Somewhere Back In Time Tour 2008

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

HL wrote:Meikäläisen mielestä Bruce puhui "isoimmasta ulkoilma tapahtumasta jonka Maiden on ikinä tehnyt" ja että mokomat olisivat tuomassa sen Helsinkiin.
No joo, tämä on tätä Brucea. Toissa kesänähän tuo kohkasi, etteivät aio tulla seuraavalla kiertueellaan ollenkaan Hartwallille soittamaan, vaan aikovat pitää keikan sellaisessa paikassa, johon mahtuu 2 Hartwallin keikan yleisö kerralla. Noh, tämähän nähtiin toteen nyt :wink:

Seuraava historiikki-dvd tulee käsittämään edelleenkin ne neljä seuraavaa albumia, en näe tässä oikeastaan juurikaan kyseenalaistamisen aihetta. Jos 7th Son jätetään pois, jää olennaisin osa pois. 7th Son kuitenkin kuuluu Powerslaven ja Somewhere in Timen kanssa yhteen enemmän kuin No prayerin ja FOTD:n. Tulipas kyllä yläastehenkinen kommentti, mutta olkoon.
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Flanker wrote:
Relic wrote:Rodin mukaan seuraava DVD käsittää albumit Powerslave, Live After Death ja Somewhere in Time. Ilmeisesti myös 12 Wasted Years on tarkoitus tunkea mukaan. Luultavasti siis myös kiertueella setti tullaan koostamaan noista aineksista.
Missä Rod on tommottii sanonut? Tiettävästi Bruce on ainakin sanonut että nimenomaan 4 seuraavaa (mukaanlukien No Prayer...itse en kyllä tajua mitä siltä muka saataisiin mukaan).
Hieman humalainen Rod oli Iron Maidenin hotellin baarissa tiistai-iltana tokaissut, että seuraava history-dvd käsittää Powerslaven, Live After Deathin ja SOmewhere in Timen, muttei Seventh Sonia.

No tämän julkaisuunhan on vielä vuosi, joten vielä ei kai voi pitää mitään varmana.
Flanker
Hell Rat
Hell Rat

Post by Flanker »

OsmaGunner wrote: Hetkinen. Bruce siis sanoi että ensi vuonna tulee festarikiertue joka ei
ulotu suomeen..onko näin? Se vissiin on sitten joku best of?
Tämmöistä puheli ainakin 14.11 keikalla, ja muistaakseni myös Nicko on jossakin haastattelussa tms sanonut tämänsuuntaista. Loogistahan se on, käydä keräämässä rahat pois Euroopan ja Britannian suurilta festareilta kun tämä kiertue on kovin Pohjoismaa-painoitteinen.
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Flanker wrote:
OsmaGunner wrote: Hetkinen. Bruce siis sanoi että ensi vuonna tulee festarikiertue joka ei
Tämmöistä puheli ainakin 14.11 keikalla, ja muistaakseni myös Nicko on jossakin haastattelussa tms sanonut tämänsuuntaista. Loogistahan se on, käydä keräämässä rahat pois Euroopan ja Britannian suurilta festareilta kun tämä kiertue on kovin Pohjoismaa-painoitteinen.

Mielenkiintoista jos tuollaista todella suunniteltaisiin.. Toivottavasti virallista tietoa tulee pian, jos sitä vaikka lähtisi maidenia englantiin katsomaan kesälomalla.. Eihän sitä koskaan tiedä! Bruce varmaan puhuu tuosta tulevasta 07 kiertueesta sitten välispiikeissään, kun amolad touri tuonne keskieurooppaan ja britanniaan rantautuu.. Sitä odotellessa!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Flanker wrote:
En minä ainakaan kuullut mitään tämän suuntaista.

Vuonna 2008 ulkoilmakiertue, joka on history pt.2 sisältäen Powerslave shittiä. :lol:
Ja arvatenkin heittävät Suomen keikkansa Stadikalla.
Flanker
Hell Rat
Hell Rat

Post by Flanker »

Edward Mannerheim wrote: En minä ainakaan kuullut mitään tämän suuntaista.

