Metallica

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Esko666
Peräruiske
Peräruiske

Post by Esko666 »

Viper wrote: St. Angerin olisi voinut julkaista EP:nä, josta löytyy ainoastaan: The Unnamed Feeling, St.Anger, Invisible Kid ja Shoot Me Again.
Kyllä näin on! Nuo ovat juuri ne biisit joista levyllä saa edes jotain irti. Ovat vaan turhan pitkiä.
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

Oonks mä oikeesti ainoo koko maailmassa, johon iskee Metallican tuotanto alusta loppuun :? ? St. Angeriltaki ainoot huonommat biisit mulle on Purify ja Invisible kid molempien laulumelodioiden takia. Loaditki uppoaa, ku kivi kaivoon, jollei nyt Poor twisted metä lasketa. Kaks uuttaki biisiä toimii helvetin hyvin. Etenki se eka niistä, mutta kyllä se Tarzan-biisiki hyvältä kuulostaa. Joko mä oon lojaali fani, sävelkorvaton urpo tai totaalinen Metallisheep (bää!). Päättäkää siitä :D .
Flanker
Hell Rat
Hell Rat

Post by Flanker »

Viper wrote: St. Angerin olisi voinut julkaista EP:nä, josta löytyy ainoastaan: The Unnamed Feeling, St.Anger, Invisible Kid ja Shoot Me Again.
Vieläkin parempi olisi ollut jos oltaisiin julkaistu vain St.Anger -sinkku jossa nimibiisi olisi korvattu vaikka Batteryllä :mrgreen:
Jazzë
Roudari
Roudari

Post by Jazzë »

^^ Et ole, sillä meikäkin diggaa aika lailla koko Metallican tuotannosta. Kaikki kahdeksan virallista studiolättyä (en laske cover-levyä mukaan tässä vaiheessa) niin menevät kyllä kun ne koneeseen työntää.
...And Justice For All ja Load ovat minulle ne Metallican kaksi parasta levyä ja Master of Puppets peesaa perässä.
Loput tulevat tasavahvoina perässä, lukuuottamatta ReLoadia joka kokonaisuutena on suhteellisen heikko, mutta sisltää kaksi Metallican TOP10-biisiä eli "Devil's Dancen" ja "Unforgiven II". Jos oikein tarkkaan mietin niin ReLoadiltakaan ei löydy kuin pari-kolme sellaista veisua joista ei kuunteluiden jälkeen meinaa muistaa mitään.
St.Anger -levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä ja "Shoot Me Again", "Sweet Ambe"r sekä "Unnamed Feeling" ovat ne parhaat veisut.

Meikä ei pidä itteäni lojaalina vaan kummajaisena/kuuroimpana musiikin kuuntelijana mitä maan päällään kantaa. Sori, oli pakko edes jollain tavalla kehaista itteäni vaikka se ei pidä paikkaansa. :lol:

Edit: Yksi sakara lisää ja sanan lisäys.
Edit II: Kyllä ne uudetkin biisit ovat alkaneet kuulostamaan ihan hyvältä 8)
Last edited by Jazzë on Sat Nov 25, 2006 2:22, edited 1 time in total.
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

^No sähän oot varsinainen sielunveli :D . Eka soitetaan unissamme samassa bändissä ja vielä todellisuudessaki mielipiteet yhtyy noin paljon. Täytyyki siis lykätä villi kortti pöytään; ootko samaa mieltä, että Bob Rockin tuottamat levyt (St. Angerin rumpuja lukuunottamatta) on soundeiltaan paremman kuulosia ku Flemming Rasmussenin, vaikka biisit voiki vanhoilla lätyillä olla parempia :wink: ? Jos oot, ni taidetaan olla sukua :lol: ...
Somekindofmonster
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Somekindofmonster »

Joo, täälläkin tykätään Metallicasta ihan 100 prosenttisesti. Joko 80-luvun tuotanto (mutta se on kyllä ehdottomasti sitä parasta) tai 90-luvun rokki tai sitten tämä uusi 2000-luvun tyyli on hyvää. Re-load on kumminkin se heikoin levy Metallicalta. Loadista olen pitänyt koko ajan enemmän ja enemmän. St. Anger oli vielä kaksi vuotta sitten aivan loistava albumi, mutta nyt sitä ei tule paljoa kuunneltua vaikka hyvä levy onkin. 80-luvun albumeita voisin hehkuttaa vaikka vuoden, Master Of Puppets on mun mielestäni paras levy kautta aikojen. Kaksi uutta biisiä etenkin The New Song 1 on loistava ja uskon vahvasti että uusi levy joka ilmestyy vuonna 2007 tulee olemaan mahtava.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Ehkäpäs paikallaan laittaa sellainen Peken yleistarina Metallicasta mun elämässä... kun tuuli jokin aika sitten kirjailtua erääseen toiseen lankaan.

