Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
Itse tein niin että tilasin kamat ja ne tiedot ja tilausnumerot jotka tulivat sähköpostiini niin tulostin sen ja laitoin jirjeeseen ja rahat sinne myöskin. Eli tämä ennenkuin omistin Visa kortin.
Hyvin toimi eikä kussut kertaakaan. No kahdesti käytin sitä ja hyvin toimi.
Eli se minun kokemuksestani...
Hyvin toimi eikä kussut kertaakaan. No kahdesti käytin sitä ja hyvin toimi.
Eli se minun kokemuksestani...
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
^^Mä sujautin monena vuonna rahaa kirjekuoreen lomakkeen kera ja laitoin kirjattuna kirjeenä britteihin. Aina meni perille. Nyttemmin olen maksanut luottokortilla. Mutta sinuna menisin pankkiin ja selvittäisin tuon maksuosoituksen, voi olla hyväkin vaihtoehto.

Mä olen monesti miettinyt paitamyyntiä keikkapaikoilla. Nehän ottaa vastaan ainoastaan käteistä. Niin onkohan siinä sama meininki kuin lähimarketin wc-paperin ulkomyynnillä? Periaatteessahan siinä pystyy pistämään vaikka kuinka paljon ohi kassan.Relic wrote:En olisi edes uskonut että käteinen (punnat saati eurot) kelpaa fan clubille, on jo verotuksen kannalta melko arveluttavaa.

1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Toki olen itsekin syytänyt tukuttain seteleitä maailmalle aikojen saatossa, ja vain pari kertaa oli mitään hämminkiä. Kovin isoja summia, joista toki ei fan clubin kohdalla ole kyse, en kuitenkaan lähtisi lähettelemään. Melko edullistahan tuo toki on, tavallisen kirjeen postikulutMake#34 wrote:Itse tein niin että tilasin kamat ja ne tiedot ja tilausnumerot jotka tulivat sähköpostiini niin tulostin sen ja laitoin jirjeeseen ja rahat sinne myöskin. Eli tämä ennenkuin omistin Visa kortin.

-
- Berserkki
-
- Berserkki
Tämän kysymyksen kanssa on nyt vähän "niinjanäin" taas, koska melkoisen yksilöllinen seikka on kuitenkin kyseessä, mutta koitetaampas löysentyisikö solmu edes hieman ja löytyisikö yhteistä säveltä.
Eli, nyt on kulunut vähän rohee vuosi siitä kun jäsenyyden hommasin, tarkalleen ottaen vuosi päivä puhkesi 21. 7 eli 11 päivää ollaan menty ns. uutta vuotta. Eli uusiminen pyörinyt mielessä..
Ja aikaisempia sivuja lukiessani tulin siihen tulokseen, että ilmoitus jäsenyyden vanhentumisesta tulee siis ihan kirjeellisessä muodossa tjsp., mutta epäselväksi jäi se, että kuinka paljon noin suunnilleen se tapahtuu tuon vuosipäivän puhkeamisen jälkeen?Eli kuinka paljon saa mennä uutta vuotta, että saa tarvittavat tiedot käsiinsä uusimista ajatellen?
Ajattelin nyt kysäistä ensiksi tältä tutummalta poppoolta ja sitten vasta FC:n taholta. Toivoisin, että jotain apua ongelmaani saan, vaikka epäilen, että sen antaminen on melkoisen vaikeaa, mutta pienikin tiedonmurunen helpottaa.
Sorke, epäselvä sepustus!
Eli, nyt on kulunut vähän rohee vuosi siitä kun jäsenyyden hommasin, tarkalleen ottaen vuosi päivä puhkesi 21. 7 eli 11 päivää ollaan menty ns. uutta vuotta. Eli uusiminen pyörinyt mielessä..
Ja aikaisempia sivuja lukiessani tulin siihen tulokseen, että ilmoitus jäsenyyden vanhentumisesta tulee siis ihan kirjeellisessä muodossa tjsp., mutta epäselväksi jäi se, että kuinka paljon noin suunnilleen se tapahtuu tuon vuosipäivän puhkeamisen jälkeen?Eli kuinka paljon saa mennä uutta vuotta, että saa tarvittavat tiedot käsiinsä uusimista ajatellen?
Ajattelin nyt kysäistä ensiksi tältä tutummalta poppoolta ja sitten vasta FC:n taholta. Toivoisin, että jotain apua ongelmaani saan, vaikka epäilen, että sen antaminen on melkoisen vaikeaa, mutta pienikin tiedonmurunen helpottaa.

