vuosi on uudet kujeet.
-
- Sateentekijä
Lukisit nyt sinäkin välillä näitä topiceja. Teikäläiselle saa koko ajan olla huomauttamassa yhdestä jos sun toisestakin asiasta. Kokeile väillä käyttää vaikka Googlea, se kun ei niin tolkuttoman vaikeaa ole.WhiteRabbit wrote:Mites on tuon Maidenin lehden kanssa? Mitäs siinä yleensä on? Ja kuinka iso/paksu se on?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Voisko heittää jotain kuvaa tuosta paidasta? Kiinnostas kyllä nähdä. perkule kun ei tiedä pitäiskö tohon clubiin liittyä...ehkä joskus.asa wrote:Tänään pölähti postiluukusta uusi paita, kiitoskirjeen kera. About kuukausi siinä meni kun lähetin uusimiskaavakkeen. Palvelu toimii, ja paita on komea. Musta-kelta teemasta tulee ihanat Somewhere in Time vibat.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett