Yleistopic a la Maiden

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Jaksatte kyllä stressata ehkä maailman turhimmista asioista. Poistakaa väliaikaiset tiedostot, sivuhistoria yms. sonta sieltä selaimen asetuksista. Jos ei sittenkään auta niin se meinaa vain sitä että olet huono.

Aaaaargh!
paiste
Wimp
Wimp

Post by paiste »

hienot noi uudet sivut.paljon selkeämmät kuin edelliset.
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Nämä uudet sivut ovat aivan hirveät. Varmaankin tuhatkertaa monimutkaisemmat ja kaiken lisäksi aivan älyttömän rumat. Valkoinen tausta on aivan hirveä. Entiset AMOLAD aiheiset olivat todella selkeät ja HIENOT. Mahtaakohan sivujen suunnittelia vaihtunut :D
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

^No sittenhän mä olen etuoikeutettu koska ulla näkyy edelleen noi amolad-aiheiset nettisivut. :lol:
Iron Maiden 18.7.2008
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Itselläni ei kyllä näy uusi ulkoasu, vaikka sivuhistoriat ja välimuistit tyhjensin. No, samapa tuo.

Edit. Nyt näkyy jo, ihan komeat ovat.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Nyt näkyy ja ovat kyllä todella hienot sivut. Ja vielä kaiken lisäksi pääsen nyt kaikille foorumeille kun oma online club jäsenyyteni jonka sain samalla kun liityin fanclubiin on aktivoitu...
Iron Maiden 18.7.2008
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Juu. Eihän nuo yhtä hienot oo ku ne a matter of life and death tyylin sivut, mutta pitäähän sitä tyyliäkin aina välilä vaihtaa! Ja onhan nuo nyt ihan hienot, ainakin selkeät!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

GODOFTHUNDER wrote:Juu. Eihän nuo yhtä hienot oo ku ne a matter of life and death tyylin sivut, mutta pitäähän sitä tyyliäkin aina välilä vaihtaa! Ja onhan nuo nyt ihan hienot, ainakin selkeät!
Täysin samat sanat! Ainakin vähän selkeämmät, mutta mihin katosivat kuvat keikoilta? IMOC puolelle?
You're shit and you know you are
_klaanimies_
Peräruiske
Peräruiske

Post by _klaanimies_ »

On todella hienot ja selkeät sivut. Ja aika hieno toi juttu, kun se yläreunan kuva vaihtuu aina kun sivu päivittyy.
Last edited by _klaanimies_ on Sun Feb 11, 2007 14:20, edited 1 time in total.
Räbsä
Hell Rat
Hell Rat

Post by Räbsä »

Ihan kivat nuo uudet sivut. Plussaa selkeydestä, mutta miinusta hieman tylsähköstä ilmeestä, jotain olisi ehkä vielä kaivannut.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Onhan se ihan hyvä että sivujen ilme päivittyy mutta kyllähän tuo hiukan tylsähkö on.

Hiukan olin hukassa kun kävin ekalla kerralla katsomassa. :P
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Penjami Breeg
Hell Rat
Hell Rat

Post by Penjami Breeg »

Jaa, että tämmöiset sivut.
Toi valkonen tausta on kyllä ruma/epäsopiva/arkinen (ensireaktio). Mutta nehän tonne kirjottikin että uudistuksia tehään vielä jonkin aikaa. Saatto tosin tarkoittaa pelkää sivuston sisältöä eikä niinkään ulkomuotoa. No eiköhän tuohon totu. Vaihtuva kuva on kyllä hyvä idis. Ja onpas hauska valokuva "2007 Tour"- sivulla :lol:
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Hyvät, selvät ja yksinkertaiset sivut. Tyytyväinen.

Hohhoijjaa. Englannin tunnille tuli tehtäväksi pitää lyhytesitelmän tyyppistä, jostain ihmisestä, bändistä tms. Noh, valitsin tietysti Maidenin, koska helpoimmallahan pääsen kun voin suoltaa sisällön suoraa mielestä, eikä tarvitse internetin uumenista tietoja kaivella. Viikon päästä olis tarkotus pitää. Saa nyt nähdä miten tulee käymään, nouseeko numero vai eikö :D Maiden hallussa, mutta äsken kun "harjoituslausuin" aika ylittyi vartilla :lol: Nooh, eiköhän tuo tosta onnaa. Ennenkin pidetty, pariinkin kertaan.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Voimanorja wrote:Hyvät, selvät ja yksinkertaiset sivut. Tyytyväinen.