Sorke, epäselvä sepustus!
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Sateentekijä
Kyllä ne lippuset ja lappuset sieltä saapuvat, älkää huolehtiko. Tietääkseni jäsenyys ei katkea heti automaattisesti kun vuosi on täynnä, vaan se katkeaa sitten kun ei uusi lähetettyä uusintaliittymiskuponkia. Sitä en tiedä kauan ne odottavat sitä uusimiskuponkia ennen kuin päättelevät että jäsenyyttä ei uusita.
Nämä nyt oli sellaisella MUTU-tuntumalla, ja omilla kokemuksilla analysoitu.
Nämä nyt oli sellaisella MUTU-tuntumalla, ja omilla kokemuksilla analysoitu.
-
- Berserkki
^Kiitos todella paljon! Juuri tälläistä tarkoitin, oli sitten MUTU-tuntuma tai ei, niin apua oli juuri sen verran mitä tarvitsinkin. Monta seikkaa "varmistui", tai ainakin vankistui..
*pieni huokaus*
Kiitos!
*pieni huokaus*
Kiitos!

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Sateentekijä
Voihan perkele. Elikä, jos oikein ymmärsin, olen tehnyt hieman väärin. Tilasin postiennakolla joskus kesäkuun lopussa. Ei ole niitä vieläkään näkynyt, ja olen hieman vittuuntunut. Nyt näitä muita postauksia lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että olisiko miun pitänyt tulostaa se sähköposti ja lähettää sinne fan-club systeemiin?
-
- Berserkki
Käsittääkseni vaihtoehtoja on kaksi, kortilla maksaminen tai käteisellä (etukäteen). Tavaroitten lähettely ympäri maailmaa sillä varauksella, että tilaaja ei välttämäti haekkaan tilaustaan on ehkä liikaa, kun resurssit tuntuvat olevan kovilla jo nyt. Mutta menetyksiähän ei sulla ole syntynyt, aikaa lukuun ottamatta (?) Uutta yritystä kehiin vaan.Eternium wrote:Voihan perkele. Elikä, jos oikein ymmärsin, olen tehnyt hieman väärin. Tilasin postiennakolla joskus kesäkuun lopussa. Ei ole niitä vieläkään näkynyt, ja olen hieman vittuuntunut. Nyt näitä muita postauksia lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että olisiko miun pitänyt tulostaa se sähköposti ja lähettää sinne fan-club systeemiin?
Mutta asiaan...
Onkos tästä jo käyty speculointia?!? Mitenköhän meinataan homma toteuttaa, vai toteutetaanko ylipäätänsä? On meinaan aikamoinen etu olla OC tai FC jäsen jos kentälle on suuntaamassa ja edestäkäsin aikoo keikoista nauttia.Iron Maiden Fanclubin jäsenillä on mahdollisuus päästä aikaisemmin sisälle. Tarkemmat ohjeet tulevat löytymään IMOC (vaatii rekisteröitymisen).
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Hang-Around
Tähän haluaisin itsekkin jonkinlaista vahvistusta, aikaisemmin on nimittäin muistaakseni ollut puhe, että arvottaisiin, oliko se nyt 60? fanclubin jäsentä, jotka pääsisivät ennakkoon sisälle. Jotenkin vain tuntuu, että se olisi melkoisen epäreilua niille Fanclubin jäsenille, jotka eivät näiden 60 joukossa ole. Voin vain kuvitella sitä vitutusta, kun ei ole mitään mahdollisuutta päästä eturiviin vain sen takia, ettei ole voittanut jossain arvonnassa!Piece Of My Mind wrote:Onkos tästä jo käyty speculointia?!? Mitenköhän meinataan homma toteuttaa, vai toteutetaanko ylipäätänsä? On meinaan aikamoinen etu olla OC tai FC jäsen jos kentälle on suuntaamassa ja edestäkäsin aikoo keikoista nauttia.Iron Maiden Fanclubin jäsenillä on mahdollisuus päästä aikaisemmin sisälle. Tarkemmat ohjeet tulevat löytymään IMOC (vaatii rekisteröitymisen).
Oma mielipiteeni on, että päästävät joko kaikki fanclubin jäsenet etukäteen sisään, tai sitten kaikki saavat kiltisti odottaa vuoroaan. Tuollainen arvontasysteemi on kyllä niin syvältä kuin vaan vähänkään olla voi!

