Milloin alkoi Maidenin kuuntelu?
Moderator: The Killer Krew
-
- Vempare
-
- Vempare
Vielä lisäyksenä, että tosiaan kouluikäisenä aloin Maidenista pitämään ja lainailin siinä sitten Best Of The Beast kokoelmaa isoveljeltä. Ensimmäiset ikiomat levyt ostin vasta 2003 kesällä, jolloin olin 12-vuotias. USAsta viisi levyä, joissa oli vielä hienot pahvisleevet päällä. Siitä sitten lähti kauhea innostus ja vuoteen 2004 mennessä mulla oli varmaan kaikki Maidenin levyt.Jeeves wrote:Maidenia olen kuunnellut 4-5 vuotiaana isoveljen takia, mutta siitä aloin tykkämään ja itse kuuntelemaan 7-8 vanhana, eli noin vuonna 2000.
Maiden historiani alkoi vuonna 1988, jolloin olin 13 v. Tuolloin kuulin Seventh Sonia kaverin levarista. Musiikin lisäksi levyn kasni teki lähtemättömän vaikutuksen. Samalla kertaa sitten kuunneltiin Somewhere in Time ja Number of the Beast myös alusta loppuun ja se riitti. Sillä tiellä edelleenkin ollaan.
Minulla alkoi maiden-kuume 2005 ja jatkuu edelleen.
Ensin tuli kuunneltua Nightwishia ja sitten Iron Maidenia.
Molempia vieläkin. Hankin tulloin Dance of Death-albumin kokeillakseni miltä tuollainen
musa kuulostaa. Kolahti meikäläiselle kunnolla!
Ensin tuli kuunneltua Nightwishia ja sitten Iron Maidenia.
Molempia vieläkin. Hankin tulloin Dance of Death-albumin kokeillakseni miltä tuollainen
musa kuulostaa. Kolahti meikäläiselle kunnolla!
Last edited by MurrayFan on Fri Aug 11, 2006 19:56, edited 1 time in total.
Onhan sitä tullut kuultua jo pikku pennusta saakka. 2004 Kesällä alkoi levyjen osto ja aktiivinen kuuntelu. Ennen 2004 ei oikein iskenyt, mutta sitten kuin kuulin Rainmakerin ja kasetilta Number Of The Beastin klassikot, Dance Of Death oli pakko hankkia. Ja tarttuipa samalla reissulla mukaan myös Brave New World, siitä se sitten lähti.
-
- Vempare
-
- Hang-Around
Vuosi siitä on mennyt, eli aika vähän on tullut kuunneltua. The Number Of The Beastin siivin aloitin Maidenin kuuntelun. Varsinainen fanitus alkoi n. kk. jälkeen..
Nyt on 6 levyä, yksi single, 2 dvd:tä, kaksi t-paitaa ja yksi huppari
Ja kaveri oli ns. apuna. Hänen (isänsä) levyjä kuunneltiin, mutta The Number Of The Beast kolahti. Kyllähän SSOASS ja SIT:kin tuli kuunneltua, muttei niin mielenkiinnolla. Tällä hetkellä lempilevyjäni
Nyt on 6 levyä, yksi single, 2 dvd:tä, kaksi t-paitaa ja yksi huppari

Ja kaveri oli ns. apuna. Hänen (isänsä) levyjä kuunneltiin, mutta The Number Of The Beast kolahti. Kyllähän SSOASS ja SIT:kin tuli kuunneltua, muttei niin mielenkiinnolla. Tällä hetkellä lempilevyjäni

Itse aloitin kuuntelun noin 1.5 vuotta sitten.
Kuuntelin Iron Maidenin soittoääniä ja halusin sen jälkeen kuunnella miltä biisit oikeasti kuulostavat, joten tilasin rohkeasti netistä levyn (Number Of The Beast).
Enkä todellakaan katunut sitä, levy oli aivan loistava, joten siitä se lähti sitten.
Nyt hyllyssä on viisi Iron Maidenin levyä ja 2 dvd:tä ja joskus tulee olemaan koko tuotanto.
Kuuntelin Iron Maidenin soittoääniä ja halusin sen jälkeen kuunnella miltä biisit oikeasti kuulostavat, joten tilasin rohkeasti netistä levyn (Number Of The Beast).
Enkä todellakaan katunut sitä, levy oli aivan loistava, joten siitä se lähti sitten.
Nyt hyllyssä on viisi Iron Maidenin levyä ja 2 dvd:tä ja joskus tulee olemaan koko tuotanto.
-
- Vempare
Re: Milloin Alkoi Maiden kuuntelu
The X Factorin ostin käytettynä kesänä 2004 ja ikää oli sillon 13 vuotta. Tällä hetkellä hyllystä löytyvät kaikki 13 studiolevyä, 4 liveä ja 3 dvdtä.
Joskus 10-vuotiaana tuli Trooper ja Run To The Hills kuunneltua ja innostus alkoi heti. Ensimmäinen levy taisi olla Live At Donington joka on mielestäni ehkäpä paras live levy Maidenilta tähän menessä. Paita oli pakko saada, että muutkin näkisivät mitä kuuntelen ja niinhän se sitten tuli jostain ostettua, en kylläkään muista mistä. Keikallekkin piti päästä, mutta se ei ole toteutunut vielä paitsi, että Marraskuussa olisi tarkoitus nyt Hellsinkiin mennä Maidenia katsomaan.
-
- Hell Rat
eli kuinka kauan sitten?Shagrauth wrote:Joskus 10-vuotiaana tuli Trooper ja Run To The Hills kuunneltua ja innostus alkoi heti. Ensimmäinen levy taisi olla Live At Donington joka on mielestäni ehkäpä paras live levy Maidenilta tähän menessä. Paita oli pakko saada, että muutkin näkisivät mitä kuuntelen ja niinhän se sitten tuli jostain ostettua, en kylläkään muista mistä. Keikallekkin piti päästä, mutta se ei ole toteutunut vielä paitsi, että Marraskuussa olisi tarkoitus nyt Hellsinkiin mennä Maidenia katsomaan.
-
- Vempare
Pari vuotta sitten. Silloin olin 14-vuotias, ensimmäinen kappale taisi olla The Trooper tai Aces High, isoveli kuunteli silloin sitä, sitten aloin itsekin Maidenia fanittamaan. 

Grand Theft Auto suomeksi - Suomalainen GTA-foorumi.
Vuodesta -83, sillon oli ikää 10 v, isommat pojat (huom. olen typy) kuunteli Maidenia ja jostain aivokoppaan vaan kolahti Flight of Icarus. Oh!
Jossain vaiheessa elämää tuli tauko (perhe tuli perustettua jne, you know) koko toimintaan, mutta nyt "vanhoilla päivillä" on herääminen ollutkin melko rankkaa. Tullut hankittua levyjä mitä ei aikaisemmin kokoelmiin kuulunut. Uutta levyä odotan mitä suurimmissa määrin taas kerran. Up the Irons!
Jossain vaiheessa elämää tuli tauko (perhe tuli perustettua jne, you know) koko toimintaan, mutta nyt "vanhoilla päivillä" on herääminen ollutkin melko rankkaa. Tullut hankittua levyjä mitä ei aikaisemmin kokoelmiin kuulunut. Uutta levyä odotan mitä suurimmissa määrin taas kerran. Up the Irons!