Metallicasta
Olen bändiä kuullut luonnollisesti koko sen olemassaolon ajan, mutta varsinainen diggaaminen alkoi kun ostin Justice For All levyn joskus 1991. Eli loppujen lopuksi melko myöhään, kun maidenit ja diot pyöri mukana jo vuodesta 1983.

Diggaan biisien sovituksia ts melodian ja sen thashriffittelyn yhdistämistä perinteiseen metalliin.

Mulle on ihan suosikkibiisejä seuraavat:

Seek And Destroy
The Four Horsemen
For Whom the Bell Tolls
Creeping Death
Fade To Black
Master of Puppets
The Thing That Should Not Be
Orion
One
Eye Of Beholder
And Justice For All
To Live Is To Die
Blackened
Enter Sandman
My Friend Of Misery
Of Wolf And Man

Ekan kerran bändistä kuulin lukion luokkakaverilla joskus 1988-89 ja One biisiä silloin fiilisteltiin. Muutakin soitettiin Ride The Lightning ja Masters levyltä. Jotenkin Metallican matsku oli turhankin sahaavaa mielestäni silloin. Nykyään hymyilyttää tuo silloinen kapeakatseisuus. :D

Nykyään diggaan hemmetisti vanhoista levyistä. Suosikkina Ride the Lightning (1984) Master of Puppets (1986). Cliff Burton on todella kova sälli. Mies veti basssolla sellaisia skittavirityksiä, että haavi auki saa katsella. :shock:

Onneksi jälkipolville saatiin taltioutua Cliff´Em Allin raa´at boottitason pätkät Cliffistä ja bändin alkuajoilta.

Upea tallenne on myös Live Shit: Binge & Purge (1993). Diggaan kovasti katsella varsinkin 1989 tallennetta.

James Hetfield on sellainen äijä jota arvostan. Kova karisma, siis karisma jumalauta! 8) Larssi taas on antanut julkisuuteen ihan pellen ja piippajan kuvan itsestään. Ei mitään asiaa Jamesin rinnalle johtamaan. Some Kind of Monster (2004) draama bändisuhteista tuli katsottua ja vahvisti vaan mun käsitystä Lerssin pikkumaisuudesta tai sanotaan vittumaisuudesta.

Jason Newsted vaikutti ihan symppikseltä ja sitä taisi liikaa ollakkin ja muut jäbät sai rauhassa naamailla ja kiusata sen pihalle. Jason omasi kuiten ihan maagisen livetyylin ja soittosoundin. Hoiti basistihommat ihan tyylikkäästi.

James ja Kirk vetelee hienoja skittastemmoja mm Fade To Black. Kirk on minusta ihan OK, vedellen siistejäkin sooloja, joskaan ei tyylillisesti paljoa erotu massasta. Dave Mustainen olisin halunnut nähdä Metallicassa pidempään. Mitenhän Metallica-historia olisi kirjoitettu? :lol:

Bändin nykymenoa en ole paljoa seurannut. Mustan albumin (1991) jälkeen tai oikeastaan jo Mustalla Albumilla homma lähti sellaisille poluille, johon ei ole paljoa tarttumapintaa.

Oikeestaan jälkikäteen ihmetyttää, miten hieno Thrash- ja Heavymetallin sulattamo pääsi tuohon pisteeseen menemään???? :?:

Noh taitelijan vapaus, eikä siitä sen enempää. Vielä kaupallisen ”blackin” jotenkin käsittää, mutta tuo Load/Reload setti menee ihan yli tai ali, mutta varmasti ohi.