Olen myös siis maksanut IMFC-jäsen, joten mahdollisessa arvonnassa häviäminen vituttaisi suunnattomasti.
Jäitä housuun juniori. Vaikka ei nyt ihan aitaan kiinni pääsisikään, niin kyllä sinne eteen pääsee helposti joka tapauksessa. Itsekin olen mennyt yleensä eteen 10-15 min ennen Maidenin keikan alkua. Ja hyvät bileet ja fiilis ne on muuallakin edessä kuin suoraan aidassaolijoilla.Journeyman91 wrote: Voin vain kuvitella sitä vitutusta, kun ei ole mitään mahdollisuutta päästä eturiviin vain sen takia, ettei ole voittanut jossain arvonnassa!
- Entry to our 'get up front' lottery - 60 fanclub members plus guest will get special early access to each European concert on the forthcoming winter tour, enabling them to get right up to the front of the stage barrier!
No eikö se tuossa nyt lue tarpeeksi selvästi että mitä toi homma meinaa? Noi siis on suoria quoteja IMOC:sta.60 fanclub members (plus guest) will get special early access to each European concert on the forthcoming winter tour, enabling them to get right up to the front of the stage barrier!
To make it fair when demand is high, we will enter everyone who'd like to win into a lottery - winners to be picked at random.
We will run the lottery for each concert at least a couple of months before the gig itself - plenty of time for us to send you your wristbands.
Full details of how to enter will be posted nearer the time.
-
- Hang-Around
Nojoo, ehkä hieman ylireagoinasa wrote:Jäitä housuun juniori. Vaikka ei nyt ihan aitaan kiinni pääsisikään, niin kyllä sinne eteen pääsee helposti joka tapauksessa. Itsekin olen mennyt yleensä eteen 10-15 min ennen Maidenin keikan alkua. Ja hyvät bileet ja fiilis ne on muuallakin edessä kuin suoraan aidassaolijoilla.Journeyman91 wrote: Voin vain kuvitella sitä vitutusta, kun ei ole mitään mahdollisuutta päästä eturiviin vain sen takia, ettei ole voittanut jossain arvonnassa!

Ei se kenttäkarsina sentää ääriään myöten täyteen ole porukkaa sullottu, joten jo miksauspöydän etupuolelta löytyy varmasti hyvin tilaa josta kääpiökin näkee mainiosti koko lavan. Viimeisen kerran tuli lavan tuntumassa painittua nilkkoja myöten mutaliejussa vuoden 2000 Ruisrockissa, jossa keikan seuraamisesta ei meinannut tulla mitään kun koko ajan sai varoa ettei tule eturivin narkkareilta turpaanJourneyman91 wrote:miten tällainen 168cm pätkä sieltä kentältä mahtaa nähdä muualta kuin eturivistä.

