Brain Damage wrote: Tässä alkaa kyllä menemään sekaisin, sillä eikös No Prayerinkin pitänyt jossain vaiheessa mukaan tulla? Itse elän vieläkin siinä toivossa, että mukaan otettaisiin vain studioalbumit eli Powerslave-Seventh Son.
Helposti alkaakin mennä sekaisin jos ottaa toisten mutu-jutut ja unelma-settilistat faktana.... aika vähän täällä on ollut mitään muuta asiaa kuin kunkin omaa pohdintaa (varsin mukavia ja hyviä sellaisia tietystä

).
Relic onneksi nyt kertoi jotain ihan virallisen maiden tahon suunnasta.
Kiitos
Flanker wrote: Tiettävästi Bruce on ainakin sanonut että nimenomaan 4 seuraavaa (mukaanlukien No Prayer...itse en kyllä tajua mitä siltä muka saataisiin mukaan).
Tiettavästi…. eli mistä fakta on peräisin?
Flanker wrote: Seuraava DVD tulee myös varmasti käsittämään bändin historian ainakin No Prayeriin asti joten kiertueelle otettaneen sama ajanjakso.
Eihän se olisi edes maidenin historia huomioiden ollenkaan todennäköistä lopettaa jotain jaksoa NPFT-levyyn ja jatkaa FOTD levystä taas seuraavaan.
joko molemmat mukaan tai molemmat pois

Itse olen aina kuvittellut history part 2 loppuvan Adrianin lähtöön. Mikä oli yksi merkittävin takaisku bändille, mutta seuraavat hyvin perustellut jutut ja Rodin suusta tulleet asiat ei ihan tue tätä mun olettamusta.
darealjyra wrote:
No joo, tämä on tätä Brucea. Toissa kesänähän tuo kohkasi, etteivät aio tulla seuraavalla kiertueellaan ollenkaan Hartwallille soittamaan, vaan aikovat pitää keikan sellaisessa paikassa, johon mahtuu 2 Hartwallin keikan yleisö kerralla. Noh, tämähän nähtiin toteen nyt
ja samat jutut oli Ullevilla Ruotsissa 2005
Relic wrote:Näin asian Smallwood minulle kertoi, ehkä sitten vain puhui paskaa lämpimikseen. Itsekin olin ollut siinä uskossa että myös Seventh Son olisi mukana, mutta jos ei niin ei. Tuo No Prayerin mukana olo on kuitenkin alusta asti ollut fanien keksintöä. Powerslave-Somewhere in Time ajoilta löytyy kuitenkin kolme virallista videojulkaisua, Behind the Iron Curtain, Live After Death ja 12 Wasted Years, jo entuudestaan. Olisi siis ehkä ollut vähän liikaa tunkea vielä Maiden England samaan. Nyt se voidaan jättää vaikka Live at Doningtonin tai Raising Hellin kanssa seuraavaan julkaisuun.
Juuri näin..... tämä vaikuttaa ihan fiksuimmalta podinnalta tähän menessä. Oikeesti
Relic wrote: Flanker wrote:Brucehan sanoi että ensi vuonna tulee festarikiertue (joka ei valitettavasti ulotu Suomeen), ja 2008 sitten History Tour II.
Sain kyllä sen käsityksen, että nuo kiertueet ovat yksi ja sama asia ja tapahtuvat vasta 2008, eli ensi vuoden vetävät lonkkaa.
Samaan käsitykseen jäin itsekin Brucen spiikista 14.11. keikalla. Keikkahuuma saattoi kyllä hajottaa mun ymmärrystä.