Wildest Dreams on oikein menevä, tarttuva ja kunnon riffeillä varustettu startteri joka hoitaa virkansa myös livenä.
Moderator: The Killer Krew
Hail Satan.condemned wrote:Amen.asa wrote:BRINGING BACK THE RIFFS TO IRON MAIDEN!
No vedä nyt vielä toi true-läppä tähän mukaan. Ton biisin paskuudella ei ole mitään tekemistä noiden soundien kanssa (koska soundit on hyvät). Ja vielä vähemmän sillä on tekemistä jonkin kasarihaikailun kanssa.The Prisoner wrote:Kyllä mulle kelpaa Iron Maiden ihan sellasena tunnistettavana oman soundin/tyylin luojana kun se on tähänkin asti ollut (nyt jo joku punaisena siellä hikoilee että "muttakun ne soundit oli sillon NoB:llä vittu niin aidot ja vittu että se on kova levy ja Piece of Mindilla oli sitä ja tätä!).
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä.. Mitä tuo hhjj tarkoittaaTaival wrote:Anteeksi ihan hirmusti mutta olenko ainoa jota alkaa hiljalleen naurattaa tää "HHJJ"-dissailu?Jestas sentään, alkaa olla meinaan jo niin itseään toistavaa ja homolle haiskahtavaa itkemistä, notta moro. Älkääkä nyt ottako itseenne, ihmettelen vain.
(Onneksi sentään TikTak ja The Rasmus on nykyään niin synkkiä goottibändejä, että jostain löytyy vielä kunnon murjotusta kaiken naureskelun sekaan.)
Itse biisistä täytyy useamman kuuntelukerran jälkeen todeta, että ihan perus Maiden-avausbiisi. Ei enempää eikä vähempää. Näin meillä vaan asiat on tämän meidän lemppari bändin kanssa. Ja tulee olemaan. Itse kuitenkin pidän siitä kertsistä ihan tolkuttomasti, oli se sitten HappyNuPunk tahi mitä tahansa.
Ja kun biisi nimenomaan on levyn avaaja, niin ei mun ole lainkaan vaikea kuvitella tuohon perään heti jotain massiivisempaa biisiä soimaan.
Odottavan aika on pitkä.
No et todellakaan ole!Taival wrote:Anteeksi ihan hirmusti mutta olenko ainoa jota alkaa hiljalleen naurattaa tää "HHJJ"-dissailu?
No sähän siihen ainoana tartuit mun postin jälkeen!Condemned wrote:No vedä nyt vielä toi true-läppä tähän mukaan. Ton biisin paskuudella ei ole mitään tekemistä noiden soundien kanssa (koska soundit on hyvät). Ja vielä vähemmän sillä on tekemistä jonkin kasarihaikailun kanssa.
Sama täällä. Hyvänen aika jossakin biisissä on muutaman sekunnin verran hiukan ilosempaa matskua niin johan paukutellaan ja hypitään barrikaadeilla. Pitääkö jokaikisen sekunnin aina olla jotain mollivoittosta nyyhsynkistelyä. Niille synkistelyille on omat bändinsä mistä hyvänä esimerkkinä loistava Viikate.The Prisoner wrote:No et todellakaan ole!Taival wrote:Anteeksi ihan hirmusti mutta olenko ainoa jota alkaa hiljalleen naurattaa tää "HHJJ"-dissailu?![]()