Vuonna 2008 ulkoilmakiertue, joka on history pt.2 sisältäen Powerslave shittiä. :lol:
Ja arvatenkin heittävät Suomen keikkansa Stadikalla.
Minusta Bruce sanoi nimenomaan että ensi kesänä tulee festarikiertue, ja Suomeen tullaan seuraavan kerran 2008 "we do Live After Death and all that shit".
Toxic Enema
Hell Rat
Hell Rat

Post by Toxic Enema »

off-topic...Edward Mannerheimille. Kieroutuneen huumorin ystävänä täytyy sanoa, että tuo sinun signature ei saa minua edes hymyilemään. Mautonta.

Ja kuuluu ihan helvetisti tähän topiciin? Simppeli homma, jos täällä jotain on, mikä menee yli hilseen, niin kyllä ylläpito siitä asianosaista huomauttaa. Muiden ei auta kuin purra hammasta ja kestää. -Jukka-
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Flanker wrote:
Relic wrote:Rodin mukaan seuraava DVD käsittää albumit Powerslave, Live After Death ja Somewhere in Time.
Missä Rod on tommottii sanonut? Tiettävästi Bruce on ainakin sanonut että nimenomaan 4 seuraavaa (mukaanlukien No Prayer...itse en kyllä tajua mitä siltä muka saataisiin mukaan).
Näin asian Smallwood minulle kertoi, ehkä sitten vain puhui paskaa lämpimikseen. Itsekin olin ollut siinä uskossa että myös Seventh Son olisi mukana, mutta jos ei niin ei. Tuo No Prayerin mukana olo on kuitenkin alusta asti ollut fanien keksintöä. Powerslave-Somewhere in Time ajoilta löytyy kuitenkin kolme virallista videojulkaisua, Behind the Iron Curtain, Live After Death ja 12 Wasted Years, jo entuudestaan. Olisi siis ehkä ollut vähän liikaa tunkea vielä Maiden England samaan. Nyt se voidaan jättää vaikka Live at Doningtonin tai Raising Hellin kanssa seuraavaan julkaisuun.
Flanker wrote:Tuo Live After Death-heitto tarkoitti käsittääkseni vain sitä että stage tulee olemaan sama kuin LADilla (eli Powerslave-henkinen). En myöskään usko että Maiden tekee enää kolmatta historia-kiertuetta, joten sitä 7th Sonia on aivan turha siihen säästellä. Seuraava DVD tulee myös varmasti käsittämään bändin historian ainakin No Prayeriin asti joten kiertueelle otettaneen sama ajanjakso.
Mitä tässä sitten asiaa enää puimaan, jos kaikki on jo kerran varmasti tiedossa :roll:. Silti, kolmas historia DVD tulee varmasti, kiertueella tai ilman.
Flanker wrote:Brucehan sanoi että ensi vuonna tulee festarikiertue (joka ei valitettavasti ulotu Suomeen), ja 2008 sitten History Tour II.
Sain kyllä sen käsityksen, että nuo kiertueet ovat yksi ja sama asia ja tapahtuvat vasta 2008, eli ensi vuoden vetävät lonkkaa.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

ploughman wrote:
Flanker wrote:
Relic wrote:Rodin mukaan seuraava DVD käsittää albumit Powerslave, Live After Death ja Somewhere in Time. Ilmeisesti myös 12 Wasted Years on tarkoitus tunkea mukaan. Luultavasti siis myös kiertueella setti tullaan koostamaan noista aineksista.
Hieman humalainen Rod oli Iron Maidenin hotellin baarissa tiistai-iltana tokaissut, että seuraava history-dvd käsittää Powerslaven, Live After Deathin ja SOmewhere in Timen, muttei Seventh Sonia.