Olen noita keikkoja 2000-luvulta DVD:ltä nähnyt ( mm Saksan TV lähettää niitä. En kerro enempää Lerssi vetää oikeuteen muuten). Trujillo bassossa vetelee ihan mallikaasti, mutta ei mun pupilleista sieluun enää välity se kovuus ja asenne mitä ”Metallica” mulle sydämessä parhaimmillaan edustaa.

ST. Anger ei kiinnostanut sen vertaa, että olisin edes viitsinyt ostaa. Vuosikymmenen kestävä country-kausi ajoi minut pois "kaiken ostavasta massasta".

Ilolla olen seurannut keskusteluja uudesta levystä joka palauttaisi bändin takaisin perinteisemman thrash- ja heavymetallin juurille. Hieman epäilyttää, mutta yllätäkää mut.

Lopuksi tiivistetysti Jamesin tunnelmat Cliffin kuoleman jälkeen. ”Ei ollut enää bändiä, oli vain kolme kundia” jotenkin näin olen asian itsekin kokenut omassa Metallica-fanituksessa. Traagisella tavalla bändin kivijalka poistui ja ontuminen alkoi jo niinkin varhaisessa vaiheessa bändin historiaa Ruotsin jäisellä tiellä.

RIP Cliff Burton

Peke
Karhulan Metallitehdas
Into Iron Maiden Since 1983
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Peke wrote:James Hetfield on sellainen äijä jota arvostan. Kova karisma, siis karisma jumalauta!
Nimenomaan. Käsite lavakarisma oltaisiin voitu nimetä Jamesin mukaan. Äijien äijä, kovin keulakuva ikinä.
Peke wrote:Jason Newsted vaikutti ihan symppikseltä ja sitä taisi liikaa ollakkin ja muut jäbät sai rauhassa naamailla ja kiusata sen pihalle. Jason omasi kuiten ihan maagisen livetyylin ja soittosoundin. Hoiti basistihommat ihan tyylikkäästi.
Peke wrote:Trujillo bassossa vetelee ihan mallikaasti, mutta ei mun pupilleista sieluun enää välity se kovuus ja asenne mitä ”Metallica” mulle sydämessä parhaimmillaan edustaa.
Täysin samaa mieltä. Trujillo on todella taitava soittaja, mutta kyllähän Jason Newstedin asenne ja olemus olivat jotain aivan muuta.
Peke wrote:Lopuksi tiivistetysti Jamesin tunnelmat Cliffin kuoleman jälkeen. ”Ei ollut enää bändiä, oli vain kolme kundia” jotenkin näin olen asian itsekin kokenut omassa Metallica-fanituksessa. Traagisella tavalla bändin kivijalka poistui ja ontuminen alkoi jo niinkin varhaisessa vaiheessa bändin historiaa Ruotsin jäisellä tiellä.

RIP Cliff Burton
Musiikkihistorian suurimpia vääryyksiä Chuck Schuldinerin kuoleman ohella ja varmasti SE syy, minkä takia Metallican alamäki alkoi eikä Metallica pystynyt säilyttämään maailman suurimman bändin asemaansa. Burton oli ilmiömäinen basisti ja niin suuressa osassa myöskin bändin sävellystyössä, että vastaavaa musiikkia kuin kolmella ensimmäisellä levyllä (sekä neljännellä jolle vielä saatiin Burtonin tavaraa käsittääkseni) ei ole yksinkertaisesti saatu aikaiseksi. Myöhempikin musiikki on paikoin melko hyvää, mutta jollain tavalla liian yksinkertaistettua ja ylituotettua ollakseen Metallicaa.

Hail Cliff!
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Olihan tuo Metallica kova bändi, levyt aina Black Albumiin saakka ovat erinomaisia. Vuosien 89-90 välisenä aikana hommasin And Justice For All:in ja piti luonnollisesti hommata kaikki levyt ja osa sinkuista välittömästi.

Hyviä kappaleita ovat mm. For Whom The Bell Tolls (ehdoton helmi, varsinkin livenä), Orion, The Thing That Should Not Be, Master Of Puppets, Creeping Death...

Tulipa aikoinaan kuuluttua fan-clubiin ja sain backstage passin Load-kirtueen keikalle 19.11.1996, ei siinä mitään hiukkasen jännitti tavata Jason Newsted ja James Hetfield.