Hohhoijjaa. Englannin tunnille tuli tehtäväksi pitää lyhytesitelmän tyyppistä, jostain ihmisestä, bändistä tms. Noh, valitsin tietysti Maidenin, koska helpoimmallahan pääsen kun voin suoltaa sisällön suoraa mielestä, eikä tarvitse internetin uumenista tietoja kaivella. Viikon päästä olis tarkotus pitää. Saa nyt nähdä miten tulee käymään, nouseeko numero vai eikö :D Maiden hallussa, mutta äsken kun "harjoituslausuin" aika ylittyi vartilla :lol: Nooh, eiköhän tuo tosta onnaa. Ennenkin pidetty, pariinkin kertaan.
Eli englanniksi Maidenista? Joo, kasilla piti enkussa valita lempibiisi ja kertoa sitten bändistä joka oli sen tehnyt. Fear Of The Dark oli mun valinta vaikka parempiakin olisi voinut, näin jälkikäteen ajateltuna, olla.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
bultsi
Berserkki
Berserkki

Post by bultsi »

Nykyykös teillä tuolla "Albums" sektorissa nuo albumikuvat? Mulla kun ei näy.
https://youtube.com/c/bultsi

Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner

https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Trooper69 wrote:Nykyykös teillä tuolla "Albums" sektorissa nuo albumikuvat? Mulla kun ei näy.
Eipä näy. Päivittävät varmaan sivustoa sen takia ei näy.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

WhiteRabbit wrote:
Trooper69 wrote:Nykyykös teillä tuolla "Albums" sektorissa nuo albumikuvat? Mulla kun ei näy.
Eipä näy. Päivittävät varmaan sivustoa sen takia ei näy.
Tuon takia itseltänikin on varmasti avatar lähtenyt, kun tuolta sen silloin aikoinaan linkitin. No, täytyypä etsiä uusi jostain muualta.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Tulipa mieleen, että täällähän oli keskustelua siitä, käytettiinkö sitä ristiä Rock In Riossa, mä katoin sen uudestaan, ja kyllä se sieltä rumpujen ja Brucen selän takaa aika ilkeästi paistaa.

Johtuuko siitä, että olen sairaana, vai mistä, mutta musta ainakin näyttää siltä, että leikkaaminen olisi hieman hitaampaa kun Death On The Roadissa?

EDIT: On kyllä Brucen ilme näkemisen arvoinen kun Nicko pistää The Clansmanin intron aikana tanssiksi :lol:
Last edited by Fender on Mon Feb 12, 2007 12:00, edited 1 time in total.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Fender wrote:Tulipa mieleen, että täällähän oli keskustelua siitä, käytettiinkö sitä ristiä Rock In Riossa, mä katoin sen uudestaan, ja kyllä se sieltä rumpujen ja Brucen selän takaa aika ilkeästi paistaa.
Ei käytetty vaikka oli valmiina. Syy: mahdollinen suuri uskonnollinen ärsyke jo muutenkin varsin uskovaisessa valtiossa.
Fender wrote:Johtuuko siitä, että olen sairaana, vai mistä, mutta musta ainakin näyttää siltä, että leikkaaminen olisi hieman hitaampaa kun Death On The Roadissa?
No tämän toteamiseen nyt ei tarvitse olla mikään pellepeloton.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Fender wrote: Johtuuko siitä, että olen sairaana, vai mistä, mutta musta ainakin näyttää siltä, että leikkaaminen olisi hieman hitaampaa kun Death On The Roadissa?
Kyllä se taitaa olla sillä tavalla että kun näin ekan kerran Death On the Roadin alun melkein meni pää pyörälle.

Mr. Harris sanoo: "Me ymmärrämme, että fanimme ovat joutuneet odottamaan DVD:tä pidempään kuin oli tarkoitus, mutta he myös tietävät että emme tyydy muuta kuin parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen ja lisäaika ja panostus jonka käytimme lopullisen DVD:n eteen kyllä näkyy."
Kyllä tuota leikkausta olisi pitänyt huolitella.

Omasta mielestäni liian monta lähiotosta ja liian vähän "yleis" näkymää eli miltä lava näyttäisi kauempaa katsottuna lavasteineen päivineen.

Eli kumpaa te mieluummin haluatte lähiotoksia vai yleisnäkymää?

Omasta mielestäni sooloihin sopii paremmin tuo lähikuva kun taas esim. Eddie tulee lavalle/ taustalle, haluan nähdä sen kokonaisuudessaan.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

condemned wrote:
Fender wrote:Tulipa mieleen, että täällähän oli keskustelua siitä, käytettiinkö sitä ristiä Rock In Riossa, mä katoin sen uudestaan, ja kyllä se sieltä rumpujen ja Brucen selän takaa aika ilkeästi paistaa.
Ei käytetty vaikka oli valmiina. Syy: mahdollinen suuri uskonnollinen ärsyke jo muutenkin varsin uskovaisessa valtiossa.
Juu, tuo oli kyllä tiedossa, mutta pointti oli se, että huomasin miten rumasti se sieltä paistoi.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

WhiteRabbit wrote:Kyllä tuota leikkausta olisi pitänyt huolitella.