No tämän julkaisuunhan on vielä vuosi, joten vielä ei kai voi pitää mitään varmana.
Missä hotellissa Maiden yöpyi Helsingissä tällä kertaa?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
urho47
Roudari
Roudari

Post by urho47 »

Flanker wrote:Brucehan sanoi että ensi vuonna tulee festarikiertue (joka ei valitettavasti ulotu Suomeen), ja 2008 sitten History Tour II.
Eipäs sanonut. Vaan että tulevat seuraavan kerran Suomeen kesällä. EIVÄT ensi kesänä, vaan sitä seuraavana.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Jussi K wrote:
Brain Damage wrote:Jaa, että Seventh Son ei sitten sisältyisikään seuraavaan DVD:hen? Aika huono ratkaisu minusta, sillä Live After Deathin mukanaolo tietää niitä samoja vanhoja hittejä.
No Prayerin saisi mielestäni suosiolla jättää seuraavaan pakettiin.
Ei ollenkaan huono ratkaisu: kumpi myy paremmin: SSOASS-NPFTD-FOD-(Donny?) -paketti vai NPFD-FOD-TXF-VXI? Eli yhden kasarilevyn säästämisellä tulee vielä £££ kassaan muiltakin kuin niiltä hörhöimmiltä faneilta :roll:
Puhuinkin nyt ihan itseni eli fanin näkökulmasta, enkä suinkaan siitä, kuinka paljon rahaa sinne Maidenin poikien tilille taas ropsahtaa noista julkaisuista.

Kyllä tuosta kiertueesta joka tapauksessa varmasti mahtava tulee, vaikka mitä soitettaisiin. Ja olisihan se ihan mahtavaa, jos Olympiastadionilla soittaisivat, mutta toivon kuitenkin itse enemmän jäähallikeikkoja. Vuotta 2008 odotellessa. 8)
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Toxic Enema wrote:off-topic...Edward Mannerheimille. Kieroutuneen huumorin ystävänä täytyy sanoa, että tuo sinun signature ei saa minua edes hymyilemään. Mautonta.
Mutta ah niin totta. Todistit juuri itse kyseisen toteamuksen paikkansa pitäväksi. :roll:

Sori offtopic, ja taas aiheeseen:

^Itse suosin myös hallikeikkoja, Suomen suvi on niin valoisa että osa keikan energiasta ja tunnelmasta menee valoisuuden takia hukkaan. Toisaalta 2008 on odotettavissa niin kovaa settiä, että sitä ei pilaa edes ukkonen ja vesisade!!
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Brain Damage wrote: Tässä alkaa kyllä menemään sekaisin, sillä eikös No Prayerinkin pitänyt jossain vaiheessa mukaan tulla? Itse elän vieläkin siinä toivossa, että mukaan otettaisiin vain studioalbumit eli Powerslave-Seventh Son.
Helposti alkaakin mennä sekaisin jos ottaa toisten mutu-jutut ja unelma-settilistat faktana.... aika vähän täällä on ollut mitään muuta asiaa kuin kunkin omaa pohdintaa (varsin mukavia ja hyviä sellaisia tietystä 8) ).

Relic onneksi nyt kertoi jotain ihan virallisen maiden tahon suunnasta.

Kiitos
Flanker wrote: Tiettävästi Bruce on ainakin sanonut että nimenomaan 4 seuraavaa (mukaanlukien No Prayer...itse en kyllä tajua mitä siltä muka saataisiin mukaan).
Tiettavästi…. eli mistä fakta on peräisin?
Flanker wrote: Seuraava DVD tulee myös varmasti käsittämään bändin historian ainakin No Prayeriin asti joten kiertueelle otettaneen sama ajanjakso.
Eihän se olisi edes maidenin historia huomioiden ollenkaan todennäköistä lopettaa jotain jaksoa NPFT-levyyn ja jatkaa FOTD levystä taas seuraavaan.

