Yleistopic a la Maiden
Moderator: The Killer Krew
-
- Hiippari
Juu. Eihän nuo yhtä hienot oo ku ne a matter of life and death tyylin sivut, mutta pitäähän sitä tyyliäkin aina välilä vaihtaa! Ja onhan nuo nyt ihan hienot, ainakin selkeät!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Täysin samat sanat! Ainakin vähän selkeämmät, mutta mihin katosivat kuvat keikoilta? IMOC puolelle?GODOFTHUNDER wrote:Juu. Eihän nuo yhtä hienot oo ku ne a matter of life and death tyylin sivut, mutta pitäähän sitä tyyliäkin aina välilä vaihtaa! Ja onhan nuo nyt ihan hienot, ainakin selkeät!
You're shit and you know you are
-
- Peräruiske
On todella hienot ja selkeät sivut. Ja aika hieno toi juttu, kun se yläreunan kuva vaihtuu aina kun sivu päivittyy.
Last edited by _klaanimies_ on Sun Feb 11, 2007 14:20, edited 1 time in total.
-
- Sateentekijä
-
- Hell Rat
Jaa, että tämmöiset sivut.
Toi valkonen tausta on kyllä ruma/epäsopiva/arkinen (ensireaktio). Mutta nehän tonne kirjottikin että uudistuksia tehään vielä jonkin aikaa. Saatto tosin tarkoittaa pelkää sivuston sisältöä eikä niinkään ulkomuotoa. No eiköhän tuohon totu. Vaihtuva kuva on kyllä hyvä idis. Ja onpas hauska valokuva "2007 Tour"- sivulla
Toi valkonen tausta on kyllä ruma/epäsopiva/arkinen (ensireaktio). Mutta nehän tonne kirjottikin että uudistuksia tehään vielä jonkin aikaa. Saatto tosin tarkoittaa pelkää sivuston sisältöä eikä niinkään ulkomuotoa. No eiköhän tuohon totu. Vaihtuva kuva on kyllä hyvä idis. Ja onpas hauska valokuva "2007 Tour"- sivulla

We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
-
- Manowarrior
Hyvät, selvät ja yksinkertaiset sivut. Tyytyväinen.
Hohhoijjaa. Englannin tunnille tuli tehtäväksi pitää lyhytesitelmän tyyppistä, jostain ihmisestä, bändistä tms. Noh, valitsin tietysti Maidenin, koska helpoimmallahan pääsen kun voin suoltaa sisällön suoraa mielestä, eikä tarvitse internetin uumenista tietoja kaivella. Viikon päästä olis tarkotus pitää. Saa nyt nähdä miten tulee käymään, nouseeko numero vai eikö
Maiden hallussa, mutta äsken kun "harjoituslausuin" aika ylittyi vartilla
Nooh, eiköhän tuo tosta onnaa. Ennenkin pidetty, pariinkin kertaan.
Hohhoijjaa. Englannin tunnille tuli tehtäväksi pitää lyhytesitelmän tyyppistä, jostain ihmisestä, bändistä tms. Noh, valitsin tietysti Maidenin, koska helpoimmallahan pääsen kun voin suoltaa sisällön suoraa mielestä, eikä tarvitse internetin uumenista tietoja kaivella. Viikon päästä olis tarkotus pitää. Saa nyt nähdä miten tulee käymään, nouseeko numero vai eikö