-
- Bändäri
No nyt tuli liityttyä
Ainakin kiittelivät tilauksesta.
Kyllä se vaan vähän jännittää lähetellä korttitietoja maailmalle
Yks kysymys: Kortin varmentamisen jälkeen tuli ruutu jossa kerrottiin kortin hyväksymisestä ja alla oli joku Transaction reference ja helvetillinen liuta numeroita ja kirjaimia,mikähän se mahtaa olla?

Kyllä se vaan vähän jännittää lähetellä korttitietoja maailmalle
Yks kysymys: Kortin varmentamisen jälkeen tuli ruutu jossa kerrottiin kortin hyväksymisestä ja alla oli joku Transaction reference ja helvetillinen liuta numeroita ja kirjaimia,mikähän se mahtaa olla?
...After all,I´m not afraid of dying...
-
- Bändäri
Eli meikäläisen ei tarvii kirjottaa sitä numeroa mihinkään vaan nyt sit odotellaan postia englannista?Relic wrote:Olettaisin kyseessä olevan tilausnumero, jonka perusteella tilauksesi tarvittaessa löytyy tietokannasta helposti.Mr. Hetson wrote:Transaction reference ja helvetillinen liuta numeroita ja kirjaimia,mikähän se mahtaa olla?
...After all,I´m not afraid of dying...
-
- Berserkki
Pikkusen samaa vikaa täällä päin. Tai no, en tiedä voiko sitä viaksi sanoa, mutta joku tuolla pääkopassa pistää aina kolkuttelemaan, kun kortin numeroita erilaisiin kenttiin lykkää. Esim. eBayhin liittyminen on vielä ns. hieman vaiheessa tästä seikasta johtuen.Mr. Hetson wrote:No nyt tuli liityttyäAinakin kiittelivät tilauksesta.
Kyllä se vaan vähän jännittää lähetellä korttitietoja maailmalle.

Aikanaan kun FanClubiin liittyi, niin tuskanhikeä meinasi pukata, kun tosiaan numeroita lähetteli, mutta kaikki kuitenkin onnistui enemmän kuin hyvin. Tämä loi kieltämättä silloin sellaista luottoa hommaan, kun kommervenkeittä selvittiin. No, katsellaan, ja yritetään heittää turha ylivarovaisuus unholaan..

Niin, PayPal edellyttää tosiaan luottokorttia, joskaan eBayn käyttäjäksi liitymiseen sitä ei tarvita. Euroopan sisällä voi joskus maksaa ilman kuluja myös tilisiirrolla. PayPal -järjestelmällä on kymmeniä miljoonia käyttäjiä, joten melko turvallisena tuota voinee pitää, mistään hämärästä pikkupuljusta ei ole kyseOlli the Wicker man wrote:Esim. eBayhin liittyminen on vielä ns. hieman vaiheessa tästä seikasta johtuen.

Varovaisuus on kaupankäynnissä aina paikallaan, varsinkin ulkomaan luihujen kanssaOlli the Wicker man wrote:No, katsellaan, ja yritetään heittää turha ylivarovaisuus unholaan.

-
- Sateentekijä
^Niin, ja kannattaa muistaa että Luottokunta pyörittää Suomessa koko luottokuviota. Ongelmatapauksissa sinnepäin yhteyksiä, jos jonkun myyjän kanssa ei päästä yksimielisyyteen asioista tai on muuten vain kusetusta ilmassa. Luottokunta hoitaa yhteydet toiseen päähän, ja ainakin itse olen saanut rahani takaisin epäselvissä tapauksissa.
Luottokorttipelottelu näissä nettimaksuissa pitäisi lopettaa. Terve järjenkäyttö on tietenkin sallittua ja toivottavaa, mutta turha pelottelu ja ihmisten syyllistäminen on turhaa. Rikosten uhreillakin on oikeuksia.
Luottokorttipelottelu näissä nettimaksuissa pitäisi lopettaa. Terve järjenkäyttö on tietenkin sallittua ja toivottavaa, mutta turha pelottelu ja ihmisten syyllistäminen on turhaa. Rikosten uhreillakin on oikeuksia.