joko molemmat mukaan tai molemmat pois :wink:
Itse olen aina kuvittellut history part 2 loppuvan Adrianin lähtöön. Mikä oli yksi merkittävin takaisku bändille, mutta seuraavat hyvin perustellut jutut ja Rodin suusta tulleet asiat ei ihan tue tätä mun olettamusta.

darealjyra wrote: No joo, tämä on tätä Brucea. Toissa kesänähän tuo kohkasi, etteivät aio tulla seuraavalla kiertueellaan ollenkaan Hartwallille soittamaan, vaan aikovat pitää keikan sellaisessa paikassa, johon mahtuu 2 Hartwallin keikan yleisö kerralla. Noh, tämähän nähtiin toteen nyt :wink:
ja samat jutut oli Ullevilla Ruotsissa 2005 :lol:
Relic wrote:Näin asian Smallwood minulle kertoi, ehkä sitten vain puhui paskaa lämpimikseen. Itsekin olin ollut siinä uskossa että myös Seventh Son olisi mukana, mutta jos ei niin ei. Tuo No Prayerin mukana olo on kuitenkin alusta asti ollut fanien keksintöä. Powerslave-Somewhere in Time ajoilta löytyy kuitenkin kolme virallista videojulkaisua, Behind the Iron Curtain, Live After Death ja 12 Wasted Years, jo entuudestaan. Olisi siis ehkä ollut vähän liikaa tunkea vielä Maiden England samaan. Nyt se voidaan jättää vaikka Live at Doningtonin tai Raising Hellin kanssa seuraavaan julkaisuun.
Juuri näin..... tämä vaikuttaa ihan fiksuimmalta podinnalta tähän menessä. Oikeesti :D
Relic wrote:
Sain kyllä sen käsityksen, että nuo kiertueet ovat yksi ja sama asia ja tapahtuvat vasta 2008, eli ensi vuoden vetävät lonkkaa.
Samaan käsitykseen jäin itsekin Brucen spiikista 14.11. keikalla. Keikkahuuma saattoi kyllä hajottaa mun ymmärrystä.
Into Iron Maiden Since 1983
freesia
Peräruiske
Peräruiske

Post by freesia »

Toivottavasti joltain bootilta tulee selvyys siihen, että mitä se Bruce loppujen lopuksi sanoi, itselle kun jäi sama käsitys kuin Flankerille eli ens vuonna festareille ja sitten taas Suomeen 2008 History Tour pt.2:n aikana. En kyllä mitenkään hyvin sitä osaa puheesta kuullut, joten vannomatta todellakin paras :?

Loogisinta tietysti olisi, että ensi vuosi olisi pyhitetty levolle, sen verran tiukka tahti on bändillä ollut parin viime vuoden aikana!
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

freesia wrote:Toivottavasti joltain bootilta tulee selvyys siihen, että mitä se Bruce loppujen lopuksi sanoi, itselle kun jäi sama käsitys kuin Flankerille eli ens vuonna festareille ja sitten taas Suomeen 2008 History Tour pt.2:n aikana. En kyllä mitenkään hyvin sitä osaa puheesta kuullut, joten vannomatta todellakin paras :?

Loogisinta tietysti olisi, että ensi vuosi olisi pyhitetty levolle, sen verran tiukka tahti on bändillä ollut parin viime vuoden aikana!
Tiistaina minäkin olin kuulevinani jotain ensi kesän festarikeikoista ja sitten varsinaisesta kiertueesta 2008. Mutta kun osa jutuista meni taas ohi korvien, en ole mitenkään sataprosenttisen varma miten juttu todellisuudessa meni. Keskiviikon jutuista taas ei ole kunnon muistikuvaa, olin liian lähituntumassa, joten oli aivojen kovalevylle liikaa informaatiota tallennettavaksi... :lol:
Die With Your Boots On...
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

^^Ei niissä Brucen puheissa ollut mitään epäselvää. Maiden tulee Suomeen kesällä, MUTTA ei ensi kesänä vaan vuonna 2008, jolloin vedetään Powerslave releet naftaliinista history-kiertueen merkeissä. Ja tämän ilosanoman ainakin minä kuulin kahteen kertaan eikä kummallakaan kerralla ollut vaikeuksia ymmärtää sanomaa. Brucekin koitti vielä artikuloida hitaasti ja selvästi jotta väärinymmärryksiä ei pääsisi syntymään.