-
- Sateentekijä
Eli englanniksi Maidenista? Joo, kasilla piti enkussa valita lempibiisi ja kertoa sitten bändistä joka oli sen tehnyt. Fear Of The Dark oli mun valinta vaikka parempiakin olisi voinut, näin jälkikäteen ajateltuna, olla.Voimanorja wrote:Hyvät, selvät ja yksinkertaiset sivut. Tyytyväinen.
Hohhoijjaa. Englannin tunnille tuli tehtäväksi pitää lyhytesitelmän tyyppistä, jostain ihmisestä, bändistä tms. Noh, valitsin tietysti Maidenin, koska helpoimmallahan pääsen kun voin suoltaa sisällön suoraa mielestä, eikä tarvitse internetin uumenista tietoja kaivella. Viikon päästä olis tarkotus pitää. Saa nyt nähdä miten tulee käymään, nouseeko numero vai eiköMaiden hallussa, mutta äsken kun "harjoituslausuin" aika ylittyi vartilla
Nooh, eiköhän tuo tosta onnaa. Ennenkin pidetty, pariinkin kertaan.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Nykyykös teillä tuolla "Albums" sektorissa nuo albumikuvat? Mulla kun ei näy.
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
-
- Sateentekijä
Tuon takia itseltänikin on varmasti avatar lähtenyt, kun tuolta sen silloin aikoinaan linkitin. No, täytyypä etsiä uusi jostain muualta.WhiteRabbit wrote:Eipä näy. Päivittävät varmaan sivustoa sen takia ei näy.Trooper69 wrote:Nykyykös teillä tuolla "Albums" sektorissa nuo albumikuvat? Mulla kun ei näy.
Tulipa mieleen, että täällähän oli keskustelua siitä, käytettiinkö sitä ristiä Rock In Riossa, mä katoin sen uudestaan, ja kyllä se sieltä rumpujen ja Brucen selän takaa aika ilkeästi paistaa.
Johtuuko siitä, että olen sairaana, vai mistä, mutta musta ainakin näyttää siltä, että leikkaaminen olisi hieman hitaampaa kun Death On The Roadissa?
EDIT: On kyllä Brucen ilme näkemisen arvoinen kun Nicko pistää The Clansmanin intron aikana tanssiksi
Johtuuko siitä, että olen sairaana, vai mistä, mutta musta ainakin näyttää siltä, että leikkaaminen olisi hieman hitaampaa kun Death On The Roadissa?
EDIT: On kyllä Brucen ilme näkemisen arvoinen kun Nicko pistää The Clansmanin intron aikana tanssiksi

Last edited by Fender on Mon Feb 12, 2007 12:00, edited 1 time in total.
Ei käytetty vaikka oli valmiina. Syy: mahdollinen suuri uskonnollinen ärsyke jo muutenkin varsin uskovaisessa valtiossa.Fender wrote:Tulipa mieleen, että täällähän oli keskustelua siitä, käytettiinkö sitä ristiä Rock In Riossa, mä katoin sen uudestaan, ja kyllä se sieltä rumpujen ja Brucen selän takaa aika ilkeästi paistaa.
No tämän toteamiseen nyt ei tarvitse olla mikään pellepeloton.Fender wrote:Johtuuko siitä, että olen sairaana, vai mistä, mutta musta ainakin näyttää siltä, että leikkaaminen olisi hieman hitaampaa kun Death On The Roadissa?
-
- Sateentekijä
Kyllä se taitaa olla sillä tavalla että kun näin ekan kerran Death On the Roadin alun melkein meni pää pyörälle.Fender wrote: Johtuuko siitä, että olen sairaana, vai mistä, mutta musta ainakin näyttää siltä, että leikkaaminen olisi hieman hitaampaa kun Death On The Roadissa?
Mr. Harris sanoo: "Me ymmärrämme, että fanimme ovat joutuneet odottamaan DVD:tä pidempään kuin oli tarkoitus, mutta he myös tietävät että emme tyydy muuta kuin parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen ja lisäaika ja panostus jonka käytimme lopullisen DVD:n eteen kyllä näkyy."
Kyllä tuota leikkausta olisi pitänyt huolitella.
Omasta mielestäni liian monta lähiotosta ja liian vähän "yleis" näkymää eli miltä lava näyttäisi kauempaa katsottuna lavasteineen päivineen.
Eli kumpaa te mieluummin haluatte lähiotoksia vai yleisnäkymää?
Omasta mielestäni sooloihin sopii paremmin tuo lähikuva kun taas esim. Eddie tulee lavalle/ taustalle, haluan nähdä sen kokonaisuudessaan.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Juu, tuo oli kyllä tiedossa, mutta pointti oli se, että huomasin miten rumasti se sieltä paistoi.condemned wrote:Ei käytetty vaikka oli valmiina. Syy: mahdollinen suuri uskonnollinen ärsyke jo muutenkin varsin uskovaisessa valtiossa.Fender wrote:Tulipa mieleen, että täällähän oli keskustelua siitä, käytettiinkö sitä ristiä Rock In Riossa, mä katoin sen uudestaan, ja kyllä se sieltä rumpujen ja Brucen selän takaa aika ilkeästi paistaa.
-
- Sateentekijä
Tämähän on herra Harriksen tyyli leikata videoita, ja en usko että ne tulevaisuudessakaan siitä mihinkään muuttuu. Välillä se ärsyttää, mutta jollain tavalla kyllä tykkään siitä leikkauksesta. Maiden on energinen bändi ja kai tuo jollain tavalla sitä ilmentää. Haluaisin kyllä toisaalta seurata enemmän Janickin toilailuja lavalla, mutta kyllä tämäkin käy.WhiteRabbit wrote:Kyllä tuota leikkausta olisi pitänyt huolitella.
Omasta mielestäni liian monta lähiotosta ja liian vähän "yleis" näkymää eli miltä lava näyttäisi kauempaa katsottuna lavasteineen päivineen.
-
- Sateentekijä
Olisiko nannaa jos voisi näissä DVD:ssä valita itse kuvakulman ja vaihtaa sitä miten itse haluaa? Esim. voisit seurata Janickia koko keikan ajan. Ja sitten pystyisit itse vaihtamaan kun huvittaa vaikka Bruceen.darealjyra wrote:Tämähän on herra Harriksen tyyli leikata videoita, ja en usko että ne tulevaisuudessakaan siitä mihinkään muuttuu. Välillä se ärsyttää, mutta jollain tavalla kyllä tykkään siitä leikkauksesta. Maiden on energinen bändi ja kai tuo jollain tavalla sitä ilmentää. Haluaisin kyllä toisaalta seurata enemmän Janickin toilailuja lavalla, mutta kyllä tämäkin käy.WhiteRabbit wrote:Kyllä tuota leikkausta olisi pitänyt huolitella.