Näin jälkikäteen ajateltuna monen vihaamat Load/Reload-levyt eivät välttämättä ole niin huonoja kuitenkaan. Tai olisi varmaan kannattanut tehdä ainoastaan yksi levy noiden paremmista piiseistä. Ehkä tuo pimp-look meininki järkytti silloin, ja olihan se outoa kun Headbangers Ballin Vanessa haastatteli Larsia ja Kirkiä niin miekkoset pussailivat keskenään :shock:

Ei voi mitään mutta omasta mielestäni nykymeiningistä puuttuu se jokin varsinkin live-esityksistä (intohimo?)...
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Jazzë
Roudari
Roudari

Post by Jazzë »

Lowerslave wrote:^No sähän oot varsinainen sielunveli :D . Eka soitetaan unissamme samassa bändissä ja vielä todellisuudessaki mielipiteet yhtyy noin paljon. Täytyyki siis lykätä villi kortti pöytään; ootko samaa mieltä, että Bob Rockin tuottamat levyt (St. Angerin rumpuja lukuunottamatta) on soundeiltaan paremman kuulosia ku Flemming Rasmussenin, vaikka biisit voiki vanhoilla lätyillä olla parempia :wink: ? Jos oot, ni taidetaan olla sukua :lol: ...
Kyllä täytyy myöntää että juuri ensimmäisellä Bob Rockin tuottamalla Metallica-albumilla, eli Blackilla, on minun korvalleni ne parhaat soundit mitä Metallica-levyllä on koskaan ollut. Varsinkin rumpusoundit... tuhdit ja läskit :lol: (en keksinyt parempaa/sievempää termiä) ja bassokin kuuluu ihan eri volyymilla kuin ...And Justice For All-albumilla.
Load- ja ReLoad-levyjen soundeissa ei ole pahaa sanottavaa ja kyllä minä pidän St. Anger-levyn soundeista, ja kyllä! Myös kurkkupurkkirumpusoundit kolisevat ja nimen omaan kolisevat hyvin... tulee aivan mieleen ne hetket jostain kymmenen vuoden takaa kun pikkuvekkuli kolisutteli meikäläisen päätä ja äänet olivat kuin Ulrichin Lassen rummuista Pyhällä Kiukulla :lol:

Mutta kyllä pidän myös Flemming Rasmussenin tuottamien levyjen soundeista, varsinkin Master of Puppets. Tämä oli paha... mutta pelastan itseni sanomalla että menee aika lailla 50-50. Black soundiensa puolesta ykkönen minulle, mutta sitten tulevat Master of Puppets, ...And Justice For All, Ride the Lightning ja Loadit aika tasavahvoina perässä.
:lol: Aika huono vastaus itseltäni, mutta toivottavasti valaisi.

np. Faith No More - Malpractice
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

^No jo on! En oo siis ainoo, joka pitää sekä St. Angerista sekä Bob Rockin tuotannosta. Näillä mielipiteillä oisin Metallican foorumin vihatuin tyyppi (siks pidänki siellä mielipideasioissa suuni visusti kiinni :P ). Sano nyt vielä, ettei Lars Ulrich oo rahanahne ja itsekäs pelle vaan ainoo muusikko, jolla oli pokkaa lähteä puolustamaan artistien oikeuksia, vaikka tehtävä oliki mahdoton. Jos vastaat myöntävästi, tervetuloa ideologiseen perheeseen :D !
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

^Nimenomaan. Itse olen aina ollut Metallican ja Lassen puolella tässä Napster-tapauksessa. Kovasti pojat sitä vastaan taistelivat ja kaatuihan sekin lopulta. Aivan oikein. Metallican kirjaa lukiessa tuli hieman revettyä sille jutulle kun Napsterin ylläpitäjät oli sanoneet Larsille: "No jos te (heh heh) pystytte (heh heh) ilmoittamaan kaikki tyypit jotka teidän musiikkia (heh heh) lataa, niin ehkä me (heh heh) voidaan ne bannia". No, Lasse oli sitten jonkun ajan kuluttua paukauttanut niiden eteen listan jossa oli jotain 500 nimeä. "Siinä on lista, bannikaa." :lol:
Last edited by Viper on Sat Nov 25, 2006 14:35, edited 1 time in total.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Viper wrote:^Nimenomaan. Itse olen aina ollut Metallican ja Lassen puolella tässä Napster-tapauksessa. Kovasti pojat sitä vastaan taistelivat ja kaatuihan sekin lopulta. Aivan oikein. Metallican kirjaa lukiessa tuli hieman revettyä sille jutulle kun Napsterin ylläpitäjät oli sanoneet Larsille: "No jos te (heh heh) pystytte (heh heh) ilmoittamaan kaikki tyypit jotka teidän musiikkia (heh heh) lataa, niin ehkä me (heh heh) voidaan ne bannia. No, Lasse oli sitten jonkun ajan kuluttua paukauttanut niiden eteen listan jossa oli jotain 500 nimeä. "Siinä on lista, bannikaa." :lol:

No oliko hienoo..... :wink:
Keskittyis se Lerssi vaan musaan ja faneihin, niin parempi tulis...

Lasse.... :lol: .... help me out :lol:

EDIT2
no helevetti.. tää fontti jää vaan isoksi... ei ollut tarkoitus fontilla korostaa tuota tyhjän päiväistä letkautusta/ postausta :)
Last edited by Peke on Sat Nov 25, 2006 17:12, edited 2 times in total.
Jazzë
Roudari
Roudari

Post by Jazzë »

Lowerslave wrote:^No jo on! En oo siis ainoo, joka pitää sekä St. Angerista sekä Bob Rockin tuotannosta. Näillä mielipiteillä oisin Metallican foorumin vihatuin tyyppi (siks pidänki siellä mielipideasioissa suuni visusti kiinni :P ). Sano nyt vielä, ettei Lars Ulrich oo rahanahne ja itsekäs pelle vaan ainoo muusikko, jolla oli pokkaa lähteä puolustamaan artistien oikeuksia, vaikka tehtävä oliki mahdoton. Jos vastaat myöntävästi, tervetuloa ideologiseen perheeseen :D !
No... :lol: Tässä(kin) asiassa olen vähän kahden vaiheella. On ja ei ole, kyllähän Lars välillä antaa itsestään, jos nyt Some Kind of Monster-dokkaria voi mittatikkuna pitää ainakin jollain tasolla, itsestään sellaisen "ei-niin-mairittelevan" kuvan, mutta toisaalta kyllä Lassella ritti sisua kun jatkoi Napster-juttua ja vei sen loppuun asti vaikka siitä saikin Metallica maksaa fanien menetyksillä ja huonolla julkisuudella, ja tietenkin Ulrich sai itse sitten vielä erityisesti lokaa niskaansa. En puhu enempää tästä aiheesta, kun en nyt enää yksityiskohtia muista ja etten sano mitä pahasti ohitte.

Mutta... niin. Kyllä Lars on äijä joka on ollut mukana yhdessä kaikkein aikojen metallibändissä toisena kantavana voimana Hetfieldin Jampan kanssa ja ollut mukana levyttämässä mahtavia levyjä ja vielä silloin rumpujen paukuttelu sujui sellaisella energialla...että. Ei Lars enää soittajana ole samassa vedossa mutta sujuuhan tuo ainakin toistaiseksi.

Okei: sanon että 50-50, toisaalta on pelle ja mitä vielä, mutta toisaalta...niin omanlaisena persoona ja ainakin Napster-jupakassa puolusti muiden artistien oikeuksia 8) Nyt en sano enää Napster-sanaa... en koskaan... en ikuna.

Epäröivää kuten edellinenkin viestini. :lol:

Offtopiccia: Tänään oli Miami Vicessa hieman metallia/heviä tihkuva jakso, mutta ei kuitenkaan sillain ylitsevuotavasti. Soihan siellä Only The Good Die Young (jonka Johnsonin Don pisti poikki ja pisti masiinaan Eric Claptonia) ja Metallica ja Megadeth mainittiin. 8) Oli kyllä kieltämättä helkkarin kova jakso muutenkin. Aah... sainhan minäkin tuota ihanaa 80-lukua 10 kuukautta elellä.
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