Ei englanti oikeasti ole kovinkaan vaikea kieli. :wink:

EDIT: väkänen lisää.
Flanker
Hell Rat
Hell Rat

Post by Flanker »

Relic wrote:
Flanker wrote:
Relic wrote:Rodin mukaan seuraava DVD käsittää albumit Powerslave, Live After Death ja Somewhere in Time.
Näin asian Smallwood minulle kertoi, ehkä sitten vain puhui paskaa lämpimikseen. Itsekin olin ollut siinä uskossa että myös Seventh Son olisi mukana, mutta jos ei niin ei. Tuo No Prayerin mukana olo on kuitenkin alusta asti ollut fanien keksintöä. Powerslave-Somewhere in Time ajoilta löytyy kuitenkin kolme virallista videojulkaisua, Behind the Iron Curtain, Live After Death ja 12 Wasted Years, jo entuudestaan. Olisi siis ehkä ollut vähän liikaa tunkea vielä Maiden England samaan.
No ei se nyt mitään fanien keksintöä ole vaan Bruce on sen ihan itse sanonut: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=56790.
Tosin tuossa Bruce kyllä puhuu myös vuoden 2008 festarikiertueesta mikä ei mielestäni ole ihan sama mitä hän sanoi keikalla. Tietysti nuo eivät ole toisiaan poissulkevia. Se on sitten kokonaan toinen asia että kumman lausunnolle antaa enemmän arvoa.

Fanithan olivat sitä mieltä että "Golden Years" tarkoittaa PS, SiT ja 7th Son ja ehkä LAD. Eikä ole mielestäni mitenkään varmaa että DVD:lle tulee kaikki nuo mainitsemasi videot. Dokkarista tulee joka tapauksessa surkean lyhyt jos se käsittää vain kolme vuotta. Settilistakin olisi pettymys (ainakin minulle) jos se olisi käytännössä vain SiT setti Powerslaven stagella.
Relic wrote:Mitä tässä sitten asiaa enää puimaan, jos kaikki on jo kerran varmasti tiedossa :roll:. Silti, kolmas historia DVD tulee varmasti, kiertueella tai ilman.
No sanopa muuta. Sinähän näytät tietävän jo tarkkaan mitkä keikat DVD:llä tulee olemaan :roll: Ja kyllä se kolmas historia-DVD tulee ja varmasti neljäskin, ja joskus tulee varmaan vielä joku "Maiden eläkeläisinä-Special Limited DVD" :D eri asia sitten viitsivätkö äijät enää kiertueita noiden yhteydessä vetää.
Relic wrote:Sain kyllä sen käsityksen, että nuo kiertueet ovat yksi ja sama asia ja tapahtuvat vasta 2008, eli ensi vuoden vetävät lonkkaa.
Bruce sanoi ainakin että ensi vuonna eivät tule Suomeen, lopusta esiintyy täällä erilaisia tulkintoja. "Varmana huhuna" on liikkunut tieto että kohta julkaistaan ensi vuoden aikataulu joka käsittää Etelä-Amerikan ja Euroopan kiertueen. Bruce mainitsi Torontossa että ensi vuonna Maiden soittaa lisää keikkoja Kanadassa. Bruce nyt tietty puhuu usein mitä sattuu. Myös Nicko muistaakseni vihjaili jossakin haastattelussa että ensi vuonna Maiden nähtäisiin Etelä-Amerikassa.