Omasta mielestäni liian monta lähiotosta ja liian vähän "yleis" näkymää eli miltä lava näyttäisi kauempaa katsottuna lavasteineen päivineen.

Tämähän on herra Harriksen tyyli leikata videoita, ja en usko että ne tulevaisuudessakaan siitä mihinkään muuttuu. Välillä se ärsyttää, mutta jollain tavalla kyllä tykkään siitä leikkauksesta. Maiden on energinen bändi ja kai tuo jollain tavalla sitä ilmentää. Haluaisin kyllä toisaalta seurata enemmän Janickin toilailuja lavalla, mutta kyllä tämäkin käy.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

darealjyra wrote:
WhiteRabbit wrote:Kyllä tuota leikkausta olisi pitänyt huolitella.

Tämähän on herra Harriksen tyyli leikata videoita, ja en usko että ne tulevaisuudessakaan siitä mihinkään muuttuu. Välillä se ärsyttää, mutta jollain tavalla kyllä tykkään siitä leikkauksesta. Maiden on energinen bändi ja kai tuo jollain tavalla sitä ilmentää. Haluaisin kyllä toisaalta seurata enemmän Janickin toilailuja lavalla, mutta kyllä tämäkin käy.
Olisiko nannaa jos voisi näissä DVD:ssä valita itse kuvakulman ja vaihtaa sitä miten itse haluaa? Esim. voisit seurata Janickia koko keikan ajan. Ja sitten pystyisit itse vaihtamaan kun huvittaa vaikka Bruceen. :D

Joo, aikamoista toiveajattelua mutta sitähän ei ole kielletty :wink: .
Klaanimies
Vempare
Vempare

Post by Klaanimies »

WhiteRabbit wrote: Olisiko nannaa jos voisi näissä DVD:ssä valita itse kuvakulman ja vaihtaa sitä miten itse haluaa? Esim. voisit seurata Janickia koko keikan ajan. Ja sitten pystyisit itse vaihtamaan kun huvittaa vaikka Bruceen. :D
Aikoinaan AC/DC:n Live at Doningtonin dvd:ssä oli mahdollista tehdä juuri tuota. Itse seurasin koko keikan Angusia ja olihan se hieno kokemus. Samaan tyyliin voisi tehdä ihan livenäkin. Päätin viime marraskuussa seurata koko keikan Murrayn lavatyöskentelyä, mutta hyvin äkkiä lupaus petti ja kokonaisuuden seuraaminen vei voiton :roll: . Nyt ajateltuna koko idea tuntuu täysin tyhmältä.
One dollar for eternal happiness? -I'd be happier with the dollar.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Klaanimies wrote:
WhiteRabbit wrote: Olisiko nannaa jos voisi näissä DVD:ssä valita itse kuvakulman ja vaihtaa sitä miten itse haluaa? Esim. voisit seurata Janickia koko keikan ajan. Ja sitten pystyisit itse vaihtamaan kun huvittaa vaikka Bruceen. :D
Aikoinaan AC/DC:n Live at Doningtonin dvd:ssä oli mahdollista tehdä juuri tuota. Itse seurasin koko keikan Angusia ja olihan se hieno kokemus. Samaan tyyliin voisi tehdä ihan livenäkin. Päätin viime marraskuussa seurata koko keikan Murrayn lavatyöskentelyä, mutta hyvin äkkiä lupaus petti ja kokonaisuuden seuraaminen vei voiton :roll: . Nyt ajateltuna koko idea tuntuu täysin tyhmältä.
Tuosta puhuin täällä joskus, ja olisi aivan saatanan hyvä juttu jos tuon saisi seuraavalle Live DVD:lle. Laitetaan Stevelle mailia :wink:
darealjyra wrote:Tämähän on herra Harriksen tyyli leikata videoita, ja en usko että ne tulevaisuudessakaan siitä mihinkään muuttuu. Välillä se ärsyttää, mutta jollain tavalla kyllä tykkään siitä leikkauksesta. Maiden on energinen bändi ja kai tuo jollain tavalla sitä ilmentää. Haluaisin kyllä toisaalta seurata enemmän Janickin toilailuja lavalla, mutta kyllä tämäkin käy.
Live At Doningtonilla on niitä helvetin ärsyttäviä mustavalkohidastuksia, ja minua ne katsoessa ottivat päähän oikein urakalla, eihän tollanen anna läheskään oikeeta kuvaa lavashowsta, vittu! Ja sama juttu, seuraisin pelkkää Janickia oikein mielelläni, mutta soolojen aikana myös muita kitaristeja. Ja Nicko rumputyöskentelyä olisi myös hieno seurata, varsinkin jos kamera olisi melkein suoraan Herran selän takana.
Post Reply