Joo, aikamoista toiveajattelua mutta sitähän ei ole kielletty

-
- Vempare
Aikoinaan AC/DC:n Live at Doningtonin dvd:ssä oli mahdollista tehdä juuri tuota. Itse seurasin koko keikan Angusia ja olihan se hieno kokemus. Samaan tyyliin voisi tehdä ihan livenäkin. Päätin viime marraskuussa seurata koko keikan Murrayn lavatyöskentelyä, mutta hyvin äkkiä lupaus petti ja kokonaisuuden seuraaminen vei voitonWhiteRabbit wrote: Olisiko nannaa jos voisi näissä DVD:ssä valita itse kuvakulman ja vaihtaa sitä miten itse haluaa? Esim. voisit seurata Janickia koko keikan ajan. Ja sitten pystyisit itse vaihtamaan kun huvittaa vaikka Bruceen.![]()
Joo, aikamoista toiveajattelua mutta sitähän ei ole kielletty.

One dollar for eternal happiness? -I'd be happier with the dollar.
Tuosta puhuin täällä joskus, ja olisi aivan saatanan hyvä juttu jos tuon saisi seuraavalle Live DVD:lle. Laitetaan Stevelle mailiaKlaanimies wrote:Aikoinaan AC/DC:n Live at Doningtonin dvd:ssä oli mahdollista tehdä juuri tuota. Itse seurasin koko keikan Angusia ja olihan se hieno kokemus. Samaan tyyliin voisi tehdä ihan livenäkin. Päätin viime marraskuussa seurata koko keikan Murrayn lavatyöskentelyä, mutta hyvin äkkiä lupaus petti ja kokonaisuuden seuraaminen vei voitonWhiteRabbit wrote: Olisiko nannaa jos voisi näissä DVD:ssä valita itse kuvakulman ja vaihtaa sitä miten itse haluaa? Esim. voisit seurata Janickia koko keikan ajan. Ja sitten pystyisit itse vaihtamaan kun huvittaa vaikka Bruceen.![]()
Joo, aikamoista toiveajattelua mutta sitähän ei ole kielletty.
. Nyt ajateltuna koko idea tuntuu täysin tyhmältä.

Live At Doningtonilla on niitä helvetin ärsyttäviä mustavalkohidastuksia, ja minua ne katsoessa ottivat päähän oikein urakalla, eihän tollanen anna läheskään oikeeta kuvaa lavashowsta, vittu! Ja sama juttu, seuraisin pelkkää Janickia oikein mielelläni, mutta soolojen aikana myös muita kitaristeja. Ja Nicko rumputyöskentelyä olisi myös hieno seurata, varsinkin jos kamera olisi melkein suoraan Herran selän takana.darealjyra wrote:Tämähän on herra Harriksen tyyli leikata videoita, ja en usko että ne tulevaisuudessakaan siitä mihinkään muuttuu. Välillä se ärsyttää, mutta jollain tavalla kyllä tykkään siitä leikkauksesta. Maiden on energinen bändi ja kai tuo jollain tavalla sitä ilmentää. Haluaisin kyllä toisaalta seurata enemmän Janickin toilailuja lavalla, mutta kyllä tämäkin käy.