Olisi aika outoa jos Maiden ei ensi vuonna tekisi mitään, kun tämä kiertue on kuitenkin melko tynkä ja skippaa monia perinteisesti vahvoja alueita. Alunperinhän sen piti alkaa Köpiksestä ja Amerikan & Japanin keikat tungettiin mukaan viime hetkellä kun levy valmistui etuajassa.
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

freesia wrote:Toivottavasti joltain bootilta tulee selvyys siihen, että mitä se Bruce loppujen lopuksi sanoi, itselle kun jäi sama käsitys kuin Flankerille eli ens vuonna festareille ja sitten taas Suomeen 2008 History Tour pt.2:n aikana. En kyllä mitenkään hyvin sitä osaa puheesta kuullut, joten vannomatta todellakin paras :?

Jotenkin Iron Maidenin koneiston touhuja pitkään seuranneena, olisi vaikea uskoa, että tekevät nyt 2007 kesällä vain muutamia festareita, ja sitten taas tulisi kunnon läjäys 2008. Se ei oikein ole kaupallisesti ja logistisesti viksua. Eihän heillä olisi silloin mitään erityistä promotoitavaakaan, jos kerran 2007 lopulla tulee vasta se History pt. 2.

EN tosiaan muista kuulleenin Brucen puhuvan muuta kuin "not next summer, but next after that" tai jotain tuohon tyyliin.
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

ploughman wrote:EN tosiaan muista kuulleenin Brucen puhuvan muuta kuin "not next summer, but next after that" tai jotain tuohon tyyliin.
No siinä sitten selitys, multa meni tosiaan osa puheesta ohi korvien. Onkohan kukaan saanut talteen noita Brucen puheita Helsingissä?
Die With Your Boots On...
WM
Hang-Around
Hang-Around

Post by WM »

Jilona wrote:
ploughman wrote:EN tosiaan muista kuulleenin Brucen puhuvan muuta kuin "not next summer, but next after that" tai jotain tuohon tyyliin.
No siinä sitten selitys, multa meni tosiaan osa puheesta ohi korvien. Onkohan kukaan saanut talteen noita Brucen puheita Helsingissä?
Youtubesta löyty muutama puhe haulla iron maiden helsinki(/tampere)
7.7.2005
12.11.2006
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

Jilona wrote:
Mulla on kummaltakin(helsingin) illalta Brucen puheita videolla, tänään saan pistettyä ne nettiin ja pistän sitten linkkiä tänne.
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Flanker wrote: Bruce sanoi ainakin että ensi vuonna eivät tule Suomeen, lopusta esiintyy täällä erilaisia tulkintoja. "Varmana huhuna" on liikkunut tieto että kohta julkaistaan ensi vuoden aikataulu joka käsittää Etelä-Amerikan ja Euroopan kiertueen. Bruce mainitsi Torontossa että ensi vuonna Maiden soittaa lisää keikkoja Kanadassa. Bruce nyt tietty puhuu usein mitä sattuu. Myös Nicko muistaakseni vihjaili jossakin haastattelussa että ensi vuonna Maiden nähtäisiin Etelä-Amerikassa.
Mitä tekemistä tällä on Suomen ja seuraavan History-kiertueen kanssa? Maiden tulee seuraavan kerran Suomeen vuonna 2008 History Pt.2 -kiertueella, luulisi Brucen olevan hajulla omista tekemisistään. Jos Maiden heittää ensi vuonna keikkaa, niin todennäköisesti AMOLAD-kiertue saa jatkoaikaa seuduille, joissa bändi ei ole vielä soittanut. Käsittääkseni Pohjola on ensi viikolla koluttu kattavasti läpi, joten muille mantereille ja paikoille on hyvä siirtyä.