^Okei, eli oot siis ideologisella tasolla pelkkä serkku :lol: . Mutta sitä en tajuu, miks kaikki väittää, ettei Lars välitä faneistaan :? ? Kattokaapa noita Metontour.comin videoita, joissa on pätkiä niistä fanclubin meetandgreeteistä, ni huomaatte, että Lars on niissä kaikista aktiivisimpana heittämässä läppää fanien kanssa. Jos porukka vetoaa Napsteriin, ni eikös fani oo sellanen, joka kannattaa bändiä eikä suinkaan (anteeksi radikaali sanavalintani) ryöstä bändin teoksia ilmaiseksi netistä? Tätä Napster-puintia vois jatkaa sivutolkulla, mutta ton henkiserkkuni tavoin lopetan tähän 8) .
Loveri
Paholainen
Paholainen

Post by Loveri »

Lerssihän kyseli samalla noissa tapaamisissa faneilta olisiko mitään pieniä toivomuksia settilistan suhteen (Tämän takia settilista oli helvetin komeaa kahdella viime rundilla).
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
chippo
Hang-Around
Hang-Around

Post by chippo »

Metallicaa kuulin ensimmäistä kertaa tietoisesti joskus taannoin ylä-asteella. Biisi oli whiskey in the jar, pidin biisiä mahtavana, jota se on edelleen. Siitä lähtien Metallica on kokonaisuutena ollut se toiseksi paras bändi koskaan.

Parhaana julkaisuna pidän Kill 'em All:ia. Levyltä yksi biisi on omasta mielestäni REILUSTI yli muiden, Whiplash. Biisin energia on jotain tähtitieteellistä, ja toivonkin että vielä joskus saisin tämän kuulla livenä. Muutenkin tämä biisi menee Metallican kolmen parhaimman biisin joukkoon.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

chippo wrote:Metallicaa kuulin ensimmäistä kertaa tietoisesti joskus taannoin ylä-asteella. Biisi oli whiskey in the jar, pidin biisiä mahtavana, jota se on edelleen. Siitä lähtien Metallica on kokonaisuutena ollut se toiseksi paras bändi koskaan.

Parhaana julkaisuna pidän Kill 'em All:ia. Levyltä yksi biisi on omasta mielestäni REILUSTI yli muiden, Whiplash. Biisin energia on jotain tähtitieteellistä, ja toivonkin että vielä joskus saisin tämän kuulla livenä. Muutenkin tämä biisi menee Metallican kolmen parhaimman biisin joukkoon.
Whiskey In The jair on Thin Lizzyn biisi... kunhan kokeilen tässä onko Peken fontti normaali... Häh :lol:
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No ei se kyllä ole edes Thin Lizzynkaan. Jos nyt näin pilkkua raiskataan viimeisen päälle.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

condemned wrote:No ei se kyllä ole edes Thin Lizzynkaan. Jos nyt näin pilkkua raiskataan viimeisen päälle.
Noh fontti pelaa.....Gutt!
Mikä sitten on alkuperäinen esittäjä?
jos ei Thin Lizzyn Phil Lynott
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Siis meinasin että ei se ole mikään Thin Lizzyn oma biisi. Metallican coveri on vaan coveri Thin Lizzyn versiosta. Toihan on irkkujen kansanlauluja originaalisti.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

condemned wrote:Siis meinasin että ei se ole mikään Thin Lizzyn oma biisi. Metallican coveri on vaan coveri Thin Lizzyn versiosta. Toihan on irkkujen kansanlauluja originaalisti.
Ok... en edes tiennyt....mutta Phil Lynot onneks tiesi irkkujen kansallisbiisit :D
chippo
Hang-Around
Hang-Around

Post by chippo »

No enpä arvellut mainita enempää tuosta Whiskey in the jar jutusta, oletan että suurella osalla on tiedossa että Garage inc. on cover-albumi, ja whiskey in the jar biisi kyseiseltä levyltä.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

chippo wrote:No enpä arvellut mainita enempää tuosta Whiskey in the jar jutusta, oletan että suurella osalla on tiedossa että Garage inc. on cover-albumi, ja whiskey in the jar biisi kyseiseltä levyltä.
No sorries, No worries my Bro :D
marabu
Peräruiske
Peräruiske

Post by marabu »

Metallicalle syntyy lisää jälkikasvua
Lars Ulrich ja Näyttelijä Connie Nielsen odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan.

Pariskunnalla on kolme tenavaa aikaisemmista avioliitoistaan, mutta yhteisen lapsen laskettu aika on ensi kesänä.

YLEX:n Pop-Juoruissa oli tänään
STAM1NA - RAJA 13.2.2008
Post Reply