Mielestäni pikku keikkabreikki on paikallaan. Takana on kolme onnistunutta ja loppuunmyytyä keikkaa Suomessa. Toisaalta Maiden on viime vuosina kiertänyt niin aktiivisesti, että perustallaajan maha saattaa jo pikku hiljaa täyttyä makeasta. Kannatan lämpimästi vuoden puolentoista breikkiä ja sen jälkeen stadikka täyteen innokasta porukkaa kuulemaan klassikkokamaa. Ei kuulosta yhtään pahalta. 8)
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Edward Mannerheim wrote:Maiden tulee seuraavan kerran Suomeen vuonna 2008 History Pt.2 -kiertueella, luulisi Brucen olevan hajulla omista tekemisistään
Näinhän ei useimmiten ole, sillä mies tuntuu päästelevän suustaan jos jonkinmoista totuutta vuosien varrella :wink:

Brucen sanaan minä ehkä vähiten luottaisin tässä vaiheessa...
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Flanker wrote:
Relic wrote:Itsekin olin ollut siinä uskossa että myös Seventh Son olisi mukana, mutta jos ei niin ei. Tuo No Prayerin mukana olo on kuitenkin alusta asti ollut fanien keksintöä. Powerslave-Somewhere in Time ajoilta löytyy kuitenkin kolme virallista videojulkaisua, Behind the Iron Curtain, Live After Death ja 12 Wasted Years, jo entuudestaan.
No ei se nyt mitään fanien keksintöä ole vaan Bruce on sen ihan itse sanonut: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=56790.
Bruce Dickinson wrote:2008 will be the big — probably the biggest — IRON MAIDEN festival tour that ever has been, and it will be the 'Powerslave' set. Whether or not we play all the same songs — because it will be the songs from the next four albums.
Fanithan olivat sitä mieltä että "Golden Years" tarkoittaa PS, SiT ja 7th Son ja ehkä LAD.
En yritä kenenkään mieltä näillä tiedoilla pahoittaa, itseäni ainakin kiinnostaisi tietää asia hevosen suusta kuultuna, vaikka en kuulemastani pitäisikään. Viittasin Rodin kanssa keskustellessani juuri tuohon samaan haastatteluun eikä hän sen suoremmin olisi voinut sanoa ettei Seventh Son, saati No Prayer tule mukaan vielä seuraavaan DVD:hen. Ilmeisesti Bruce ei siis tarkoittanut pelkästään studiolevyjä.
Flanker wrote:Eikä ole mielestäni mitenkään varmaa että DVD:lle tulee kaikki nuo mainitsemasi videot. Dokkarista tulee joka tapauksessa surkean lyhyt jos se käsittää vain kolme vuotta.
Ehkä sitten jättävät Live After Deathin pois, ketäpä se kiinnostaisi. Dokumentti tulee tosiaan olemaan varmaan alle viisi minuuttia, kolmesta uransa suurimmasta levystä ja kahdesta maailmankiertueesta tuskin saa mitään irti :).
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Yrittää tästä topiikista sitten ottaa selvää :lol:. Joku sanoo jonkun sanoneen, että joku on sanonut jotain.. Mutta asiaan. Onko toi nyt sitten sellainen virallinen tieto, ettei Seventh Son olisi mukana? Minusta se olisi paha virhe. Koska onhan siellä hyviä biisejä. Enkä nyt puhu pelkästään omasta lempibiisistäni. Kyllä se olisi parhain ratkaisu jokaiselta kantilta ajateltuna, että siellä olisi PowerSlave-No Prayer:iin. Onkohan koskaan tulossa sellaista kiertuetta, joka painottuisi kolmeen viimeiseen levyyn.. :). Se olisi kanssa sellainen, joka voisi mielyttää meikäläistä. No more Lies ja Dance of Death.. oioi.. parempi etten rupea haaveilemaan.

toi Seventh Son pois jääminen olisi sen verran kova asia, että se saattais jopa vaikuttaa siihen, että meenkö seuraavalle keikalle vaiko en. Onhan tässä tosin aikaa miettiä asiaa, mutta anyway...

Can i heard "can i play with madness" and please.. no more lies.. :).
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Post Reply